Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz
KAMELOT #10588 üzenetére
Nem csak az anyagminüség volt a gond. Az EDC-s adagolók korszaka óta az összes elektronika ami Ivecoban van az hulladék. A Stralisokkal beköszöntött a kis fülke és a 10,5 literes motorok korszaka. 14 literes extranagy fülkés Eurostar után dolgoztam 430-as Stralissal, vicc volt az autó
Ez az S-Way gyakorlatilag egy normális fülkés Stralis, ezzel bepótoltak egy 15 éves hiányt - remélem ebből a hangszigetelést nem hagyták ki, mint az elődökből.
Motorkínálat: 480 lóerőig 11,1 literes blokk. Muhhahha. Minden normális gyártónak 400 lóerő felett 12,5-13 literes blokka van, ezek még mindig a mákdarálót nyomatják...Én nem fűzök hozzá sok reményt. Egy gyakorlatilag egy Stralis facelift
Ezt nézd 11 perctől, ez neked való
[link]<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Milyen videókártyát?
- iPhone topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robogó, kismotor
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- További aktív témák...
- Logitech G213 PRODIGY , LOGITECH G502 , LOGITECH G332 SE
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256 GB/ 512GB /1TB (bontatlan, 3 év garancia + ReGalaxy))
- Lenovo gaming PC - Ryzen 7, RX 6400, 32 GB RAM
- Adata XPG Spectrix D41 2x8 GB RGB 4133 MHz- gari 4 év (ddr4)
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 3 workstation 15.6 Full HD képernyővel, gyönyörű állapot, ALKARÉSZNEK