Új hozzászólás Aktív témák

  • CartmanPie

    csendes tag

    Hát ezt nem hiszem el! Pofám leszakad!

    Mocskos FixDirect!

    Na most mit tegyek? Segítsetek!

    Bementem a boltba, vittem az összes szerelési papírt, látta a vevőszolgis, azt mondta ez egyértelmű, hogy csere, csodálkozott is hogy ennyi javítási papírral mentem be!
    És mondom, hogy elállok a vásárlástól.
    De azt mondták ennek semmi akadálya, de én személyesen vittem be a szervizbe(amit a másik kollégája javasolt 1 hónapja) és így nem tudják leverni rajtuk, kérjem vissza a készüléket!

    Betelefonálok a szervizbe, megadom a számot, elmondom hány javítás, igen átkapcsolnak technikushoz, a technikusnak is elmondom, de nincs bent a szerelő, megad egy számot, hívjam fel őket 10-15 perc múlva(gyanakodtam hogy nem veszik majd fel,) de felvette a szerelő. Megadom a számot, elmondom, hogy négy javítás, ott van egy hónapja, megint elállok a vásárlástól, de a készülék kell nekem ehhez.

    Mire a szervizes megnézi, és azt mondja, Ők nem találtak hibát... tesztelgették! De bekapcsolja most is! Ő nem lát hibát...

    Nem találtak?

    Kérdem akkor a átvevős srác miért vette be? Miért vitte hátra megmutatni a szerelőnek?
    Azt mondja az nem szerelő Ő nem ért hozzá, Ő csak adminisztrátor. Mondjam meg a nevét ki volt az! Persze a négy javítási papíron egyiken se szerepel átvevő neve(nem érdekes csöppet? )
    Akkor kérdem, ha nem találtak hibát, miért van maguknál egy hónapja a gépem? És meddig lett volna még ott ha most nem telefonálok?
    Mire bedobtam a fogyasztó védelem nevét, azt mondták, hogy Most írnak az Asusnak(Amit én több levéllel is megtettem) és a javítási lapon is rajta van, hogy cserét kérek, hogy cserét javasolnak...

    Fú, de mérges lettem!

    Most mit csináljak? Mert ez amit leművelnek velem(és gondolom nem csak velem) ez bicskanyitogató!

Új hozzászólás Aktív témák