Hirdetés
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Nintendo Switch
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elite: Dangerous
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #2149 üzenetére
Mivel csapatjátok? Mennék én is, de nincs kivel, mindenki puhapöcs.
I am iRacer
-
biker
nagyúr
válasz -Rolika- #2150 üzenetére
Le Mans? ott olyan 3:58 környékével mentem a 4 óráson a porscheval. kifizetődő egy stabil tempó, a gyorsak majd eldobják
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
András12345
aktív tag
Most jöttem rá, hogy le akartam ide írni az előző 4h Nord eseményeit, csak annyira felb*sztam magamat a játék crashen, hogy nem jutottam el ide, de ezt pótlom
Úgy gondoltam hogy 30 percel a verseny előtt lesz külön sessionon időmérő, mint minden Nord versenyen szokott lenni. 8kor indult a verseny, már fél7-kor felkeltem bemelegíteni, erre látom hogy nincs külön Q session, mindegy. 8-kor belépek a verseny szerverre, 2011, SOF, csak GT3 autók (GT3 GT4 TCR Porsche Cup GR86 mehetne, de abból már hozzánk nem jutott sajnos...) időmérő 30 perc. Na de biztos csak két kör összesen, kimegyek a pályára, setupban csak egy körre való benzin van, nem baj, majd a végén reset, és megyek mégegyet. Körbeértem, annyira nem rossz kör, 8:02 eleje. Fehér zászló meg sehol. Raktam bele két körre való benzint, első (így már "felvezető") kör, offtrack, második pár hibával, de valid, 7:59:9 (7:58.2-t mentem előtte bemelegítéskor), 4. hely.
Rajtnál buktam egy helyet, aztán kűzdöttem a sráccal egy pár körön át, majd megelőztem, és el is dobta. Közben az 2. 3. pár másodpercre volt előttem, az első viszont elhúzott
Csere, haverom ment egy stintet, majd mikor visszaültem, elkezdett szaggatni a netje, kidobálta a discord, és a játék is, na mondom szuper lesz. Nem tudta megoldani a problémát, és úgy voltunk vele, hogy letolom egyedül inkább... Az még két teljes stint, meg plusz 2-3 kör...
Túl nagy csatázás nem volt a verseny alatt, inkább csak a konzisztens tempóra kellett odafigyelni, egyszer forgattak meg az utolsó kanyarban, szerencsére nulla sérüléssel megúsztam, előttem a srác eldobta, megütötte az autót, de azért leállt egy kanyarra kűzdeni velem, hogy aztán egyenesen menjen a boxba javítani, 200IQ...
Itt 4.-ek voltunk az elsők akik az elején elhúztak, két stint után pilótát cseréltek, és a társa sokkal lassabb volt, annyira hogy a 2. közeledett rá. Én közeledtem a 3.-ra, és eközben az első kettőre is. Majd utolértem a 3.-at, de megelőzni nem tudtam, utolértük az első kettőt, a 2. 3. helyet cserélt, majd az ekkor 3. elém került pár perc küzdelem, majd végre elizgulta az egyik kanyart, és belerakta a falba az autót...
A csatázás miatt az első kettő elment 6-7 secre, de nem baj, még el tudom őket kapni, mindkettő Porsche, az Döttingerben sokkal lassabbak, lesz ami lesz, majd azt figyeltem, hogy pár tizedre vannak egymástól, épp a Flugplatzon mentem át, ők a Schwedenkreuz egyenesében vannak, majd szól a spotter, hogy Car ahead is pitting (tow), a másik meg a szalagkorláton áll, rommá törve. P1! .
Volt még a stintből 3 köröm, mögöttem a negyedik több mint fél percre volt, szépen nyugodtan be tudjuk hozni. Kiszámoltuk, hogy két körre való benzin kell majd, gumik maradnak, mert alig kopik el egy óra alatt, ne kockáztassunk...
Box, tankolás, utolsó előtti kör indul, Kompression (Foxhole) előtti lejtő, kép megáll, simhub overlay eltűnik, felugró ablak, Iracingdx11.exe (vagy valami hasonló) nem válaszol... Alt+F4, iracing restart, fél óra töltőképernyő (szokás szerint), és ír 4-5 perc towingot. Na mondom fasza, így kapunk egy kört is, mert elkezdi az utolsó körét az első mire kijövök a boxból, a hud valami 40. helyet ír, idegösszeomlás. Nem egészen értettük hogy mi történt innentől kezdve, de mikor kijöttem a boxból 10. helyet írt, pont a 11. elé jöttem ki, elszakadtam tőle hamar, két kört kellett menjek, 10. lett a vége is.Sok endurance versenyen indulunk, mindig van valami szarság, vagy lassúak vagyunk, vagy összetörnek, vagy magunktól dobjuk el. Erre itt volt ez a verseny, jó volt a tempó, jó volt az autó, nem löktek ki, nem dobtul el, minden tökéletesen ment, nulla sérülés végig (egy kis sérülés lehetett volna, mikor kiforgattak, és meghúztam a falat, de szerencsére az is nulla volt)...
Erre kicrashel az iracing, ami soha a büdös életben egyszer sem csinált ilyet... Nem voltak rá szavak, hogy mennyire csalódott voltam...Szombat este újrapróbáljuk, most hárman, remélem most még jobban megy majd...
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #2153 üzenetére
Porschéval csapattam most de nem emlékszem, valami 8 perc körül volt talán. De hazamegyek és nyomok rajta még egyet.
I am iRacer
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #2155 üzenetére
szerintem valamelyik frissítésben lehet valami bug, nekem se fagyott ki soha, most hétvégéig, és más is panaszkodott hirtelen jött fagyásra
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bence1885
tag
Ezen Nord Endun lehet egyedül is indulni ? TCR autóval mennék lehet, elkapott most engem is hype vonat. Meg tetszik a sok versenygép egyszerre.
-
bence1885
tag
Köszönöm Urak ! Lehet hétvégén rápróbálok, még akkor meg kéne vennem a pályát meg persze menni pár karikát rajta. Nem én akarok lenni Verstappen, csak a Fun kedvéért. Azért ez a Nord büntet hamar.
2 órát meglepő módon bírtam simán és néha úgy éreztem, hogy hamar vége is lett, ezért gondoltam a 4 óra sima liba lesz.#214: Rendben jó lenne mindenképp adnám. Nekem amúgy is valahogy a TCR autók fekszenek talán a legjobban. Imádom még a kupás Porschét is azzal szoktam menni, viszont rohadt kiszámíthatatlan egy autó ahogy viselkedik néha. Aztám van mikor berágok rá.
Én általában ezeket a hosszabb versenyeket megpróbalom esti órakra tenni, mivel van két gyerek itthon és persze napközben nem lehet bírni több órát a a gép előtt mindig van valami nyűg. Meg konctrálni sem tudok annyira miattuk, este már nyugodtabban tudok leülni játszani pár órácskat.
Napközbe max a 15, 30 perces versenyek mennek ha éppen van időm rá. -
Mbru
tag
válasz -Rolika- #2150 üzenetére
Nekem se az a top idő. Illetve annál bőven lehet jobbat is menni. Ma már tudok gyakorolni rendesen meg holnap is. Meglesem milyen a versenyzés is. Okosba, szépen hátulról, csak a tuti . Eső ne essen és akkor sötétben úgy ahogy el lehet lenni
Jobb a tűzben égni, mint a húgyban ázni - - - SC: BruzsaT
-
-Rolika-
senior tag
Egy kalappal.
Én az elején féltem ettől a pályától. Túl sok, túl hosszú egyenes. Az ember bealszik mire a végére ér Utoljára még Motorsport 7-ben mentem a pályán és ott sem volt a kedvenc, de azt kell mondjam, hogy megszerettem az utóbbi pár napban.
Ezt link sikerült összehoznom az előbbhttps://www.youtube.com/@Rolika82
-
anulu
félisten
válasz András12345 #2149 üzenetére
sajnos(?) nekem csak 1 try van hetente, az a szerda este. péntek hétfő hajnali meló miatt esik ki - valamikor ugye aludni is kéne -, szombat időpontilag teljesen jó lenne, de 3 pici gyerek mellett 100% esélytelen úgy általában gép elé ülnöm, nemhogy a cuccot összerakni...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
bence1885
tag
Én most este tervezek indulni 19 30kor a Nordon Porsche GT4el, mivel az RS3 TCR nem választható nem is értem miért.
-
#214
aktív tag
válasz bence1885 #2168 üzenetére
Szomorúan konstatáltam az Audi hiányát én is tegnap. iRacing fórumon van egy 1 éves téma, ahol videókkal alátámasztva kampányolnak az Audi kivételéről, mert nagyon bután mozog Norodon, szitál, pattog a rázóköveken, ez pedig veszélyes a többi versenyzőre. Nem tudom, hogy végül emiatt került-e ki, de iRacing staff member is kommentált, hogy vizsgálják a dolgot.
Szerk.: fórum link.
[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Mai NEC eredmény. Pole 8.00.79-el
Utolsó stintemben második helyen mentem, majd sikeresen összeakadtam egy lekörözöttel, aki miatt belealltam a falba, és felragadtam a rázókőre.
Tow, 6 perc, p16 talán boxból kijöve, párat előztem, majd sikeresen eldobtam magamtól, kis sérüléssel két kört letoltam, p13...
Ahogy itt írtam, mindig van valami szarság ezeken az endukon. Most én voltam a soros a bénázásban -
bence1885
tag
Szintén lenyomtam tegnap a Nordot, óvatosba viszonylag bár verseny végére már azért nagyon ment.
Classban utolsó helyről indulva végül 8. lettem. Gyors nem voltam, ellenben inkább arra koncentráltam ne dobjam el az autót megteszik helyettem úgy is majd a többiek. Egy biztos így soloban ez a 4 óra azért sok volt. De élveztem nagyon. -
#214
aktív tag
Sikerült előbb egy TCR 1. helyet összehozni, bár igazán nagy verseny nem volt, hozzám képest elég alacsony SOF jött össze.
Az viszont megijesztett verseny közben, hogy a nem rossz köreim ellenére a 12. helyről rajtoló srác körönként 1-1,5 másodperceket hozott rajtam. Aztán végül az utolsó körben kapott egy DQ-t, visszanézve a köreit, a pálya aszfaltos bukótereit egész bátran kihasználta, gondolom ebből lett meg neki a 17x. Érdekes, hogy slow down büntetést nem nagyon szedett össze, pedig most Imolában nem nehéz.
Visszanéztem azért pár mozzanatot hátrábbról, ez az 1000 alatti SOF és a 16 versenyző inkább egy roncsderbi volt, mint TCR futam. -
anulu
félisten
szerdai app crash csúnyán felhúzott, és egyszerűen nem hittem el, hogy nem tudok jobb eredmény összehozni Degán, úgyhogy ma hajnal 2-kor felkeltem, hogy a 3-as NIS futamra magamhoz térjek.
tudom, hogy egész nap kómás leszek (és este még a nagyobbik fiúnkat is vinni kell úszásra), de azt gondolom, hogy megérte.
Qual 7., verseny 2. hely, ~1850 SOF. 4x, az is azért, mert amikor elvettem egyik alkalommal, akkor kaptam egy lórúgás bump draftot... mindegy, így is kb 0.3+ SR és 90 IR.
normál fehér zászlónál 1. helyen voltam, de kb 30 méterrel a célvonal előtt jött egy sárga. 1/3 GWC-nél a restartot a 2. nagyon jól kapta el, nem tudtam elé menni. az egész utolsó kör egy sh*tshow volt, T3-ban még 6. voltam[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
drsanya
aktív tag
Tegnap este mondom megyek már egy RingMeistert, mert kéne az SR. Erre a felvezetőn (????????) összetörtek. Leesett a csomagtartóm, megsérült a diffúzor úgyhogy nem volt tempó a Döttingerben... Balf?szok... Volt velem egy magyar srác is, ő is eldobta(?) a fekete BMW-t a második körben. Itt van esetleg (Roland)? Ha igen, mi történt?
Ja és az SR emiatt -0,04.
I am iRacer
-
anulu
félisten
válasz drsanya #2178 üzenetére
Nordschleiféra úgy menni, hogy SR-t akarsz szerezni pont olyan, mint Daytona vagy Dega oválra iszonyatos szerencse is kell hozzá.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
András12345
aktív tag
Én ring meisteren szoktam SR-t farmolni Mondjuk vagy hátulról, vagy boxból indulok, és megy a "lesz-e pozitív IR" challenge
[ Szerkesztve ]
-
Laby
őstag
válasz -Rolika- #2183 üzenetére
Nordschleife nekem is mindig SR és iRating növelő. Nagyon sok kört mentem már rajta, így magamtól elég ritkán dobom el, mással pedig ott kevesebb eséllyel ütközik össze az ember, mint a többi pályán, itt kevés előzési lehetőség van, úgyhogy inkább maguktól dobálják el az emberek.
Főleg, hogy gondolom itt mindenki arra koncentrál, hogy magától ne dobja el, ezért kevésbé vakmerő előzési kísérletekkel próbálkoznak.Mount Panorama és Nordschleife az mindig boost hét , imádom őket, szerintem ez a világ 2 legjobb pályája.
[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
-Rolika-
senior tag
-
bence1885
tag
Nagyon sokáig én is ezen voltam, hogy ezt ember fia nem tanulja meg soha ennyi kanyart képtelenség megjegyezni. Nagyon régóta halogattam a megtanulását, mindig is utáltam minden játekban.
De most a hétvégi 4 órás multiclass futamra megjött a kedvem, és azt kell mondjam nagyon élvezetes egy pálya és abszolút tanulható. Nagyon jo feelingje van ahogy a GP layoutról felhajtasz a hegyi részre, az utolsó tempós szektor a legjobb szerintem.
Szerencsére sikerült iR-t és SR-t is szerezzem nem is keveset 0.93 SR-t kaptam 38x a végén. Igaz én is a végéről rajtoltam de utána jöttem fel ahogy a többiek hibázgattak.
-
anulu
félisten
ma este NIS Doverben, laza 200 kör. vicces lesz, mert már most olyan álmos vagyok, hogy nem látok ki a fejemből
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
bence1885
tag
Pont most néztem Basic Ollie streamet tolták Mugelloban a 12órás Endut, erre 3 vagy 4 órá mentek belőle és kicrashelt nekik a game. Azért ez kurva idegesítő lehet. De az elejétől fogva dobált ki másokat is a játék. Hát ők sem úszták meg. Így merjen az ember elindulni az ember hosszabb futamokon.
-
András12345
aktív tag
Indultunk a 12 órás Mugellon, de az állatkertben a majmok között több intelligencia van, mint itt... Hányinger.
-
-Rolika-
senior tag
-
#214
aktív tag
Mivel a mostani TCR-es Knockhill pálya még nincs meg és nem is nagyon volt időm játszani a héten, ezért tegnap a 8. heti Laguna Seca gyakorlás mellett beültem 3 Street Stock futamra. Meg kell mondjam pozitívan csalódtam, sikerült 2-szer is top 5-öt hozni, az autókezelés is kezd alakulni és a 100 körüli induló is elég meggyőző. IRL nagyjából követem az oval versenyzést, illetve mentem már pár tesztkört az ingyenes oval autókkal, de így versenyben teljesen más, jó irányban.
Itt amúgy a magasabb szériák (Truck/ Xfinity/ Cup) mennyire játszhatóak magyar idő szerint késő délután/ kora este? Beugranak anulu szavai az éjjeli kelésekről, viszont annyit nekem biztosan nem ér. -
anulu
félisten
este 8-9-től már teljesen jó, szombat esti Truck Doverben (asszem 22:15 volt) 100+ -an voltunk.
ami ilyen nagyon éjjeli az a Nascar Iracing Series, arra 5 időpont van, de van emészthető is, szombaton dél és este 6. azért mondtam az éjjelt, mert meló + 3 gyerek mellett nekem a szombatiak reménytelenek"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
-Rolika-
senior tag
Na sikerült megkoronáznom ezt a hetet
Egész héten estem keltem Sebringen. Tegnap viszont a délután 4 órási versenyre sikerült össze kapnom magam és futottam egy pole kört, aztán végig vezetve be is húztam. Nagyon kellett már, mert top10-em sem volt addig. Ma mondom a hét lezárására indulok a 10 órásin. Megint sikerült behúzni a polet. Minden tök jól alakult. Utolsó előtti körben vezettem 16s-el és jött a hülyeségem utolsó kör, első kanyar huss. Elszálltam és falat kaptam. Sajnos az autó off lett.
Remélem jövő heti Red Bull Ring jobb lesz.
Ez alatt a hét alatt sikerült buknom 400-500 iratinget(alapból sem volt sok)
Bocsi, kicsit hosszúra nyúlt ez a siránkozás.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
#214
aktív tag
válasz -Rolika- #2192 üzenetére
Szúrópróbaszerűen néztem, ebben az időben általában 2-3 split össze szokott jönni, csak kíváncsi lettem volna első kezes tapasztalatra is.
#2193 anulu: Köszi, jól hangzik, játszhatónak tűnik. Megtartom B (vagy C?) tervnek.
#2194 -Rolika-: Legbosszantóbb jó helyről, buta hibával eldobni egy versenyt. Ezeket aztán jó nehéz elfelejteni, mégha hosszútávon nem is nagyon van jelentősége.
-
#214
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs