Új hozzászólás Aktív témák

  • TechN7ne

    nagyúr

    válasz .Szaki. #179010 üzenetére

    Meg volt beszélve egy adott összeg ,volt náluk több szolgáltatás is ,3 telefon ,otthoni szolgáltatás + ehhez is rendelve készülék ,akkor 2db előfizetés ,elég macerás.
    Lényeg ,hogy ilyen esetekben mikor több minden van egyszerre ,ott csalnak ahol tudnak aztán ha az ember be megy és részletesen elmagyarázza hogy ez nem ennyi ,meg az sem ,ők mindent ki tudnak magyarázni ,nagyon ki van találva az egész.

    Előfizetések pl. 14900ft. havonta max. ,az soha nem annyi volt ,mindig több ,pedig korlátlan volt a szolgáltatás ,így fix nek kellet volna hogy legyen ,de még sem.
    Egyedül a készülék részletekkel nem tudnak csalni ,ha havonta pl. egy iPhone 11 törlesztője 8500ft. ,akkor az annyi is marad ,minden máson bekalkulálva szerzik a hasznot.

    Esetleg ha egy vagy max. kettő előfizetése van náluk az embernek ,pl. egy telefon + havidíj + otthoni szolgáltatás ,ott még annyira nem tudnak variálni mert átlátható az a pár tétel.
    De mikor van egy csomó előfizetésed náluk több évtizede ,és mindig fizetted (tudják hogy ki fogod fizetni) ,járnak az általuk adott "kedvezmények" ,hozzák ki a dobozokat és erőszakkal sózzák rád kamu szövegekkel és kedvezményekkel a komoly havidíjakat ,nyomják a készülékről a csodát pókerarccal.

    Én mai napig egy nagyon hűséges ügyfél vagyok a családommal együtt Telekom nál ,nagyon sok pénzt otthagytam már náluk ,nem beszélve arról hogy 5 éve kb. dolgoztam is nekik.
    Egy adott ügyféli szinten szabad kezet kapnak az értékesítők amiből ők havi prémiummal profitálnak ,ezért is ajánlom mindenkinek hogy olvassa át még a kis apró betűs részt is és gondolja meg 2x is hogy alá e írja az adott feltételt.

Új hozzászólás Aktív témák