Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz f4lcon #170183 üzenetére

    A Berguson -nak nincs kompromisszumos javaslata. Fél órája ütöm a vasat a szervízvezetőnél és a legjobb javaslata eddig az, hogy nagyon sajnálja a szitut. Ezt az első kéthetes etap után még elfogadtam, most viszont már kevés. A főnök nincs bent, vele hétfőn fogok beszélgetni.
    Elmondásuk szerint a RockShox hivatalos eljárása az, hogy csere előtt kétszer kell javítani a tagot. Arra nem tudtak válaszolni, hogy ebből miért következik az, hogy nekem kétszer kell visszakapnom hibás taggal a bringát úgy, hogy az átadási papíron "megjavítva" szerepel. Dr. Bike javítja, teszteli, szükség esetén újra javítja, teszteli és a bringámba már a valóban megjavítottat, vagy cseréltet szereljék vissza. Erre volt két hetük. Miért a vásárlóval futtatnak újabb köröket?

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák