Új hozzászólás Aktív témák

  • dethroner

    veterán

    válasz Prouser1 #12510 üzenetére

    Gondolom ha nagyon balhézok, a végén vissza se kapom a terméket, se a pénzem!
    Ezt rosszul gondolod. Úgy sejtem nálad van a vásárlásról szóló eredeti nyugta és amikor leadtad javításra akkor is kaptál átvételi elismervényt. Ezek birtokában nem kell félned. Bemész ügyfélszolgához, előadod neki a történeted, ha kell odahívatod az üzletvezetőt és mondod hogy ez neked jelentős kényelmetlenség, elállsz a termék vásárlásától, azonnali cserét vagy az ár visszatérítését kéred.Ha sokan hallják hogy milyen genyó módon garanciáztatnak az csak még jobb, légy dühös és hangos ;] Ha ugrálnak, panaszkönyv és szép hosszan, részletesen leírod a kálváriád, azt hogy mivel hitegettek milyen (x db küldözgetése) garanciális ügyintézést tapasztaltál. Gyorsabban lesz új cuccod vagy pénzed mint gondoltál.

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák