-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdey_a
őstag
válasz Csabex #30361 üzenetére
hát ez az, mosóba volt már vagy 10x a kocsi, meg hát eső is volt amióta megvan, ma is szakad, mégis száraz minden...
àlló helyzetben és menet közben is próbáltam \ néztem
most majd minden nap nézzük, aztán ha lesz víz, viszem a szervizbe, ahogy megegyeztem velük.Vérboci
-
oliwire
őstag
válasz Csabex #30388 üzenetére
Így készül nagyvonalakban a Ford Focus: [link]
Dolgoztam Kecskeméten Mercedes gyárban, élőben még futurisztikusabb tud lenni
azt nincs benne, mikor a karosszéria elemeit összerakják a robotkarok, csak már az ajtókat építik be, de látszik, milyen gépek vannak főleg.
Főként ponthegesztéssel rakják össze az elemeket, de van, hogy ragasztják, vagy klincselik. Bizonyos helyeken meg hangszigetelést illetve folyadékzáró tömítést is kap a karosszéria. Ezeket is legtöbbször robotok viszik fel a felületre. Az emberek sokszor csak a gépeket etetik alapanyaggal (pl a motorháztetőt teszi oda arra a helyre, ahonnan majd a robot elveszi.) -
darvinya
titán
válasz Csabex #30388 üzenetére
Pontosítok annyiban, hogy '90 utáni gyártású Escort tetősín-estől van gond.
Érdekes, hogy 3 ajtósnál nincs ilyen gond, pedig ott is van süllyeszték.
Legyártható idom préselés/anyag korlát van.
Az más kérdés, hogy pont hegesztésnek is van több változata, mert hengeres pont hegesztés folyamatos varratot ad.
Ragasztó tömítős pont hegesztés is jó lenne, de itt jön az autó futás-kaszni deformálódásból adodó ragasztó tömítő repedések.
És akkor jöhet költség, stb.
De több gyártónál is vannak gondok, nem is kevés, főleg új autónál (közel Mazda szalon, s elrettentet új autó állapota, erről írtam is).Míg öreg Escort-nak már tudható hibái, azokra már van megelőzés megoldás.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
DeFranco
nagyúr
válasz Csabex #30388 üzenetére
bárhol előjöhet, nálam a sedan csomagtartó peremének a felső, vízszintes, sárvédő feletti részen engedte el az illesztésnél, de nem ennyire, mint a képen, hanem szemmel nem látható módon. kikentem sikaflexszel utána jó volt, de nyomoztam én is mindennel, még endoszkópkamerával is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabex #30395 üzenetére
A gyártástechnológia terén nem vagyok otthon, de képek alapján nekem a ragasztó anyaga tűnt problémásnak, azaz zsugorodott, fene tudja melyik környezeti hatás gyorsíthatta fel (talán a hő, bár a fehér még ilyen szempontból jó is). Csak emiatt gondoltam arra, hogy hasonló mennyiség, eltérő tulajdonságokkal rendelkező paszta esetén talán nem repedt volna meg. Azonos tömítő, nagyobb mennyiségben így elsőre csak részleges megoldásnak tűnik, valamennyi idővel kitolva a repedést, de már csak ennek az egy részletnek is mennyi aspektusa van, őrület ha az anyag karakterisztikája x vastagság felett jóval megbízhatóbb szigetelést ad, akkor az is meg tudja oldani végülis
EB esetén szerintem a cső probléma még bocsánatos lett volna, ha nem marad ki a szint érzékelő - pl a Golffal full nyugodtan elindultam enyhén szivárgó hűtővel, mert tudtam, hogy szólni fog; meg is lepődtem a Fordon, mert alap dolognak tartottam... Erre a Fiatban sincs ahogy nézem, szóval most morfondírozom, hogy talán a fékfolyadék szint figyelmeztetés körre rá lehetne toldani egy plusz úszót Az adott műanyag csőnél bizonyára sok szempont találkozott, a lehető legmagasabb hőmérséklet, költségek, aztán mondjuk a múltbeli statisztikák alapján az ilyen jellegű panaszok száma (ha valami jól működik, meg lehet próbálni spórolni rajta, hátha úgy is megfelel), stb. Traktor vonalon már egy sima gumi cső szakasz is millió minőségben készül, ott az olcsóbbak helyett sokszor a szilikon a logikus opció, mert a termelésből kieső idő nagy problémát jelent (de valahol az utángyártó ipar is érdekes, hiszen némelyik gyári cső élettartama akár tíz években mérhető, a kapható cseredarab jóval hamarabb kirepedezik). Nade itt is millió és egy dolgot próbálunk összeegyeztetni, nem akarom szidni egyik céget sem, csak járatom az agyam -
oliwire
őstag
válasz Csabex #30394 üzenetére
A ponthegesztések van, hogy látszanak, de csak belülről, és sokszor csak kibelezett autón, mert takarja a kárpit, műanyag, stb. A csomagtér ajtónál lehet olykor felfedezni, vagy a csomagtér kárpit megemelésénél, ahol a pótkerék vagy a kerékjavító készlet van, vagy a motorháztető alatt néhány helyen.
Hangszigetelésnek, illetve rezgéscsillapításnak is többféle anyagot tesznek, de most meg nem mondom neked miket, már vagy 4-5 éve, hogy eljöttem onnan -
darvinya
titán
válasz Csabex #30396 üzenetére
Ahogy fórumtárs leírta [link] (én rövidebben) a deformálodásról.
Amúgy nem kell semmilyen szerviz adat, mert utólagos anyag, gyártási gondról szól.
Már gondolom Te is láttál műsort, ahol autó tervezést mutatnak.
Ott már számítógépen letervezik az önhordó karosszériának feszültségeit, gyűrődéseit, stb.
És már itt letervezik, a gyártási költségeket, mint pl: pont hegesztés hány darab a min. ezzel időt és energiát spórolva, stb.
Ez a gyártási gazdaságosság.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Oryctolagus
tag
válasz Csabex #30456 üzenetére
A Mondeók, nagyon szépek, nekem tetszenek.
De az már inkább 1,5 M ahonnan kezdődik. (Nem néztem meg emlékeim szerint)
Ez Focus meg ha minden ok, azért szerintem meg kell állnia annál az összegnél.
Pest megye, annyira nem cinkes, de inkább a keletibb oldal.
Egyébként, meg köszönöm mindenkinek aki ír.
Nem vagyok kétségbe esve avagy ilyesmi, de tök jó hogy csak úgy ír valaki, valamit a 'hülyeségeimre'Per aspera ad astra.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Csabex #30481 üzenetére
De, kutya is túlélte, kis termete megvédte, csak meg kellett emelni picit az autót hogy kiférjen alóla.
Casco nincs, nem éri meg egy 18 éves autóra fizetni. Szóval nem lesz kárrendezés ha csak nem állítok be a nőnél a számlákkal. (szélvédő, tükör, fényszóró)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Oryctolagus
tag
válasz Csabex #30486 üzenetére
Érdekel, elküldheted a telefonszámot.
Kombit egyelőre nem szeretnék, de nem tartok tőle. Szeretem őket, valahogy másabb a vezetése is. Nemrég egy K astrat sikerült hajtanom, dízel, kombi. Tetszett.
A sedan, talán jobban is tetszik, mint a ferdehátú. Főleg, ha már a faceliftes.
De faceliftesek már inkább 1,5 körül vannak.
Ami még tetszik a beltérben az ezüst színű rádió. Ennyi azt hiszem.
Ja, a színek: ezüst, fekete, kék. Tetszési sorrend.Per aspera ad astra.
-
-
válasz Csabex #30546 üzenetére
Ehh, szolgálatban voltam szilveszter éjjel, nem lehetett csak egy pohár gyerekpezsgőt. Amúgy az utóbbi időben (~2 év) már szinte alig iszok alkoholt. Nagyon ritkán minden tizedik pizzához vagy valami nehéz pörihez megkívánok egy sört aztán ennyi. Pedig a piálás tipik vasutas betegség.
Bezzeg bő 20 éve mi szart össze nem ittunk haverokkal/osztálytársakkal. Tudnék mesélni.
Alig maradt valami káros szenvedélyem, ez már a vég!
Valószínűleg nem kapuzárási pánikom van így pár héttel a 35-ik szülinap előtt, de olykor szeretnék elmenekülni minden elől. Csak bepattanni a kocsiba és elhúzni néhány hétre a pi***ba jó messzire. De ez már egy másik topic témája inkább.Csak első blikkre volt olyan mintha a jobb hátsó egyenesen állna, a bal hátsó meg rendesen terpeszt, de aztán megnéztem alaposabban és mindkettő jól áll. Fal mellett volt a jobb oldala árnyékban talán ezért is láttam rosszul. Meg azé' mert megint nem aludtam nyócórát.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
válasz Csabex #30587 üzenetére
valaki fogpiszkaloval applikalja bele a kavicsfelverodesbe, erdemes picit többet tenni bele, mert ahogy szárad összeesik a festék
én sose szendvedtem a hozzáadott lakkal, nem lattam ertelmet
én megvárnám már a tavaszt ezzel, sok sikert[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Csabex #30630 üzenetére
De minek vennél ilyet? Az első apró jel után akkucsere. Ha ez már ősszel jelentkezik, akkor borítékolható hogy fagyban meg fogja adni magát.
Nálam tök jó volt az akku egészen addig míg az önindító zárlatos nem lett. Azt mondta a szaki hogy fetöltötték az akkut de nem fogja bírni a strapát. 5 évig szolgált.oliwire: ja rohadt nagy mákom volt hogy a lökhárítót nem kapta el csak érintette a sarkát. Sajna a nyáron cserélt sárvédő kicsit karcos lett, de szerencsére nem horpadt be.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
_NCT
őstag
válasz Csabex #30645 üzenetére
Koszonom szepen sracok! Jelenleg felmerem a piacot, utoljara 2012-ben vettem autot. Ezek szerint vagy megtoldom a budzset vagy ebbol valogatok. 1.6 szivoval van tapasztalatom, bar azt is nagyon kellett porgetni mindig (ez egy Megane II volt). Jelenleg ebben az arsavban Focus II, Kia Ceed, Astra J es Octavia ami tetszik, csak a kombik. Valoszinu 10 evig megint nem fogok tudni autot venni,ezert szeretnek olyat, ami megallja a helyet meg egy ideig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- Motoros topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen videókártyát?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- BestBuy topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen