-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bognar110
őstag
A játék megjelenése után kb 1 hónappal is lehet majd kapni special editiont ?
-
negyven2
veterán
-
Puma K
veterán
válasz Xerxész #4117 üzenetére
Látom neked sem tetszik az autók törése.
Viszont most néztem végig egy 27 perces videó után egy másikat amiben egy Audi TT cabrio szerű autó találkozik egy
vonattalés eléggé szépen összezúzza a kocsit.Kb úgy néz ki az autó miután elmegy a vonat mint amikor a hinta a GTA IV-ben "csak megkóstolta" az adott autót, de még nem repítette el
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
negyven2
veterán
Gondolom, Te is tisztaba vagy azzal, hogy meg kell talalni az egyensulyt a valosagos utkozes es a jatekelmenyt meghatarozo utkozes kozott. A IV-ben aranylag jo volt hiszen xarra torheted a jarmuvet megis mukodot es nem volt befojas a sebessegere (max. akkor ha deformalodot a futomu). A Burnout: Paradise-ban is eltszeruen tort a jarmu de, ott egy frontalis utkozosnel mar lehalt a kocsi. A IV-nel viszont az volt a gond, hogy olyanok voltak a jarmuvek mintha alufolibol lett volna a karosszeriajuk. A legkissebb kocanasnal is horpadt, mintha nem lett volna muanyag alkatresz a kocsikon.
Ahogy lattam a V-nel nehezeben torik a jarmu de ha torik akkor mar szinte meghalt a jarmu.
Viszont nem szabad elfeledni, hogy ez meg valtozhat, hogy ha direkt csinaltak, egyfajta drm-miatt (tehat lehet, hogy egy patch javitja majd ezt).
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Xerxész
őstag
Majd a modderek reálissá teszik a törést.
Nekem ez a fajta masszivitás az autók részéről már túl sok. Nekikoccolok egy másiknak, meg sem látszik...oké... Busszal odébblökök egy másik autót, meg sem látszik...oké... De hogy 100-150 km/h sebességgel nyomok egy frontális ütöközést, és szinte horpadás sincs, azt nem nyelem be.
-
Puma K
veterán
válasz negyven2 #4157 üzenetére
Meg kell találni persze.
Az első videó amit láttam abban az volt, hogy haladós tempóval ütközött egy betonfallal. Mi lett az autónak a baja?
Nagyjából semmi...Ez azért elég illúzióromboló főleg azok után, hogy a napokban néztem Euro NCAP és IIHS autótörésteszteket, ahol azért műanyag karosszéria elemek ide vagy oda elég szépen törtek az autók a valóságban.
Amit írsz, hogy:
"Viszont nem szabad elfeledni, hogy ez meg valtozhat, hogy ha direkt csinaltak, egyfajta drm-miatt (tehat lehet, hogy egy patch javitja majd ezt)."
Ebben lehet van valami mert most nézek egy másik videót és abban elég szépen tört a kocsi eleje, miután nekirongyolt egy beton úttorlasznak az ipse.
Remélem jó lesz ezen a téren.
Viszont amibe megint bele kötök az a fizika... mind biciklivel mind autóval. Furcsán mozognak a kocsik az aszfalton... kicsit Need For Speed beütésük van... ami meg elég tré.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
addikt
-
FZsolt15
aktív tag
-
gyuszaa
őstag
Pont erről nyilatkoztak a legelsők között :
„Az autók kicsit jobban tapadnak a talajhoz. Úgy gondoltuk, hogy a Grand Theft Auto IV-ben nagyok, és hajószerűek voltak, és úgy érezzük, ez nagy előreugráson ment keresztül, hiszen most már képesek vagyunk kicsivel több fizikát összpontosítani rájuk. Inkább olyannak hat a vezetés, mint egy versenyzős játék. Nem sok magas szintű autóversenyzős játék van jelenleg, és ez a probléma orvoslásra kerül ezáltal a játék által, méghozzá olyan módon, ahogy az eddig GTA-ban nem fordult elő.”
Érdekes, lehet túl komolyan vették ezt az NFS-t na de az meg az ellentéte annak amit mondanak, majdnem licenszelt jármű szerű törés, remélem nem túl árkádosra készült, mert a magas szintű említésnél gondolom szimulátorra céloztak.
Csak pár videót néztem de ott lassabb ütközésnél, fékezésnél úgy viselkedett mint egy "tégla", nem is tudom... mint ha nem látszódna annyira a futómű és a lengéscsillapító hatása az előddel szemben.
Azt hozzátenném épp pár videóban láttam néhány másodperces, efféle jelenteket ezért nem veszek készpénznek semmit, na meg nézőpont kérdése.. majd ha a hivatalos játékkal játszok kedden.
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz ImpersonatoR #4160 üzenetére
Modderek PC-re.
-
cyberkind
félisten
válasz gyuszaa #4163 üzenetére
Érdekes, lehet túl komolyan vették ezt az NFS-t , majdnem licenszelt jármű szerű törés, remélem nem túl árkádosra készült, csak pár videót néztem de ott lassabb ütközésnél, fékezésnél úgy viselkedett mint egy "tégla", nem is tudom... mint ha nem látszódna annyira a futómű és a lengéscsillapító hatása az előddel szemben.
De még így is realisztikusabb és jobb élményt ad kormánnyal mint az NFS !
Paranormal Cocktivity
-
Xerxész
őstag
-
privacy99
senior tag
válasz Xerxész #4158 üzenetére
Amit én láttam videót, abban a busz odébblökte a kocsit és konkrétan a fél eleje beszakadt (mármint a kocsinak). Én is eltérő videókat látok. De az a véleményem, hogy ezekből a fos minőségű gameplay-ekből nem kéne ítélkezni. Kezdjük ott hogy a törések felét nem is látjuk mert olyan pixeles mind.
Bár azt írták, hogy átemeltek dolgokat a Midnight Clubból, a fizika nekem sem tetszik így első látásra. Kifejezetten nem szeretem ami a játékok nagy részében van, hogy a kocsik mintha sínen mennének, 200-al veszek kanyart és be sem dől..stb. Remélem ez élesben nem annyira feltűnő mint a gameplay-ekben, mert ez minden, csak nem valósághű.
Amikor frontálisan ütközött, akkor azért elég durván széttört a kocsi eleje, szerintem te valami beta gameplay-t nézhettél.
-
Puma K
veterán
válasz gyuszaa #4163 üzenetére
De jó akkor csináltak egy bővített NFS-t
"Azt hozzátenném épp pár videóban láttam néhány másodperces, efféle jelenteket ezért nem veszek készpénznek semmit, na meg nézőpont kérdése.. majd ha a hivatalos játékkal játszok kedden."
Igaz-igaz, de azért nem lehet az, hogy mindenkinek egy "teszter" verzió jutott ami nem végleges... mert rengeteg autókázós videót néztem és ugyan úgy viselkednek az autók.
Ami a GTA IV-ben van az jobban tetszett... remélem nem megint az idióta játékosok miatt kúrják el a játékot, mert rinyáltak, hogy nem tudnak autót vezetni egy játékban SEM.
(#4167) Xerxész
Nem lehet állítani.
Más téma, de megemlítem.
A GTA IV-ben a grafikai szinttől függően változott a környezetben lévő NPC-k száma. Ha alacsony grafikán játszottál kevesebb járókelő mászkált és az autósok száma is csökkent.Nekem volt szerencsém tolni a GTA IV kiegészítőjét 2880x1660-as felbontásban (helyes képaránnyal 2880x1620) maximumon tolni:
katt a képre a nagyobb képért
Szép mennyiségű autó és járókelő volt a játékban ezen a grafikai szinten.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
JoolsNOS
veterán
válasz privacy99 #4169 üzenetére
Csak lehet, hogy azok scriptelt jelenetek
Egy olyan szintű törést el tudtam volna viselni min a 4ben, mert az eddigi videók alapján elég gagyi mind a törés mind a fizika. Persze nem lehet minden ilyen.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
privacy99
senior tag
válasz JoolsNOS #4173 üzenetére
Nemnem, a csávó lopott egy buszt és azzal törte a kocsikat mindenfelé. A videó azóta lekerült. Továbbra is tartom, hogy rossz minőségű gameplay videók alapján nem kéne ilyen részletekbe menő következtetéseket levonni.
Érdekes módon pl. a FULLHD első küldetés felvételén amikor vezetni kell a kocsit (tehát nem előre megírt), ott abszolút élethű a fizika.
A GTA 4 autótöréséről inkább ne beszéljünk, egy papírból készült autó viselkedik kb. úgy mint a 4ben a legnagyobb luxusautók is. Azért ne felejtsük el, hogy egy autó masszív, és nagyrészt fémből van. Egy kis koccanásnál ilyen kategóriájú autók egyáltalán nem törnek össze.
Igazából nem erősködöm, mert én ígyis-úgyis megveszem a játékot.
Szerintem a fizika az általad linkelt videóban is hibás, ugyanúgy sínen mennek a kocsik mint amiről eddig beszéltünk az 5 kapcsán.
Még egy olyan verzió fordult meg a fejemben, hogy kiadták így, és még dolgoznak a fizikán/törésen, 17.-ére véglegesítik, majd a játék telepítés után azzal kezd hogy patchelni kell.
Lehetetlennek tartom hogy a R* pont egy ilyen meghatározó/alapvető részt ront el..
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz privacy99 #4174 üzenetére
A linken ki is tudod próbálni, a játékot, nem "sinen" húzzák őket, irányításban is az egyik legélethűbb. És nem hibás a fizika semmilyen téren. Nézz törésteszteket. Az autók így törnek. Egy bizonyos sebesség felett a fém úgy viselkedik látszatra mint a papír.
"Lehetetlennek tartom hogy a R* pont egy ilyen meghatározó/alapvető részt ront el.."
Sajnos lehet pont ezen spórolták el az erőforrásokat. Mert amúgy, durva, hogy ezt kihozták a boxból.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
privacy99
senior tag
válasz JoolsNOS #4176 üzenetére
A töréssel nincs gond, az autó mozgásával viszont igen a linkedben. A papírt pedig nem effektusra írtam, hanem ütésállóságra, amiben egy "leheletnyivel" rosszabb a fémnél.
Most komolyan, olyan nagy erőforrásigényes dolog a törés? Hát ne vicceljünk már.. Rohadt nagy hegyeket meg 500al repülő vadászgépet bele tudtak rakni, de autótörést nem mert azt ki kellett spórolni..?
Hatalmas repülők vannak, hatalmas hegyek, 10-20 rendőrkocsi és 2 helikopter üldöz miközben váltogatsz a karakterek között, de azt a kis törést azt nem azt nem lehet, mert az kivégzi a hardvert
1. Mondom, hogy láttam már szarrátört kocsit is gameplayben (amint látok újra, azonnal linkelem, lementem, lefényképezem, hívok rá 100 tanút.
2. Nem hiszem el, hogy ez ilyen nagy dolog lenne. Még ha azt mondanád, hogy nem olyan magasak a hegyek, vagy a látótávolság kicsi, de az, hogy az autók nem törnek, hát az kész vicc. Mint már említettem, GTA 4-ben Neked akadt meg valaha a játék, amikor összetörted a kocsid? Mert nekem soha, ma is játszottam vele PS-en 2 órát. Kb. pont leszarja a törést is és a fizikát is, de ha kap 20 robbanó rakétát vagy 100 rendőrt, vagy egy teljes város látképet max magasságból, akkor már el tud hasalni picit.
A jobban futást én azzal magyaráznám, hogy a GTA 4-be belehányták a grafikai meg fizikai motorjukat, ami vadi új volt. Ebből lett egy moslék. Azóta eltelt 6 év, egy pár percük jutott arra hogy optimalizálják a motorokat, így már normálisan fut. Nincs ebbe mágia, a 4 még épp elfutott a konzolokon játszhatóan, az 5-t sokkal hatékonyabbra csinálták, belefért egy kis szépítés is, aztán kiadták.
[ Szerkesztve ]
-
privacy99
senior tag
válasz JoolsNOS #4176 üzenetére
Itt egy videó, ebben szépen leamortizál egy luxusautót az emberünk. Elöl oldalt széttörik, közben egy másik kocsit is összetör hátulról. Ez az első amire rákattintottam, tehát nem keresgéltem. [link]
Remélem még fent lesz.
Egyébként az ütközések hangjai sokkal élethűbbek lettek, mint valaha voltak bármelyik GTA-ban.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Nocsak, itt már valamit tudnak ?
Amúgy valaki próbálta már a játékot ?Paranormal Cocktivity
-
gyuszaa
őstag
válasz privacy99 #4178 üzenetére
Nem sok mindent lehet kivenni, de azt vettem észre a rádiós beköszön, hogy jó reggelt. Érdekes apróság, sokat adhat a hangulathoz. Főleg ha feldobnának egy két témát is a számok között napszakhoz illően.
Országúti biciklizés is jó lehet a hegyekben, biztos lesz verseny. -
privacy99
senior tag
válasz JoolsNOS #4176 üzenetére
SPOILER
Még egyet utoljára, parancsolj (HD) elég az első 1 percet megnézned. Ha még mindig nem törik, akkor visszatérünk rá.
gyuszaa - Ennél komolyabb is lesz, ha üldöznek vagy durva dolgot csinálsz azt is bemondja a rádió Bicikliverseny meg online is lesz én azt olvastam valahol.
[ Szerkesztve ]
-
bognar110
őstag
Hát ez nagyon nagy főleg amikor le üti a faszit [link]
-
anorche1
őstag
válasz Zjunior #4067 üzenetére
A grafika konzolos szemmel nézve nagyon jó. A frame-rate egész jó, bár van mikor leesik, de nem túl gyakran, így nem zavaró.
SPOILER szerűség.
Amitől féltem/féltünk beigazolódott, mert rosszabb az autó törés mint 4 -ben. Van, hogy nagy sebességgel megyek egy oszlopnak, és be se horpad a lökhárító.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
NorDezs
senior tag
Muhahahaaaa! Most jött az email a konzolokszervizétől, hogy átadták a játékot a futárnak.
-
#81556480
törölt tag
-
zzeN
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Videoteszt Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya