-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #222367 üzenetére
köszi
-
Jester01
veterán
válasz
Hasaggymeg #222310 üzenetére
egyből kerékpárútra lépni ki kapualjából
Vadi új Nadap - Velence kerékpárút (BuBa része ez is): [link]
Jester
-
ReFleXx
addikt
válasz
Hasaggymeg #222367 üzenetére
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #222389 üzenetére
Kuplung. Még is csak be kellett kapcsolnom, - bár fincsibb volt a váltás - mert nem ment fel
a 11-re akárhogy feszítettem a bowdenen. A kuplungot bekapcsolva meg, az alap 0-ról 3-4 "racsnis"(váltókarnál) feszítésen megfelelően működik. Miért nem tökéletes kikapcsolva?
1-10 ig rendben lenne kikapcsolva is. Igen és nyilván nem menet közben lőttem be.
Pedig gyárilag kikapcsolva volt.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222385 üzenetére
Legutóbbit sem én csináltam, népszerű szegmens tele kemény legényekkel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
vendingo
veterán
válasz
Hasaggymeg #222399 üzenetére
Nekem egyszerűbb volt a váltóállítás. Nemrég váltottam 18-ról 16T-re. :)
Bringás karrierem legjobb döntése volt 1x1-re váltani. Csak ráülök és megyek. Átlagsebességem, edzettségi szintem, kitartásom hatalmasat ugrott amióta SS-t használok.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Tajték
senior tag
válasz
Hasaggymeg #222431 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget!
(Akkor a nyomozásom jó úton járt
)
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #222399 üzenetére
Igazán részletes és precíz levezetés. Ám nálam nem dőlt el a bringa, egyszerűen a használat közben változik. Annyit vettem észre, hogy a 11-re váltásnál a kormányon lévő váltókart használva (csak a pontosság kedvéért írom így) nem megy annyit szerintem mint kellene ,sokkal előbb végálláson van. Úgy kb. felet sem, mint az alsóbb fokozatoknál. A láncvonalat a leírásod alapján most majd megszemlélem. Azonban nem lehetséges, hogy a felső végálláson kell finoman feljebb állítani? Vagy rosszul gondolom?
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222431 üzenetére
Én most raktam vissza a hydemybell másolatot, mert a gyári garmin konzolok nem váltak be és ezen a csengő sem ciki mert nem látszik. Az erdőben hasznos, néha unok kiabálni és inkább csengetek, hogy elijesszem a medvéket
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #222431 üzenetére
Nekem Knog Oi Classic csengő van, nem is látszik. Fekete markolat mellett nagyon kell sasolni, hogy kiszúrja az ember. A hangja is tök jó. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #222445 üzenetére
Nem baj, hogy látszik, csak nekem nem tetszenek. Viszont néha kell, akkor meg jó ha van.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222461 üzenetére
A 6-700 dollár fölötti kínai 2000 dollár fölötti "nagynevűnek" felel meg súlyban és merevségben is elvileg, szal az már felső kategória. Kínaiból a fapad 300$ körül megy. Én inkább arra utaltam, hogy anno páran azt állították, hogy a belépő karbon gépek vázai is tudják a karbon minden előnyét és már azok is sokkal jobbak rezgéscsillapításban, merevségben, mint az alu. De nem mindegy milyen alu, aluból is van felső kategória.
#222457 MPowerPH: mostanában nekem is többször elakadt a pedálom nyomvájúban vagy sziklán, nagyon sz*r érzés
.
A bőröm csak mostanában kezdtem félteni én is, szerencsére már lidl-ben vagy DM-ben is lehet kapni sportolóknak szánt napolajat, egész nap tart a bőrön és az izzadtság, egy kis eső sem mossa le.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Because
őstag
válasz
Hasaggymeg #222466 üzenetére
de hát akcióóóós!!!
könnyen meglehet
bár az elmúlt években 1x8-on ragadtam
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222466 üzenetére
Pedig anno egyetértettél velem
. Próbáltam keresni egy képet a régi bringádról és úgy akadtam rá. Amúgy nem egy modern high end alu vázról váltottál karbonra, így normális, ha a belépő (?) karbon vázadnak jobbak a menettulajdonságai. Az alu is rengeteget fejlődött az évek alatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222479 üzenetére
Van profi Chiseles versenyző, de ritka, mert most a karbont nyomják, aminek mondjuk én sem vagyok ellene, de pont a Chisel, Allez Sprint, XTC SLR vázakkal bizonyították, hogy bizony az alunak is van még jövője, sőt! Igen, a régi Chiselek nem voltak merevek, az új 2021-ben piacra dobott már az. A Chiselnél és Alleznél nem csak hydroforminggal játszanak, hanem a heggesztéssel is, okosan ki van találva az egész.
#222481 MPowerPH: ezt próbálom amúgy elmagyarázni, hogy teszterek szerint nem lehet ennyire általánosítani, hogy alu ilyen, karbon olyan, mert ennél ez sokkal összetettebb téma és bizony vannak esetek, amikor egy high tech alu lenyeli keresztben a kb. azonos árú low end carbont. No de mindegy, én anno több cikket olvastam erről, csak nem gondoltam, hogy valaha vita lesz belőle fórumon, ezért egyet sem mentettem el könyvjelzőnek
. De ott a kolléga nemrég linkelt cikkje, abban is benne van a lényeg.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #222502 üzenetére
-
válasz
Hasaggymeg #222431 üzenetére
hé a kormányszarv nem ciki! városban (nagyfalu) minden szembejövő montisnak ilyenje van. legalább van mibe beleakadni.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #222399 üzenetére
Profi leírás! Köszönjük! Nagyon hasznos
-
parandroid
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222511 üzenetére
“itt mindig az jut eszembe, hogy 2,35"gumi/1,7bar nyomás/100mm rugóút mellet is agyonrázva mennyire nevetségesnek érzem a karbonvilla kiegyenesíti az utat féle megnyilvánulásokat”
Tegnap ironman frankfurt volt, az utcánkban tépett felfelé a mezőny a macskakövön, ha 100 bidont/gatorade palackot nem szedtünk össze, akkor egyet sem. Két garmint láttam leesni, az egyikért megállt a user, a másikat én adtam le a szervezői standnál. 34 km-nél állítottam le, kb ennyi volt benne az átlag is, nem tudom, kié volt (tömegben jöttek, pattogott ott le minden), a kijelző kicsit megsínylette az esést. Remélem, hogy az órája is mért közben, szar lehet végigmenni egy ironmanen, hogy nincs róla adatod a végén.Rutinosabbak előre beállították a tartókat a macskakőhöz, jöttek is tesztelni.
Az alu előállításáról meg volt szó korábban, annál nagyobb környezeti terhelése a világon semminek nem nagyon van. Mondjuk a fémipar alapból durva kibocsátó, szóval nem az acél lesz a megoldás.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #222521 üzenetére
Elmentettem azt a hsz-edet könyvjelzőnek a bringás könyvjelző mappámba, ha kell megtaláljam, ne akkor keljen keresnem.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Hasaggymeg #222511 üzenetére
A váz anyaghasználat nagyon sokrétű dolog, úgy látom ebben talán a többség egyetért.
A karbonnál ott vannak a jjeahh által említett anyag minőségű osztályok, viszont az igazi tudomány és mérnöki munka csak ez után kezdődik: a szövet iránya és anna kombinációi az egymásra épülő rétegekben, falvastagság és persze a forma folyamatos változatossága. Ezek az utóbbi faktorok azok amik miatt lehet a kínai karbon akár t300 vagy t1000, a beletett pontos mérnöki munkát csak a drága vázak hordozzák magukban. Ebből meg adódik is, hogy egy igazán komoly váz az 4000€ és annak max a crash replacement-es kedvezménnyel lehet 2000€ környékén hozzájutni az eredeti tulajnak.
Mindezen felül behozok egy zavaró információt is a képbe, amivel jó magam is nehezen jutok dűlőre. Adott az, hogy a jó karbon vázakat nagyon jól kitalálják és sokoldalú, pontosan tervezhető erősségre, torzióra, regzés csillapításra, aki ment már karbon vázzal egy alu után azt tudja és már érezte a különbséget.
Ehhez képest a karbon technológiájára nagyon büszke Specialized a nagy versenyre szánt és a gyári csapat által is használt Demo DH versenygéket aluból készíti.A versenyzők ízlése szerint a karbon verzió túl merev volt (pedig ez pont megoldható lenne), így bizonyos frekvenciák csillapításában az általuk tervezett alu forma valamiért jobb nekik. A súly annyira nem érdekes, mert a picit nagyobb rugózott tömeg a lefelében még több stabilitást is tud nyújtani, igaz akár lehet kevésbé agilis (ráfoghatjuk), de a cél a lényeg a stabilitás némi növelése volt a cél a nagy sebességű modorn world cup pályákon. Ha jobb fordulékonyság kell egy szűkebb pályán, akkor hátra beraknak egy 27,5-ös kereket a 29 helyett és mennek mullet felállással.
Cserébe demo-kat freeride ugrálós felhasználásra nem nagyon látni.Hogy ebből mi a tanulság? Talán annyit tudok levonni hogy a cél pontos meghatározásával lehet talán a megfelelő vázat összerakni, amire több anyag is alkalmas lehet, a varázslat pedig a mérnökök kezébe van és egy jó váz viszont anyagtól függetlenül drága lesz.
szerk... UI: még annyit hozzáfűznék, hogy ez nem azt jelenti, hogy mindenki csak drága vázat és bringát vegyen. A drága váz annak való, aki tudja hogy, miért és mire van szüksége, tisztában van azzal, hogy milyen többletet vár el a drágább váztól, ebből adódóan egy tapasztalt bringás.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg #222521 üzenetére
Jó anyag lett. Az összefoglalóba nem teszed be? Tudom hogy senki sem olvassa, de mégis lehetne oda küldeni mindenkit aki kérdezi.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Hasaggymeg #222521 üzenetére
vagy mehetett volna bele a #hatsovaltobealkitas #mierrnemvaltjolkozepen
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #222547 üzenetére
Nekem egy BBB-s patentszem fogóm van, azzal hiába próbáltam összenyomni erőből, nem sikerült. Sramot sokkal egyszerűbb összenyomni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222511 üzenetére
Én nem vagyok karbon ellenes, nem is félek tőle, és ugyan érdekel a trend meg a jövő, de amikor bringát vagy alkatrészt vásárolok, nem a jövő, nosztalgia vagy elfogultság alapján teszem, hanem egyszerűen azt választom, amelyik a legjobb, legkönnyebb a pénzemért, attól függetlenül, hogy alu, karbon, kínai, vagy milyen logó van rajta. Mint látod hajlandó vagyok a fékbetétekkel, láncokkal meg mindennel kisérletezni, ami egyáltalán nem elfogultságra utal, hanem a legjobbat szeretném a pénzemért. Úgy gondolom pont azért vitázunk erről az egészről, mert nem vagyok hajlandó egy picit sem elfogult lenni a témával kapcsolatban, amíg más anélkül, hogy kipróbált volna több ezer különböző vázat, leszögezi, hogy a karbon minden esetben jobb és kész, én arra próbálok rávilágítani, hogy ez nem olyan biztos és valszeg vannak olyan esetek, amikor egy alu jobb vétel lehet. Pl. ez kb. azonos felszereltésű ezzel, mégis sokkal drágább, pedig az egyik "belépő", karbon vázas, másik high end alu vázas és elvileg menettulajdonságokban is nagyon ott van. Ha kipróbálnánk mindkettőt, lehet meglepődnénk, én nem zárnám ki, hogy a Chisel jobb, mert mint sebgutkopf is írta, nem csak az anyag számít, hanem a mérnöki munka is. Vagy Tarmac vs Allez 500$ difi itt is, az Allez a Chiselhez hasonlóan trükkös modern alu, ezeket nem ártana egyszer kipróbálni. A Chisel pl egy hasonló felszereltségű alu géphez képest drága, de ha az a váz inkább karbon alternatíva, akkor ahhoz képest meg olcsó
.
#222518 Hasaggymeg: nálad nem fényesedik ki 1-2 kör után a betét? Nálam mindkét pár ezt csinálta és nem harapott rendesen, pedig a tárcsát alkohollal rendszeresen takarítom és az új Ashima nem csinálja ezt. Úgy nézett ki mind a 4 darab B03S betétem, mint amikor kap egy kis olajat és kifényesedik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222556 üzenetére
Ugyanaz a fék, tárcsa, ugyanannyi a súlyom, és az Ashima nem fényesedik egyelőre, a B01S is csak ritkán csinálta. Az a hamisítvány durva
. Lehetséges, bár kicsi a valószínűsége, két különböző német webshopból vettem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz
Hasaggymeg #222559 üzenetére
Dehogy van benne
Kapitalizmusban élünk, a gyártót nem érdekli a hulladék kezelése.
A karbonszövetek előállítása, meg a vele valaó minden féle munka iszonyatosan szennyező. Nem véletlenül vitték el Ázsiába a gyártást, ahol sokkal megengedőbbek a szabályok. Ott a környezeti és a munkaügyi szabályok is teljesen mások.
Jobb is ha nem tudjuk hogy kezelik ezeket az anyagokat... -
válasz
Hasaggymeg #222564 üzenetére
Szvsz pont az ellenkezője, itt nincs (annyi) hamisítvány.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Jester01
veterán
válasz
Hasaggymeg #222570 üzenetére
Pont tegnap böngésztük végig a térképet. Az út mellett kút Etyeken és Tordason van. Kajászón elvileg a temetőben és Pázmándon a sportpályánál, de ezek nem esnek útba. Utána már csak Velence vagy Sukoró.
Jester
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #222564 üzenetére
Innen [link] le tudod tölteni. Én letöltöttem, de nincs most semmi Shimano cuccom, amit le tudnék ellenőrizni vele
.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #222570 üzenetére
Nem nagyon.
Barmennyire is fura, bringazni nem rossz. A tores utan 1 hettel mar a bringan ultem, mert nem fajt abban a pozicioban. Csak esni nem szabad. Minden mas szenvedes, egy sima oltozkodes is.
2 napig kenntem, jegeltem, az helyre hozta. Elso ficam a legrosszabb, utana mar konnyen kiugrik, konnyebben helyre megy, es elobb megszunik a fajdalom.
Egy terdserules sokkal rosszabb.Don't Tread On Me
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Hasaggymeg #222587 üzenetére
2db féktárcsa szett, BikeInn vásárolva, mindkettőre azt írja probléma. Összehasonlítva azzal amit itthon vásároltam semmi különbség nincs.
Tipográfia kinézet mind azonos.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222587 üzenetére
ios-re csak japánul van? [link]
az pont jó -
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #222587 üzenetére
Ha böngészőn keresztül töltöd ( nem a Play Áruházból ), minden .apk fájlra azt fogja írni, hogy veszélyes lehet. De ha picit lejjebb görgetsz az oldalon a "További alkalmazásinformáció"-ig, találni fogsz egy Play-re mutató linket, csak onnan nem tudod letölteni a mi régiónkból. ( Ezt is meg lehet kerülni, de így egyszerűbb volt
.)
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #222614 üzenetére
Nem nagyon. Ami lejon, az megy a kukaba, meg csak fel sem tekerem.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #222617 üzenetére
En is hasonloan vélekedek. Csak mert vannak mezek amiken a dekaban írják külön h véd a uv ellen
ezért ködös kicsit.
-
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #222617 üzenetére
Elvileg nem így van, vannak spéci UV szűrős ruhák. Egy sima mez (hasamra ütök) mondjuk 10 faktoros védelemnek felel meg, de védelmesből elérhető 50-es is. UPF a kulcsszó ha ilyesmit keres az ember.
-
vhunor
őstag
válasz
Hasaggymeg #222624 üzenetére
Az egy dolog, hogy elszippantja a tartalékot.
Aljas, csúszós felület lesz belőle az erdőben, száraz por, homok és kavicsok keveréke ujjnyi vastagon. Én vasárnap egy ilyen szakaszon borultam el egy nyílegyenes szakaszon alig 20 km/h-val. Egyszerűen kiment alólam a hátsó kerék és már az oldalamon is voltam, semmi időm nem volt letámasztani.
Ráadásul a drága erdészek baromi sok szakaszon felszórták murvával is az erdei utakat a Duna-Ipoly Nemzeti Park területén, hogy a k*rva faszállító teherautóik be tudjanak járni (olyan erdőirtás megy a nemzeti parkban, hogy ihaj, undorító...). Ez még pluszban rengeteg port, homokot jelent.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #222624 üzenetére
Ma meg tanulok, holnap vizsgazok, szoval nem kell gondolkodnom, mikor menjek tekerni. A Csutortok es Penteket pedig ugy oldom meg, hogy felkelek 4 -kor, es 8, max. 9-ig letudom a tekerest.
En nem birom a meleget.Itt az erdo meg paradesan huvos, van olyan resz, ahol sar es tocsa is van, mert nem sut oda a nap.
Itt homok nincs(utalom), szikla, agyag, murva.Aki kepes ilyenkor hosszabbat menni, napon, az elott le a kalappal. Nem birom... A vasarnapi tekeresem sem volt hosszu, de folyamat meg kellett allnom vagy inni, vagy terkepet nezni. A taskamat egyszer toltottem ujra, az 4 liter, a kulacsot meg nem is szamoltam hanyszor. 6-7l folyadek lecsuszott, az egyik forrasnal pedig konkretan levettem a polot es a nadragot, es kulaccsal megfurodtem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #222624 üzenetére
Szombaton nekem is feltűnt, hogy egy helyen sivatagosodott a terep, ilyent még sosem láttam
. Marha nehéz volt araszos homokban mászni és lejtőn is veszélyes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
Hasaggymeg #222650 üzenetére
Ilyen még nem volt, hogy azt mondják csütörtökig nem esik, aztán kedden reggel mégis. Ja de, vó't...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Padre81
csendes tag
válasz
Hasaggymeg #222697 üzenetére
Köszi! Megrendeltem a drágábbikat közben. azon a hajtóműnél 3 fogaskerék van, így legalább feljutok az emelkedőkön
-
válasz
Hasaggymeg #222697 üzenetére
Én még tettem volna rá menetes szemeket
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Padre81
csendes tag
válasz
Hasaggymeg #222699 üzenetére
Hát volt egy elég komoly motorkerékpárom. Egy hete arra jutottam, hogy egész jól megúsztam a motoros pályafutásomat eddig, nem kéne ezt tovább kisérteni, gondoltam eladom. Aztán meggondoltam magam, hogy á mégse, tegnap mégis eladtam
Na most ezek után látható hogy hajlamos vagyok higgadtan, megfontoltan döntést hozni
Legalább ez egy jó bicajnak tűnik, több értelme lesz ennek mint a Mátrában benzint égetve száguldozni.
[ Szerkesztve ]
-
Padre81
csendes tag
válasz
Hasaggymeg #222703 üzenetére
Köszönöm, én is remélem!
-
válasz
Hasaggymeg #222701 üzenetére
60 - 62 kg, attól függ, mikor mérem
Alg:
A kávégép nem is rossz ötlet
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-FLY->
őstag
válasz
Hasaggymeg #222716 üzenetére
Ahha, köszi, hát most kb úgy néz ki, mint a videóban, majdnem koppig be kellett tekerni, hogy a két szembenéző fog között legyen kb 5mm távolság. Szerintem, ha azt a pár menetet is rátekerném, ami van, akkor is még jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
-
arcitec
addikt
válasz
Hasaggymeg #222730 üzenetére
Ezt az OTG kábelt nem tom miért hangsúlyozzák ennyire, mikor is ahogy látom az egy "sima"
usb kábel is lehetne a megfelelő csatlakozással az eszközhöz, ami lehet type-c, micro, stb...
Az OTG-t úgy "hirdetik" mint egy 10-15cm-es toldót. (Én is használom több féle variációban van belőlük, de egy sima usb, nálam).[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz
Hasaggymeg #222737 üzenetére
Abban az adapterben megvan az átkötés gondolom azért írják, hogy OTG. Utána már mehet a bármilyen USB kábel.
[ Szerkesztve ]
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
- Büszke apukák és anyukák topikja
- EA Sports WRC '23
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...