-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #842 üzenetére
Ha valakinek, hát nekünk kell lobiznunk ilyen szabályért, a ''fogyasztóvédők'', mármint a fogyvéd felügyelőség ma már tisztán hatóság, meghatározott rendszer szerint vizsgálatokat végez és kb. ennyire van ereje, no meg tájékoztat a jogainkról. Nem mondom, hogy ez így jól van, de ez a helyzet.
Tájékoztatni nem köteles, viszont a jótállás szabályai érvényesek rá, tehát köteles pl. kötelező jótállás alá tartozó terméknél az első évben törekedni arra, hogy 15 napon belül megjavítsa a cuccot pl., és a világ túlsó végén lévő szerviz esetén alapból predesztinált, hogy ennyi idő alatt lehetetlen teljesíteni, ergo nem törekedett - követelhetek cserét azonos termékre vagy ha ez nem teljesíthető, elállhatok a szerződéstől, eredeti vételár vissza...
Ott van még a szabályok közt általánosan az is, hogy a javítást (és a kicserélést is) ''a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni''. Nomármost egy fényképezőgép 6 hetes javítása nyáron mondjuk elég sanszosan beleeshet a jelentős kényelmetlenség kategóriájába..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)