Új hozzászólás Aktív témák

  • micafighter

    nagyúr

    válasz h3lios #73323 üzenetére

    Szerintem itt a minimum az lenne hogy megnézik, tudott volna-e olyan lapot huzni a wari ami segit neki.. Nagyon szépen ki lehetett volna ezt számolni hogy 0% esélye van nyerni a warinak, vagy mondjuk 20%. Ha 20% akkor azt mondom megalapozott lehet a rematch. De ez a szöveg hogy nem volt a boardon lethal, eléggé komolytalan. Ja és ha esélyeket számolunk a nyerésre azt ne számoljuk már bele hogy a warinak van esélye nyerni ha a mage a saját arcát lövi fireballal.. :)

    Mindenesetre ez igy teljes mértékben komolytalan.

    Ha már ez feljött témának még hozzátenném, hogy régebben is ráncoltam a szemöldököm kicsit mikor HS meg esport együtt volt említve, mivel elég sok az RNG a játékban, és mondjuk egy roulette-ből nem csinálnak esportot.. Viszont régebben ugy voltam vele, hogy jó ez egy kártyajáték, adott némi RNG benne, de 350 óra gwent után már másként látom. HS-nél alapvető játékmechanikák miatt alapból van RNG a játékban, és itt nem arra gondolok hogy deathrattle random stb, hanem arra, hogy 30 lapos fixen a deck, nagyon kevés a patches-hez hasonló "thinning" lap (nagyon sok "pro" ugye alul is értékelte rendesen patchest), és a 30ból 4 lappal a kezedben kezded a játékot. Ezt már a sok sok játék alatt megszoktuk, de ez egyáltalán nem köbe vésett dolog, pl magic-ben is meg gwentben is meg máshol nincs fix deck méret, hanem van egy tól-ig érték, igy nagyobb a szabadságod és finomhangolni tudod a decked. Magicet nem ismerem annyira ugyhogy maradok a gwent példánál, ott rengeteg deck thinning lap van, amiket ki tudsz szedni és kijátszani anélkül, hogy felhúznád öket plusz a játékot 10 lappal a kezedben kezded pl és a minimum deck méret 25 lap, igy a lapjaid majdnem fele a kezedben van.. Ezek miatt összességében azt vettem észre hogy sokkal konzisztensebbek gwentben a jól összerakott (deck méret, thinning, lap húzás megfelelő arányban van) deckek, mint HS-ben. Arról nem is beszélve hogy pl gwentben nincs turn4 lethal, mert nem huztad fel aggro ellen a megfelelő választ, ez is a HS sajátos felépítéséből adódik.

    TLDR: HSben sok a random, de nem azért mert kártyajáték, hanem azért, mert a HS igy lett megalkotva. Más kártyajátékban más alapmechanikák miatt sokkal kevesebb pl a laphuzásból adódó random.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák