Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz biggamer #9211 üzenetére
Egy ev a kotelezo jotallas amit a torveny eloir. Hogy a masodik evben mire vonatkozik a gari, korlatozott-e, ki vallalja, esetleg hogy az elado "elfelejtette-e" kozolni, hogy az a ket ev gari, az igazabol csak 1 teljes + 1 korlatozott, kaptal-e garijegyet, mi allt rajta, ezek a nagy kerdesek, amik eldontik, mi lesz a szitu.
De a legkozelebb szerinem akkor jutsz a megoldashoz, ha felmesz a gainward honlapjara es megkeresed a warranty policy szekciot. -
MCGaiwer
addikt
válasz biggamer #9211 üzenetére
félretéve az előző kérdéseket, amik változtathatnak az ügyön, az alapvető dolgokra válaszolok:
amennyiben valós és teljes 3 év garancia van, akkor:
a kártyát javíthatják. ha javíthatatlan, akkor elsősorban ugyan olyanra, vagy ha ez már nem lehet, azonos, vagy jobb tudásúra cserélhetik. Ha ezt sem tudják, akkor a vételárat fizetik vissza.szerintem ha javíthatatlan és nincs másik ilyen kártyájuk, akkor felajánlanak egy mai jobb kártyát. szerintem a 150et nem kapod vissza. jelenleg nem vagyok teljesen biztos abban, hogy a jobbra való cserét köteles vagy-e elfogadni, vagy kérheted-e a visszafizetést. mindenesetre a rendezés mikéntjének módját elsősorban a bolt választhatja ki.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
Attix82
őstag
válasz biggamer #9217 üzenetére
Olyan, hogy garancia nincs a jogszabályba. Az csak egy népi megnevezés. Jótállás szó már igen ...ezért lényeges, hogy a bolt "garancia" alatt mit ért.
3 év garancia = 3 év jótállással?
3 év garancia = 1 év jótállás + 2 év korlátozott?
Ezt tisztázni kell a bolttal, vagy a vásárlói infójába kell megnézni, és az alapján eljárni.
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz biggamer #9217 üzenetére
Na kezdjük megint elölről.
Javíthatják, vagy cserélhetik pontosan ugyanolyanra - ez nagyon leegyszerűsítve az ő döntésük (vannak kitételek, de hagyjuk).
Ha ez nem megy, akkor visszaállíthatják a vásárlás előtti állapotot. Te visszaadod a kártyát, ők a teljes, vásárláskori összeget.Mivel ez azért szopás a cégnek, ilyenkor fel szoktak ajánlani egy kártyát, ami valamivel talán olcsóbb, de modernebb, gyorsabb, frissebb, lágyabb, jobb.
Én azt szoktam ajánlani, hogy ha a cég nem szemét, jövőben is mennél hozzájuk, stb. ÉS nem az a lényege a kártyának számodra, hogy 150k, hanem hogy jó videókártya... akkor fogadd el a cserét, HA megfelelő cuccot kapsz érte, természetesen újrainduló garanciával. DE jogod van mérlegelni. Sőt, csak a jóindulatodon múlik az egész.Ha pl. a kártyáddal egyidős bontatlan terméket adnának, ami ma jóval kevesebbet ér, jó kérdés, hogy ha esetleg az is bekrepál 1 év múlva milyen értéket képvisel, a 2 éves 150k-t, vagy a jelenlegi 80-t... De általában a cégek ilyen cserénél - éppen azért mert rajtad múlik - igyekeznek olyat választani, amivel te is jól jársz, meg ők it. Ezért is tartom jónak, ha valaki elfogadja, és nem a pénzt követeli elsőre. Sőt, olyan is előfordulhat, hogy minimális ráfizetéssel felajánlanak egy jelenlegi bikább, drágább kártyát...
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
- Civilization VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Windows 11
- Mini PC
- Milyen okostelefont vegyek?
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen