-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz troll81 #20729 üzenetére
Kábé egyformák, sok különbség nincs. Oks, még megálmodom melyik legyen + kábelszett. Kisjel/nagyjel átalakító is kell?
Egy autóvilamossághoz analfabékának mennyire nehéz beüzemelni a cuccot?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz troll81 #20898 üzenetére
Tyű... mit nem adtam volna egy ilyenért... de általában ritka madár.
Val'szeg külföldi oldalakon találsz "review"-t.
Van magyar duplateszt, de nem tudom hogy 2.5T-e a tesztalany..Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #20935 üzenetére
[Ez] van hasonló futásteljesítménnyel eladó, 429 az irányár.Amúgy elég nagy a szórás 150 ezertől indulnak a roncsok és Millió körül vannak a család szeme fényei
Nem tudom mennyire alkuképes ez az összeg de annyira jó vétel nem lehet ennyiért mert még nem vette meg senki..[ Szerkesztve ]
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz troll81 #20935 üzenetére
Nyáron adtam el egy 296ezret futott 2003-as 1.6 benzin Ghia ferdehátút 550-ért. (első magyar forgalomba helyezésű)
Számlás (főleg ESS motor) kuplungszett, vezérlésszett, vízpumpa, katalizátor, kipuff flexicső, hosszbordás, gyertyák, akksi, nyári gumi. Mindezek kb 1.5 éve, 20 ezer km-rel ezelőtt. Egyéb apróságok mint szilentek, stabpálca voltak, de azokat kár említeni. Friss műszaki.
Makulátlan beltérrel, küszöbön egy rozsdásodással (amúgy semmi). JE ajtón egy parkolási sérülés. Olajat ette, ezt már a hirdetésben is feltüntettem.
Kereskedők 150-200-at ígértek. Megvolt az utód, nem akartam sokat hirdetni, így az alsó harmadba pozicionáltam. 1 hét után az első érdeklődő elvitte.
Szumma: tele vele a piac, a sok behozott lenyomta az árát. Csalódás eladni, az én szememben nem ennyit ért, de ilyen a piac... Két kocsi luxus lett volna, meg kellett hozni a józan döntést. -
-
embe
nagyúr
válasz troll81 #21680 üzenetére
Én eddig Castrol, és Total olajakat használtam, természetesen Ford specifikusokat.
Azokkal sem volt semmi gond, nem ette egyiket sem..... csak gondoltam ez az adalékgyártó cég valami kis plusszal megfejeli.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22358 üzenetére
4 címem van, kezdem az innen messziről legjobbnak tűnővel és amelyik elsőre beakad "jónak tűnve", az nyer. Ha a legelső, az, ha a többiek közül egy, az. A színeken próbálom túltenni magam, mert csak fekete és fehér, ami tetszik és a jelöltek közül egyik sem ilyen.
Köszi a tippeket
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22364 üzenetére
2M+ és ha kinti akkor még regadó ~300 + itthon full papír (XFt) + instant teendők + LPG 300, utóbbi kettőt lehet össze tudom vonatni ugyanannál a műhelynél, majd egyeztetek velük és akkor egyetlen tollvonással helyeznék, immár gázosként, forgalomba.
+ egy jó adag tartalék, ha kellene. (Nem számítok rá, de inkább nem a vételárban megyek fentebb, ezt is megzabálva, mert még abban is lehet bármi gebasz, hanem eredeti tervezett vételár + teendők + ráhagyás és akkor ha még ér is meglepi, túlélem, nagyot nyelve).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22496 üzenetére
Ha meglett az egész, mondok egyet. + első tapasztalatokat. Apám 160e-nél vette át a volt céges Octavia-ját, hogy nyugdíjba vonult. Azonnal gázosította (ez volt jópár éve már) és most 370-ezer van benne, a kötelezőn kívül semmit nem kért még extrába (extra olajat sem). Nagyon elégedett. Meg tényleg ki kell szállni a tévhitekből és illúziókból - mindkét oldalra értem - és érzelemmentesen, tiszta fejjel körbejárni, jó-e ez az embernek, vagy sem. (És egy excel sem árt a matekhoz, én kiszámoltam, jelenlegi éves futásteljesítményemmel október-november körülre megtérült a szett és még van ahhoz képest vagy 4 évem a kocsival, mielőtt vagy kifingik végleg, vagy generál, esetleg eladom apróért, felgyújtom, nem tudom)
Majd mesélek.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22531 üzenetére
Köszönöm.
Gyönyörűen jött hazafele a bárka Sajnos ahogy beindították a fal mellett állva és elém gurult a placcra, kicsit elvesztem. Az az elképesztően egészséges, álomszépgyönyörű búgás, pfff. Én esküszöm minden megfáradt családapának és kiégett embernek receptre írnám fel a Volvo öthengeresét, bocsánat akinek a lelkébe gázolok, de ennél kevesebb hengerrel nem szabad közlekedni
Az olajat sem akarta megenni az 1500km alatt, ez is biztató, víz is tiszta, az sem fogyott .. jót tett neki a hazaút, egy ideje már állt.
Amiben tudnátok segíteni: hova érdemes vinnem ? Két nagy Ford-os "isten király" szervizben már csalódtam... Maradnék Budapesten belül. Tisztes utcán tisztes-ségesen dolgoznak és tudják egy S-Max-ról, melyik az orra és melyik a feneke ?
Egyelőre ennyi. Alig várom, hogy holnap a kötelező progik során újra beleüljek és járjunk
@radi8tor köszi
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22538 üzenetére
Meg, rég jártam Németben, pedig éltem is kint. 101 az olyan hülye szám, 100-ast kinéztem volna belőlük, az itthon is van, de 101 ? Mindenesetre ha meglesz az LPG átalakítás is, szerintem E5-öst nézek a tankba "lötyögni", ami ha jól olvastam eddig itt, nagyjából csak az OMV 100-as képessége.
Két kérdésem volna:
1) Gyári, GPS-es képernyős rádiós egység száma és fajtájában tudtok segíteni ? A Mondeo-mban a Sony fekete fejegység volt, ez most az ezüst érintőképernyős "kocka", a navis. Lehet lövök bele egy Androidosat majd, de addig is: mit eszik ez az optikán ? Csak audio CD, vagy CD-ről MP3, esetleg DVD-ről MP3, esetleg CD-ről FLAC vagy DVD-ről FLAC ?2) Középen van egy üres műanyag dobozom, felnyílik a teteje. Valami tároló. Lehetne ott csúcsnavi is, vagy szórakoztató elektronika, akármi, de egyébként ez úgy mi lenne eredetileg Ford szerint ? Műszerfal közepe, fent. Nyújtózkodni kell, hogy elérjem.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22568 üzenetére
Most van épp a gôzborotvás mosóban, a kereskedésben egy tujasor mellé parkoltak vele (a többivel együtt) és itt-ott mohás és zöldes koszmós az ablakok gédere Annyi agya nem volt a töröknek, hogy egy mûanyag tetôt a kocsik fölé legalább...
Kap egy full belteret és bôrápolást is. Most várok. Holnap lövök fényben.
Középkonzol alsó részt honnan keressek ? Szokásos Ford tünet a korral: karcos szürke mûanyag. De nagyon. Cserélném.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22571 üzenetére
Ők azok. Ma reggel felhívott, hogy szerencsésen hazaértünk-e, stb. Nagyon kellemeset csalódtam. Odakint is úgy papíroztunk, annyit segítettek, atyaég. 6-ig volt a szerv nyitva, 5:30 körül beesve a csóka nem akart sorszámot adni, mert mennyien várnak (tele volt a ház) és ők 6-ig dolgoznak, végül a kis törököm is és én is elkezdünk ott neki izélni, hogy de indulnánk vissza, bla bla, erre szemöldökét felvonta és mindenkit beelőzve beküldött minket Meyer úrhoz akinél újra lementem török kisbarátommal ultra-alázat ultra-piti kisegérbe - és lám, megszánt minket, kért 5 percet, bementünk, 1 kupac papír megvolt, gyorsan átfutottunk (szó szerint) szembe a rendszámoshoz, ott is egyből biztosítás kötés + egy 30 napos pirosat nyomtak nekem gyorsba, majd vissza Meyer úrhoz újra soron kívül, aki végül odaadott egy új forgalmit, törzskönyvet, minden papírt, ollé.
Az autóban meg sem néztem a hifit. Hát ez a valami, amim van, kesztyűtartóban lévő DVD játszóból tölti a térképét, a saját CD játszó résbe bemegy egy CD, és a vezetőülésnél a seggem alatt ott egy 6-os CD tár, amit a fejegység vezérel. Nagyon retro, nagyon besza-behu de eskü feltöltöm a tárat 6db 320-as MP3-al teleírt CD-vel És működik, meg minden. Ez kééész, úgy röhögtünk hogy ez anno még mekkorát ment, mekkora felár lehetett, ma meg körberöhögi egy Aliexpress-es tisztességes 9-es, 10-es Androidos fejegység.
Viszont én imádom az ilyen előremutató megoldásokat, marad egyelőre.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22581 üzenetére
Igen, ezek acélfelnik és dísztárcsák a téli gummákkal. A 18-as ST felni szettet maku nyári gumikkal hozzá adta, őket letároltattam már.
Én feketét akartam és ezüst lett, érdekes (Hófehéret akartam istenigazából, de az tényleg olyan, mint a fehér holló). De ezzel is ki vagyok békülve, a Mondi is szürke (bocs, ezüst) volt, ez is oké. Meg nem az a totálezüst-szürke, hanem van benne nagyonpici kékes beütés, ezt ma is pont néztük egy kis ezüst Kia mellé állva. Csak nagyonpici, de nekem így is szép, megbékéltem a színnel.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
nagyúr
válasz troll81 #22627 üzenetére
Hát az top kategória. Néztem én is de inkább elengedem. Inkább gyári minőségűt rakok bele.
A blistein meg már jóval felette van.(#22626) Dißnäëß
Napi használatban van az autó, ingen sokat megyek vele. Nem akarom tönkre vágni.
Olajat, vizet nem eszi, nem rohad(kopp-kopp) plusz a váltó is tökéletes. Amire nekem kell, pont jó. Nincs kedvem eladni és valami másba belenyúlni, ki tudja mibe tenyerel az ember. Ennek már tudom mik a "hibái". Marad és a hóna alá lesz nyúlva picit."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22649 üzenetére
Várjál, azzal kezdte, hogy a szelephézagokkal ne foglalkozzak, automatikusan állítja/szabályozott.
Jólvan, itt elengedtem a témát.
Utána jött a dízel kérdés. (Tehát még lövése sem volt arról, mivel áll szemben, de nekem már válaszol a kérdésemre)..
Utána meg mintha ufo-t látnának, hogy ebben mi a pék van a mocitető alatt, pláne egy ilyen családi dobozban.
Meg nulla állásban miért világít a tompított elöl. (Mert német modell, így vannak felprogramozva első DRL LED hiányában).
Tyűbakker, értem én, hogy az ember nem tudhat mindent még szerelőként sem, haladni kéne a korral (2006-tól gyártják, tehát 13 év behoznivaló kapásból adott), de legalább az arc ne lenne mellé
Viszont olcsó volt, a gép meg nem hazudik, mikor leméri a motyót, szóval amúgy bekussolok de azért az ügyfélélmény fontos szerintem, szerelőmesterként is tudni kéne különbséget tenni suttyó és gondolkodó ember között, ugyanúgy, mint mikor a nőt forgatja és azt nézi, melyik lyukba tegye ... ezek ilyen alap skill-ek kéne, hogy legyenek az életben maradáshoz, nem ?
Hát jót csodálkoztam-röhögtem amúgy én is. De legalább nincs féltengely hibám, a gumikat kell centíroztatni........
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22722 üzenetére
Mióta hazajöttem vele, 100-as E5-öst kap, hogy ne most legyen még amiatt is vmije. Honosodjon be, aztán jönnek az apróságok, egyéb teendők.
Megjöttek a kézifékre is a króm gombok, végre nem lesz akadály a vezető oldali kis kézifékkioldó króm gömbölyű háromszögecske hiánya...
Egyébként a jövőben az olaj és szűrő cserét én szeretném végezni, van is rá hely, csak 1-1 rámpát kell néznem. A légszűrő háza hülyén lett visszatéve, ez milyen megint ? Tegnap igazítottam meg, a jobb alsó alja nem fedett a házra rá simán, hanem mellé csúszva ment rá. Komolyan, elnézést minden szerelőtől itt, aki esetleg ezt olvassa, de rengeteg a balfasz nincs rá szebb szavam és kevés az, aki lelkiismeretesen akár csak félig is úgy szereli más autóját, mint a sajátját. (Bár nem biztos, hogy ha úgy szerel, mintha sajátja lenne, minőség a garanciára, mert egy-két szerelőnek a sajátja is olyan köpedelem repedt fazék hulladék, hogy bele nem ülnék).
Én, informatikusként, tiszta kézzel, életében ha 10x fogott légszűrőt a kezében, azt is Opelből, kellett, hogy rendesen visszacsúsztassam és korrektül visszategyem a légszűrő házat a légszűrőre. Békés ember vagyok, de ilyenkor is megy a pumpa fel a fejemben, hogy lehet vki ennyire hanyag.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22724 üzenetére
Ez minden használtnál így van.
Anyámék XY márkát (nem írom le, köszönhetik) vettek úgy, hogy 130 pályatempónál haladva 1 lityit bekajál a 2.4-es, embertelenül precíz istenkirály motor 500km-en. Hoppá. De nem az a típus az élettársa, aki hagyja magát megvezetni, márkaszervizbe be, pecsétek mögött lévő számlák előkutatása, hebegés-habogás, kettő hiányzott, azóta sem találják. Levelezés szervekkel, rétestészta nyúlik, nyúlik azóta is. Fordulat alatt semmi olajcsipi, köszöni, jól van, duruzs az autó, fordulaton már olajzaba. Közel sincs úgy szervizelve, mint állították és a szomorú, hogy a szerviz is benne van a buliban. Ez a kemény.
És kintről sincs már az, hogy tej-vaj autót hoz az ember. Őszintén, kereskedésben csak töröktől, albántól vagy orosztól veszel, a privát meg ugyanúgy hajlandó elsunnyogni és okoskodni, a tévhittel ellentétben
Mókol itt már mindenki. Viszont nyugaton sok tehetséges magyar szerel most, állítólag.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
-
A Zéé
addikt
válasz troll81 #22790 üzenetére
szüleimnek ilyen fajta Mondi van, csak az 5 ajtós, és 1.8 dízel.
A főbb elemeivel nincs gondjuk (a kettőstömegű esett szét elég korán, de azt leszámítva semmi), rozsda nincs, futóműhöz sem kellett hozzányúlni, viszont a bele elég csúnyán öregszik. Első ajtók borítása ragasztva van, és az üvegnél elengedett mindkét oldalt, króm díszek, keretek jönnek le a helyükről, rádió gombjai oda vannak, bal 1 ülés is eléggé megkopott, a csomagtér gázrugók is megadták magukat.
A tempomat vacakol nekik néha, amire nem bírtak rájönni szervizben sem, hogy mitől lehet, de néha magától lekapcsol, és akkor újraindításig nem lehet újra bekapcsolni.Just a simple Lineman...
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22790 üzenetére
Szia, egy magánvélemény, oszd kettővel, de én leírom, csak ne ijedj meg Szerintem amúgy vannak sokkal jobb szériák is, mint amit én kifogtam anno 0-adik kilométertől, itthon véve. A német piacos autók jobbak, mint a keletre szántak. (!!).
Tehát: 2.0 tcdi-m volt, céges, privát használatra, 100% nekem dedikálva, ergo én használtam, full valós km, nem ólomcsizmában és rendszeresen szépen szervizeltetve, mint minden flottaautó (vidéki Ford szerviz).
250-ezerig semmi. Egy doxa óra. (Én meg 190-nél vettem meg, vételi előjogom volt rá mint használója, és ha nem élek vele, akkor hirdették volna meg cégen belül, majd piacon. Utólag: lehet nem kellett volna megvennem).
Utána a következők, szinte tornasorban egymásután X-ezer km-enként, hogy sose und el Magad nagyon az élet egyhangú szépségében Ezeket már zömében az én pénztárcám bánta:
- egyik radarszem úgy döntött, megmakkan. Sípolás, radarrendszer elölhátul megszűnt létezni. Javíttatás (csere). Nem sokkal utána a következő. Aztán még egy. A végén már betáraztam a negyedik árát is, de itt megállt a golgota
- bal első ülésfűtés gombok (pedig nem is nyomkodtam sokat, csak ha nagyon kellett, féltem a prosztatám) . Egy pöccre képes volt kettőt, vagy akár totál mind az öt fokozatot ráadni, utána meg nem tudtad levenni. Összevissza hülyült.
- Kocsi leparkolás és lezárás után balhátsó helyzetjelző piros lámpa égve maradt. Egész éjszakára. Néha csinálta, néha nem, úgy mikor milyen kedve volt épp. Agyfaszt kaptam tőle.
- klíma elengedte a gázt 1 hónap alatt és istennek sem találtam helyet, mint Opeles haver Szegeden, hogy UV-s gázzal lenyomáspróbázzák jóval névleges felett és lámpával látszik, hol a gebasz. 1 teljes nyarat mókáztam vele úgy, hogy inkább letojtam, elfáradva a sok diagnosztikában és csak töltettem havonta, majd mikor bejött a hűvös, akkor megjavíttattam (kompresszornál engedett)
- ötödikben nagyon rezonáló/rázó váltó (se hatodikban, se R-1-2-3-4-ben semmi rázás)
- DPF szűrő
- 1 izzítógyertya (ez benzinnél nincs ugye)
- első szélvédő egy 10 centis sávban nem olvasztott/fűtött a beépített fűtőszálakkal és nem kapott kavicsot. Pont vezető oldalon. Nemtéma, csak zavaró volt télen kicsit.
- még 1 izzítógyertya (ez szopta le mindig az akksit, pont akkor, mikor épp nem volt Dunakeszin a Ford-nál egész éjszakás fogyasztásméréses számgépes megfigyelésen, amikor meg vittem valahova megnézetni, mi a pékért szopja le a kocsi a bivaly kéthetes kalciumos Banner akksit, széttették a kezüket, hogy hát minden fasza pedig az autón) ..
- generátor szabadon futó (tengely körüli csapágy és környéke darabokban jött ki, mint a száraz kenyér amit elmorzsolsz)
- szervóhang, majd x ezer múlva szervókormány helószia. Elég szar kézzel cibálni lassan gurulva, állva meg képtelenség szinte. Első ajánlat 150-ezer kormányműre és ez javítás, semmi új, se gyári, se utángyártott, de javításkor is kiderült, hogy át kéne kötni ezt, azt, amazt, meg lehet nem is lehet nagyon javítani, de megpróbálhatják bla bla .... végül csere lett komplett. Az egészet jó szervóolaj szint mellett is hallható szervóhang-szerűség kísérte, ez szerintem tipik Ford jelenség, valahogy ez a márka képtelen volt ezekben arra, amire oly sokan igen, hogy félmilkóig pisszenése sincs a szervónak, csak teszi a dolgát.
- kettős tömegű, ez már a legvégén
Hirtelen ennyi rémlik. Szóval zsebbe nyúlós lett a vége nagyon és úgy adtam el, hogy mindent rendberakattam rajta, a kettős tömegűt már az új gazdi cserélte 350-360e környékén (még egy ideig kapcsolatban voltunk, normális arc volt).
Az általad linkelt két autóban, ha valós a km állásuk, a sedan-ba 150e problémamentest tippelnék, a kombiba 200-at. A motorról már rengeteget megtudtam, elvileg jó konstrukció, amolyan igazi fasza igás-benzines, nagy lökettérfogat, 5 henger, kis turbó, alul már tölt (könnyű a mérete miatt megfújni), felül meg már hiába pörgeted, nem fontos üvegen énekeltetni, ez nem az a mocifajta, egy egyszerű tuninggal meg pont ma néztük Focus ST-s cimbivel, alul irdatlan nyomaték lesz, felül meg nagy lóerő, szóval kb. mint egy mozdony, megy mindenhol mint az állat. Olajra kényes lehet, LPG-t csak felsőkenővel + 4000rpm felett benzin beadagolással, de hidrotőkék hiányában is lehet gázosítani biztonságosan, jóféle szettel, jóféle műhelyben és a szelephézag ellenőrzés sem para akkor (értsd: nem ellenőrzöd, mert nem kell. A szelephézag a 2.5T-nél amúgy egy horror ellenőrizni, nem annyi, hogy a hézagmérővel benyúlsz ahogy tudsz a motorba nagynehezen és mérsz valamit, hanem vezérműszíj le, veztengely ki ... komoly meló, csak egy megmérésre is, de nem kell bántani, benzin üzemben kb. soha nincs szükség ennek megnézésére, max vezérlés cserekor, akkor úgyis lejönnek a szíjak meg minden). Amúgy jó motor, alu blokk, alu hengerfej, változó szelepvezérlés és nem egy hűvös fajta, ami télen fasza, nyáron meg jó, ha nincs tele a hűtőd bogárral
Az általad kinézett szedánból megszüntetném az ültető dolgokat, a boyracer feelinget hátulról, megkérdezném, hogy erősített (ergo kevésbé csillapított, jobban rázó) motortartó bakja van-e, vagy még a gyárija , megnézném jól a gazdit, mert ha pofára nem szimpi, akkor bármilyen lehet az autó, az kapott bizony, és egy ilyen hivalkodóbbra vett külsővel gyanítom, néha oda-oda szúrta neki, kérdés, mennyire, milyen gyakran .. egy Mondeo sosem lesz se kint, se itthon egy A6, de egy ilyen 2.5T-vel biztos megkóstolt pár komolyabb ellenfelet, legalábbis az autó külseje és a tuningdolgok rajta nekem ilyen tulajt sugallnak elsőre.
Uff, én szóltam. Amúgy tökhülye vagyok, nyugi, lassan két hete, hogy behoztam egy 2007-es S-Max-ot (2.5T)
Ja igen, kijelző !!! Valami lesz vele, tárazz be egy másodikat eBay-ről máris, míg még találsz. Nem vicc.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs