-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#27070592
törölt tag
-
Dißnäëß
veterán
válasz Csabex #33648 üzenetére
Volt egy Calibra turbo-m regen.. szep allapotu, nem a kekled lelakott komuvesporsche. Egyszer volt ilyen dadogo elmenyben reszem, egy Auchan parkoloban. A szonyeg befordult valahogy a gazpedal ala, ami meg beragadt tovig nyomva ahogy piszkaltam labbal.
A szivbaj ramjott ennek mibaja, kintrol meg neztek, mit vaganykodok
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Csabex #33697 üzenetére
Hát, ők nem hallották amit én. És covid miatt nem lehet ott ülni mellette próba körön. Van azért néha fogaskerekes hangja, de elengedem a témát.
Katalizátort 3 éve februárban szerelték be 71k-ért. Szóval annyira nem volt jó buli.
Kaptam árajánlatot jobb első lengőkarra, mert a szilent már a végét járja (35k), meg ugye a féltengely csapágy. Mindez cserélve, futóműállítva alulról nyaldossa a 100k-t.
És felkészítettek lelkileg, hogy a hátsó hídnál a szilent is kezdi megadni magát, majd érezni fogom ha vége a bulinak egy körforgalom után vagy autópályára felkanyarodva, hogy ellen kell tartani neki.
⭐ Stella
-
válasz Csabex #33705 üzenetére
Egy 20 éves autónál már nem az örökkévalóságnak vesz az ember alkatrészt. Akár elmehetett volna többet is, nem szentírás, h. 3 év és kuka.
Az enyém 15 éves már, még 5-6 évig tervezek vele. De ha katalizátor problémája lesz, én sem teszek gyárit az biztos.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #33711 üzenetére
Na végül nekiestem, előtte ezt a videót néztem meg: [link]
A légszűrőt megnéztem, de mivel most volt nemrég olajcsere, ez még teljesen tiszta volt, ahogy sejtettem.
Kiszedtem a Beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt, óvatosan megtisztítottam az ellenállás részét, majd visszaszereltem. Akkor vettem észre, hogy a csatlakozóból egyik vezeték ki volt esve, valószínű már ki volt lazulva a szerelés előtt, és most visszatettem a helyére, és eltűnt a hibakód.
Így kiderült, hogy a szenzorral semmi gond nem volt, csak a külső csatlakozó volt így kontakthibában, míg meg nem igazítottam.
A Forscan lifetime licenszet azért megvettem természetesen előtte, hogy a hibakód törlése segít-e, mielőtt nekiesek szétszedni az egészet Nem baj, még jól fog ez jönni, most már érdemes csak Fordot vagy Mazdát vennem, hogy hasznom is legyen belőle -
darvinya
titán
válasz Csabex #33769 üzenetére
Keresni foglak akkor 2 autóhoz is.
Ł-IceRocK-Ł
Előbb teszteld le, aztán kell folytani a hiba keresést.
Viszont ilyesféle hibánál van egy pszichés utóérzés, mert bár megszünt, de agy még érzi.
Ekkor szoktam asszonnyal tesztelni, az eltereli az agyam, s így valóságra áll be.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #33779 üzenetére
Bluresponse nagyon jó gumi.
7. szezonban van fent ( gumis topikban ilyet le sem lehet írni mert egy tömeggyilkos vagy ha 3 hetesnél idősebb gumin jársz )
Most már kezdenek látszani a hajszálrepedések de még most is teljesen jól tapad, puha, csendes.
Én megvenném újra ha most kellene választani új gumit.
Ja és az országúti fogyasztás bő 1 literrel kevesebb mint a téli kleber hp3-mal.[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz Csabex #33782 üzenetére
Kiderítem melyik Dunlop lesz mert ezeket találtam:
Sport Maxx Rt
Sport Maxx Rt2
Sport BlueResponseNem biztos, hogy az utolsó.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Csabex #33784 üzenetére
215/50 R17 kell.
Most ajánlották még Vredesteint. Szóba jöhet az is, barátomnak jó tapasztalatai vannak vele.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Csabex #33787 üzenetére
Köszönöm. Sajnos nem makulátlanok, egyiken van nagyobb padkanyomos horzsolás. Majd jövőre keresek helyet, ahol javítják, idén szerintem így mennek fel. 60-ért ennek is örülök.
Hétfőn felhívom automax-ot, ha gyorsan le tudják küldeni szervizükbe a Vredesteint, akkor teszek vele egy próbát. Ha nem, akkor Dunlop...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
darvinya
titán
válasz Csabex #33795 üzenetére
Matek kijött, tehát annyi olaj volt benne, ami az olajszűrőben volt.
Eelsőnek vettem ezt a Mannol Energy 4L+1L, először 4L-t beletöltöttem, utána használtam 500km-t, s ekkor néztem rá a pálcára feleslegesen, csak érzésre az 1L-es palacknak a felét ráöntöttem.
Ekkor mentem vele max. 100km, s fékcserekor láttam csöpög.
Ezután parkolóba küldtem, s legyen rendes karbantartás.
Pálcáról nem készítettem képet, mert már láttam, hogy ez nem lesz mérvadó.
30-45perc papír pihenés után indítottam be, hogy lássam csepeg-e valahol.
Amúgy tényleg bosszantó, mi a f…ért kell így ráhúzni, mert attól nem szűnik meg a csöpögés, max jobban kezd el csöpögni.radi8tor
Hát most kezdek vadászni valami használtat, mert újaban a csavar sztori után már nem nagyon bízok.
patomi
Cromax -nál csak személyesen tudnak keresni alvázszám után, de az is hiába, mert látható nem jó.
Hétfőn viszem is vissza, mert Escort-hoz sem jó.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
HARDVERAPRÓD
válasz Csabex #33933 üzenetére
Hát ki hogy törődik a kocsival. Jobb szeretem a normális üzemanygot, olajat, és alkatrészeket, pedig a mai alkatrészek sem olyanok már mint régebben. Lehet az én hülyeségem, de auchan kútnál sosem tankolnék. Senki nem mondta , hogy 500km-et vezetek, sajnos főleg városba. Attól még az álláspontod elfogadom, és örülök, hogy nincs baja a kocsidnak.
-
HARDVERAPRÓD
válasz Csabex #33944 üzenetére
Ezen nincs mit kifejteni, valamiért olcsóbb. Nem azt mondom, hogy nem felel meg a minimális követelményeknek, de én ebbe kocsiba nem tenném ez lehet kényesebb is, ahogy írtad is, 2.0 TDCi 96kw, már majdnem gonoszkodtam, de elbújhat a te 1000 lovas pacid előtt sorry.
Szóval, szerintem "finomabb" és több adalék van benne, mint az auchan üzemenyagban.
Természetesen nem vitázni szeretnék.
Még az előző kocsimba tankoltam 1x (a mostani J und J Kft. MAXIline Töltőállomáson), mondván mi baj lehet, 95-ös benzin-t és az akkor 7-7,5 fogyasztás, hirtelen 12 lett. Ebből tanultam, hogy az ilyen kutak nem mindig jók, hiába van meg a minősítés. Nyilván ez csak 1 tapasztalat. Én nem akarok senkit meggyőzni leírtam. Egy szónak is száz a vége: Mindeki ott és azt tankol amit jónak lát -
erdey_a
őstag
válasz Csabex #33986 üzenetére
az ilyen erős autókat be kellene tiltani. közúton mindenképp.
mondom ezt úgy, hogy volt alattam egyszer egy 495 lóerős V8 jaguar F-type.
nálam szolidabb vezető kevés van a világon, de abban a kocsiban a kollégával állattá váltunk.
Hannoverben vettük fel a kocsit (bérautó volt) és csak Wolfsburgig mentünk vele, de jól elkéstünk, mert amikor odaértünk volna, inkább továbbmentünk Magdeburgig, csak hogy vezethessünk.
Aztán visszafelé pedig a "játékba belefeledkezve" a repülőt is lekéstük, pedig 20 kilométeres dugót előztünk ki a leállósávban 200-zal.
akkor vezettem először és utoljára - és az autópálya forgalma miatt csak rövid ideig - 275 km\h sebességgel.
nyomkodtuk a kipufogószelep nyitó gombot, visított, ordított a kocsi.
egyszerre rettegtünk, ordítottunk és röhögtünk. és ez mind megvan videón.
már akkor is 2 ill. 3 gyerekes apukák voltunk, nem nyeretlen kétévesek, de megőrültünk.
de ha rágondolok, most is vigyorgok.
szóval tiltsák be.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
darvinya
titán
válasz Csabex #34054 üzenetére
Azért ne keverjük a dízelt a benzinnel már.
Dízel 2 része van az üzemanyag adagolásának, míg benzinnek elég 1.
Dízel külön működő nagy nyomású rendszer 300-1800bar-ig dolgozik, sok összetett résszel.sparta2
Lemaradt, hogy kíváncsi lennék ezen, a új fajta motorokhoz való csövön, hogyan préselsz át 150bar-t.
gabor9991Tudom, hogy 10 a váltószám, de akkora tankkal egyik autó sem rendelkezik, mert ugye 180L 900-as ciklus alatt elfogyna.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz Csabex #34105 üzenetére
Ha droidos fejet vennék,akkor már kimaxolnám.
Önálló 4G kapcsolattal menjen a Spotify és a navi,multisim miatt hívást is tudnék fogadni/indítani teló nélkül,tolatókamera,canbus-szal össze lehessen kötni stb.
Na meg az MK3-as fókában elférne a “Tesla
style” fej is,azzal minden is tudna egymás mellett futni.
Na meg kéne a 4GB ramos verzió,mert nagyon háklis vagyok a rendszerteljesítményre.
Na egy ilyen fej 100felett van.
Persze ha alacsonyabbak lennének az igényeim…Nekem nem nagyon kéne lefelé pillantani,legalábbis mélyre,MK3-ban eléggé fent lenne a kijelző,még egy kisebb is.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
válasz Csabex #34164 üzenetére
Kérdez meg a sofőrjét.
Nincs olaj tócsa, ráadásul Mondeo eleje a fűvet fedi.
Amúgy mindig ekkora a hely mellette, ha nem sorosan állnak rá.
De, most jutott eszemben, hogy a Mustang ajtaja 1350-1450mm-es.
Ennek kell a hely, különben oldalazva lehet kiszállni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz Csabex #34284 üzenetére
Most láttam hogy kérdezted..
Szóval igen, ez a gyári 19 éves rendszer, minden részében Ford logós. A középső dob már kukaérett volt, ki is fújt és csorgott belőle a kondenzvíz. A középső és hátsó dob nem is csőkapcsolóval volt összerakva hanem konkrétan össze volt hegesztve egy darabba. Még a futómű előtt rakhatták föl a szerelősoron. Úgyhogy sarokcsiszoló és vágókorong.. és a flexibilis csőnél lévő csavarok se jöttek szét, azt is vágni kellett.Eddig hülyeségnek tartottam hogy egy kipufogórendszernek bármi köze lehet egy autó teljesítményéhez, de most hogy fölkerült az új, végig tömített kémény, meglepően fickósabb, nyomatékosabb az autó, különösen alacsony 2000 alatti fordulatokon.
Egy dolog idegesített folyamatosan szerelés közben: az a tudat, hogy kipufogó, mint olyan, egy elektromos autóban eleve nem is létezik. -
#27070592
törölt tag
válasz Csabex #34308 üzenetére
Ezek az arcok, akik tíz éve a NFS online királyai voltak, ma rendelnek egy custom V8 Mustangot, pandabőr üléshuzattal és orrszarvúagyar-váltókarral. És fizetnek az egészért három bitcoinnal, a 2n+x bitcoinjukból.
Welcome to the '20s. -
erdey_a
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen