Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    válasz Peter M #21883 üzenetére

    --- Hivatalos válasz, személyes megjegyzés: Lenovo Magyarország nevében küldték el de érdekesek a névmások pl.: "Mondtam Neki" ----

    A szerviztől az alábbi tájékoztatást kaptuk:

    A felhasználó szeptember 1- én 8:16- kor írt központi postafiókunkra egy levelet, melyben leírta a hibát és azt, hogy a Lenovo support javasolta a velünk történő kapcsolatfelvételt.
    A levél olvasása után telefonon felvettem Vele a kapcsolatot és időpontot egyeztettem 2- án 9 órára.2- án behozta szervizünkbe a W520- at.
    A gépet bekapcsolva a teszt indítása után kb. 30 másodperccel szabályos thermal shutdownt produkált. ( újraindításkor szabálytalan windows leállást jelzett )
    Ez alapján mondtam a felhasználónak, hogy valószínű a hőelvezető lamellák el lehetnek záródva.
    A gép szétszerelése után szemmel láthatóan viszonylag sok por látszott a ventillátoron.
    A port eltávolítva, hőelvezetőt kifújva a gép a thermal shutdownt már nem produkálta, viszont a FurMark továbbra is 89- 90 fokos GPU hőmérsékletet jelzett és időnként vissza is vette a sebességet.
    Ezt jeleztem a felhasználónak, aki mondta, hogy ő már beszélt minden mindenféle support- tal, köztük a központi IBM szervizzel is és azt mondták, hogy alaplapcsere javasolt.
    Mondtam Neki, hogy természetesen megrendelem az alaplapot és a hűtést, mire ő ismételten kifejtette, hogy a hűtőrendszernek semmi baja.
    Ezek után megbeszéltük, hogy az alkatrészek megérkeztekor a gépet behozza és kicseréljük az alaplapot és a hűtőrendszert.

    A fentiek alapján a szerviz korrektül járt el. Reméljük a megrendelt alkatrészek hamarosan megérkeznek, és a géppet szakszerűen javítani tudják.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák