Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #2945 üzenetére
Na ja, ez tipikusan az a túra volt, ahol nem azt a kis szintet megmászni kihívás, hanem lejutni a túloldalon... A Börzsöny úgy alapvetően más tészta, mint a Budai-hegység, rosszak a jelzések (két-háromszor voltam ugyanezen az útvonalon, mégis kellett a gps...), sár és éhes szúnyogok hada nélkül nincs túra, továbbá rengeteg a kidőlt fatörzs, ahol át kell emelni a bicót vagy átbújni alatta, sőt néha ezek kombinációjára van szükség. Egyszer elviszlek erre téged is, lehetőleg a hosszú változatára...
Pár képet csináltam, mindjárt felteszem őket valahova. Ja meg lett ugyebár új villám is. A teszt túra tapasztalata: röviden, a Sid egy isten (black boxos, asszem 2009-es Sid Team), elképesztően jól mozog, nagyságrendi a különbség a Reconhoz képest, az mindig eldobálta az első kereket, ha nagyobb kőre mentem rá vagy bármi erősebb ütésnél. Öröm, bódogság. És hála Memééknek, akik valószínűleg nem sok jót gondoltak rólam, amikor a félig beszerelt telónál ébredtem rá, hogy nem mondtam előre abbéli igényemet, hogy ki kellene húzni azt a Sidet 100 mm-re, mégis megcsinálták helyben...
mod: dqdb: És rajta egy bátor kerékpáros turista, amint épp igyekszik átjutni a rengetegen.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #2949 üzenetére
Lehet olyannal is mászkálni, de az egy "kicsit" drágább, olcsó helyen is a 6 számjegyet súrolják (Garmin Edge 705/800, vagy GPSMAP külön szenzorokkal). Cserébe elkerül az elmúlt pár oldalon olvasható telefonos szívások mindegyike (lefagy, nem rögzít, lemerül hamar). Egy turistautak.hu térképpel tökéletes bringázásra és gyalogos túrázásra is.
Ha nem kell pulzusmérés, akkor ajánlom tekeyagd hirdetését (lusta vagyok visszakeresni), vagy a Dakota 10-est.
-------------------------------
Börzsöny, piros jelzés, bár nem látszik, de ez maga a turistaút, nem az erdő közepéről készített kép:
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #2951 üzenetére
És hála Memééknek, akik valószínűleg nem sok jót gondoltak rólam, amikor a félig beszerelt telónál ébredtem rá, hogy nem mondtam előre abbéli igényemet, hogy ki kellene húzni azt a Sidet 100 mm-re - ezt igazán kitalálhatták volna startból.
A hivatkozásodon viszont lenne mit javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #2951 üzenetére
No akkor még egyszer, szóval az új villám. Bár nem biztos, hogy mindenkinek leesik a poén...
venember83: Hát mivel a bicómat azért annyira nem ismerik, szerintem elvárható lett volna, hogy mondjam. Elbénáztam, na, de meglett végül. És szeretem azt a villát, szép is és jó is...
sanzi89: Ha nem rögzíted a bringára, kicsit nehéz nézni menet közben. Ma például többször volt olyan, hogy a gps-re lepillantva ébredtem rá, hogy rossz irányba mentünk, vagy éppen valami hivatalosan nem is létező ösvényen megyünk magabiztosan.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
sanzi89
addikt
Nem feltétlen kell sokat költeni. Én direkt úgy kerestem telefont, hogy már terveztem az ilyen célzatú használatát. Így lett az E52. Majdnem 4 órát futott a Sportypal, de egy csíkot nem ment le az aksijelző. Igaz valamiért lefagyott, de ez is orvosolva lett egy másik programmal. Plusz Garmin XT-re felmegy a turistautak.hu térképe, de a beépített GPS programban (nem tudom milyen adatbázisra épül) sokkal több földút van jelezve, mint a fent említett honlap térképén. Egyedül a bringára való rögzítés a gond, de lehet nem is baj, ha nincs ennyire elől, végig tűzne rá a nap, meg nem tudom mit szólna egy esetleges eséshez.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Cathfaern
nagyúr
Voltam én is ma egy körre, bár messze nem tudok olyan szép számokat mutatni, mint amik vannak itt a topicban [link]
Mondjuk talán ahhoz képest nem rossz, hogy kb. 5 éve bicikliztem utoljára hosszabb távon, vagyis múlt héten álltam neki újra, ez volt a 3. menetem (első kettő rövidebb csak 1-1 órás volt)Viszont lenne kérdésem is, a fentiekből talán sejthető, hogy a biciklim elég régi már, legalább 12 éves, szóval megérett a cserére. Jelenleg még elfut, de vannak gondjai (pl. nem mindig hajlandó az első váltó a legnagyobb fokozatba felkapcsolni, ami miatt szívtam is ma, a max. sebesség jóval több lehetett volna amúgy), és mivel tervezem hogy nyáron rendszeresen el fogok járni, előbb utóbb szét fog esni, amit meg akarok előzni (cserélni nem érdemes rajta semmit, váz is szétvan, és újonnan se volt egy díjnyertes darab). A gondom viszont az, hogy milyen típusút vegyek. Terveim között alapvetően aszfaltos tekerés szerepel, kifejezett terep semmiképp... tehát elsőre országúti lenne az ideális választás és szivem szerint azt is vennék, de a problémám viszont, hogy egy-egy földút lehet befigyelne, amit ha jól tudom országúti nem tolerál (egész pontosan nem szeretném ha egy-egy szép helyről azért kéne lemondanom, mert nincs rendes betonút). Ami ugyancsak szempont lenne, hogy tervezek hosszabb (akár több napos) utakat is, szóval lehessen rá aggatni táskákat. Létezik olyan kategória (értelmes áron) ami kielégítené az igényeimet, vagy valamiből nyesni kell mindenképp?
Illetve van valakinek tapasztalata telefontartókkal? iPhone lenne az alany, és szivesebben vennék valami kipróbált modellt, amiből biztos nem esik ki
[ Szerkesztve ]
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #2957 üzenetére
Az ár mindig problémás, de egy nagykerekű cross bringa pont erre a célra van. Aszfalton suhan, de kényelmesebb pózban ülsz rajta, mint egy országútin, földúton is elboldogul, és csomagtartót is tudsz rá aggatni. Írj egy megközelítő árat, hogy mennyit szánnál a cuccra, aztán az árakban járatosabb témalakók majd ajánlanak ennek az árnak megfelelően bringát. Telefontartó ügyében azonban teljesen járatlan vagyok, én általában hosszabb bringázásokkor a hátizsákom pántján hordom a telefonom, igaz, egy kisebb készülékről is van szó, nem egy almás telefonról.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #2957 üzenetére
A cross/trekking kategóriát írtad tökéletesen körül 28"-as kerék, azaz országúti méret, de annál szélesebb, ballonosabb külső. Teleszkóp általában van, aminek a tudása komoly terepre kevés, de te oda nem is szeretnél menni, de annyira jó, hogy az úthibákat enyhíti. A kormány egyenes, mint a montikon, vagy némileg hajlított. Ülési pozícióra kényelmesebb mint egy monti vagy egy országúti, mert ezen tudsz a legjobban kiegyenesedve ülni.
A cross besorolású bringákat általában sárvédő/csomagtartó nélkül árusítják, míg a trekkingeket ezzel felszerelve. Mivel túrázni is mennél sok csomaggal, ezért cross esetén kérdezz rá ezeknek a felszerelhetőségére (érdemes például műanyag helyett pálcás sárvédőt felrakni, mert jobban véd).
Kellett nekem ennyit írni
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz Cathfaern #2957 üzenetére
azok alapján, amit írtál, valóban nem az outi lenne a legjobb választás. (mondjuk nekem bőven jó az outi, mert földúton nem tervezek vele menni, csomagot nem akarok vinni)
neked viszont egy cross vagy egy trekking kéne, itt van egy jó kis cikk a különböző bicajokról.(#2960) dqdb: lassan pötyögök
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DemonDani
addikt
-
ludsimon
veterán
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #2964 üzenetére
Egyelőre gyenge vagyok. Kell még az aszfaltozás+szintezés scottal bőven.
Azért kellene legközelebb velem jönni terepre, garantáltan nem megyek gyorsan hegynek felfeléMondjuk ez is csak addig fog tartani amíg amargo vagy KaraDani-val nem megyek egyet tekerni terepen.
Fokozatosság kell ide, tetszik érteni, fokozatosságtAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Cathfaern
nagyúr
Huh köszönöm a sok választ, próbálok reagálni mindegyikre
Szóval cross/trekking kategória feljegyezve magamnak. Ha jól értem a kettő között gyakorlati különbség csak a felszereltségben van, kialakításban nincs, ugye?
Méretek és a piszkos anyagiak:
Alagutaknál nem kell lehúznom a fejem (178cm), ellenben a drótszamárnak "kellemesebb" súlyt kéne elviselni (95kg kb.). Utóbbi mondjuk alakításon részben épp ezért a biciklizés
Pénzileg körülbelül 100ezret szánok rá... tudom ez nem túl nagy összeg (pontosabban kénytelen voltam rájönni, hogy nem számít annak ), de kiegészítőket is meg kell venni (jelenleg se normális lámpám, se kulacs, se semmi), szóval csak magára a biciklire menne ennyi. Inkább lenne a cél jelenleg egy jó alap megvásárlása, amit később majd igény szerint lehet alakítani (ahogy olvasom a topicot, meg ahogy ismerem magamat is, úgyse fog megmaradni "gyári" állapotban ). Az abszolút felső határ a 130ezer, afölé semmiképp se mennék, de természetesen jó lenne minél olcsóbban.Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #2967 üzenetére
Köszi, ránézek
Erről jut eszembe egy újabb kérdés: van értelme nekem telóval foglalkozni? Úgy gondolom arra amire tervezem használni teljesen felesleges, ellenben plusz egy hibaforrás... (és többe is kerül, főleg ha valami értelmesebbet akarok).Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #2968 üzenetére
Sajnos új bringát csak telóval fogsz kapni, mivel a legtöbb felhasználó úgy gondolja, hogy a telón túl nincs élet, szóval új bringánál valószínűleg nem lesz választási lehetőséged, és bizony ezért az árért valami kevésbé jó mozgású lesz a bringában, azonban ha üzletben veszed, akkor valószínűleg megdumálható a teló merev villára cserélése.
-
venember83
nagyúr
Ha valakinek lenne 30,9 mm átmérőjű, viszonylag könnyű, fekete nyeregcsöve, méghozzá nulla hátrahajlással, amitől meg kíván szabadulni, az ne tartsa magában az információt.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
SID World Cup 375 dolcsiért.
-
Manitou
veterán
válasz venember83 #2974 üzenetére
SID-et akarsz az R7 helyére?
Szép amúgy, hú ez nekem is jól jönne az egyik új projectembe
Lusta vagyok utánanézni, de ez hány gramm?Ha valakinek lenne 30,9 mm átmérőjű, viszonylag könnyű, fekete nyeregcsöve, méghozzá nulla hátrahajlással, amitől meg kíván szabadulni, az ne tartsa magában az információt
Volt valami carbon 30,9-es üléscsöve ismerősömnek, de már eladta, bár lehet amúgy se érdekelt volna.
Árban mennyi a keret?[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #2975 üzenetére
Fogalmam sincs, nem is igazán érdekel annyira pontosan, ezerötszáz alatt lehet valamivel. Ilyen áron normális SID-et se kapni, szóval ez tuti ár, arról meg nem beszélve, hogy nem egy alap Reba vagy SID. Amúgy Rebát vagy SID-et akarnék újonnan, vagy legalábbis garival, de vonz a sötét oldal.
Nyeregcső: Jó lenne megúszni tízezer körül, max tizenkettő, főleg ha már eleve nem új.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
válasz venember83 #2976 üzenetére
A SID-eket még mindig karikába lehet hajtogatni, vagy már változott valamelyest a merevségük?
A legelső SID volt a durva cucc a maga 1100g-jával. És úgy emlékszem max 1,9-es gumival lehetett használni .Valami 63mm-t mozgott, és aranyáron mérték.A sötét oldal az RS vagy a SID?
Én magamnak nem mernék SID-et venni, akkor már inkább reba. De ízirájdereknek jó lehet a SID is.De javaslom neked az R7 -et Neked pontosan milyen R7-esed is van? Mostanában nézegettem telókat és az is képbe került.
Költői kérdés:
~10kg-os XC/marathon MTB ( értsd: merevvázas elöl telós) mennyire számít könnyűnek manapság?Nyeregcső: Jó lenne megúszni tízezer körül, max tizenkettő, főleg ha már eleve nem új.
Annyiért van szerintem új is. Vagy esetleg vékonyabb üléscső + szűkítő is jó megoldás lehet.[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #2976 üzenetére
de vonz a sötét oldal
Blackbox Motion Control?Tegnap a CM-en remélem, a rendőrök szénné bírságolták a kiugróan szabálytalankodókat. Most nem a bringa kötelező felszerelésének jogos/jogtalan hiányára gondolok, hanem arra, hogy:
* az Andrássy Kodály körönd utáni részén volt olyan bringás, aki az egyirányú szervizúton jött szemben, míg mások a bal oldali járdán tették ugyanezt
* előttünk ment két rendesen beöltözött montis, ők is megálltak a pirosnál, míg a "menő" városi bringákkal folyamatosan kerültek ki bennünket a lámpa jelzése ellenéreKész szerencse, hogy nem kaptuk el hazafelé a CM-et, csak a legvégét láttuk messziről a Városligetben
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #2976 üzenetére
Dupla lett az eleje ...
Manitou: pont tegnap számolgattam (beszólások kíméljenek ), hogy a Kula Supreme-et R7-tel pár ésszerű és nem elszállt árú beruházással 10 végére, 11 elejére tudom levinni úgy, hogy marad a platformpedál (most 11,8 kg, ami ehhez a vázhoz képest rengeteg, de 0,8-1 kg-t "pillanatok" alatt összeszedtem, elég csak a 60 dekás pedálnak nevezett fémmonstrumra gondolni ). 10 elejéhez karbon kiegészítők kellenének már rá, és 10 dekákban mérés helyett komoly grammozás. Az egy számjegyű kilóhoz valószínűleg a szkandium már kevés, és karbonváz kötelező.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #2977 üzenetére
A sötét oldal egy használt teló vásárlása. Ismét. De a BlackBox Motion Control is lehetne az, igen. Köszönöm, R7 szóba se jöhet, itt nem lehet hozzá semmilyen alkatrészt venni, még egy nyomorult O-gyűrűt se, míg RS-hez van kb. minden, és a youtube videók segítségével meg pár szerszámmal a szervizelése is megoldható itthon. Az R7-em (Platinum SPV, kétezerhetes tán) amúgy eladó, ha érdekel. Most volt a Chiliben, bal oldalt dugattyúcsere volt (nem kétforintos tétel), jobb oldalt meg kapott új O-gyűrűt, plusz a szezon végén volt teljes szimeringcsere, O-gyűrű csere és olajcsere, plusz pucolás, most jónak tűnik, nem ereszti sehol a levegőt, olajat meg soha nem is eresztette, csak nekem a fentebb említett okok miatt nem éri meg Manitou vonalon maradni, nem buli nekem minden apróbb szervizelésért oda-vissza száznegyven kilométert utazni kétszer.
Ja, SID. Merevebbek hála a 32-es becsúszóknak, hasonló a kialakításuk, mint a Rebáknak, de persze itt-ott azért spóroltak a mérnökök a tömeggel, pl. kevesebb olaj kell bele. A tíz kilós merev XC bringa meg igen jó tömeg. Nekem is közel annyi volt a kocka még V-fékekkel.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Az egy számjegyű kilóhoz valószínűleg a szkandium már kevés, és karbonváz kötelező.
Nem, több megoldás is van. Könnyebb fékrendszer, könnyebb hajtómű, esetleg SS, könnyebb kerekek. Persze ennek értelme nincs, de kivitelezhető szkandium vázzal is. A karbon vázak sok esetben nem könnyebbségük miatt jobbak, hanem merevebbek, ahol kell, és rugalmasabbak ott, ahol kell. Pl. egy Speci S-Works alu és műanyag változata között valami húsz gramm a különbség a karbon javára, tehát nyilván nem a könnyebb váz elérése volt a cél a szénszálas verzió tervezésekor.
-
dqdb
nagyúr
A pólót még mindig nem tudtam leszedni
Ööööö, úúúúú, ááááá, ezt csúnyán benéztem Mentségemre legyen szólva, hogy tegnap az erdő és az 50-es naptej jóvoltából én a permanens fehér kesztyűt megúsztam, így nem ugrott be.A mai bringás tervekről sajnos az Időkép alapján le kell mondani.
Már most látom, hogy az idei év legjobb ár/érték arányú bringás beruházása a három focimez volt 2400 forintért. Ha a fák bele akartak volna kötni, akkor tegnap rengeteg szűk helyen lett volna rá alkalmuk, de nem szakadt ki sehol sem. Nem rémlik olyan sem, ahol beakadt volna, pedig az alkarom és a lábam tele van apró karcolásokkal.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
veterán
Pedig neked az a váz elég könnyű , az olyan ~1,5 kg körüli váz úgy tudom, arra már lehet építeni egy elég jó súlyban lévő gépet. Iszonyat sokat lehet spórolni sokmindenen. Pedál 600g az horror Platformpedálban is van 250 körüli súlyban lévő igaz az ára nem oké De kerekeken érdemes a legtöbbet könnyíteni, és ott viszonylag olcsón meg is teheti az ember.
Úgy néz ki az új project nekem 10kg körül lesz, igaz pedél nélkül, mert sok helyen anélkül adják meg az ilyen könnyebb bringák súlyát. De a pedál ~300g lesz, Szóval, ha úgy veszük 10,3 lesz pedállal, no carbon( illetve ez csak féligmeddig igaz), no scandium nem is annyira könnyű kerekekkel. Kerekeken tudnék faragni, akkor le tudnám vinni 9.x kg-ra. A régi cuccaimat is elég grammániásként vásárolgattam, így a bringába beépítésre kerülő meglévő megmaradó 10-10+ éves alkatrészek jó szolgálatot tesznek
A hátsóváltó+váltókarok összesen 365g-ot nyomnak csakJa és így majd úgy néz ki össze tudok pakolni egy SS bikeot is, az se lesz éppen nehéz súlyban a ~9,5 kgjával.
Magyarán lesz két bringám aminek az átlagsúlya 9,9kg lesz. Plusz ott az fully AM Stumpjumper gép ami ~11,9kg. A három bringa átlagsúlya lesz ~10,5kg.
Az már nem semmi Ezeket csak úgy érdekességként számolgattam multkorában.
Köszönöm a figyelmet, leültem[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
...és még csúfolódtok itten, hogy gramm-mániás vagyok
csak hogy bebizonyítsam, hogy nem is, a kona dolgozóbajárós pl. 12.x kg....és
valószínűlegmarad is ennyi.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #2984 üzenetére
A számolgatást megkönnyítendő itt már a legtöbb felső kategóriás komponenst lemérték, az összeadást is elvégzik helyetted, neked csak a dollárban kifejezett szám miatt kell a vizes borogatást cserélni sűrűn
rétisün: nem olvastál eléggé figyelmesen, itt végig kilókról és tíz dekákról volt szó, nem grammokról. Azt meghagyjuk neked és a pszichomókusodnak
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
veterán
válasz venember83 #2980 üzenetére
A mostani R7-et használtan vetted?
Szégyen gyalázat, de a BlackBox Motion Control -t ki kellett guglliznom
SID 32-es? Mik vannak, nem gondoltam volna.Szerintem használd még egy darabig az R7-et, ebben a szezonban, aztán majd lecseréled. Elvileg most lett frissen szervizelve, mi baja lehet? De ha tudsz rá vevőt akkor persze add el. Vegyél rókát
rétisün
neked nem országútid van? Az hány mázsás?[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #2991 üzenetére
Maradjunk SI szinten, és így még szebben mutat: 0,0085 t
Vagy 5 120 000 000 000 000 000 000 000 000 atomi tömegegység
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rii
nagyúr
tengap este 21h-kor ki kellett gurulnom a 25 km-re levő halászetelkre .... akkor még megúsztam a zuhét ... az utolsó 5 km-en kezdett csak el ... ma reggel viszont már totálba esőfutamot kellett nyomnom, ja ... és azért, hogy beérjek munkahelyemre mert tennap'is meg ma is have a work
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #2996 üzenetére
poén? lefényképezte az új házukat (lásd venember megjegyzése: tudtam, hogy jól keresel) (nem túl ügyesen, mert alig látszik ), csak tévesen villának hívja....az, hogy valaki nekitámasztott a kerítésnek egy bicajt, puszta véletlen.
(#2995) Manitou_ igen, könnyen belekap, de így már érthető gondolom, miért nem szeretem a szelet
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Nyugdíjas
nagyúr
Rajtam tegnap este elégtételt vehettek az autósok a CriticalMass-ért. Szerintem tetszett is nekik. Sárvédő nélkül természetesen az iszonyat szajadó esőben alig látva a hajamról az arcomon át folyat a számba az eső. Egy ingbe, rövidnadrágba ugy néztem ki mint aki beugrott egy medencébe. Igy álltam a pirosnál pl... Amennyire lehet eláztam. De ez már nem a hideg eső volt, egészen nem is zavart.
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #2955 üzenetére
Nekem tetszenek a vátozatos ablak teretek. szépen össze van hangolva, ahogy a kiugró, világos részeken fehér, míg az erkélyeken, ahol inkább az árnyék dominál, ott inkább sötét, barnásabb színvilágú.
De az előtérben az a kétkerekű krosszmotor az jó? Nem túl kicsi a hengerűrtartalma? Nem is látszódik a blokk. A váz csöveiben van, mint Contodor esetében?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker)
- Katana GF66 12UE 27% 15.6" FHD IPS i5-12500H RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- ZBook 15 G4 27% 15.6" FHD IPS i7-7820HQ M2200 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs