- Polgári repülőgép-szimulátorok
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Wuthering Waves
- Battlefield 2042
- Cyberpunk 2077
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Arena Breakout: Infinite
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz troll81 #45434 üzenetére
Az egyedül szerelésnek megvan az az előnye,hogy ha sikerül egymagadban a legcumibb melót is megoldanod,akkor az egy elég jó érzés.Nem függsz senkitől és talpra esett vagy,már már legyőzhetetlennek érzed magad.
Legalábbis nálam ez van,bár mire eljön ez az érzés addigra minimum 2tucat agyvérzést hordok ki lábon cirfrán változatos szidalmak közepette.
Nekem sincs segítségem,így kreatívnak kell lennem.Eddig mindent megoldottam egyedül,igaz emiatt a szerszámkészletem és a segédeszköz állomány is folyamatosan gyarapszik.
Attól sem félek hogy magamra borítom az autót,vannak acélbakok,2krokodil,meg jópár 12x12-es gerendákból készített alábakoló DIY cuccom.
Nagyjából 50,max 60cm-ig az egész autót fel tudom úgy bakolni,hogy az isten le nem borítja onnan.
Következő cucc amit venni akarok az a beépített olajemelős rámpa.
Egy ollós emelő lenne a legjobb,de az ára…[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz troll81 #45449 üzenetére
Egy csápos az nagyon nagy királyság,de nekem nem lenne helyem hozzá.Ezért fordult meg a fejemben egy süllyesztett ollós.De olyan ára van,hogy akkor inkább játszok a már meglévő bakolási lehetőségeimmel,ha meg annyira nagy a baj hogy nagyon kell a csápos,akkor szerviz.
Ja biztosítási fejlemények.
Sikerült elintéznem hogy a szerviz és a biztosító egymás között rendezze az anyagi dolgokat.
Ivanics már felvette a kapcsolatot az allianzzal,az allianz elfogadta a dolgot.Ivanicstól hívtak hogy OK a dolog,legközelebb akkor hívnak ha majd vihetem az autót,ez várhatóan leghamarabb január közepe/második fele.
Biztosító is visszajelzett nekem,hogy felőlük is OK a dolog.
Mostmár csak várnom kell az időpontra és a javításra.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #45449 üzenetére
a hely és a műhely a bajom
Ezt minden átlag youngtimeres elmondhatja magáról. ha valaki nem csak használati tárgyként néz az autójára hanem egy elég összetett és alapos karbantartást igénylő gépet lát, ami képes kielégíteni a szerelési hajlamait, ami részben hobbi, és minden nap használja is, akkor szívesen fordít rá pénzt időt és energiát.
És qurvajó érzés úgy használni egy autót hogy te tartod rendben.
(egy frankó ollós emelőt, ami soha nincs útban mert használaton kívül eltűnne a műhely padlójában, azt én is nagyra értékelnék) -
darvinya
titán
válasz troll81 #45462 üzenetére
De lehet, csak legyen hozzá egy családiháznyi pénz mag, hogy papírját el tud intézni.
Ha egy Szaúd-Arábiai autót itthon.1.5 év után sem sikerült bejegyeztetni és forgalmit kapnia.
Szerinted a módosítás mennyi pénz és.időbe telik.Már írtam, hogy Escort hátsó kerék elektormos hajtássá akartam csinálni.
Na eljárást elindítottam, s már céggel is egyeztettem.
Mikor benyőgte bürokrácia, hogy 2 éven belül ne számítsak vizsga időpontra.
Tehát, még csak műszaki vizsgája lenne, ami után még kitudja, mikor lesz belőle forgalmi engedély.
Annyit már sikerült megtudnom, hogy jogi és műszaki vizsgáztatónak nincs, s ennek jogszabályi háttere sincs.
Amire épülne a vizsgáztató oktatása, stb.
Ezt egy TC cikkből tudtam meg, pont az említett Szaúd-Arábiai autóval kapcsolatban.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #45587 üzenetére
3 henger kéziváltóval már az esztergomi Swiftekben is megvolt, 20+ évvel ezelőtt. Tegnap vezettem egy '97-es példányt, teljesen tuningmentes ezres motor, x100ezer kilométerrel. Ma is 6 liter alatt járnak vele, mindig indul, sosem volt baja.
Tipushibája hogy időnként meg kell tankolni.. és időnként fékbetét, gumi és új akku kell bele. Az még egy bikicsunáj blokk. -
Ace Ventura
addikt
válasz troll81 #45613 üzenetére
Ma lett kész a kocsi.
Luk komplett kuplung szett, és egy jobb első lengőkar csere.
Anyag+munkadíj 222.000 Ft lett.
Ma mentem egy hosszabb egyenes szakaszt, és a kormány egyenes állásban jobb ra húz. Nagyjából 15-20 fokos eltérés van a középálláshoz képest. Mehetek futóműveshez is plusz pénzért....
A kuplung borzasztóan lent fog. Épp pár cm-engedem fel, már fog. Remélem ez nem ilyen marad.
Fékeim azóta kemények. Nem tudom, hogy ennek van -e köze a kuplungcseréhez. Az egész autó szokatlan.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
darvinya
titán
-
-
Real_Necro
veterán
válasz troll81 #45952 üzenetére
23k km múlva elérem a ciklus végét, az mindenképpen idén lenne. Szóval lehet beterveztetem.
A 4 órát viszont nem fogom megvárni. Mondjuk 15 percre van innen.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #45969 üzenetére
Hey!
Nálam Febi van a fékkörökben és a szervóban is. Frankón teszi a dolgát. Nemrég volt egy vészfékezésem (forgalomban), úgy megállt az autó mint a szög.
szervóolaj
fékfolyadék
Ha a teljes fékrendszert át akarod öblíteni, lehet hogy egy liter kevés. Attól függ mi az az öblítés ami szerinted elég. Nyilván minél tisztább és frissebb a fékfolyadék a rendszerben, annál jobban működik. -
erdey_a
őstag
válasz troll81 #46097 üzenetére
ezt nem bírom felfogni agyilag. hogyan lehet külföldön ennyivel. olcsóbb? vagy inkább miért ilyen drága idehaza? unixnál kalkuláltam - oké, nyilván nem olcsók ők se - és 160-200ezer körül lenne a 4 tárcsa plusz a betét.
hát holnap kérek egy ajánlatot a kwikfit-től a melóra...Vérboci
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #46279 üzenetére
Én kerékagycserekor a tengelycsonkra, illetve a kerékagy és a féktárcsa közé rézpasztát kentem, mert a tárcsák már csak a kerékaggyal együtt jöttek le mindkét oldalon. Még nyáron cseréltem őket, és rendelnem kellett lehúzó célszárszámot csak ezért, mert nem akartak lejönni, annyira össze volt rohadva minden mindennel.
Na most a kerékcsapágy/agy cseréből így lett egy komplett hátsó fék felújítás.
Féknyergekhez és betétekhez pedig fékzsír a megfelelő.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest