Hirdetés
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- Xbox One
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xbox Series X|S
- PlayStation 3
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Call of Duty: Black Ops 6
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
Tud valaki egy listát, hogy a nonfacelift és a facelift ufo civic közt milyen különbségek vannak, miket módosítottak, milyen hibákat javítottak? Köszi!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz xcbiker #27801 üzenetére
fú, jó kérdés...
sosem láttam ilyet, az optikai dolgok adottak, amire lemez alatti módosításokról emlékszem, talán hátsó futóműnél reszelgettek, mintha pár mm-re szélesebb lenne, szilenteknél is lehet, hogy változott valami, ilyen apró kicsi dolgok rémlenek csak. meg ugye belül a műszerfalban voltak változások, a hifi okosabb lett, usb, etc... de műszakilag emlékeim szerint leginkább a futóműnél lehetett finomhangolás....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
Akkor ide is, unom már h sosem méltatnak válaszra honda fórumon, csak ha valami propagandáról megy a téma. (bár erre még jöhet válasz, mert még csak ma délelőtt írtam ki )
Szóval, a 7gen Civicben a motortartókat milyenre érdemes cserélni?
Szinte biztos vagyok benne, hogy amiatt kezdett el rázkódni a motor amikor gáz nélkül indulok meg a kuplung kiengedése közben. Már pár napja hallom, és marhára idegesít, de ha jól tudom ez betegségük is a 7geneknek
Jövő héten viszem mesterhez és megnézzük, hogy valójában miért is rázkódik, kopog így, de én szinte biztos vagyok, hogy ez motortartó lesz. (mi más is lehetne )
Kérdésem tehát, hogy milyenre érdemes cserélni?
Megéri gyárit venni? Bár gondolom nem, ha ilyen szar a gyári benne a másik amiért szkeptikus vagyok a gyárival h gyárt-e a Honda egyáltalán gumit
Vagy esetleg valami sportos keményebb még jobb választásnak bizonyulna? (ilyenről is hallottam már)Ja és ilyenkor mindet, vagy csak a látszólag selejt motortartót szokás cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #27803 üzenetére
nekem a hátsó motortartó bakom tört el, gyárira cserélem, 38e ft volt
hasonló szimptómák, rángatott, nem tudtam rendesen kuplungot csúsztatni (ok, égett volt már a lendkerék is, de kuplungszett amúgy egész tűrhető volt még), és remgetett lassú elinduláskor az egész bódé emiatt.. aztán imi mondta, hogy te, ez bizony törött..
szóval nekem komplett csere volt minden egyszerre és újra, ennek megfelelően az egész autó újszerű állapotban van ismét, de ez várható is volt.
megkockáztatom, hogy nálad is ez lesz.ha keményebb motortartó bakot veszel, szerintem sokkal sprődebb lesz, jobban átviszi majd a kasztnira, az utastérre a rezonanciákat etc.. ráadásul ne felejtsd el, hogy lesz hátul egy más bakod, amíg lesz 2db gyári fő bakod elől és asszem van még 2 kisebb "reoznancia elnyelő" bak is stabilizálónak, legalábbis a b18-nál ez megvan, szerintem a k20-nál is kell legyen 2db ilyen kicsi bakocska.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #27803 üzenetére
"Szóval, a 7gen Civicben a motortartókat milyenre érdemes cserélni?"
Nyilván a nőstényeket bakokra
No miután ezen túllendültünk, bár nemtom milyen kuplungod van, nekem akkor kecskésedett meg, mikor kicsit túlcsúsztattam, és amíg a felülete ismét egyenletes nem lett, addig akár gázzal, akár anélkül indultam, mindig rángatott.
A Honda nyilván nem gyárt gumit, jobb esetben koreából, vagy a fülöpszigetekről, talán thaiföldről, rosszabb esetben kínából szerzik be fillérekért a gumi alkatrészeket. Illetve van még kiskapu, mert japánban is van azért gumigyár, és a leglágyabb, legfinomabb minőségű, és/vagy nagy precizitásigényű NR+CR gumikat ők maguknak legyártják, de tippem szerint a bakok inkább S80 vagy afölötti EPDM vagy más nagyobb keménységű anyagból vannak, és technológiailag kisebb precizitású öntőszerszámot igényelnek, akkor meg korea-kína hogy olcsó legyen.
