Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz MPowerPH #216278 üzenetére

    Fog az menni :)
    Alap a felkapás, azt már tudod.

    Most kb mintha ha nem lenne féked, annyit mész.
    - Ha előre felé esnél, kicsit nagyobbat tekersz és hátrébb dőlsz. (középre váltva jó kb)
    - Ha túlságosan hátra billensz, a hátsó fékkel óvatosan lehet korrigálni.

    Gyakorlatilag ez a hátsó fékezősdi amire rá kell érezni. Legegyszerűbb ha mutató újjal picit mindíg majdnem fékezel. És amikor tényleg kell, akkor kapkodás nélkül, már ott vagy, és lassítasz aprókat.

    A jó fék; nem harap hirtelen, apránként adagolható.
    (Ha egykeréken picit hátsó fékezve azonnal földhöz csapódik az eleje, az nem jó.)
    Tanuló időszakban a legnagyobb hátsó tárcsával könnyű belejönni. A 200-as nagyon sokat segít.
    Az adagolhatóság a gyári gyantás fékpofákkal a legjobb.

    Ez a fékezésbe beletanulni más mint az ösvényen. Ott könnyű, lehet izmozni.
    Egykeréken csak sejted mennyire sikerül majd súlypontba hozni a leheletnyi lassítással. A gyakorlással ez könnyen feljeszthető. Utána bármilyen bringán, bármilyen fékkel menni fog.

    [ Szerkesztve ]

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

Új hozzászólás Aktív témák