Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
válasz András12345 #1700 üzenetére
Igen ez a része tiszta, inkább az érdeklt, hogy büntet-e a játék, ha ugyanolyan tempóm van mint egy nálam sokkal rosszabb SR-ral rendelkező embernek, aki elég gyors, de jó eséllyel belém is jön.
Persze logikus, hogy hosszútávon statisztikailag kiegyenlítődik, de nem igazán fun 2-3 SR-ral lejjebb levő emberkék miatt bukni egy-egy versenyt (IR annyira nem is érdekel, azt könnyű gyűjteni).
f3rdzs0
-
Mosqu!to
addikt
Valaki 3 monitorozik itt nvidia kártyával?
NV Surround minden gép indításnál újra és újra beállítást igényel, amit meguntam. Néztem pár netes guideot, ami alapján beállítva a konfigot a két szélső monitoron start menü és a tetején az asztal csíkja kilátszik. Mitől lehet ez, mivel tudom eltűntetni?Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Mosqu!to
addikt
válasz András12345 #1703 üzenetére
Ez most épp úgy van, és a piros körökkel jelzett problémák jelentkeznek.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
f3rdzs0
senior tag
Szerintetek ha a Class C-ben nem igazán van ami érdekel (F3 és Porsche Cup, de az első kb F4 a második meg kb GT3), akkor szerintetek érdemes mennem inkább 4 Mazda Advanced versenyt (most nem látom de szerintem az számít MPR-ba) hogy meglegyen jövő szezonra a Class B? Super Formula és GT3 sokkal jobban vonz (nem tudom még melyik legyen).
Egyrészt spórolnék egy autó megvételét, plusz nem lennék olyan köztes szériában ami annyira nem érdekel.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Hamarabb kellett volna kapcsolnom, mert múlt héten Hungaroring volt, de szerencsére jövőheti Zandvoort is megvan F4 miatt (max megveszem Monzát, azt úgyis meg kell vennem idővel). Szóval akkor esélyes, hogy beáldozom a jövőhetemet erre. Nürburgring már úgyahogy megy (bár Mosqu!to kolléga jól otthagyott rajt után a tegnap esti versenyen ), szóval van időm Summit Point-ra meg erre rágyakorolni. 4x35 percet valahogy csak végig bírok menni, ha mást nem a mezőny végén
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
JulesTS
őstag
Nekem az bejött amit ajánlottak, hogy időmérő nélkül utolsó helyekről/boxból induljak. Ez sem 100%-os, de a nagyjából kimaradsz és csak arra kell vigyázni, hogy a kicsúszottak ne találjanak el visszatéréskor, vagy ha utolérnek, meg akiket te érsz utól, azok se lökjenek ki.
Repülő rajtosnál meg a boxból indulás azért is jó, mert amíg várod őket, hogy körbe érjenek, hallgathatod az káromkodás cunamit, hogy ki lökött ki kit... -
muzzy
tag
válasz JulesTS #1710 üzenetére
Köszi a tippet!
Szerencsére itt még van fast repair, szóval be tudtam fejezni a versenyeket, csak hát egyedül körözgetni nem akkora élvezet.Viszont aggasztó, mennyire agyatlan arcok vannak... És ez top split, tehát még abban sem tudok bízni, hogy jobb lesz ha esetleg magasabb iRatingem lesz...
Gondolom a legtöbb open wheeler szériában ez a helyzet, mivel nincs féklámpa... -
muzzy
tag
válasz JulesTS #1712 üzenetére
Jaja, tudom.
iRacing előtt/mellett ligáztam, ott nem volt ilyen. Tudták az emberek, hogy egy verseny van adott héten, nem akartak mindent feltenni +1 helyezés miatt.
Lassan már olyan konzervatívan vezetek, hogy még a piros szőnyeget is lerakom az előzéshez, csak ne pöccintsen meg -
András12345
aktív tag
Tegnap mentem egy GTE versenyt Monzán. Sötét van megint, és 25+fok, tiszta nyár.
P8-ra qualiztam, buktam egy helyet a rajtnál. 2. kör, első sikán, három autó kiforgatja egymást, elmegyek mellettük, bamm netkód, X4 sérülés nulla. Következő sikánban későn fékezek, rossz a kigyorsítás, a mögöttem lévő felöklel(ne), de elveszi a gázt, hozzám és, megint X4. Sérülés megint nulla. A harmadik sikánban elfékezi mögöttem, elengedem a féket, hogy ne bombázzon ki, offtrack. Eddig 9 "hibapont" effektív a semmire. Majd két kör alatt rávertem egy másodpercet, és többet nem is láttam a versenyen. Előttem megint elhúzott a soksokezer elo-s csoport, úgyhogy magamban autóztam le a maradék 41 percet. Életem legunalmasabb versenye, ráadásul -0.24SR a semmiért. Legalább P6 lettem, és sok elot kaptam (insert hide the pain Herold) -
pRoject22
őstag
válasz András12345 #1714 üzenetére
Én már össze sem merem számolni ,hogy mennyit buktam az ilyen idióták miatt akik nem képesek felmérni ,hogy nem kell az első körben nyerni mert nem tudsz, sokan azt hiszik, hogy ők Alonso és majd megoldják okosban, csak több kár keletkezik mint haszon, olyan 4000-5000 iRating körül kellene lennem ha az összes futam után megkapnám ahol mások ütöttek ki, volt nem 1x, hogy vezető helyről durrantott ki a lekörözött nber, már nem is számolom az iRatinget, csak arra figyelek ,hogy az SR jó legyen meg némileg élvezzem a futamot
-
-Rolika-
senior tag
Srácok! Talán a héten végre meglesz a C és elkezdek gondolkozni, hogy pályákat és autót(autókat) kell vennem. Eddig elvoltam a kis Mazdával.
GT4 azán GT3 a cél. Porsche b.zi vagyok, ezért mind2-nél azt venném. Mennyire versenyképesek?
A másik kérdésem, hogy ezen kategóriákban melyek azok a pályák, amik minden szezonban vissza-vissza térnek?
Valószínűleg megveszem a GT4 Porschét(esetleg M4 GT4?) meg 5 pályát. Ha jól láttam, akkor 6 autó/pályával tudnám kimaxolni a kedvezményt.
Az éves elöfizuval meg ezzel az 1 autó/5 pálya kombóval elég zsebbe nyúlós.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
v2
senior tag
Na jó, én ezt a szart befejeztem!
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
v2
senior tag
válasz András12345 #1721 üzenetére
ÁÁÁÁ...... ma 3 verseny Formula 1600-ban. 3-ik hely quali, az első kanyarban löktek ki mert a második kiforog és fékeznem kell. Annyi pontot vont le, hogy ebből elegem van. Az ACC LFM-et is ezért kukáztam. Ez így egy raklap szar
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
camaro79
aktív tag
Azoktol kerdezem, akik VR-ban jatszanak.
tudtatok, hogy a driver view menunel van pintch chasiss, roll chasiss es nem motion beallitas? Defaultban ez 100%. Vegyetek le 0-ra es teszteljetek Nordschleifen, garantalt beszaras! A 0% valszeg sok lesz, de tuti nem a 100% (amikor lockolja a kamerat az autohoz) a jo VR-ban! -
JulesTS
őstag
Előfizetés meghosszabbítva, vettem autót meg pályát is. Gyorsan gyűjtsünk MPR-t...
Hockenheim, Ford Mustang, gyakorlás végére érkeztem, idömérőt átugrottam és egyből a versenybe dobott.
Fura, eddig mindíg meg kellett várni, hogy leteljen az idő az ellenfelek miatt...
Rányomtam a gridre, nézem, hogy első vagyok
Ja mert egyedül vagyok...
Na köröztem 19-et, mert nem mertem kilépni, nehogy elvegyen SR-t...
A "verseny" után megnéztem a statisztikát: gyakorláson volt még bent egy srác, aki versenyre kilépett, így maradtam egyedül és természetesen SR-t, iRating-et nem kaptam, de ami fájóbb MPR se nőtt...
Kicsit úgy érzem, hogy el van lehetetlenítve a továbblépés...
Time trial-t hol lehet indítani olyat amivel MPR-t lehet gyűjteni? -
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #1726 üzenetére
Time Attack alatt én C classként semmit nem látok, ami MPR lenne.
Esetleg ha megvan Monza vagy Zandvoort, akkor Mazda Advanced Cup ingyen autóval mehet még. Mentem pár kört jövőhétre Zandvoortnak, és meglepően fun (azt hittem szenvedés lesz, de teljesen jó köröket mentem). Meglátjuk hogy fog menni jövőhéten 4x35 perc ebben a szériában, de lehet később még vissza fogok térni ebbe a szériába, ha nagyon nem tudok magammal mit kezdeni.f3rdzs0
-
PapírVilla
tag
Azért ez hihetelen, hogy - amint írjátok - iRacing-ben is roncsderby van, mint pl. egy AC public szerveren... Azt gondoltam, hogy itt fejlett(ebb) ütközés figyelés van és nem azt (is) büntetik, akinek nekimennek, kiforgatnak.
-
pRoject22
őstag
válasz PapírVilla #1730 üzenetére
Pedig minden közül itt a legjobb, ettől csak rosszabb környezet van mindenhol, pl én most egy hét ban-on vagyok amiért vissza forgattam azt aki szándékosan kilökött, elég egyértelmű volt amit csinált, vissza mentem boxba és ugyanazt adtam neki, ő persze bereportolt engem és én kaptam egy hét official race bant, én is reportoltam őt és jött is a vissza igazolás, hogy értesítették a tagot az eredményről, profilja szerint ő sem megy azóta szóval lehet ,hogy ő is kapott egy hetet, a következő meg 2 hét vagy 30 nap vagy pedig végleges tiltás is lehet.
Szóval ha valaki kilök akkor menjen rá a report, illetve amit tudok javasolni, hogy amit csak lehet kerülj el, ha látod ,hogy nagyon tolakszik akkor engedd el okosan és inkább ütközzön az előtted lévővel te pedig gyere ki nevető harmadikként, nekem ez sokszor bevált már, persze van amit nem lehet elkerülni arra menjen a report.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz PapírVilla #1730 üzenetére
Ez az "akinek nekimentek" ez azért nem olyan egyértelmű ám, ha végiggondolod
-
JulesTS
őstag
válasz PapírVilla #1730 üzenetére
Annyira nem gáz azért. Egy AC, vagy Raceroom public szerver azért jóval durvább annál mint ami itt van. C licensztől meg már én is azt tapasztalom, hogy az egymásra figyelés megjelent...
-
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #1736 üzenetére
Ah, a time trial külön van a versenyektől. Van bármi köze a time trial esetén annak, hogy mennyit kell menni time trialon a verseny helyett? Mert ha a 35 perces Mazda versenyt csak 35 perc time triallal tudom kiváltani, akkor inkább versenyeznék (bár lehet így is azt fogok, mert fun volt a gyakorlás ).
Ha nem is sikerül a 0.1 SR, egy-két hét és megkapod így a B jogsit alapból is.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #1739 üzenetére
Gratula, én tuti nem fogom összeszedni a 4.0 SR-t F4-ben Viszont a Time Trial rohadt jó móka. Csak 5 kör kell és még SR-t is ad. Szóval még 2 TT és nekem is megvan a minimum MPR (3.0 feletti SR meg csak megmarad évad végéig).
Tudtok nekem ajánlani iRacing-hez guide-okat? Gondolkodom, hogy csinálok egy iRacing GPT-t, elsősorban a szabályok értelmezésére, másodsorban setupok beállítására és az se árt, ha tud normális tippeket adni, szóval ehhez keresek knowledgebase-t.
f3rdzs0
-
-Rolika-
senior tag
válasz András12345 #1744 üzenetére
Tehát decemberben semmiféle versenyek nem lesznek? Vagy hogy kell elképzelni ezt az offseasons?
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1744 üzenetére
Erről jut eszembe, hogy tudtok ajánlani autókat, hogy miket érdemes megvenni és miket érdemes kerülni?
Kategóriánként melyik a "Lola T" ami mindent visz? -
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1748 üzenetére
GT-k, TCR-ek, meg esetleg Prototype-ok. Az openwheel-ek csak ritkán...
-
András12345
aktív tag
válasz JulesTS #1749 üzenetére
Prototype egyszerű mert lmp3 és lmp2 csak egy van. LMDh-nak sztem a Caddi a legjobb, és a legkönnyebben vezethető is (nekem pl.)
GT3-nál talán mindegy, ott az autók karakterisztikája más, tempóban szinte ugyanazt tudják (mondjuk a porsche 992 gt3 bopját sztem elcseszték, -2% power, fujin szélárnyékban sem tudtam közeledni senkire)GT4 ugyanaz az eset.
GTE... Ez nehezebb kérdés, mert baromi nehéz vezetni őket, nekem Porsche és BMW van, a Porsche mindenhol meg akar ölni, a BMW meg annyira a hátsó kerekekkel fékez, ha előre tolod a BB-t nem áll meg, ha túlfékezed egy picit is, azonnal forogsz.
Corvettet próbáltam még, az sem rossz, de az sem egy egyszerű autó.
Bár alapvetően a gond, hogy kis szárnyal gyorsak ezek az autók, és emiatt ideges is mind.TCR passz, nem megyek velük, mert a rendes autó hátul hajt Főleg a versenyató
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Itt az új LOGOUT!
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- Bestbuy játékok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen