Új hozzászólás Aktív témák

  • snow0005

    újonc

    Halihó!

    Tud valaki segíteni abban, hogy mit csináljak: Tavaly karácsonykor a BestByte Váci úti üzletéből rendeltem a neten 1 MyAudio 916QI tabletet, mikor kiérkezett a csomag , kibontottam, szerencsére ugyanis nem lehetett bekapcsolni a tabletet, töltés után sem. Behaladtam a boltba ahol is kaptam 1 másik készüléket. Ez év októberére már beesett a bekapcsoló gombja a borításba :( + minden kézbevételnél recseg-ropog a külső borítás. Az aksi nem bír 1--2 óránál többet. Leadtam garanciális szervizre. kb. 2 hét múlva visszaérkezett a boltba (ők persze nem telefonáltak :(, én telóztam 1 héttel később) h a szervíz visszaküldte és semmi hibát nem talált (TESZT OK). Ekkor mivel látták h a bekapcsológomb még mindig be van esve, visszaküldték. 28 nappal később megint visszaküldték a boltba minden rendben-nel. Most mit csináljak??? :W :W
    Adjam vissza megint szervizbe, vagy...??? :o :O

Új hozzászólás Aktív témák