Új hozzászólás Aktív témák
-
ooloo
őstag
válasz Dexar007 #2304 üzenetére
Ha nem lenne az MAN korosabb darab , akkor azt mondanám , hogy waberer's-es .
A fentebb említett céghez mindenkit felvesznek . Az már mellékes , hogy rendelkezik e a megfelelő ismeretekkel . Van ugyan egy 3 napos alapképzés , de annak minősítését hagyjuk ! A 4 hetes tanulójárat is vicckategória . Kis szerencsével egy alkesz mellett találja magát a nebuló , aki csak arra okítja ki , hogy hol lehet olcsó sört vásárolni . Persze a tudást nem adják ingyen ..... ha idő előtt kilép 300.000 ft "képzési" költséget kell visszafizetnie .
Hozzáteszem , ez az alkalmazó cég szégyene ( is ) , amennyiben fuvarban van a kérdező , és nem csak egy műkedvelő érdeklődő .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
KAMELOT
titán
válasz Dexar007 #2399 üzenetére
Az olyan munka! Aztán ha gondolod térhetsz mégegyet! A napok száma a kivámolástól és a határtól függ mekkora! min8 max 10 nap alatt letekered természetesen ha nem TV-zni meg bámészkodni mész oda!
nagyon kevesen mernek vagy akarnak TIR-ezni. Pedig arrafele a zsaru csak azért állít meg adj neki 5-10 eurot, itt meg a német meg a többi átnézi a kamionodat mintha emberi szerveket szállítanál. Ott megkérdi a zsaru mit viszel és hova mész megnézi a gumikat és csókolom. Aztán daszvidanya!
Emigránsok nincsenek arrafele,így lehetetlen az átjutás.(#2398) attamero81: Azért naponta embereket vinni azért jóval nagyobb odafigyelést igényel.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
dlaj
őstag
válasz Dexar007 #2656 üzenetére
Ha szerződsz velük havi 40 ezret kapsz un. tanulmányi támogatást. Ha a tanulmányi időszak alatt kifizetnek 300 ezret, akkor 2 évet kell aláírnod, ha 300 alatt marad, akkor csak egy évet.
Viszont úgy néz ki, hogy már beteltek, mert nem nagyon akarnak velem sem szerződni, pedig november óta rágom a fülüket. -
KAMELOT
titán
válasz Dexar007 #2670 üzenetére
Miért mit kell ott beszélni. Odaadod a CMR-t és kész felrakodsz és jösz haza.
Osztrák német ott más a fizetés. Havi 2000 megvan 3+1 turnusban. Itt meg úgy megyek ahogy akarok. 1-2-3-4 hét. Itt is megvan a havi 1600 eurod 3+1 turnusra.
0km-esen is jöhetsz. Ugyan anynit fogsz kapni mint a többiek.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
válasz Dexar007 #2670 üzenetére
Ismerek egy magyar srácot, aki osztrák belföldezik. A gyerekek után járó pótlékkal a nettója 2260 euro volt, amikor megmutatta a bérpapírját. 1200 euronál biztos többet kapnak belföldön, haverom konyhai kisegítőként dolgozik Ausztriában 1360 euroért...
Echte osztrák cégnél - nem annál ahol szlovák bejelentés van - ott a nemzetközi is több.<tRucKdriFteR>
-
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3221 üzenetére
Hááát... Én még integettem neki a felvonulási téren (biztos önszántamból), de ezekre a marha nagy jóságokra nem emlékszem. Volt a kezemben gyalásó, de attól még nem tanultam meg ásni. Dideregtem az őrtoronyban egy AMD -vel, meg 90 éles skulóval, de ettől nem tanultam meg lőni. A vezetés tanulás sem volt magasabb szinten, mint most. Munkahelye tényleg mindenkinek volt. Papíron. De, csak azért, mert akinek nem volt, azt automatikusan bevitték KMK miatt. Húúúú, de jó vót!
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3244 üzenetére
Persze, totál védhető a dolog, több nyelven a rendőr elé tudom tolni az ide vonatkozó jogszabályt. Csak a francnak sincs kedve magyarázkodni. Meg, egy ilyen fellelkesíti, hogy tovább keresgéljen, és olyankor tök mindegy, hogy van rajtad sapka, vagy nincs.
[ Szerkesztve ]
-
attamero81
senior tag
válasz Dexar007 #3269 üzenetére
Nekem a furgonos múltamba 2001-ben a nèmet belföldnèl Kelheim tartományban 1600 DM volt a lovè.Ez 4 èvvel kèsőbb amikor abba hagytam 1400 Eu-ra fogyott.
Most jelenleg már fèlèv után az első 2 hónap 600-650 EU-s fizetèst sikerült feltornáznom 1000 körül.Plusz minusz 70-80 Eu az ingadozás.
Más.
A tegnapi nap elszámoltam magam.A megszokott munkám miatt nem vettem figyelembe,hogy hamarabb indultam egy kerülő út miatt ès becsúszott plusz 28 perc melo.Így a korong bibis.Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
fesii
aktív tag
válasz Dexar007 #3277 üzenetére
Elmegyek én azzal is ha valóban 3napos kanyar van. 250-300-ér. Csak a csaj aztmondta, hogy bejelentés+35euro napidij+juttatások. Ha normál céget számolok akkor 80ezer alap+35*12=126ezer. az egy karcsu 200. Azt meg nekem nehezen dumálja meg, hogy üzemanyagból jön még plusz 100ezer Azon meg megint meglepődnék ha ~200-ra lennénk bejelentve. Jövő hét pénteken megtudom mondjuk, de azér ha megúszok egy 200km-es utat nyugodtabb lennék. Ugyhogy keresek bennfentes kolegát.
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3282 üzenetére
Naná! Minden sofőrnek maga felé tekeredik a kormánya! Pl. du. 5 -kor bezárnak a spedíciós irodák a svájci határokon. Onnantól a fű sem nő arrafelé. Elérhetem, de vezethetek nagyon szabályosan is, és akkor saaajnos lekésem. Meg vagyok rakva, arccal a határ felé. Mit tudnak ezen variálni? Nyitás másnap reggel 6 -kor, addig pihi, ami tesók között is 13 óra.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3311 üzenetére
Azt erősen kétlem. Azt is visszahívták, akit már egyszer kirúgtak. Tudom, hogy jól teljesítek. Meg, én kismiska voltam ma egy kollégámhoz képest. Beküldték szervízbe a póttal. Már egy ideje küzdöttek rajta, amikor az irányító kitalálta, hogy van ott egy másik pót, akassza át, és menjen azzal tovább. A srác megnézte a pótot, és közölte, hogy ezzel a szutyokkal ő nem megy Oettingen -be sört rakni. Na, ebből lett egy kis vita, ami után a srác leakasztotta a pótot, és a traktorral bement a telephelyre (kb. 10Km), hogy akkor részéről ennyi. Személyesen a tulaj várta, és kapott egy vadi új pótot. Csak azt nem értem, hogy ha volt bent szabad pót, akkor miért akarták rásózni azt a szart. Ők is tudják, hogy a sörgyárban átnézik a pótokat, hogy tiszták -e.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3313 üzenetére
Nálunk szinte minden sofőr Magyar. Ő is. Egyébként igaza van. Az egy állandó ingamelót végző pót. A legócskábbakat állítják rá arra a fuvarra. Egy müncheni hulladékfeldolgozóból hordják a solnhofeni cementgyárba a fűtőanyagot. Mindíg ugyanazt viszik, ezért sosem takarítják őket. Szörnyen néznek ki. Órákig kéne gőzborotvázni a belsejüket ahhoz, hogy sört lehessen bele rakodni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3367 üzenetére
Ha el tudsz gagyogni németül, megvannak a szükséges papírjaid, és van vezetési gyakorlatod, akkor sztem semmi akadálya. De, a gyakorlat tényleg fontos, mert gyakran kell szűk helyeken manőverezni. Ha esetleg tudsz franciául, akkor sztem hamar csókos fuvarra kerülhetsz.
-
KAMELOT
titán
válasz Dexar007 #3401 üzenetére
Ez ránk nem vonatkozik!
Tegnap én is ott voltam kb. 10 percel előttem történhetet. Ezért jó ha van kamera!
Bulgár kamionos fullba megrakva![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
válasz Dexar007 #3401 üzenetére
Nekem most egész héten osztrák rakodásaim lesznek, meg van már minden papír itt nálam. Meg kaptam egy nyomtatót a fülkébe, hogy ha legközelebb ilyen van, ne kelljen utánam hozni, hanem nyomtassam ki emailből xD
A bolgár sofőrnek szívproblémái voltak, de szerencsére megúszta.
<tRucKdriFteR>
-
#81556480
törölt tag
válasz Dexar007 #3516 üzenetére
a laptop 15 colos, főleg játszok rajta, meg hétközben nem rakom össze a tv-t így azon nézek 1-2 sorozatot lefekvés előtt. hétvégén meg összerakom a 22" fhd tv-met a UPC-vel, valamit nézek, meg közbe netezek
8-10 óránként 45 perc
egyszer telephelyen bekapcsolva maradt a hűtő és 22 volt körül még beindult.Szerintem nyergesbe való méretű akkuk lehetnek benne.
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3766 üzenetére
Ne a műszakot nézd! "Normál" menetrend szerint 24 órában kell legyen egy 11 -es (vagy 3+9 -es) pihenőd. Ha Te 13 óra (vagy 12 óra) fölé mész munkaidőben, akkor nem lehet meg a 11 -es pihid, tehát az automatikusan csökkentett pihenőnek minősül, amiből ugyebár három lehet, két, heti pihenő között.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3770 üzenetére
Legutóbb megkért a főnök, hogy jöjjek ki előbb, úgyhogy szerda helyett a vasárnapi váltással kezdtem. Nekem hétfő reggel fél 7 -kor volt a startom, de vasárnap hallom, hogy a kollegám nagyon káromkodik. Úgy elindították vas. este 10 -kor, mint a huzat.
Más.
Műnchentől kb. 80 -ra vagyok, a 17 -esen. Srácok! Mint a Deltában. 1 fok van, hóvihar, nem látom az utat. Ezt nem hiszem el![ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3775 üzenetére
Vas. este 10 -kor vége a kamionstopnak. Utána mehet a menet. A mi munkabeosztásunkat a pihenő, munka, és vezetőidők határozzák meg, nem a Gergely naptár. A hét nem hétfőn kezdődik, hanem akkor, amikor a heti pihenő után megkezded a műszakot. Ez bármikor lehet. Ha engedélyes árut viszel, akkor akár a vasárnapi tilalom közben is.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Dexar007 #3764 üzenetére
Ezeken felesleges gondlkodni.
3x 9 óra pihenő
2x 11 órás pihenő
2x 13 órás műszak
3x 15 órás műszak
1x 24 óra és 3x 45 órás pihenőketEzeket kell csak betartani. Úgysincs soha úgy, hogy pontosan kijöjjön mert valamikor állsz 15 órát ha úgy jön ki a lerakodás pl.
De lehet olyan is, hogy a műszakod csak 3 óra vezetés és utána csinálsz 9 órás pihenőt.Legyen meg a pihenőd mindig és a munkaidőre kell figyelni, meg persze ne legyen túlvezetés.
Ezt az 1. úton megtanulja mindenki csak számolni kell tudni.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3803 üzenetére
Nem világos nekem ez a matek. Korábban vki írta, hogy a hét, az hétfőtől, vasárnapig tart. Mi van akkor, ha én hétvégén is melózok, megállok mondjuk kedden, kiveszek egy 45 -öst, és utána megint melózok? Akkor nekem a hetem sosem hétfőtől, vasárnapig fog tartani, hanem csütörtökön új hetet kezdek.
A másik. Azt mondja a szabály, hogy a 24-45 közti kompenzációt egy legkevesebb 9 -es pihihez kell hozzácsapni. Tegyük fel, hogy 10 órám hiányzik a 45 -höz! Következő hétvégén csinálok egy 45 -öst, a rákövetkezőn pedig 24+10 -et. Azzal teljesült minden feltétel. Vagy, rosszul matekozok?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3806 üzenetére
Nem tudom, én már totál összekavarodtam tőletek. Ha bármiben összekavarjuk a naptári hetet a munkahéttel, akkor semmi sem fog stimmelni. Pontosan azért vettem ki a 24 után 2 műszakkal a 45 -öt, hogy újrainduljon a hetem, és szombat estig tudjak dolgozni. A tachobráf a 45 -ös után szépen el is vette az előző előtti heti vezetőidőmet. Akkor most nem értem, hogy milyen hét tart hétfőtől vasárnapig, és mi az, ami ehhez igazodik, nem pedig az én heti pihenőidőimhez.
-
zsid
senior tag
válasz Dexar007 #3815 üzenetére
Az oldalon ez volt a felvetés:
"Pörgős, hosszú fuvarjai vannak, így szombatra közel kerül az 56 óra max. vezetési időhöz. Csinál egy 24 órás csökkentett heti pihenőt. Mikor indulhat el szabályosan? "
Nyilván mennyire kerül közel, ha a közel 55óra 49 percet jelent akkor is elindulhat 22:00kor, de minek?
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen processzort vegyek?
- Steam topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest