-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBERTOH
őstag
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek az ingerült beírásomért!Nevetséges, amit ma Magyarországon fogyasztóvédelemnek hívnak! Rövid időn belül két számítógépes alkatrészt is kénytelen voltam/vagyok gariztatni, és mindkettőnél húzták a cserét, mint a rétestésztát, pedig mindkét helyen elismerték, hogy rossz, a nagyker is elismerte, és azt is, hogy nem lehet javítani, mégis az első helyen pár nap híján 1 hónap alatt cserélték ki az eszközt (rengetek telefonhívás, és többszöri személyes megjelenés hatására), míg a másik -jelenlegi- helyen is ugyanezt csinálják. Mikor ezt szóvátettem, akkor hivatkoztak a 15 napra, hogy "törekedni kell rá", de nem előírás. Felhívtam a fogyasztóvédelmet, és tényleg. Megkérdeztem, hogy akkor lényegében addig húzzák a cserét, amíg akarják?: a válasz "Igen!" volt.
Most felteszem a kérdést: szerintetek van fogyasztóvédelem Magyarországon? Mert szerintem mindenkit véd a fogyasztóvédelmi törvény, csak a fogyasztót nem!!
A legviccesebb, hogy a második boltban van készleten ugyanolyan eszköz, mint ami nekem meghibásodott, mégsem cserélik ki, hanem a nagykerre várnak, és jogilag nem is tehetek semmit!Hát ez a véleményem.
Üdv!
ez a kedvenc aláírásom