Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
válasz Somatom #6793 üzenetére
Az első nagyobb autó, - amivel kezdtem - a nyerges IFA után egy LIAZ volt. Sorkapcsolós és felezős váltóval jöttek forgalomba, de vagy az egyik, vagy a másik volt benne. A kettő együtt nem. Nem volt könnyű megtanulni váltani, ugyanis nem volt szinkron váltós. Minden váltásnál fel és le dupla kuplung + gázfröccs. Aki esetleg nem tudná.- Szóval kihúzatod - kuplung be - üres -kuplung fel - megfelelő gázfröccs - kuplung be - váltás. Ez mozgatta az ember lábát rendesen városban. Ha nem volt jó az összhang a kuplung + gázfröccs párossal, akkor bizony nem lehetett sebességbe tenni. Viszont ha jól összeszokott vele az ember, akkor kuplung nélkül is szépen lehetett váltani oda-vissza.
Üdv: Mcrazy
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6804 üzenetére
Most hallottam, hogy ha a lépcsőn hagyod a cipőd, tele lesz vízzel, mert odatették a motorháztető nyitóját, és ezért ott beázik. Ha nem akarsz eső után lábat mosni a cipődben, jobb ha beteszed a fülkébe.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dlaj
őstag
válasz Somatom #6804 üzenetére
Érdekelne, hogy milyen a gép a Mancihoz képest, pro-kontra!
Most egy hét pihi után a páromat is kihozom 3-4 hétre és nem tudom a MAN, Volvo, DAF hármasból melyik lenne a legalkalmasabb. Fontos az alsó ágy szélessége, ez akár döntő is lehet.
Érdekes, hogy bő egy évvel ezelőtt az első önálló munkanapomon már volt dolgom DAF-fal, de csak 25 km erejéig. Azóta csak annyi plusz tapasztalatra tettem szert a típussal kapcsolatban, hogy néha beülök egy-egy DAF-os kollégához beszélgetni.
Szóval, minden infó jól jön!
(Ha lesz időd. Elég eldöntenem egy hét múlva is. Minden esetre most szívesen kipróbálnék valami mást.) -
dlaj
őstag
válasz Somatom #6820 üzenetére
Nagyon szépen köszi a részletes bemutatót!
Ezek fényében szívesen választok akkor egy DAF-ot, persze, ha benne lesz a jövő hét utáni opcióban.Ügyes barkácsolók a DAF-ban a jobb oldali szivargyújtót hagyományosra cserélik. Végül is nekem mindegy, mert ugye a Mancihoz vettem szivargyújtó átalakítót. Ott csak az inverterem van beledugva. Okosabb lenne kiváltani áramátalakítóra, de már szükségem van más miatt is a 220 voltra. A saját hangtechnika és a külső winyóim adapterének a laptophoz is 220 volt kell.
Az ágy akkor úgy néz ki, hogy mindegyikben egyforma széles. A Volvo-ban is középen 80-as, a két ülés mögött pedig 10 centivel keskenyebb. -
őstag
válasz Somatom #6820 üzenetére
Az enyémben is Pioneer fejegység van + ki van vezetve a mikrofon az A oszlopra. Az ülés 2 fokozatban fűthető és hűthető ( ! ), ez kiszabottul bejön nekem nyáron.
Az adaptív tempomat + sávelhagyásra figyelmeztető rendszer is faszán működik, kényelmesebb ezzel dolgozni. A Volt kijelzés hiánya érthetetlen, az üzemanyagot sem írja ki literben, ezekért jár a f@szkorbács.XXX
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6833 üzenetére
Volvóval járok, ha kiderül mi volt a baj oszd meg velem is. Egy ideje álmodom hogy kigyullad alattam a ló.... Most nem alszom sokat azt hiszem.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6835 üzenetére
Csodás, akkor zárlatos a pót, és ettől kigyulladt a kamion.
A főnök meg kapja be. A fele cucca odalett, simán mennék haza pihenni egy hetet de lehet hogy kettőt is. A pótkocsit meg húzza a ...., szerintem mindenki tudja mire gondoltam.
Pont az ilyen dolgok miatt nem szeretnék külföldi cégnél dolgozni. Még Magyarországon se becsülnek sokra, de egy ilyen után csak megkérdezik, hogy mi a helyzet. Kint ezt felejtsd el teljesen.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #6839 üzenetére
Bele lehet szokni.
Volt olyan, hogy 2 órát vezettem egész nap.
De jobban szeretek haladni.
Most pl. tegnap rakodtam sprays flakonokat Szennán és pénteken rakom le Angliában, Whitwoodban. De szerintem már csütörtökön ott leszek. Ez is átlag kamionos meló.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6839 üzenetére
Igen. Két hete franciába szerdán reggel megérkeztem lerakodni, és csütörtök lett belőle. Onnan elmentem rakodni, fél 11 körül ott voltam, este nyolckor be is engedtek.
Más. Az új útdíj figyelők németbe, amik a bundeszen vannak, szép kék színben, azok mérik a sebességet is? 85 körül eldöngettem mellette, nem villantott semmit. Remélem nem küldenek csekket, utálok fizetni...Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #6851 üzenetére
Ugye?
Mi jót vettél?
Ha, ajánlhatok: kenyér: pain vienoise, sajt: compté (mur-érett), munster (ebből érdemes a még nem magától mászóval kezdeni, aztán lehett próbálkozni az egyre érettebbekkel), felvágott: la rosette meg sonkák. Ha északon jársz Saint Omer sör. Aperitif: Pastis. Reggelire: YOP- ananász, barack, gabona ízesítésű madelaine-nel.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6863 üzenetére
Új kamionnal vagy, hova lett róla a zsír? Vagy azt már el is adtad valahol?
A mostani gépesem is elherdálja a zsírt valahova, kéthetente kenni kell vagy akad a pót mint a rohadás.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #6881 üzenetére
Ami nem is tiszta mangalica, mert turok* fajtával van keverve, hogy gyorsabban nőjön, de ne legyen észrevehető külsőleg a vegyítés.
Szállítottam tápot mangalica telepre.
A táp is megér egy misét.
Ennyit a csodás, drága Serrano sonkáról.
A fel nem használt részek meg mennek állateledelbe...Szerk: * helyesbítés: Duroc
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #6897 üzenetére
Egyik előző (magyar) cégemnél az egy szem irányító csajszi három kilót keresett, összesen négy nemzetközi pályán mozgó nyerges bringa terelgetéséért. Igazi nyolctól-négyig irodista meló. Na jó, volt hogy este hat körül is küldött felrakó/lerakó címet sms-ben. De szerintem nem egy eget rengető mutatvány. Persze jól beszélt németül, (hiszen "civilben" némettanár volt) német cégtől kaptuk a melót.
Ha nem négy hanem negyven autót kell percre pontosan irányítani, az nyilván bolondokháza, más kategória.
-
-
őstag
válasz Somatom #6913 üzenetére
Az a fékezést pontozza, mennyivel előrébb veszed el a gázt, meg milyen erősen fékezel. Szopatós, mert egy erős fékezés 1 %- ot is lekap az összpontszámból, azt meg 3 óra tempomat se pótolja vissza fékezés nélkül.
Én még 82% fölé nem tudtam menni, szal te még jól is kezeled a geput.XXX
-
Zolás
addikt
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6927 üzenetére
Majd veretek egy kicsit a kamionos szimulátor játékban, arra buknak a tyúkok. Az igazival már tele a t...m.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6929 üzenetére
Erre eddig nem is gondoltam...
Más:
Megint a szokásos baromság. Miért nem rakodtam már meg, úton kéne lenni. A referencia szám meg persze rossz, így nem adják ki az árut. Mindjárt küldünk új számot, de utána rögtön rakodjak... Persze, mindenki az én számomra vár, még két órát itt leszek az tuti.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #6933 üzenetére
Hát vannak érdekes elképzelések az irodai forgószékekből nézve.
Pl: odaérsz a felrakóra, akkor azonnal téged raknak, akkor is ha tizen állnak előtted és csak két targoncás van két rampával, mert mi vagyunk a Szabó Pesta Translogsped BT. és nekünk külön dedikált exclusive rampa van fenntartva, bárhova megyünk, a papírok is azonnal a sofőr keze közé vannak helyezve, ebédszünet, pláne szieszta pedig nincs és nem is lehet, és ugye odaérsz két óra alatt a lerakóra (ami 300km) hiszen az a térképen csak két centi.
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6937 üzenetére
Ezt szeretem én is, minden hazafelé tartó fuvarral baj van. Aztán persze miért nem oldottad meg, ott voltál, direkt húztad az időt.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #6947 üzenetére
Alkalmanként, az más káposzta. És ugye előtte is és utána is két heteket pihensz.
Nekem volt szerencsém ilyen másfél hónapokat letolni, utána pár nap szünet, majd jött a telefon hogy megvan a rakodásom, lehet befáradni.
Persze ennél a cégnél is úgy kezdődött a móka, hogy szigorúan 3/1, mert milyen jó fej a tulaj, ő nem engedi hogy egy sofőr három hétnél többet kint legyen..stb, aztán szépen jöttek a próbálkozások, még ezt el kéne vinni, nagyon jó díja van, fontos lenne, hát most nincs hazafelé import, inkább belföldezünk egy hetet franciában, aki kurvának áll, ne sírjon ha dugják.
Aztán meg is beszéltük otthon, hogy kurvázni meg nem lehet tíz fillérrel, úgyhogy elköszönök szépen a 'csába, mert biztosan félreértettük egymást, úgy pedig nem lehet normálisan dolgozni. -
Zolás
addikt
válasz Somatom #6959 üzenetére
Mondjuk ilyenbe már volt részem pont mancinál, majdnem kiestem a szélvédőn üléssel együtt.
Egyszer olvastam valahol, hogy azért is jó ez a szenzoros dolog, mert a vizsgálatok alapján a balesetek nagy része megúszható lenne, csak az emberek nem fékeznek eléggé. Így viszont az elektronika átveszi az uralmat, és megállítja a szerelvényt. A gond csak az, mikor fals érzékelésnél olyat fékez, hogy leszakad a fülke.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #6961 üzenetére
Nálam is az volt, íves jobbkanyarban a balra kanyarodó autót érzékelte be, emelkedőn. Mögöttem dudálás ezerrel, személykocsi majdnem belémjött. Azóta ilyen sokkanyargós úton kapcsolom ki a fenébe. Illetve mostmár nem, mert a volvó nem szokott ilyesmire ugrani, bár pályalehajtón néha rájön az ötperc.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #6965 üzenetére
Nekünk sajnos rendszeresen. Lucern környékén van egy alagút, ott rendszeresen satufékez akkor is ha nincs forgalom, gondolom valamelyik beépített, nem beburkolt vasanyag megzavarja.
Zürichbe jártam úgy, hogy ballagtam az utcán, mellettem az építési terület hegesztett hálóval elzárva ( párhuzamosan az utcával ), szemben senki és satufék. Olyan is volt, hogy az út kanyarodott balra és a szemben lévő terelőnyilas tábláktól megijedt és vészfék.
Ha előttem átmennek keresztbe, vagy elém sorolnak akkor normálisan lassít ez is, de nagyon sok hamis riasztást és vészfékezést produkál a DAF rendszere amiket nem a közlekedés többi résztvevője okoz
Esőbben a Scania adaptív tempomatja teljesen jól működött, a DAF rendszere hevesebb esőben már kiírja, hogy korlátozott működés..
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest