Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz Cadal #25374 üzenetére

    Azért körülnéztem, mi lenne ha cserélnék és egy kis anomáliába futottam.
    Nem muszáj a komplett hajtóművet cserélni, az FC-M430-hoz lehet kapni külön lánctányérokat is. Amúgy messze a hajtóműtányérok bírják a legtovább és a lánc a legrövidebb ideig, de egy agyonhasznált lánccal a komplett hajtást ki tudod végezni 2000 km alatt, szóval érdemes láncot cserélni, ha megnyúlott, vagy kazettát cserélni, ha elkopott, mert pénzben hosszabb távon megéri.

    Néztem egy FC-M590 -es hajtóművet az egyik oldalon azt írják 10 sebességes lánhoz ajánlják a másik oldalon, meg 9 sebességeshez?
    Van 9 sebességes (FC-M590) és 10 sebességes (FC-M590-10) is belőle.

    amúgy melyik az igénybevételre érzékenyebb középrész csapágyazás fajta a monoblokkos, vagy az integrált csapágyas megoldás?
    Elvileg az integrált bírja a legjobban, utána az octalinkes, aztán a négyszögtengelyes, de a gyakorlat sokszor mást mutat, mert a csapágyazásnak egyre kevesebb hely jut. Ha cserélnél amúgy is (mert elkoptak a lánctányérok és nem akkora különbség árban, vagy gondjaid vannak a hajtóművel), és futja rá, akkor érdemes az integrált felé elmenni, de csak az integrált kedvéért nem érdemes cserélni.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák