Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz CJ4567 #38900 üzenetére
Mert így is épp elég csúnya szegényem a PC-s verzióhoz képest. De majd kipróbálom. Amúgy is inkább PC-n játszom mindkettőt, ég és föld az élmény, sajnos az xbox hardvere felett kezd csúnyán eljárni az idő. Csak azért került elő a minap a dolog, mert feszt szívtam PC-n a szinkronizációval, de úgy tűnik, megjavult a dolog. Legalábbis amíg megint el nem baszódik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #38892 üzenetére
Akkor gondolom, az ahhoz tartozó limitációkkal a fejben készítették el a pályát is.
A sűrű fák a pálya mellett például, szerintem.Hogy aztán a gyakorlati tapasztalat mi, azt nemtudom, elég limitált a személyes élményem.
#38901 parandroid készíts mentést a pc-s mentésről ha már megjavult. Akkor ha legközelebb ilyesmi lesz, itt lesz a kezdőpont a szinkronizációhoz. (?)
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
NoMagix
addikt
Egy kis sportos életmód ajánló!
-
Steve1207
veterán
FM Update 6, changelog.
.
-
Win-T
senior tag
Nálam a legutóbbi hotfix ellenére még mindig a béka segge alatt vannak a képkockaszámok, akármire is állítsam a grafikai minőséget. Remélem ezzen is javít valamit a cucc, mert én szeretem ezt a játékot minden faszsága ellenére is, de a mostani állapotában egyáltalán nem öröm játszani vele.
El sem indítottam már három hete, pedig tolnám nagyon.
Nordschleife előtt az égadta világon semmi baja nem volt, el nem tudom képzelni ott mit csesztek el. -
WATERDACA
őstag
Mik ezek az új vibe zenék a menüben FM-ben? Megunták a régieket?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A penalty system szerintem kaotikusabb, mint előtte. Sokkal több büntetést osztogat a játék, ez AI ellen borzalmasan néz ki, főleg ha hátulról rajtolsz, multiba pedig meg se merem tippelni ez hogy fog kinézni, tegnap még nem teszteltem.
Egyébként vannak büntetések, amire csettintettem, hogy igen, ez logikus volt (és korábban nem működött), szóval több időre lesz szükség, hogy ítéletet írjak felette.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Sirpi
senior tag
Amúgy miután megkaptam, alig találtam meg, mivel a Citroën, mint gyártó nem létezik az FH5-ben. A DS alá pakolták, ami azért fura, mert hogyan tudhatott egy 2014-ben alapított cég 1975-ben legyártani egy autót?!
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
Sirpi
senior tag
[link] Eszerint korábban a Citroën alá tartozott (az FH4-ben még úgy szerepel). De igazából nem annyira lényeges.
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
Döglött Róka
veterán
Product type: Luxury vehicles
Owner : Automobiles Citroën, a subsidiary of Stellantis[1][2]
Produced by: Stellantis
Country:France
Introduced: February 5, 2009; 15 years ago (as a Citroën brand)
June 1, 2014; 9 years ago (as an independent brand)Értsd: 2014ig Citroen DS volt, utána csak DS. Nem vált ki semmi, ezek ugyanúgy Citroenek csak szebb a kárpit benne meg kicsit más a hűtőmaszk.
Példa:
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
homerhamm
addikt
válasz Döglött Róka #38919 üzenetére
Jöhetne a játékba akár az a Dongfeng is. Ha már úgy is kinai autó mániásak a fejlesztők.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Win-T
senior tag
Nos a patch valóban visszahozta végre a hőn áhított hiányzó képkockákat, szóval csak azért nem kapnak piros pontot a srácok mert eleve el sem kellett rontani.
Az AI szerintem most egész jó lett... az első pár kanyar még mindig mészárszék, de utána már-már majdnem túl beszari lett. Ha berakom mellé az autót egy kanyarban akkor sokszor kirántja a gépet a fűre inkább csak hozzám ne érjen. Viszont az élen álló 1-2-3 gép úgy tűnik már nem húz el lehetetlen módon a horizonton túlra, ha nem tudom őket utolérni, akkor érzem, hogy én vagyok a béna, nem pedig nekik van párszáz lóerővel több a motoráház alatt. Hatos fokozaton kimondottan kellemeseket küzdöttem a dobogókért.
Az új zenékre baromi jót lehet aludni, teszteltem.Azért az új (Új? Inkább kimaradt...) pályák behozatala remélem nincs ezzel letudva, van még e téren némi hiátus.
-
parandroid
félisten
Az AI dologhoz: amit leírtál, amellett azt is észrvettem, hogy ha megelőzöm, nem adja fel, és a verseny végére nem adok a másodiknak fél percet, hanem hozza a rendes köridőket, mint addig, szóval végre van tétje annak, hogy az élen sem lehet hibázni.
Tegnap befejeztem a builders cupot, mielőtt kiveszik, a 74-es Porscheval a Nordschleife egy álom, imádom ezt a kombinációt. Amúgy most mentem először full circuitot Nürburgringen, rémlett, hogy létezik ez a kombináció, amikor a célegyenes után kiveszi az idióta omegát, és van egy emberi ívű átkötés a pálya többi részére. Megtarthatnák ezt a verziót a GP circuiton is, az omegát meg tolják a perverzek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
WATERDACA
őstag
válasz parandroid #38922 üzenetére
Én még továbbmegyek: az AI eddig 1 pályaívet ismert, ez most szerintem megnőtt, és sokkal bátrabbak, de nem őrült módjára. Visszatámadnak, először határozottan megijedtem, amikor Yas Marinán a második célegyenes végén vissza próbált szúrni az AI, tényleg olyan érzésem volt, hogy ez már az az AI, amit launchra jó lett volna előhúzni. Szóval javul ez, egyre jobb.
u wanted, i got it \o/
-
Döglött Róka
veterán
válasz WATERDACA #38923 üzenetére
Ismerve az eddigi Live Service cuccokat az MSnél (Halo Infinite, SoT, Grounded (bár az nem igazán LS), és most a Forza), ebből is egy kiváló játék lesz csak ki kell várni sajnos. Én a Halonál és a Sea of Thievesnél végignéztem a fejlődést, itt már kisebb az elköteleződés mert időmbe nem fér bele.
De a büntetési rendszer fejlődött, kitunkolt egy mini open E-n második helyről és kapott egyből 4 másodpercet
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
CJ4567
nagyúr
válasz Döglött Róka #38924 üzenetére
FH4, FH5 is hatalmasat fejlődött a megjelenéshez képest, csak valamiért mindig az első fél év után lesznek olyanok a Forzák, ahogy meg kellett volna jelenniük, a Motorsport is úgy néz ki, hogy tartja ezt a trendet. (Sajnos aztán a H4-et aztán a Steam verzióval elrontották mindenkinek, aztán úgy hagyták ott EOS-ra, de az már más kérdés.)
No Sana No Life
-
Gabor777
aktív tag
Azt tudni esetleg, hogy a vezetési stílus mennyire van hatással a gumi kopásra multiba? Avagy sima körökre írja a lifetimeot...akár 20al mész végig, akár 200al?
-
WATERDACA
őstag
válasz kicsako #38927 üzenetére
5-10%-ot nem mondanám azért annyira minimálisnak, egy kiélezett rankedban az utolsó körben sokat számít.
Nekem amúgy ezzel kapcsolatban az a tapasztalatom, hogy a rövid féktáv, kigyorsítás és a rázókő használat jelentősen kinyírhatja a gumikat egy multi meccs végére. Ezt valamilyen szinten alá is tudom támasztani, mert volt hogy a vezetési stílusomon direkt változtattam, és meccs végére más lett a gumik összképe.
u wanted, i got it \o/
-
atommaa
tag
Reggelt. Majd másfél hét szopacs után, ha ma megjelenik az asztalos, este végre az ágyban alhatok, fingers crossed! Tegnap este felnéztem végre csak időmérőzni, sajnálom, hogy ez a hét kimaradt tök jó pályák voltak. Vir North-on kezdtem és kellett is a 20 perc gyakorlás mert az elején estem-keltem, egész ki lehet esni a gyakorlatból. Viszont, a végén már personal best időt futottam, jó tett a pihenés:
vir 1.27.115 gondolom itt a 26 se lehetetlen
daytona 1.53.7 volt
suzuka 51.9
végül a kedvenc Miamit legyőztem, 1.25.9 lett az időm, itt még nem voltam, eddig 26 eleje 03-04 volt.
Remélem holnaptól jön Mapple és Lime Rock ezeken még hiányzik az 1.32 és az 050.xyz-s idő.https://www.twitch.tv/nasumhun
-
Bep
őstag
válasz Gabor777 #38926 üzenetére
Anno teszteltem. Azóta nem tudom változott-e.
"mentem valamelyik TCR kocsival multiban egy megnyomott kört és egy teljesen sétakocsikázóst. Előbbi 10% gumikopás volt, utóbbi 7,5%... De az olyan kör volt, hogy nem padlóztam, 4000nél elváltottam, kanyarban picit sem sodróttam, szinte termelnem kellett volna a gumit"
-
zozika84
őstag
Valóban sokat változott előnyére a játék.
A gumikopás jobban eltér az agresszív és a spórolósabb vezetési stílus esetén, és az AI is jó irányba fejlődik.Már csak az kellene, hogy az ideális ív gyorsabban száradjon, mint a pálya többi része.
Ja és lehetnének pocsolyák a pályán, ahogy a valóságban isPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Win-T
senior tag
válasz zozika84 #38931 üzenetére
Én azt szeretném még nagyon, hogy be lehessen állítani a preferált versenyhosszt a karrier eventekben, ahogy a 7. részben is lehetett. Ezek a 3/4/5 körös sprintek nem valók semmire, néha tovább tart a practice mint a verseny. 10-20 körök lennének faszák, pályahossztól függően. Legalább a gumikopásnak, tankolásnak is lenne némi szerepe, mert így szólóban teljesen felesleges és kihasználatlan feature. Nem tudom kinek fájt ez a lehetőség, hogy ki kellett vágni.
[ Szerkesztve ]
-
atommaa
tag
válasz Gabor777 #38926 üzenetére
Semennyire!
Multiban 5 körön 1 set, 10 körön 2 set gumi. Programozott az egész mind1 mit csinálsz, az 5dik kör elején narancs lesz, az utolsó harmadnál már piros, 70-75% kopottság a célba.
Lásd Bep hozzászólása, tolta a kocsit és akkor volt 2-3% különbség, közben pedig a mezőny már a 2.dik kört kezdi. Én padlón időmérőn szinten megyek és nem izgulok a kopás miatt, mindig ugyanaz. Nincs értelme spórolni és nem is tudsz ilyen rövid távon mert letolnak. Hard felejtős +1sec mediumhoz képest csak vesztesz rajta.
https://www.twitch.tv/nasumhun
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38933 üzenetére
Meglep hogy ezt írod, ennyi meccsel a hátad mögött. Az hogy 20-al vagy 200-al mész és nem kopik jelentősen, semmit nem lehet kikövetkeztetni, ez egy sokkal komplexabb téma.
Nem működik tökéletesen ebben a játékban, de nekem ne mondja senki, hogy ha agresszívan rázókövezek, vagy nem megyek rájuk, nincs észrevehető különbség, mert ez nem igaz. Még az elején volt pár meccs amikor ezt teszteltem, és voltak számottevő különbségek is.Nem tökéletes, de az hogy semennyire nem működik, az nem így van.
A legnagyobb probléma, hogy nem sok következetesség van ebben a gumikopási rendszerben, remélem ez is majd javul idővel még.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Bep
őstag
válasz WATERDACA #38934 üzenetére
Én így csináltam anno.
Menj be egy multi lobby ahol meg van sok idő gyakorlásnál.
Menj egy normál megnyomott kört és nézd meg célvonalon mennyit kopott a gumi telemetriánál.
Ezután menj egy olyan kört ahol érintő gázzal gurulsz, nem fékezel kanyar előtt, hanem motorfékkel lassulsz rá csak. Kanyarban nem sodrodsz. Ez a köridő több, mint a duplája lesz. Nézd meg itt is mekkora a gumikopás a kör végére.
Ez gumikopás szempontjából két szélsőséges eset.
Ezután vond le magadnak a konzekvenciát és értékeld ki az eredményeket[ Szerkesztve ]
-
atommaa
tag
válasz WATERDACA #38934 üzenetére
Pont anno - még tavaly talán decemberben - én is próbálgattam kb 100 körön át és jelentősen lassabban vezetve elváltva stb alig hoz valamit a konyhára, és erre esélyed sincs multiban, szóval pontosítok: semmit nem számít 5 körön/körönként ami után úgy is cserélni fogsz mert cserélned kell, hogy hogy próbálsz meg vezetni multiban, így is úgy is kuka a gumi.
Ha jó fej akarok lenni akkor biztos megkezdheted a 6.dik körödet a spórolás miatt, de a közepére már 100% halott lesz a gumi és vesztesz.
Padlón kell menni és kész.
https://www.twitch.tv/nasumhun
-
WATERDACA
őstag
Más a gyakorlás, és más a verseny. Hogy miért más a gumik degradációja, ne kérdezzétek, nyilván játékmechanikai döntés volt. A gyakorlásnak a gyors kör a célja, a határok és a pálya megismerése. Gumikopás ott nem úgy működik, ez tuti.
Én versenyen teszteltem, a gyakorlás false adatok az éles versenyhez képest. Az pedig hogy nyomni kell, egyetértek, nem teljesen releváns ez a kérdés. Kerékcserés versenyen abszolút igaz, 1 abroncsosnál már kicsit árnyaltabb, de ott is igaz ez az állítás.
De hogy nincs gumikopás és nem tudsz rá hatással lenni, nem igaz állítás.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
sch_a
addikt
válasz atommaa #38937 üzenetére
TCR-t nem vágom, de GT-ben volt olyan pálya/kör szám (Road America), amit kemény keveréken épp végig lehetett tolni csere nélkül, és a hosszú boxutca miatt az volt a leggyorsabb. Direkt néztem a telemetriát, 2-3%-ot lehetett körönként nyerni gumikopásban, ha kíméletesebben vezettél. Nyél gázon keménnyel is totál bukó volt az utolsó kör. Ezért a spórolós, kemény keverékes futam volt a leggyorsabb.
Ezenkívül az autó beállításai is hatással vannak a kopásra, és pályától függően oldalanként is más ütemben kopnak. Szerintem teljesen oké.
-
WATERDACA
őstag
Így, így!
Egyébként találtam ezzel kapcsolatban egy megerősítést, volt egy játékos, aki reditten ezt nagyon részletesen levezette, sajnos az eredményei viszont már nincsenek fenn felhőben, de amiket leírt, abszolút osztani tudom. Ez egy októberi bejegyzés ráadásul, azóta finomítottak rajta még:
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
atommaa
tag
Estét! Ha ma csak egy replayt akartok megnézni akkor ez legyen az:
https://www.twitch.tv/videos/2090574630
az első meccs tök jó volt 3an is tolták neki izomból, én meg 70 méteres csíkot húztam az első kanyar előtt, kicsi rozsda bejátszott. A második semmi extra, csak a kontroller akarta megadni magát futam közben, de a box alatt sikerült úrrá lenni a problémán.
A harmadik futamot #kiscsákónak ajánlom. Újfent 4-en faragtuk egymást, nekem volt egy pöccintésem előre félek mit kapok érte Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy eddigre már lement a 3. Dreher és egész vidám voltam, plusz alig vártam a futam végét, a 10. körtől kezdve pedig már mindennél jobban
https://www.twitch.tv/nasumhun
-
NoMagix
addikt
válasz atommaa #38942 üzenetére
Nekem tetszett, a koccanások simán belefértek.
Letöltöttem a mindenes MG tuningodat, első lettem vele kvalifikáción és a futamon is vele.Szerettem volna berakni a futamról csak a végét, de ez a visszajátszás igazán gáz.
Nem lehet előre tekerni csak visszafelé és még fényképet sem lehet készíteni, mert a fotó alanyai tovább mennek!!!!
Festésnél is elrontottak valamit, mert nem lehet tizedre pontosan illeszteni egyszerűen ugrál a jelzés. Kipróbáltam két kontrollerrel is és mind a kettőnél ugyan azt művelte.
Igazi balf@szok. -
Bib
őstag
Mi a helyzet mostanság a motorsporttal? Működik már rendesen? Most steamen 45euro-t érdemes adni érte?
-
parandroid
félisten
-
atommaa
tag
válasz NoMagix #38943 üzenetére
Halihó!
még fényképet sem lehet készíteni, mert a fotó alanyai tovább mennek!!!!
Ezen hangosan felnevettem!!!Örülök, hogy működik a kocsi, szok-szer állítgatok versenyről versenyre és ma valami atom jól működött 2.05.943 volt a Nur-ös kvali időm, de az igazi megmérettetés újfent Lagunán volt; a kép címe: amikor a legjobb időd se elég jó:
ez pont arra volt jó, hogy minden beleadjak a futamon:Kurva jó meccs volt!! Kegyetlenül megdolgoztatott a srác a teljes futamon, - amikor előttem ill. még jobban amikor mögöttem volt - első osztályú futam volt
A replayt tudtam csak elmenteni: Nasum Vs Natan néven, ezt még jószívvel ajánlom.
https://www.twitch.tv/nasumhun
-
NoMagix
addikt
válasz atommaa #38946 üzenetére
Volt kettő verseny ahol a "közös" MG-vel hasítottam és B 4300-ról sikeresen visszatértem S 4500-ra.
A második futam nagyon kemény volt, ketten, igen csak ketten álltunk a rajtrácson!
Kényelmesen megnyertem és még plusz box kiállást is beválaltam a nürburnring-en, mert a rajtot követően kilépett a másik versenyző.[ Szerkesztve ]
-
atommaa
tag
válasz NoMagix #38947 üzenetére
"közös MG"
Remélem, a heti Topic szellemében spóroltál a gumival magányodban! Én szigorúan tudományos célból nekivágtam az előbb a Ringnek 1 set hard-al hátulról, ezt így először és utoljára csináltam: https://www.twitch.tv/videos/2092423154
80%-s gumi elhasználódásnál az utolsó kör aranyat ér!
Viszont fent van a tegnapi Natanos match replay utána, szerintem az továbbra is csillagos 5ös igaz csak a box-ig mert telemetriát akartam mutatni, de béna voltam és kiléptem
https://www.twitch.tv/nasumhun
-
Rexcor
őstag
Sziasztok,
Kb 1-2 het amikor belépnék a FH5-be kiirja hogy nem tudja a mentéseket szinkronizálni a felhővel. FH4-be pl már be sem enged így. Az xbox app-ban azt írja hogy nem tud bejelentkezni a fiókba, pedig be vagyok jelentkezve, írja is bal felül, próbáltam kijelentkezni és újra be illetve microsoft stora-be is de nem segített. Microsoft fiokkal vagyok bejelentkezve. Van esetleg valami ötletetek? Köszönöm előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Nike FlyStepper 2K3
- Linksys Wireless Print Server for USB2 WPS54GU2
- Xbox Series X 1TB + 1 játék + dokkoló -konzol beszámítás ok!-
- Niels Gammelgaard koktélbár (zsúr)kocsi és/vagy éjjeliszekrény eladó! - KRI 1988 serving cart
- használt, független Huawei Y5 2018 (16GB tárhely, 2GB RAM) töltővel, kábellal eladó
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest