Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz KAMELOT #10588 üzenetére

    Nem csak az anyagminüség volt a gond. Az EDC-s adagolók korszaka óta az összes elektronika ami Ivecoban van az hulladék. A Stralisokkal beköszöntött a kis fülke és a 10,5 literes motorok korszaka. 14 literes extranagy fülkés Eurostar után dolgoztam 430-as Stralissal, vicc volt az autó :D

    Ez az S-Way gyakorlatilag egy normális fülkés Stralis, ezzel bepótoltak egy 15 éves hiányt - remélem ebből a hangszigetelést nem hagyták ki, mint az elődökből.
    Motorkínálat: 480 lóerőig 11,1 literes blokk. Muhhahha. Minden normális gyártónak 400 lóerő felett 12,5-13 literes blokka van, ezek még mindig a mákdarálót nyomatják...

    Én nem fűzök hozzá sok reményt. Egy gyakorlatilag egy Stralis facelift :D

    Ezt nézd 11 perctől, ez neked való :DDD
    [link]

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák