- Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #8935 üzenetére
Ha te így gondolod, akkor a bíróságon 5-6 év alatt akár érvényt is szerezhetsz ennek. Az ügyvéd úr örülne ennek a legjobban. Pl. ismerős cégnek tartoztak 35e forinttal. Azt mondja neki az ügyvédje, hogy 100e + 15e általány / ügyért vállalja a behajtást. Persze az ügyvédi költség nem behajtható. Megkérdezi ismerős, hogy ez neki miért jó?! Hát így 80e minuszba menne! Mit mond az ügyvéd: PRESZTIZSKÉRDÉS! Ó, hát hogyne...
Amúgy van egy fogyvéd meg egy békéltető testület akire olyan nagy ívbe szarik mindenki, hogy csak na.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Attix82 #8937 üzenetére
És ez mekkora értékűtermékre vonatkozik?
Csak mert amit írtam pár napja autó ügyet, ott már 4 "javítás" volt. Mondjuk azóta nem tudtam sajna mit lépni az ügyben, mert nem vagyok otthon, de jó lenne ezt tudni addig is...Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
dethroner
veterán
válasz Attix82 #8954 üzenetére
A békéltető első körben nem javasolja szakvélemény beszerzését. A "tárgyaláson", amire mindkét fél kap meghívást, megvizsgálják a terméket és ők ott adnak egy ajánlást a forgalmazó felé. Ami ingyenes, amit a bolt jó eséllyel el is fogad, amit egy esetleges peres eljárás során a fogyasztó érdekében lehet felhasználni. Tehát semmibe nem kerül, mégis azt tanácsolod ne éljen vele? Az én tapasztalatom is pozitív a békéltetőkkel kapcsolatban, és másnak is van itt olyan ügye, amit e békéltető testület segítségével ingyen oldott meg.
Az én lábbelim is túl volt a 6. hónapon, ezzel utasított el a bolt első körben. Aztán amikor megkapták az ajánlást, szó nélkül javították. De volt olyan közel 1 éves cipőm, amit néhány hete visszavittem és nem problémáztak, mondták keressek az árában valamit.
Szóval ne adj olyan tanácsot hogy próbát se tegyen!A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szergej
tag
válasz Attix82 #8960 üzenetére
Affene. Pont úgy gondoltam hogy amiatt lehet esélyem. Ilyen kiégéses dolognak tűnik, szaglásra erőteljesebb "elektronika szaga" van mint a többi pinnél. Szabad szemmel kevésbé látszik mint macroval de nyilván én is azzal vettem észre. Próbáljam inkább levakarni mielőtt visszaküldöm ?
Na milyen csokit kér minden PH! tag a büfében ? ---> 3Bit-et
-
kitbiagas
csendes tag
válasz Attix82 #8976 üzenetére
Driver ügyileg mindent.
Gyárit, legújabbat, egyel újabbat, egyel régebbit, beta verziót...
Sőt, mindegyiket Driver Sweeper-el alvómódban uninstalláltam, és úgy raktam frissen újat.
De hiába minden erőfeszítés
A részletes hibajelentés ez lenne, ezt küldtem nekik vissza a géppel együtt:http://autohuto.com/hibajelentes.doc
-
kitbiagas
csendes tag
válasz Attix82 #8979 üzenetére
Intel Core i7-3770
MSI Z77 MPOWER
Geil EVO Leggera DDR3 PC10660 1333MHz 16GB KIT2
Sapphire HD7970 3GB DDR5 OC with Boost
WD 3,5" 1TB 7200RPM 64MB SATA-III Caviar Blue HDD
Samsung Series 840 250GB SSD
Cooler Master HAF 912 Plus Fekete GX750W PSU házEgyébként nagyon köszönöm, hogy így ismeretlenül is próbálsz nekem segíteni!
-
kitbiagas
csendes tag
válasz Attix82 #8981 üzenetére
Jelenleg a Bluechipnél van, visszaküldtem. Csak nem értek túlzottan a hardverhez és félek nehogy visszajöjjön a gép arra hivatkozva, hogy szoftveres baja van. Elsősorban ez aggaszt.
Az, hogy vettem egy bivaly gépet, hosszú ideig spórolt pénzen, hibásan működik és ráfogják a szoftvereimre, ami régi gépen 100%-ig ugyanilyen környezetben, programokkal és eszközökkel jól működött.
Tehát mit mondotok ez hardver hiba lehet? -
kitbiagas
csendes tag
-
beltram
tag
-
beltram
tag
válasz Attix82 #8989 üzenetére
Szeretnék felkészült lenni a jogszabályokat illetően. Voltak már problémás garanciális ügyeim és nekem az a tapasztalatom, hogy sokat számít az ember fellépése. A fogyasztóvédelmi fórumon azt olvastam, hogy a kormány rendelet szerint ezt mondja ki:
"A jogszabály értelmében az eladó köteles a fogyasztási cikkel együtt – minden kérés nélkül – jótállási jegyet átadni számunkra, amelyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni, és írásban vagy más maradandó eszközön kell átadni."
Magyarul ha nincs kitöltött jótállási jegy, az az ő mulasztásuk, ezért szerintem nem utasíthatják el a garanciális ügyintézést.
pace be with you
-
Sonja
veterán
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9016 üzenetére
Egy Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC volt a kártya, ezt vettem 65900HUF-ért 2011 Március 23-án. Most pedig egy ASUS GeForce 660-at (Nem Ti, csak a sima!) szeretnék kapni érte, és erre max. 10eHUF-ot tudok szánni.
Olyat is mondtak, hogy majd a nagyker eldönti, hogy mennyit ér a kártyám most, és a szerint kell fizetnem?! Ezt én eléggé furcsállom, mert tudtommal a teljes összeget, azaz a vételárat kell számítani, nem?!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
LEON-T
aktív tag
válasz Attix82 #9018 üzenetére
Kicsit masik oldalrol nezve a dolgokat.Pl gigabyte egy 2011-es termeket ~80% on ir jova a nagykernek, mar ha jovair. Esetek 98%-ban javit. Gondolom a kisker azert problemazik, mert ha az ugyfele masik," frissebb" kartyat szeretne, akkor o vajon mit fog csinalni a regebbi javitott kartyaval. MErt bizony, azert a nagyker sem szeretne halmozni a javitott karikat
A WD gyartoi szabalyzata ennel is szebb.....Nem rosszindulatbol irtam le ezeket, csak kicsit megemlitettem a masik oldalt is
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #9036 üzenetére
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a
jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra.Erről a fogy. véd is minden egyes megkeresésnél másként nyilatkozik. Hol úgy, hogy "csak segíteni kell az ügyfelet a gyárral való kommunikációban", hogy visszaküldje maga a terméket ill. máskor azt mondják, hogy a forgalmazónak kell ezt elintéznie. Megint más úgy értelmezi, hogy 1 év a kötelező jótállás, azon felül a forgalmazó mossa kezeit és az üf intézze ahogy akarja (ált. a kereskedők szeretik így értelmezni).
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Gery0505
tag
válasz Attix82 #9039 üzenetére
Hát köszi a segítséget Srácok, akkor azt hiszem "Ló van a kertemben" c. történet van, mindig van egy kiskapu amin ki lehet bújni a felelősség alól. Persze oda volt írva a 2 év, meg tudtam is, hogy annyi, de más is járt már így, hogy 2 évet adtak az 5 év gyári gari helyett, a srác írt nekik és szó nélkül javították 5 évre a garit. Ezért is kérdeztem meg őket, de csak jöttek a sóderrel, meg a süket dumával.
"Failure is always an option." Adam Savage
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9050 üzenetére
A ventije szar volt, már másodszor. Elsőnek elvileg cserélték a ventiket, majd 1,5 hónap után ismét szar lett. Visszavittem, ekkor küldték ki a Gigabyte-nak lengyelországba. Most meg visszajött, hogy nem észlelték a hibát. Nem is csodálom, mivel tuti, hogy hozzányúltak. Új BIOS, az egész halkabb lett már idle állapotban is, sehol semmi furcsa zaj, nyekergés vagy kattogás. Kérdés, hogy megint meddig lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
válasz Attix82 #9052 üzenetére
De baj nekem, ha 2 havonta járok vissza. A gariidő meg nem hosszabbodik. Elhúzzák a gariidő végéig és kész.
(#9054) Attix82: Kellene, csak hiába mondtam én is ezt, akkor sem. Nagyker nem vállalja ezt, így a kisker sem.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #9071 üzenetére
Elmennek a francba. Mit tehet a vásárló arról, hogy xy mutyis cég honnan hozza a cuccot?
Írták volna azt, hogy küld ide paraszt. Mi meg némi pénzért elintézzük a dolgot.
A tanulság egyszerű. Nem kell asus terméket venni. Van más gyártó is a piacon. Olcsóbbak és/vagy segítőkészebbek is.Amd - Radeon - Ryzen
-
Turbolada II
őstag
-
bullseye
addikt
-
#40731136
törölt tag
válasz Attix82 #9144 üzenetére
Ahogy mondod.
Hozzátéve, hogy még mikor garis volt az egér, már akkor jeleztem a hibát, ám a boltos elhajtott a fenébe. Aztán gari után már vertem a blattot mert még mindig rossz volt az egér és akkor méltóztatott kicserélni, de semmi új blokk/számla stb. Most pedig rossz az új is.Attix: ha elolvasod az előzményeket, amit linkeltem, akkor megvilágosodik számodra ez az egyébként valóban kusza ügy. Bullseye kolléga dióhéjban leírta a sztorit. Nem volt semmilyen vizsgálat, ott a boltos kattintott vele 3-at, 4-et és közölte, hogy az egér nem rossz. Persze, Murphy törvénye alapján akkor pont jó volt az egér. Aztán már én kattintottam vele a szeme előtt és produkálta a hibát, akkor méltóztatott elhinni, hogy nem jókedvből rohangálok már a héten sokadszorra a boltba egy sz*ros egér miatt.
[ Szerkesztve ]
-
#40731136
törölt tag
válasz Attix82 #9148 üzenetére
A hiba egyértelmű. Itt egyedül nekem az a bajom, hogy semmi nyoma nincs annak, hogy ez nem az az egér, amit én még több mint 2 évvel ezelőtt vettem és cserélve lett. Ergo ha most bemennék kinyitni a számat, a boltos (úgyis olyan korrekt) azt mondaná, hogy kérem, ez az az egér, amit több mint 2 éve vett, gari idő lejárt, kezicsókolom. Ugyanis csak egy blokkom van a korábbi vételről. Az egér 4250 Ft-ért lett vásárolva.
-
#40731136
törölt tag
válasz Attix82 #9150 üzenetére
Amikor bevittem az egeret az első alkalommal a hibajelenséggel, a boltosnak fel kellett volna küldenie szervizbe. Nem küldte. Az egér rossz volt, csak mivel a hiba random jellegű, így nehéz bizonyítani. Van mikor 10 kattintásból 7-et duplán érzékel, máskor 10-ből 10-et egynek. Így az egér használhatatlan, mondanom sem kell. A boltos NEM korrektségből adta a mostani egeret a gari idő lejárta után, hanem mivel a szeme előtt végre sikerült produkálni a hibát (közben olyat mondott már, hogy nem vagyok normális és hasonlók), valamint azért, mert tudta, hogy sáros abban, hogy nem küldte fel az egeret Pestre a szervizbe. Így gari idő lejárta után saját zsebből adott már egy másik egeret, ám erről nincs bizonylatom. Így csak a boltos korrektségére és jóindulatára lennék utalva, hogy kitaláljunk valami megoldást, ám ez a fentiekből leszűrhetően nem opció. Ezért kérdeztem, hogy van-e rá valami mód, amivel elérhetném, hogy végre egy normális egeret kapjak, vagy buktam a dolgot, mivel nincs blokkom az új egérről és a garanciaidő újraindulásáról.
Remélem most már tiszta az ügy. -
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9166 üzenetére
Amíg a törvény nem írja le, hogy x. csere után már közelező a pénzt visszaadni, addig ez valóban érv. De 4. cserénél én már erőltetném a dolgot. Legföljebb jegyzőkönyvben megindokolja, hogy miért nem hajlandó rá.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9168 üzenetére
Én azt képzelem el, hogy a vevő vagyok, és negyedszer is tönkrement amit ott árulnak... Azért itt alapvetően nem arról van szó, hogy visszaviszi a srác, mert megunta. Abban az esetben tényleg teljesen OK az áregyeztetés.
A bolt akkor rendes, ha visszaadja az eredeti összeget, vagy legalább levásárolható. Ellenkező esetben 10000 forintot kell ráfizetnem, mert valami olyat vettem náluk, ami vélhetően gyártási hibás, vagy csak simán szar, és mivel azt is árulta a bolt, ki tudja a következő jobb lesz-e. Való igaz, így meg a bolt fizet rá, de ha már valakinek kell, én a boltra szavazok.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Attix82 #9170 üzenetére
És, a vevő hibás? A bolt majd szól a nagykernek, a nagyker a disztribútornak, az meg a gyárnak, és máris jobb lesz a világ... Aztán egyszer majd lesz olyan törvény, ami rendesen védi a lánc tagjait egymástól.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
biggamer
veterán
válasz Attix82 #9216 üzenetére
köszi mindenkinek ... a papírra az van írva, hogy 3 év garancia !!!
akkoriban 150 ezerbe került, ha nem tudják javítani és már nincs ilyen akkor 150.000 forint értékben kérhetek egy új kártyát ???
Vagy az akkori tudással mérve kapok egy újat ami ma 60.000 forint !!![ Szerkesztve ]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
Turbolada II
őstag
válasz Attix82 #9216 üzenetére
Az avultatást a fogyasztóvédelmi jog nem ismeri.
bullseye: Én maradnék a 150K-nál.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz Attix82 #9222 üzenetére
Én olyan tájokoztatást is láttam már ami az 1 éven belül is alkalmazná az értékcsökkenést. Vannak tróger boltok bőven.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
Új hozzászólás Aktív témák
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen