-
GAMEPOD.hu
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HAX
tag
válasz KISDUCK #73298 üzenetére
Én mostanában nyitottam edwint és valeerat de több hozzávaló legendarym nincs így ezt az olcsósított decket építettem köré netdeck segítségével: [link]
Egyelőre csak próbálgatom haladni még nem nagyon tudok vele (nem sokat játszottam eddig rugóval) de elég jól elszórakozok vele.
[ Szerkesztve ]
-
KISDUCK
addikt
válasz Frogged #73302 üzenetére
Nem gáz, megoldom. Wildon kezdem majd először szerintem kipróbálom majd brann bronzbearddel csak arra kell figyelnem ha jól emlékszem a lapra, hogy 2 manás lapokat nem használhatok.
Micafighter jó wild rogue csak az a baj, hogy nehéz vele játszani, mert tapasztalatom szerint minden seggbe rakja. Szerencséből több kell hozzá mint skillből, pedig kell hozzá skill bőven. Nézegettem az N'Zothos kivitelt, de nem érzem szükségességét lecraftolni, mire annyi dr-s miniont kijátszanék hogy legyen értelme respawnolni őket, már nem számít az egész. Van egy fun dekkem, az csak arra van építve, hogy ész nélkül szórjam a gólemeket, volt vele pár nagyon vicces meccsem, nem egyszer legyorsultam vele a jade druidákat és gyakori volt hogy akkora volt a gólemem mint ahányadik körbe jártam. Legfőbb ellenfél a lapjárás és az agro volt meg néhány különc dekk.
-
Doom
aktív tag
Megkaptam első 80g-s questemet. Jól értem, hogy ezt egy baráttal kell lejátszanom, és mindketten kapunk 80g-t attól függetlenül, hogy ki nyer?
Ha igen, azt nem vágom, miért írja be ide mindenki a 80g cserét...
Köszi. -
Doom
aktív tag
válasz micafighter #73308 üzenetére
Köszi.
Akkor ha valakinek van kedve 80g quest cseréhez: Maramon #21563 -
ígyvanferi
addikt
válasz tomazin #73311 üzenetére
Én azt azért nem akarom elhinni, hogy ő a 21759. naposcsibe nevű user. Gondolom csak random adja a rendszer a számokat. De nem akarok captain obvious lenni, ha ez egyértelmű volt, és csak a vicc kedvéért írtad.
Most látom, hogy van két golden Spreading Plague-em. Az élet apró örömei.
-
beherit
tag
Eddig is volt a versenyeken a meccsek között 2,5 perc szünet vagy ez valami új?
amor fati
-
rocket
nagyúr
válasz F-ECT$ #73314 üzenetére
Megszereztek a Legend pontokat az indulashoz, es minden ilyen torna penzdijas.
Pl. Kolento is jatszott EU-n, pedig o is tovabb jutott.Mondjuk azt nem tudom mivel dontik el, ha olyan jut a legjobb 4-be aki mar kijutott, hogy ki lett az 5. aki a helyere kerul
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
grizlisandor
addikt
80g-s questet cserélnék:
Sanyiiiiii#2558 -
tomazin
veterán
válasz ígyvanferi #73312 üzenetére
Ha nem valami tomegneved van, akkor 4hosszu szamot ad. A gyakran hasznaltakhoz ad 5hosszut. Tudomasom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
a drága "S tier" druidákat csak úgy alázza minden low ranken. tényleg kell neki a nerf
na jó quest/big meg most aggro-t próbáltam
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
h3lios
addikt
Közben megy a botrány a NA - SA régió körül.
Ismét shitty internetet sikerült kiépíteni a helyszíneken ahol játszanak a játékosok.Zalae épp arról post-olt, hogy megkérték, hogy ne nézzen stream-et, mert elveszi a többiek elől a sávszélességet.
És ez sajnos nem csak nála, hanem 1 csomó játékosnál jelentkezett és emiatt 1 rakás rematch keletkezett.
1 évig keményen dolgoznak, hogy aztán a trehány szervezés megszopassa őket.Már korábban is mondta,, hogy a Blizzard szarik az E-sport részlegre, de ezek után pláne világos a helyzet. A cég saját országában SEM tudja biztosítani a megfelelő körülményeket a játékosok számára. Pedig jóformán csak net kellene hozzá, mert a HS egy potato PC-n is elfut.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz micafighter #73322 üzenetére
Ennél az állásnál az volt a Blizz álláspontja, hogy a játék még nem dőlt el, mert nem volt lethal a boardon, ezért DC miatt újra kellett játszani.
Ja és nem mellesleg a Priest bukta a rematch-et.Nevetséges ez az egész. Ha valaki bemákolja a DC-t 1 vesztett helyzetből simán előnybe kerülhet a többiekkel szemben.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
whitezo88
nagyúr
válasz h3lios #73321 üzenetére
A blizz es az esport evek ota koszonovisonyban sincs egymassal. Wow sose volt igazan az (arena sem) sc2-t kinyirtak a balfaszkodasokkal pedig jol indult, diablo3 egy slot machine, hots keson startolt es sose eri be a lolt es a dotot, ow jo lenne csak azt meg nezni unalmas. Hs meg inkabb ne is kezdjunk neki.
-
h3lios
addikt
válasz whitezo88 #73325 üzenetére
Az OW konkrétan nézhetetlen számomra. Mind stream mind bajnokság formájában. Játszani biztos jó lehet vele, nekem még mindig egy UT jut eszembe róla, ami 1-2 fegyvert és a pörgős játékmenetet illeti.
Viszont pont ezért 1 instant epilepszia roham az egész. Minden villog, össze - vissza ugrálnak a játékosok, remeg a kép stb. Kb. hányingerem van a vizuális hatástól 5 perc után.
A többi FPS-nél nincs ilyen, pláne nem CS:GO-nál, tekintve, hogy az 1 csiga sebességben és főleg 1-2 kulcs Frag-en múlik a dolog + a stratégián.
Emiatt szerintem sosem lesz belőle jó esport játék. Emellett a népszerűsége is a béka segge alatt van az indulás utáni hónapokhoz képest.A WoW egy szezonális játék, amikor van kieg, akkor pörög 1-2 hónapig, utána a kutyát nem érdekli.
SC-t ahogy mondod kinyírták, illetve a kóreai játékosok dominálták a játékot gyakorlatilag a kezdetektől.A HS pedig jelen pillanatában nem alkalmas E-sport-ra a támogatás hiánya és a meta miatt.
Most a DK metában a highroll deckek fénykorát éljük. Ha netán 2 "control" pakli kerül össze úgyis az nyer, aki korábban behúzta a saját Death Knight-ját.A Druid ellen továbbra sem lehet mit kezdeni. Remélhetőleg az innervate + plague nerfekkel már elég lesz a Geist ahhoz, hogy verhető legyen.
Szerk:
A fentiektől függetlenül tök jól elvagyok most a Razakus Priest-el. Vele nagyon élvezetes a játék, ha nem az utolsó 2 lapban vannak a kulcs lapok.
Legutóbb 1 Silence Priest-et vertem meg nagyon vesztett helyzetből. Ennél a paklinál valahogy még azt érzi az ember, hogy valamennyire high skillcap a cucc, mert nem mind 1, hogy milyen sorrendben használod a hero powert + nagyon be kell osztani az erőforrásokat, mert szart nem érsz a hero powerrel, ha marad a kézben 2 6-os drop.[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
micafighter
nagyúr
válasz h3lios #73323 üzenetére
Szerintem itt a minimum az lenne hogy megnézik, tudott volna-e olyan lapot huzni a wari ami segit neki.. Nagyon szépen ki lehetett volna ezt számolni hogy 0% esélye van nyerni a warinak, vagy mondjuk 20%. Ha 20% akkor azt mondom megalapozott lehet a rematch. De ez a szöveg hogy nem volt a boardon lethal, eléggé komolytalan. Ja és ha esélyeket számolunk a nyerésre azt ne számoljuk már bele hogy a warinak van esélye nyerni ha a mage a saját arcát lövi fireballal..
Mindenesetre ez igy teljes mértékben komolytalan.
Ha már ez feljött témának még hozzátenném, hogy régebben is ráncoltam a szemöldököm kicsit mikor HS meg esport együtt volt említve, mivel elég sok az RNG a játékban, és mondjuk egy roulette-ből nem csinálnak esportot.. Viszont régebben ugy voltam vele, hogy jó ez egy kártyajáték, adott némi RNG benne, de 350 óra gwent után már másként látom. HS-nél alapvető játékmechanikák miatt alapból van RNG a játékban, és itt nem arra gondolok hogy deathrattle random stb, hanem arra, hogy 30 lapos fixen a deck, nagyon kevés a patches-hez hasonló "thinning" lap (nagyon sok "pro" ugye alul is értékelte rendesen patchest), és a 30ból 4 lappal a kezedben kezded a játékot. Ezt már a sok sok játék alatt megszoktuk, de ez egyáltalán nem köbe vésett dolog, pl magic-ben is meg gwentben is meg máshol nincs fix deck méret, hanem van egy tól-ig érték, igy nagyobb a szabadságod és finomhangolni tudod a decked. Magicet nem ismerem annyira ugyhogy maradok a gwent példánál, ott rengeteg deck thinning lap van, amiket ki tudsz szedni és kijátszani anélkül, hogy felhúznád öket plusz a játékot 10 lappal a kezedben kezded pl és a minimum deck méret 25 lap, igy a lapjaid majdnem fele a kezedben van.. Ezek miatt összességében azt vettem észre hogy sokkal konzisztensebbek gwentben a jól összerakott (deck méret, thinning, lap húzás megfelelő arányban van) deckek, mint HS-ben. Arról nem is beszélve hogy pl gwentben nincs turn4 lethal, mert nem huztad fel aggro ellen a megfelelő választ, ez is a HS sajátos felépítéséből adódik.
TLDR: HSben sok a random, de nem azért mert kártyajáték, hanem azért, mert a HS igy lett megalkotva. Más kártyajátékban más alapmechanikák miatt sokkal kevesebb pl a laphuzásból adódó random.
[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
válasz micafighter #73327 üzenetére
Bocsi a kisregényért, de most sok minden megfogalmazódott bennem.
A HS-ben is sok ilyen lap van, csak elsőre nem tűnnek ilyennek. Maradjunk csak a standard-nél. Priest-ként sok esetben inkább kijátszom a saját Geist-emet, mert tudom, hogy abszolút haszontalan lapok vannak a paklimban. Gondoljunk itt a végjátékra, ahol üres a másik játékos keze és van lent mondjuk egy 5/5-ös minionja. Értelem szerűen eltolod a Geist-et, mert 2 haszontalan lappal (mind vision, pot. of madness) kevesebb lap marad a paklimban, pláne ha kiment már Lyra.
Annó ott volt a secret paladin, amit mindenki utált, mint a bűnt, mert oncurve volt. Ez csak azért volt lehetséges, mert a Challanger kiszedte a paklidból az 1 manás sercret-eket, tehát lényegében csak jó lapot húzhattál 1 idő után, amivel a másik játékos nem tudott mit kezdeni.
Szóval itt is vannak hasonló effektek, csak nem elég sok. Elég extrém példa, de Hemet pont erre lett kitalálva, hogy pl. rugóként ne az 1-2 manás spelljeid húzd fel a játék végén, hanem a nagyobb minionjaid (nyilván 0 manás giant-ek is repülnek).
Annó fiatalabb koromban nagyon sokat Magic-eztem és viszonylag jó is voltam benne, pl. helyi kis friday night rendezvényt nyertem 1 control deckkel. Ott nagyon sok tényezős volt a dolog, viszont alapvető dolgok hiányoznak a HS-ből. Mondok 1 példát, hamár itt járunk. Magic-ben van 1 Ponder nevű lap 1 manáért megnézheted a felső 3 lapod, tetszőleges sorrendbe vissza rakhatod a paklid tetejére, majd a felsőt felhúzhatod. Ha nem jó a felső 3 lapod az aljára rakhatod az egészet és húzol 1 lapot ezek után.
HS-ben majdnem ugyan ez a lehetőség áll fenn a Tracking-nél, viszont ott a maradék 3 lapot discard-olod, ami 1 retardált design.
Ilyen és hasonló taktikai húzási lehetőségek kellenének, mert ezekkel lehetne csökkenteni a card draw RNG-t.
Visszatérve a Magic-re. Ott valóban nincs deck limit a lapok számát illetően, ugyanakkor mégis van technikai határ. 60 lapos paklinál nem érdemes nagyobbat építeni, mert efelett nő az inkonzisztencia, tehát elméletileg akár lehet 120 lapos paklid is mégis max 60 lapossal fogsz játszani, ha komoly szinten tolod.
Ezzel a 60 lappal a legideálisabb a manák és az egyéb lapok elosztása.
Szerk: Ettől függetlenül annyiban egyet értek a devekkel, hogy KELL az RNG a játékba, mert a kutyát nem érdekelné sem casual sem verseny szinten ha sakk szinten lennének a szabályok.1 átlag játékosnak se ideje se kedve nem lenne ahhoz, hogy a nem tudom hány 1000 lehetőséget fejben tartsa és ennek megfelelően algoritmus szerint játsszon bizonyos meccseket. A sakknál ez oké, de 1 kártyajátékban nem lehetőség.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy milyen skálán mozog az RNG. Az, hogy kapsz 1 random DR. miniont nincsen bajom, mivel túl nagy a szórás ahhoz, hogy stratégiát lehessen rá építeni és átlagban nagyobb az esély 1 közepes - gyenge kimenetelű minionra, mint 1 OP game winning opcióra.
Viszont a Lightning storm és discard szerű random effektekre egyértelműen nemmel szavazok. Mert ilyen szinten a low - high roll meccseket dönt el és a játékosoknak semmilyen hatása nincs az eredményre. Ahogy Kripp is szokta mondani, hogy coin flip az egész, vagy nyersz vagy nem.
A Discard mechanika is ezért van halálra ítélve, mert kikapni és nyerni is rossz érzés vele / ellene. Az nem skill, hogy a soul fire golem-et discard-ol.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Chumlee
senior tag
Át mentem standardről wildezni a sok jade miatt . Magasabb rankon nem azzal játszanak ?
-
micafighter
nagyúr
válasz h3lios #73328 üzenetére
,,Szóval itt is vannak hasonló effektek, csak nem elég sok." igen erre céloztam én is.
,,Visszatérve a Magic-re. Ott valóban nincs deck limit a lapok számát illetően, ugyanakkor mégis van technikai határ. 60 lapos paklinál nem érdemes nagyobbat építeni, mert efelett nő az inkonzisztencia, tehát elméletileg akár lehet 120 lapos paklid is mégis max 60 lapossal fogsz játszani, ha komoly szinten tolod."
Magicet nem ismerem, de pl gwentnél minimum 25 lap maximum 40 lap a deck limit, és ott is a deckek többsége 25-30 közé esik, de pl van több kasztnak is 40 lapos deckje ami arra épít, hogy a lapjaid fele kiszedik a lapok másik felét a deckedből Erre mondtam, hogy kevés a deck thinning HS-ben ehhez képest.
Amugy eszembe jutott most egy újabb dolog: az aggro dominancia is a HS felépítésének köszönhető, abbol hogy körönként fixen kapod a manát, plusz a reward rendszer összességében azt eredményezik, hogy ha haladni akarsz a ladderen, akkor jobban jársz gyors (legtöbbször aggro) deckekkel, még akkor is ha pár %-al kevesebb a win rátád mint pl egy midrange vagy control deckkel, mert mig egy control meccset lejátszol, addig 3 aggro meccsel végzel, ergo egységnyi idő alatt jobban tudsz haladni. Ilyen faktor a gwentben nincs, mert nincs aggro, nem tudsz "facere menni", mert nincs face, pontokat kell gyüjteni a boardon hogy nyerj és 3 fordulós a játék, és nincs mana a játékban, igy míg HS-nél a meccsek hossza kb 5 perc (aggro) és 20 perc (control) között ingadozik, az átlag gwent meccsek hossza 12-15 perc között ingazodik. Ott nincs gyorsabb deck, ott akkor végzel hamarabb ha kevesebbet gondolkodol, vagy ha az ellenfél feladja
Most ez amugy részemről nem HS vs Gwent összehasonlítás akart lenni, csak HS mellett Gwentel van tapasztalatom igy ezzel tudok példálozni, és ezeket most azért ítam, mert eddig sok hülyeségét a HSnek adottnak vettem, mondván hogy hát kártyajáték, ez ilyen.. De igy párszáz óra gwent után úgy látom hogy nem, attól hogy kártyajáték nem kell ilyennek lennie Ettől függetlenül én mindkét játékot szeretem és játszom, más más élményt adnak igy nálam egyenlőre nem váltják ki egymást.
-
h3lios
addikt
válasz micafighter #73330 üzenetére
HS-nél is simán lehetne hasonló rendszer. Ezt úgy oldanám meg, hogy ugyan maradna a mostani rendszer, tehát ha a másik HP-ját 0-ra redukálod és nyersz. Kapod az 1 csillagot, ugyanakkor bizonyos minion kill után szintén adnék csillagot a játék végén.
Pl. ha a meccsen kinyírtál 10 ellenséges miniont, akkor kapsz 1 csillagot a meccs végén, akkor is ha amúgy kikaptál. Ilyen esetben nem szakadna meg a Win streaked, hanem maradnál ott, ahol voltál.
Az aggro paklikat nem jutalmazná, mert azok nem tradelnek, ugyanakkor 1 control paklival nem lenne meg az az érzés, hogy megtettél mindent, majdnem fordítottál, de 1 topdeck mortal strike kinyírt a meccs végén.
Ezzel vissza sem lehetne élni, mert időt ugyan lehetne minimálisan húzni vele, de + csillagot nem adna, ha amúgy is nyert helyzetben vagy. Egyedül azt kerülnék el vele, hogy a játékosoknak a töke tele legyen azzal, hogy 1 bugyuta face deck lerusholja őket.
Utólag belegondolva ez nem is 1 sz.r gondolat, lehet továbbítani kéne Brode-éknak.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
sagem
addikt
válasz DaveNo1 #73332 üzenetére
A Blizzard egy cégcsoport része (sajnos), szóval a pénzpumpálás elsődleges feladat, és nem csak "magukra" költik az egészet. Igen, tudom, hogy papíron függetlenül fejleszthetnek, de szerintem ez már nem a régi Blizzard
A HS átalakításáról már sokszor beszéltünk, sok mindent lehetne csinálni, egyszerűen nem akarnak semmin változtatni, nyilván tudnának, csak úgy vannak vele, hogy minek..ennyi
És itt most nem is elsősorban a hatalmas változtatásokra gondolok, hanem az olyan "elvárható" dolgokra, hogy pl. készítsenek hivatalos toolokat (esetleg külön klienst extra funkciókkal, stabil szerver kapcsolattal) a versenyek jobb közvetítésének segítésére stb stb.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
darkrock
aktív tag
Sziasztok!
80gold-os questet cserélnék. -
pachito
őstag
Valakinek Dead Man's Hand Warriorral van sikere? Én próbálgatom, elég nehéz decknek tűnik, de most mindenféle hülyeség jön szembe, quest rogue, taunt warrior meg ilyenek..
-
GoTReX
őstag
Sziasztok
Van olyan addon ami segít az Arena lapok választásában. Legális?
Előre is köszönöm a segítséget!
XBOX ID: GoTReX #4839
-
darkrock
aktív tag
válasz GoTReX #73339 üzenetére
HearthArena, az appon keresztül még egyszerűbb a draftolas és legális.
elkelt a 80g
-
h3lios
addikt
Édes Istenem...
Az utóbbi 2 év legkielégítőbb meccsén vagyok túl. Ilyen jól még sosem szórakoztam (és BM-eltem szarrá az ellenfelem).
Jade Druid jött szembe, miközben én Razakus Priesttel voltam. A srcának finoman szólva bejött a lapjárás, mert brutál ramp-je volt.
6. körben már 10 manánál járt és természetesen tolta az Ultimate BrokeBack-et.
Nekem szerencsém volt Razával, mert T4 coinnal ment is ki, viszont Anduin az utolsó 8 lapban volt, ami finoman szólva sem ideális 6-7-es Jadek ellen.És következett a pillanat, amire mindvégig vártam ! Elhasználtam az összes 1 manás spellem a meccs során és csaptam is ki a geist-et, ami szegényt szerintem 1 kicsit váratlanul érintette.
Kissé idióta volt csórikám, mert a második UI-t eltolva 3 fatigue-ig húzta magát, és ezt gyönyörű minden egyes alkalommal látni.
A meccs vége felé mondjuk volt 1 pillanat amikor úgy éreztem elmegy a történet, mert nagyon nem jött a DK és szépen sorban kellett elhasználnom az olcsó cuccaim, többek között a silence-t Aya chan-ra.
De végül meglett a win...
Igaz, hogy casual és tudom kit érdekel, de még mindig elképesztően jól esik megverni ezt a hulladék paklit úgy, hogy tökéletesen húz ráadásul.
Ami viszont aggasztó, hogy a dudu nerf után elmebeteg lesz a Razakus Priest, szerintem tele lesz a reddit az emberek sírásával. Egyetlen pozitívuma azért van, hogy nem 1 budget pakli, mint a Jade. 12-7k dust körüli áron nem engedheti meg magának minden vérpistike.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Chumlee
senior tag
-
AsakuraDave
őstag
HCT americas-on mik ezek a missplayek? :'D Istenem síííííííííííííírok HS esport at its best
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
GoTReX
őstag
Sagem, Dark. : Köszönöm a segítségeket. Fel is teszem, mert azt hallottam olyanoknak akik rég nem vették elő a HS-t az Arenaban tud legjobban gyűjtögetni. Innkeepert most tettem fel, még szokatlan de az is egy hasznos kis program, kiírja mi hiányzik pl a kiszemelt paklihoz....
XBOX ID: GoTReX #4839
-
h3lios
addikt
válasz Chumlee #73343 üzenetére
Következő meccsem Big Priest ellen, aki turn 3-ban tolta a Coin Barnes-t, ami Obsidian Statue-t rakott ki neki...
Hozzáteszem nekem is jó kezem volt, mert volt turn 5 Raza és Turn 8 Anduin. A meccs során összesen 8 !!! Obsidian Statue-t, 2 Lich Kinget,1 Soggoth-ot, 1 Ysaaarjt csináltam ki.
Hogy ezek hogy jöttek össze ?
1/1 Statue Barnesból, 2db 5/5 Statue az Essence-ekből, 2 db a paklijában lévő Statue, 2 db Eternal Servitude, 1 db discoverelt Servitude-ból kapott Statue.
2. Lich kinget szintén Discoverelt Servitude-ból kapta...Soggoth-al pedig mákom volt, mert megmaradt rá a pint size + horror.
Elég kemény meccs volt és a végére szoros lett nagyon, viszont még mákomra maradt 1 Ysera a paklijában, amit kiszedtem Lyra-ból kapott mind games-el.(#73344) AsakuraDave
Annó le lettem fikázva, mert szidtam a sok pro-t aki misplay-el. Szerintem gáz ilyen szinten ennyit hibázni. Az pedig, hogy izgul kit érdekel ? Tarey 3 éve az élmezőnyben játszik, de mákja van, mert az NA régióban tolja, ahol elég gyenge a mezőny. EU-ban a top 16-ba sem kerülne be.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
Lejárt a szerk... Tarei megint eldobja a meccset nevetséges hibákkal. Ennél a srácnál sokan innen a fórumról is jobban játszanának.
B-tag: H3lios#2825
-
AsakuraDave
őstag
-
beherit
tag
válasz AsakuraDave #73348 üzenetére
Szerintem bLakersnek Tarei ellen egyből az első meccsen volt egy miss lethalja.
amor fati