-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #218596 üzenetére
Kezemet vegigszantottam ket helyen, semmi komoly. A vas is meguszta, kormany utodott a fanak, en meg oldalra lerepultem. Ez ma nem az en napom volt...
stickermajom: Brutal mi van... Turazok sem nagyon vannak, aki meg bevallalja, az folyamat kopkod. Ez a sisakombol ontottem ki a bogarat, polom tele, laban tele, kezem alig latszott ki. Undorito... Es cserebe meg budosek is, az izuket meg mar nem is irom le.
Vissza is fordultam, remetere mar le sem mentem, mert nem lehetett gyorsan menni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #218601 üzenetére
stickermajom -ot kerdezzed, szerintem O okosabb. Apro, fekete szarnyas, es budos, mint az atyauristen.
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #218610 üzenetére
Nekem nem annyira macera, mint hittem, odarakom a vizet melegedni, belepottyantom a waxos edényt, hogy olvadjon, ha megolvadt bele a láncot, picit megmozgatom, amikor veszem ki, egy rongyot végighúzok rajta és felakasztom száradni. Indulás előtt felteszem... egyelőre azt nem tudom, hogy mennyit bírja, remélem 100-150km-t terepen is fut, csepegtetős kenéssel 50-100 kilóméterenként kentem. A képen látszik, hogy a küllők és a váltó jó retkesek, a hajtás mégis tiszta, igaz összesen csak 50-60km/1100m van benne a hidden tekerésemmel együtt. Ha ritkábban kell forró waxolni, mint kenni, akkor már lehet nem vesz fel több időt, mint a kenegetés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #218641 üzenetére
Mehet bele műszerolaj is majd később, mert a spray gyorsabban elpárolog.
-
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #218643 üzenetére
Az igaz. Csak tudnám minek bonyolítják túl a felépítését. Az ember néha szétszedné, de így én sem állnék neki.
jano_77: Videón láttam a Muc Off szerkentyűjét, sokkal komolyabb. Sokkal nagyobbak a tisztító sörték, így a végeredmény is jobb lesz. Az első olcsó változat az sima OEM kínai szerkentyű. AliExpress és társain ezek vannak tömegével olcsón. Ilyen Muc Off tisztítón gondolkodom én is, így nem kellene leszedni a láncot. Amúgy sem vettem még patentszemet. Közben néztem, adnak mellé tisztító folyadékot is, így már indokoltabb az ár.
[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz
Hasaggymeg #218643 üzenetére
ez viszonylag rövid, tömör válasz volt, de a lényeget ki tudom hámozni belőle
Runner_fxr
gratula a műhelyhez![ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz
Hasaggymeg #218516 üzenetére
Köszi srácok! Én egész jól vagyok, végül is ez számít
Karbon országúti váz, az alsó vázcsövön, függőlegesen (szálirányban) egy ~3 centis repedés [kép]. Majd később írok róla.
#218523 Dark Archon: Köszi, jobb szeretem az írott anyagot, mert nem kell végighallgatni 45 percet.
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #218593 üzenetére
Ja, hát az ára az elég fogszívós, pláne, hogy látatlanban...
Ennyiért akkor is használni fogom, ha hólyagosra töri a s....m. -
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #216814 üzenetére
Ez pontosan milyen nyereg Mi a neve tipusa?
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #218701 üzenetére
Koszi
-
itouchfan
senior tag
válasz
Hasaggymeg #218701 üzenetére
Nekem ezzel a nyereggel ugyanaz a problémám, mint amit te leírtál, hogy eléggé nyekereg, eddig azt hittem hogy a nyeregpálca rögzítéseknél, de nem, hanem valószínűleg ott, ahol te is jelölted. Nagyon remélem hogy nem most fog eltörni alattam.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
szrobert
tag
válasz
Hasaggymeg #218723 üzenetére
Hétfőn viszem szerelőhöz, nem vagyok túl egy ügyes kezű...
Középcsapágyakban kb. 25 ezer km van, lehet, hogy ez is az oka?
Ja, BB30-as hajtómű, Cannondale..Mi lehet még az oka szerinted?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #218728 üzenetére
Igen, mondjuk a pressfit -et az ember nem szivesen piszkalja, piszkaltatja.
Zsirozni meg okes, de csapagyat cserelni. Nem tudom jelenleg, kire biznam ra. Annyi biztos, en nem vallalnam be itthon, hogy kiutom. Es szervizt sem tudok, akiben megbizok. Azert itt lehet nem kis kart okozni.
Egyebkent ekkora tokondofest, mint ez a pressfit b@romsag. Es emlekeimben el, hogy anno ezzel promoztak az uj bringakat, modern pressfit BB, for 21th standard.arcitec: Ha nem erted, akkor sajnalom. Ha kotekedni akarsz, akkor meg hagyjuk. Koznyelvben, forumban elegge elterjedt... Rovidites, irhatnal egy 'e' betut is. Nem helyes, de forumon mindenki megerti. Akkor csak neked: 25e km
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
válasz
Hasaggymeg #218775 üzenetére
-
FőDudu
addikt
válasz
Hasaggymeg #218780 üzenetére
Csak azert mentem el, mert amugy is kulsot kellett mar venni. 700km alatt az az Ardent Race gumi kicsit kezd elfogyni hatul. Foleg az ilyen fek probalgatasok hatasara a parkoloban.
Szoval kulso mindenkeppen kellett. Nezegettem mar puncture proof gumikat - decathlonban ez tunt a legerosebbnek. (volt meg Hutchinson Python - nekem olyan volt anno az egyik bringamon es nemmvolt jo - igy megprobaljuk ezt a Vittoria nevut. Netes kereses alapjan nem tunt szemetre valonak.). Ha nem lesz jo, megy bele meg az elozoekben mar emlitett muanyag szalag ami a kilukadastol vedi majd a belsot.
A fek valoban jol fekez, meg siman blokkol. (valojaban kis bringa lancolajat kapott - Lidl-bol valo szerintem grafitos spray - majd meg nyomtam ra nemi WD40-et,. Lehet utobbi kimosta?)
Holnap majd meglatom mit hoz az elolrol hatra rakott betetekkel. Elore meg megy a Decathlonos. Es remelem a Michelin fele trutyis toltott belso jol muzsikal.
Nyilvan nem lesz olyan konnyu mint az Ardent Race az ultrakonnyu belsovel gyarilag, de itt most nem is az a cel. A gumi felszine is mintas - marmint a belsoe. Igeretes egy sima gumihoz kepest. Ranaezesre is vastagabb, erosebb.Van itthon Kontakt WL nevu spray - az kb minden olaj es zsir maradekot lehoz majd a tarcsarol. Ha Nyak lemez takaritasahoz jo, akkor itt is csodat tesz majd.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #218713 üzenetére
Egyszerre vettem a préssel, csak én a préshez nem kaptam koffert, egy kartondobozban meg zacskóban volt, mondjuk cserébe valami tízen ezerért adták. Van ismerősöm aki már viszonylag régóta használja az alis csapágy kiütőt és prést is, azért én fel vagyok készülve rá, hogy hosszabb távon nem úszom meg a 300 ezres park tool szettet.
Szerintem a képen kisebbnek tűnik, 3,2m hosszú pult, a dupla befogós állványt kényelmesen körbe tudom járni, túloldalt még egy kisebb satupad is van, úgy gondolom ez 1 embernek elég. Persze el tudnék viselni nagyobbat, jobbat, stb, de ez van.
#218741 Gerr'y
Panaracer Race C Evo 4 - 28X622 Tubeless-re van alakítva, elvileg a gumi nem tudja, de működik 5,5-6 bar nyomáson. [link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Hasaggymeg #218780 üzenetére
Ápdéjt az XT SL-M8100 pöcögtetőre...úgy tűnik szívás lesz, mert ez egy konstrukciós hiba lehet
Shimiék túl sok mindent akarhattak bezsúfolni egyetlen pöcögtetőbe (2 way release, multi release, instant release meg kisfaxom, elsőnek ráadásul semmi értelme, hisz ki vált vissza mutató ujjal?!) és egy kis rugó ami a beakadó fogat működteti eltöröget benne amitől a felfele váltás onnantól a gravitáció kegyeinek lesz kiszolgáltatva, vagyis hol műxik hol meg nem.
Runner tudsz erről valamit?
Félő ezt az olaj nem fogja megoldani már...😥
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #218805 üzenetére
Őszintén szólva nem tűnt fel, eddig még jó tapasztalataim voltak a 12-es shimano váltókkal, legalábbis xt-től felfelé. Én 2 éve használom az M8100-at, még jó. Ahányat eddig láttam mind jó volt. Persze hozzá tartozik az igazsághoz, hogy 12-es rendszer esetében sokkal több a Sram váltó, így inkább ezekkel találkozik az ember nagyobb mennyiségben. Majd azért rákérdezek a Shimano-nál.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #218805 üzenetére
A végén még lejjebb kell váltanod, Deore-re
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #218815 üzenetére
Jövő héten rákérdezek erre a shimano-nál, mert ez azért érdekes. Ezt azért javítani kéne, hogy ne forduljon elő.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #218815 üzenetére
Elektronyos?
Azert ott a trigger sokkal egyszerubb, van 2 vagy 3 gomb, aztan csokolom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hr2
őstag
válasz
Hasaggymeg #217784 üzenetére
Üdv.
Sikerült, lecseréltem a láncot egy 8 sebességes bbb láncra amit 128 szemre levettem.
+kapott egy új váltót (ugyan az a típus ami volt tz500)
Beállítottam, mostmár nem löki le a láncot sehol.Viszont ha erősebben tekerem, arra lettem figyelmes, hogy a hajtóműnél furcsa hangot ad mintha hozzá érne a lánc valahova, de nem ér hozzá.
Szerintetek mi lehet?
kb. 1 hete cseréltem a láncot pár napig nem halottam ezt a hangot vagy nem figyeltem.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Hasaggymeg #218723 üzenetére
szombaton ujrazsiroztam meg osszeraktam, most mar nem kottyan.
illetve kiderült mikori lehet a bringa kb, a villaba feb96 volt vesve :)2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #218905 üzenetére
Különböző élethelyzetek vannak, attól mert valaki a kerékpáron éli az életét, sajnos ezt nem biztos, hogy a másik ember is meg tudja tenni. Meg lehet nem is akarja. Ezt el kell fogadni.
A másik meg, hogy nem mindenkinek jó egy xc bringa, vannak ugye a Trail/Enduro stb kategória kedvelői, ezekkel a bringákkal meg pláne nehezebbek nagyobb szintek. Ezt a folyamatot megfordítani már nem lehet, a pedelec utat tört magának, és abszolút meg van a maga helye.Beszéltem vele. Jelenleg semmilyen hibáról, visszahívásról nem tud. A válasza lényege, hogy ezek a rendszerek már sokkal nagyobb terhelésnek vannak kitéve mint a régebbiek. A hatalmas áttételek miatt sokkal jobban feszülnek a váltók, váltókarok, nagyobb erőhatások vannak. Ezért az élettartam csökken. Meg azon is múlik, hogy valaki mennyire durván használja a váltókart. Nyilván garanciális időtartamon belül csere van. De ennyit tudott lényegében mondani.
Wombath
Természetesen nem a 66km-re gondoltam hanem a hosszabb távokra.
Tapasztalt montis kezében egy modern pedelec monti komoly fegyvertény, azzal nehéz felvenni a versenyt analógosként.Én is fontolgatom egy ideje, hogy elmennék egy versenyre pedelec-el, leginkább a móka kedvéért, lehet ebben a szezonban bele fog férni.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #218913 üzenetére
vagy ott van az ultegra/dura ace hajtókarok szétesése és törése, az is elvileg rendben van, csak egyedi eset
-
Gaben92
őstag
válasz
Hasaggymeg #218913 üzenetére
"Nagyobb terhelésre szerintem készíteni kell ahhoz illő erősebb, robusztusabb alkatrészeket és kész."
Finommechanikai gépelemek tanárom mondta annó, hogy a különbség mechanika és finommechanika között az, hogy mechanikában méretezünk, finommechanikában megnézzük mi fér be aztán reménykedünk.Amúgy nem tudsz venni vagy akár tekerni bele rugót erősebb anyagból? PS5 mikor kijött ott is törtek az új DualSense kontrollerben a rugók és a piac rögtön rá is ugrott a dologra. Potom pénzért lehet venni erősebb rugót ebay-en. Az új revízió már alapból azt kapott szóval már nem releváns, de ha nem egy baromi erős rugóról beszélünk akkor tényleg meg próbálnék tekerni egyet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #218918 üzenetére
Jó márka? Jó lenne ha 30k alatt megúsznám. De hajlandó vagyok 40ig elmenni. Engem van amikor elkapnak az esztétikai dolgok, és többet költök mint amit terveztem, csak azért mert tetszik valami külsőleg.
Ja persze itt a kényelem is fontos.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Alg
veterán
válasz
Hasaggymeg #218944 üzenetére
Köszi - szerintem mire találok valahol raktáron 32-es vagy 34-es sort, addigra a lánc is lenyúlik
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #218944 üzenetére
És a nyergen ami fel van tüntetve minimum maximum érték az mihez kell mérni a befogásnak a közepéhez?
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #218987 üzenetére
És a rugóval mit kezdjek? Tekerjem kezdésnek a mínusz fele? Úgy könnyebb majd kicsatolni?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Hasaggymeg #218987 üzenetére
Én azt sem tudtam, mennyire kell/nem kell meghúzni, inkább teljesen kitekertem. Annyit még nem tudtam vele menni ( kb. 45 km-t, azt is kétszerre ), szóval még bőven kell idő a megszokáshoz, addig az 51-es pihen a dobozában
. Most várom az új cipőt, a mostaninál egy számmal nagyobbat rendeltem, talán az már kényelmes lesz járás közben is.
A ME700 11-et kattant kifelé tekerve, ott megállt, asszem full maxon volt gyárilag.[ Szerkesztve ]
-
Rotyi
aktív tag
-
Alg
veterán
válasz
Hasaggymeg #219018 üzenetére
Nekem a főzéssel az a bajom hogy nagyon koszol, tovább kell utána takarítani a konyhát mint amedig maga a viaszolás tart, + végigpucolni az eltömődött láncot... meg utána is szóródik mindenfelé. Igaz nekem a bringa a nappaliban lakik, nincs garázs/műhely...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #218966 üzenetére
hát mostmár lerajzoltam, azt mondod hogy ennyi a max amit hátra lehet tolni?? hát ez nagyon karcsu . ez tuti? ez lényegében a közepe csak.
szerintem inkább a befogás közepéhez kell nézni, mert am nincs értelme a skálázásnak.
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #219018 üzenetére
Ja, és mindeközben az olajozók jókat röhögnek rajtunk
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #219025 üzenetére
igen ez igaz, bár azt nem értem akkor sok külföldi beállítós videóban miért tolják ki csutira vagy toják előre csutira, miért nem mondják hogy ácsi, csak eddig. és addig tolni ki.
[ Szerkesztve ]
-
jojjer94
csendes tag
válasz
Hasaggymeg #219015 üzenetére
Miután a gyári kenőanyagot eltávolítottam, valahogy így nézett ki:
-Lassú főző beállítás: 3 mp
-Míg felolvadt a viasz, addig tettem-vettem, oda készítettem a papírtörlőt meg a kesztyűt:1 perc.
Amugy nem álltam ott és néztem hogyan olvad.
-Olvadt viaszba beletettem a láncokat kb 15 percre, 5alkalommal megmozgattam max: 2 perc.
- Láncok kivétele, törlése darabonként max: 2 perc.
- Azt sem néztem végig míg megdermed: 0mp.
- Láncok betörése, lerázása, le ecsetelése darabonként max: 4 perc.Ennyi.
Tisztítás majd még jön ehhez az időhöz nyilván.És igen, lakásban biztos körülményesebb.
De szerencsére van műhely, ahol lehet akciózni.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
Hasaggymeg #219025 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Hasaggymeg #218913 üzenetére
Csak ugye a súly verseny is ott van. Erősebb, robusztusabb alkatrész nehezebb is. A Shimano helyi képviselője azt tudja mondani amit a Shimano megad iránynak. Egy hazai forgalmazó nem hívhatja vissza az alkatrészeket saját kontóra. Ha ez nagyobb tömegeket fog érinteni, biztosan kezdenek vele valamit, de úgy gondolom, hogy még nincs annyi meghibásodás, hogy ezzel a garancián túl is foglalkozzanak. Ne érts félre, én alapvetően azt vallom amit Te is. Szerintem sem normális ha egy felső kategóriás kerékpár alkatrész 1-2 év alatt, nem verseny körülmény között tönkremegy, főleg olyan alkatrész amit nem szokás évente cserélni. Sajnos az ipar nem abba az irányba megy, hogy tartósak legyenek a termékek, ez alól a kerékpár sem kivétel. Ha belegondolunk az is nonszensz, hogy veszel egy felső kategóriás kerékpárt több millió ft-ért és pár év múlva, amikor jön az új modell, a tiédet elfelejtik. Aztán vadászhatod a vázadhoz a szükséges alkatrészeket. Gondolok itt például a forgásponthoz csavarokra, tengelyekre stb. Legalább 10 évig kéne hozzá alkatrész utánpótlás, és sajnos ez a gyakorlatban nagyon kevés gyártónál van így.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz
Hasaggymeg #219037 üzenetére
Nem követem a kerékpársportot szóval nekem speciel pont kimaradt, de ez tuti nem lehetett kellemes...
-FLY->: Ha a kerékagy a helyén van (átütőtengely esetén nem sok választás van, QR-t azért érdemes megnézni), akkor vagy a féknyereg van rossz helyen (lazítsd ki a csavarokat, húzd be a féket, húzd meg a csavarokat miközben húzod a féket) vagy pedig a dugattyúk nem mozognak rendesen.
De ha nem súrol akkor nem nagyon kell vele foglalkozni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
flash-
veterán
válasz
Hasaggymeg #219047 üzenetére
igen arra gondoltam
valami régi rossz berögződés miatt írom így
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #219053 üzenetére
Jaja, csak a többi sallangot is kidobtam, egész sok egyéb csomagólóanyag volt még benne, amit újra lehetett volna használni
.
Írtam tegnap a helyi DHL-nek, 20 percen belül jött válasz, hogy itt én nem nyujthatok be panaszt, csak a feladó, az illetékes helyi DHL terminálnál. -
varsam
őstag
válasz
Hasaggymeg #219060 üzenetére
Szétszedtem, nekem is ez volt az első, de jól van, fordítva fel sem megy rá. Nincs alatta semmi távtartó, semmi alátét... Szomszéd vette most a bringát, egy alig használt Cube Reaction Race-ről van szó, gyári speckó
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz
Hasaggymeg #219088 üzenetére
Felső vázcsövön van ~4,5cm×2cm -es fényesedés, és egy 1-2mm-es átmérőjű pontban lejött a festék. [link]
-
parandroid
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #219102 üzenetére
“nincs oka sírásra, egy Trek Top Fuel 9.8 lett az utódja”
Ahhoz képest ez a lefty majdnem olcsó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
vhunor
őstag
válasz
Hasaggymeg #219102 üzenetére
Köszi!
A Trek Top Fuel miatt. A fia versenyző, de amikor nem használja, ő is tud vele menni, ha pedig együtt mennének, van egy gyönyörű, de piszok olcsón szerzett Sartoja.
Egyébként nagyon nehezen vált meg tőle. Rengeteg merevfarút kipróbált már, szerinte ez a legjobb, amin eddig ült.
parandroid: "ajándék" áron volt (bőven hét számjegy alatt)
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #219115 üzenetére
A 2 nap alatt itt van tök jól működik, amíg a m.kir.cs.pósta keze bele nem kerül a képletbe. Én szinte mindent másnap megkapok, amit még munkaidőben rendelek, akár amazon, akár bike24.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz
Hasaggymeg #219115 üzenetére
S vissza már akartál küldeni valamit? Mert nekem a vissza fuvarra nem fogadja el a bankkártyámat, és mással nem lehet kifizetni azt a 3840 Ft-t. Bármi más céggel visszaküldve meg minimum 2x annyiba kerül. Szóval én most itt vagyok egy 30 ezres bringás cipővel, ami nem jó rám, és nem tudom visszaküldeni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #219128 üzenetére
Mondjuk az áraik tényleg jók és szimpatikus, hogy nem csak az MPL/DHL választható mint szállítási mód. Így egy kis spanyolos mentalitás nekem belefér, ha nem valami hellokittys gyereknyereg lesz a csomagban.
-
andrisbandi
őstag
válasz
Hasaggymeg #219143 üzenetére
+ (50 EUR) új majd gariban kapott xt
+ (x EUR) elromlott xt alkatrésznek
- ( 35 EUR) slx
---------------
= profit【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY