Új hozzászólás Aktív témák

• Tim82

nagyúr

válasz Francia91 #46697 üzenetére

Emlékeim szerint a Crystal HD kártyáknak "rendes" mini PCI-e foglalat kell, így legfeljebb a wifikártya helyén működhet T60-ban. Whitelist-mentes BIOS mindenképpen kell, anélkül ugyanis csak megfelelő Lenovo FRU-s WWAN működik ott, de ha jól emlékszem, ez már adott a T60p-d esetében.

parkasz: ott elég konkrét infó van. :K "In the first miniPCI-e port, it works.
    Second miniPCI-e port does not work. I even tried the Wireless card into the second port to connect, did not worked. It seems so, that does not work the second. Does anyone have an idea."

X60 tabletnél teljesen ugyanilyenek a mini PCI-e slot-ok, mint a T60-nál, onnan infó: "Yes, the broadcom card needs to be placed in the first slot to work. unfortunately, my x60 gets a terrible connection with many usb wifi adapters, so i may have to remove my broadcom to put back my wifi card."

[ Szerkesztve ]

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

Új hozzászólás Aktív témák