Új hozzászólás Aktív témák

  • Friczy

    senior tag

    válasz Nutra #190934 üzenetére

    Nem szeretnék belekötni a statisztikádba, csak kérdezem: a kerékpárutak hosszába beleszámoltad a gyalog- és kerékpárutak hosszát is? Abból jóval több van, és bár bizonyos feltételek esetén azoknak nem kötelező a használata, a közgondolkodás azt is a kerékpárutak közé sorolja.
    Egyébként lényegtelen a mennyiség. Ha a KRESZ bármi többletet megenged a kerékpárosoknak, van egy meglehetősen hangos réteg, amely egyből autósüldözést, világvégét és tömeges kerékpáros-halálozást jósol, és persze van egy sokkal nagyobb réteg, akik ezek után nekiállnak helyeselni, mert csak. És onnantól jönnek a szokásás mantrák: a kerékpáros nem ismeri a KRESZ-t, nem fizet adót, és nem akarja használni az autós adójából neki épített kerékpárutat. Stb.
    Szerencsére ezt a fajta agresszivitást elég ritkán tapasztalom az utakon, sokkal több a figyelmetlen autós.

Új hozzászólás Aktív témák