Ha cserélik, mindet cseréljék újra, egyszerre.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27801 üzenetére
Más hűtőmaszk, belül sötétebb szürkével fújt műanyagok, USB csatlakozás, más üléskárpit, a lakkfekete műszerfalbetét eltűnt, új felnik, fehér hátsó index búra.
Belsőségekről nem tudok...ugyanolyan szar mindnek a kuplungja, ezt bizton mondom, ezen biztos nem javítottak
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #27808 üzenetére
teljesen felesleges egyszerre cserélni. azt kell, ami tönkrement. az, hogy egy eltörik, nem jelenti azt, hogy a többi is azonnal fog, vagy default cserélni kell. ez nem olyan, mint mondjuk a kerékcsapágyak, hogy ha a jobb elkopott, cseréljük a ballal együtt. ha ez így lenne, nálam is cserélni kellett volna mind a négy másik bakot, teljesen ép, jó állapotúak. az autó vibráció mentes és úgy megy és viselkedik, ahogy kell. hibátlanul.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #27804 üzenetére
Gyanítom nálam is pont ugyanez van, amit te is mondasz, rángat, remeg lassú elinduláskor az egész bódé és csúnya rázkódó hangot generál
Kemény akkor kilőve, valóban így van, ha arra is adnám a fejem h keményebb legyen, akkor nem csak ezt az egyet, hanem mindet le kéne cserélni, annyit meg igazán nem szeretnék költeni
38k is szép summa egy gyári bakért
Amúgy gyanús h nekem is a hátsó, az előbb felpattintottuk és a haverom odaállt figyelni és azt mondja a hátsó motortartó bak lesz ő szerinte (vagyis váltig állította h az lesz az )
BlacKSouL - nem tudom milyen kuplungom van, de azt állíthatom hogy nem gyári, hanem valami sport- keményebb. Mintha Exedy-t mondott volna az előző gazdija, nem értettem
Annyit érdemes róla tudni, hogy a gyáritól érezhetően keményebb, és sokkal rövidebbet lehet rajta csúsztatni, mint egy gyárin (nem szinter, lehet azért csúsztatni), és kigyorsításkor hármasban is megcsikkantja az új túlméretes gumikat szóval a kuplunggal nem lehet nagy baj, vagy attól még okozhatja a kuplung is ezt a rángatást?
Egyébként ha picit az átlagtól nagyobb gázzal indulok meg, akkor már nem remeg az egész autó.Jól sejtettem akkor h a Honda nem gyárt gumit, és akkor már is elgondolkodtat a dolog h érdemes-e gyárit venni potom ~40k -ért, vagy jó az utángyártott is ennek töredékéért (ha egyáltalán a valóban a töredéke árban )
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #27811 üzenetére
Nekem a balfaszul általam túlpirított (gyári) kuplung miatt volt pár 100 km-en át, hogy 1-ben induláskor úgy megrázta a kocsi elejét, hogy a százasok pattogtak a tárolóban, és minden más is a kesztyűtartóban. Nekem meg a fogam kocogott tőle össze az ülésben. Aztán kikopott belőle.
(8G 4D)
De nekem ez biztos nem bak miatt volt.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boda81
csendes tag
Üdv
Vettem egy 6gen-es 1,5 vtec civic-et és érdekelne az olaj mennyisége és márkája amit érdemes önteni bele.
Esetleg ha van egy két tanács, h mire figyeljek.
A lapos szíjat kicsit hangosnak találom amíg be nem melegszik a motor. ezzel mennyire kell most foglalkoznom?Köszönet
-
zolynet
veterán
válasz neduddki #27757 üzenetére
ebből is csak 1,5évig jött ki olyan fény mellyel láttam is (xenon)
ráférne egy felpolírozás, ami volt is ~1éve kétezerért, valamivel jobb lett, de pont 2ezret ért nem többetsajna hondáék fos pilácsot gyártanak, Imi szerint még a 7gen accord xenonja is szar,
a versenytársakéhoz képest sehol nincs[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #27815 üzenetére
Pont jövő héten fogom küldeni egy forumos sráchoz mindkét lámpát minőségi, alapos polírra. Majd dobok be előtte - utáni képeket. kicsee a nickje, autóápolós topikban megtalálod. Illetve, be fogom majd borítani UV álló, teljes áttetsző fóliával.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27816 üzenetére
most volt egy opelos cimbim egy ilyen felporíozom és dobok rá egy fóliát megoldásra, 10k volt, jól nézett ki de közelebbről látszott hogy hanyagul tett fel a fóliát a srác (csálén állt, pöndörödött a vége ) , ott majd nézd meg tüzetesen mielőtt a pénzt átadod
jöhetnek a képek és a tapasztalat, lehet megér 8-10ezret, bár ha azt nézzük hogy az új pilács 26k a pár akkor már lehet elgondolkozok egy új szettenLife is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #27817 üzenetére
Hat én eleve úgy csinálom h ki lesz szedve mindkét lámpa, így a fóliát is könnyebb lesz ráhúzni gyurodesmentesen, illetve pont úgy szeretnem majd ráhúzni h visszahajtom ahol lehet, így ujra a helyükre illesztve meg a többi elem is szorítani fogja a fólia visszahajtott részét. Ez által nehezebben is fog elválni, feljönni pl a széle.
HR-V-hez tuti nem kapok annyiért újat.
Ez a lámpa mattulas amolyan Honda betegség, nem? Legalábbis a HR-V-nel olvastam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz zolynet #27815 üzenetére
HI!
h4esek koztt en meg vagyok elgedeve a 7g4d-vel, meg is voltma lepodve, de kell is bele a jo osram /foleg most 12V-n/, azt lenne jo tudni, hogy a nyomorke uvegpotloban anyagaban van-e a uv, v. csak feluleti kezlest kapott,
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27818 üzenetére
a 10éves toyota corolla lámpája is teljesen matt tud ám lenni, nem arra értettem azt h a honda nem tud csinálni megfelelő pilácsot, hanem arra hogy a vetélytársak jobb fényhatást érnek el xenonnal ... ezt nem tapasztalati úton szereztem hanem beszélgetve 1-2 emberrel
holnap lefotózom az apósjelölt 2005ös crv fényszóróját
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zsigripapa
csendes tag
Sziasztok!
Én most szeretnék belépni a Hondások táborába egy ilyennel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5i_ls_aerodeck_sohc-vtec_economy-8106550
mit mondtok rá?
mit nézzek meg rajta ami esetleg a képek alapján nem látszik? vagy tipushiba lehet?
köszönöm a segítséget!
-
!Overdose!
őstag
válasz zsigripapa #27821 üzenetére
Ha igaz, amit írnak, akkor rohanj érte, mert nem lesz meg sokáig, de kötve hiszem, hogy egy 16 éves osztrák Civic rozsdamentes. Ha mégis, akkor szerintem már javítva volt, én ezeket ellenőrizném le. Még nekem is van némi korróziókezdemény az első sárvédők alján. Az akkuleszorító, a kipufogódíszvég hiányzik, de ezek apróságok.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zsigripapa
csendes tag
válasz !Overdose! #27822 üzenetére
Hát elég jó minőségű képek és rá lehet közelíteni és tényleg nem rohad. ha fényezve volt újra azt tudni fogom mert az ismerősömmnek van festékréteg mérő úgy hogy ki fog derülni hogy gyári e vagy nem.
-
neduddki
nagyúr
válasz zsigripapa #27823 üzenetére
HI!
es ha normalisan meg van csinalva egy 16 eves oto akkor az mivle er kevesebbet?
udv
neduddki
p.s. 16 eves rozsdamentes osztrak civicben en sem hiszek
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #27820 üzenetére
Mondjuk ez igaz, tizenévesen a bemattulással már számolni kell.
Mármint a fényét, vagy a búrát?
_
Csináltam egy sablont a könyöklő tartónak kartonból. Valami hasonlót szeretnék, csak masszív anyagból. A legtutibb nyílván úgy lenne, ha a sarkokat le lehetne kerekíteni, de arra nincs kapacitásom.
Lehet h nekilátok kihajtogatni az egészet alutáblából, már csak azon kell agyalnom, h miként fogom ízlésesen összefogatni a 4 sarok találkozásnál. Végül persze befedem majd az egészet fekete filccel, belül is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27826 üzenetére
a 9éves crv pilácsa ... na erre mondom (nem a mattulásra), hogy a honda sajnos nemigen tud csodalámpást csinálni
jobbos
balosLife is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz Aladdin #27828 üzenetére
közel 20évesnek tűnik a 2005ös forma, bumfordi, nekem spec nem tetszik
pilácsnak én is nekimegyek valami vizes csiszolóval aztán meg felpolírozom, és ha ugy sem tetszik akkor lehet valami összeget rászánok a történetre ... de csak a sperr után
hazajöttem vihetem műszakira, egybekötöm egy kellemes sperr update-el
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #27620 üzenetére
Még múltkor linkeltél egy manulat, leszedtem, de ez valami telepítős verzió. Azt hittem pdf formátum lesz. Nincs esetleg valahol olyan? Mac-re nem tudom felrakni, és a qva első lámpákat fogja egy csavar valahol a bal sarokban, amit nagyon nem találok, viszont holnap meg postáznom kellene.
Nagy a gyanúm, h a lökhárító eltávolítása nélkül nem lehet kivenni a lámpákat, akkor viszont hagyom a francba, de előtte azért megnézném.Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #27833 üzenetére
HR-V-hez nem ismerek más manual-t. Általában le kell venni a lökhárítót a lámpa kivételéhez.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #27834 üzenetére
Fene se gondolta, de tényleg. A lökhárító alatt volt 2 csavar. Levettem, de ez még semmi. Ahhoz h a lámpákat ki lehessen bújtatni, le kellett csavarozni elől egy merevítő segédvázat. Kellemes vasárnapi szopás, a lényeg h kijöttek.
Holnap elpostázom őket a srácnak, szerada - csüt fele már visszakapom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
kitoltam lemosni
még mindig szeretem basszameg...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jozefgucci1
addikt
válasz zolynet #27827 üzenetére
Rakok majd én is fel képet nekem ugyan még csak 7 éves lesz a CR-V de nagyon szép a búra . Semmi mattulás . Viszont a tíz éves corollán teljesen el volt már sárgulva .
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Aladdin
aktív tag
válasz jozefgucci1 #27838 üzenetére
Igen, kb 2004-2005 volt a választóvonal, ahonnan már nem sárgulnak a burák. Ne kérdezd miért, megfigyelésen alapul...
-
zsigripapa
csendes tag
sziasztok
az mitől lehet hogy a 1998-2001 es honda civiceken az autó szinétól függetlenül fekete az ajtónyitó kilincs de van olyan amilyiken a kocsi szinével eggyező??? nem hiszem hogy mind a 4 ajtó törött lenne....
köszi
-
neduddki
nagyúr
válasz zsigripapa #27841 üzenetére
HI!
kivitlei szint?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsigripapa
csendes tag
válasz zsigripapa #27843 üzenetére
1.5i ls Vtec
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #27839 üzenetére
A Stanley-ben mikor voltam, azt mondta az egyik termelésvezető, hogy autógyártól függ, hogy milyen típusú lámpát kérnek adott modellhez. Van aki kéri az UV elleni keveréket, van aki nem. Így az egyik esetben olyan alapanyagból fröccsöntenek, aminek az UV-állósága kifejezetten jó, másik esetben olyanból, ami átlagos(tehát nem jó). Nyilván utóbbi olcsóbb. Karcállóságuk kiinduláskor hasonló, csak ugye az UV hatására a búra anyaga különösen a felülete megváltozik, és a kopásállósága lecsökken, onnantól meg szinte a nekirepülő szúnyog is megkarcolja, nem beszélve az automata mosókról, vagy akár az otthoni mosásról is, ha nem bő vízzel öblítjük le róla a sarat. Az meg ugye megint egy kérdés, hogy mellé még meg is sárgul és egyúttal mattul.
Amit én látok, hogy pl. a G Astrák búrája valami botrány. Aki napon parkolja a kocsit, az 3 éven belül totál kuka. Szinte alig látok olyat ezekből, ami jó, és ugye a karc ellen a polír valamit javít, de a sárgulást, és az anyagában mattulást nem oldja meg.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz BlacKSouL #27845 üzenetére
Hjah, lehet ebben valami.
A HR-V lámpáin is van felületi karc, noh meg persze mattulás. Kíváncsi leszek mit tud kezdeni vele a srác.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #27837 üzenetére
igen, JDM DC2 98 spec, ASAHI TECH for Honda. Dimension is 16X7 +50 Offset
215/45r16 a gyári gumiméret hozzá[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Gitáros topic
- Dacia topic
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- További aktív témák...
- Három db SONOFF Zigbee okos relé/kapcsoló eladó
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
- Xiaomi 4 Lite Electric Scooter (elektromos roller) // Újszerű // Hivatalos garancia 2025.06-ig
- 2 kazános Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új DXRACER L fekete-fehér gamer szék
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest