Új hozzászólás Aktív témák

  • imyourfriend

    őstag

    Nem vitatkozom én, csupán látni hogy pl a hátsó támvillánál milyenek a megoldások: rose drágább rose ktm relevator lapierre trek.. valamiért nem értem, miért hasonlít a rose támvillája az acél országútim támvillájára, és miért találnak ki más gyártók sokkal fejlettebb támvillákat, persze a rose hirdeti hogy milyen kényelmes tökéletes stb, pedig nem az ezer euros kategóriából választottam, na meg azok az első villa és váz találkozás kialakítások hát nem tudom.. hozzátéve hogy beledobják a mavic akksium race kerékszettet az olcsóbb darabokba, nekem a stradan ami van külsőgumi annak darabja 12-13k körül van és ezek csak apróságok. :) nyilván nem árulná a georgesport és a többi nagyobb eladó a ktm-et ha olyan túlárazott lenne vagy ár/érték arányban rossz. Mellesleg ami odakint 300ezer arról azért ne gondoljuk már hogy itthon megállna 400 alatt, és már dőlt is a jó ár/érték arány. Mivel a strada 3500 20-30 tiagra szettel 469 karbon vázzal. ;) off részemről, ültem már bark 20-ason igaz hogy drága de az a gép egy élmény.

Új hozzászólás Aktív témák