-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
Erről a MIO PDA garanciáról jut eszembe, hogy vajon nincs valami szabály arra, hogy a kereskedőnek kötelessége közölni a vevővel, ha a termék amit elad garanciális esetben nem itthon lesz szervízelve? Csak mert ezzel egyrészt elsumákolják a dolgot és elbújnak a kicsit ugyan drágább, de hazai garanciás termék híre mögött (és ezáltal emelik a jobb garanciás termék árát, hiszen abból kevesebb fogy), másrészt már eladáskor kódolva van, hogy ha baj van a cuccal, akkor a 15 napon belüli elintézés eleve esélytelen. Ha nincs ilyen szabály, akkor szólni kellene a fogyvédőknek, hogy kezdjenek el lobbizni ezért.