-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #46755 üzenetére
és Balcsix!
Ja lemaradt...benéztem. Kulcsnélküli indítás van. Így akkor 2 db. passzív kulcs lehet hozzá.És az említett 2.0L Duratorq (110kW/150PS) Euro 6-os motorhoz kell adblue?
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #46758 üzenetére
A manualt leszedtem, de abban sehol sem említi az Adblue-t. Így akkor biztosan nem kell bele.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
n1nja
tag
válasz molnarpeter #47540 üzenetére
Mindig 1 kattanásig tankolom.
-
ViZion
félisten
válasz molnarpeter #47551 üzenetére
A csomagtérajtó belsejében kentem át vele a gagyi csavarokat. Alvázvédőzésnél 2 réteg Korant és utána ment az alvázvédő. A maradékot kikentem a rozsdás kiskapura, gondoltam, h nem marad meg... de kibaCCtam magammal, mert látszik, h hol kentem át, festhetem az egészet (amúgy is terv volt), pár esőt eddig kibírt.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz molnarpeter #47553 üzenetére
Autotil a kenhető, meg a Motip "rücsi" spré.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #47553 üzenetére
kentem mar le full rozsdas vasat koranttal en is es evek ota birja
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
hdanesz
senior tag
válasz molnarpeter #47605 üzenetére
Igen, elkelt. Szerencsére.
Akkor ez már előbbi verziós autó lehet?
-
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #47607 üzenetére
Nekem volt mindkettő (igaz nem faceliftes volt az mk3) de szerintem helykínálatban és felszereltségben is jelentős az eltérés
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #47605 üzenetére
Euro6 és nincs adblue? Tudtommal a legutolsó adblue nélküli dízel euro5-ös volt, euro 6-os olyan szigorú lett, hogy csak scr katival lehet teljesíteni, vagyis eddig én így tudtam.
-
hdanesz
senior tag
válasz molnarpeter #47607 üzenetére
És a 2.0 TDCi ....T8CCF....kezdetű motorkóddal? Arról mi a vélemény? 179 LE, 1997cm3.
Ez már Mondeo. -
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #47621 üzenetére
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #47686 üzenetére
Focus mk2 lengéscsillapítója is belemegy mk3-ba, annyi különbséggel hogy magasabb lesz az autó.
-
krypton
senior tag
válasz molnarpeter #47660 üzenetére
Ezt az üzenetet nem teljesen értettem. Átírásnál egyből motorkódosra írtani alatt mire gondolsz? Mindenesetre SZERINTEM érdemes az ilyet elkerülni, jobb nem pereskedni .
Mellesleg szembe jött egy másik C-Max picit drágábban. Ezt is 20e km-enként szervizelték (bár nem mind hivatalos Ford szervízben, de számlával), 100-nál volt egy kuplung csere (számlával), sokat városoztak vele. Az árban "benne lehet" egy téli kerékszett, erre nyilván rákérdeztem, mert ez is egy pár százas költség lenne. Mit gondoltok az autóról, és szerintetek ez a 4.4 millió reális ár? -
sparta2
tag
válasz molnarpeter #47734 üzenetére
Tudtommal ott lánc van.
-
sparta2
tag
válasz molnarpeter #47736 üzenetére
Nos, én erre a cikkre alapoztam. Azt valóban nem írják, hogy mikortól volt a motorkonstrukció váltás dátuma.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #47736 üzenetére
Kíváncsi lennék mit szólna az öreg Ford ezekhez a mai konstrukciókhoz.
A modelT-ben se vízpumpa se olajpumpa se benzinpumpa nem volt és kerozinnal is ment. Még ma is komoly mennyiség üzemképes, száz évvel a gyártás után. -
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #47736 üzenetére
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #47753 üzenetére
Hát, eddig mentem vele vagy 2km-t városban...
Első benyomás: sosem volt automatám, fura, h nem kell kuplungolni. Böszme nagy jószág és kényelmes fotelek vannak benne.
Láttam két jutyúk videót róla, hámló beltér, vacak motor, gondolom az automata váltó se egy életbiztosítás.
Gondoltam nyár végéig elautókázok vele sokszázezres ráköltés nélkül, aztán mehet. Max veszek rá 4 új gumit meg olajcsere azt' jónapot.
Rönó topicba már bejelentkeztem vele.Ajándék lónak meg nikukucsku protku.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #47760 üzenetére
igen és egy dugótörés.
-
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #47811 üzenetére
Szerintem ez sync 2 képek alapján. És a CarPlay csak sync 3 felett működik.
-
hdanesz
senior tag
válasz molnarpeter #47811 üzenetére
Köszi szépen! Vezérlés csere volt a kocsin 3 ezer km-rel ezelőtt, vízpumpával együtt. A többiről nem tudok.
Holnap nézem meg közelebbről.
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47858 üzenetére
Persze ezek a mókolások megvannak. Csak arra lettem volna kíváncsi, hogy "hivatalos" visszajelzés van-e.
A Focusnál tudtam, hogy kb. 500 kilométerenként regenerált. A Konwei kütyü be volt dugva az OBD-be. Olykor-olykor rányomtam menetközben a Forscanre, és a beállított adatoknál láttam egyből hogy csinálja-e, illetve hogy hol tart.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #47927 üzenetére
Nem a zsanér nyikorog, hanem az a túlnyitást gátló nem tudom mi, ami ott a kábelkorbácsnál van és mikor becsukod az ajtót bemegy az ajtóba.
Ford szerviz bekente 1x, jó volt 2 hónapig.
Legközelebb bekenték mással, az se volt tartósabb. (fehér zsírral asszem)
Viszont a többi 3 ajtó nem nyikorog pedig 21 évesek azok is.Mindegy nem akarom megoldani már a dolgot csak fura hogy az az egy nyikorog. Lehet mivel bontott volt sérült az a felület amiben jár az a merevítő, vagy hiányzik belőle valami teflon tömítés amin csúsznia kéne?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47917 üzenetére
Persze volt. De még ismerkedek vele. Feltárom, és megpróbálom elhárítani ezeket az apróságokat. Viszont a két tükör nekem is kissé nyekeregve hajlik be, illetve ki.
Majd rálesek erre is.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47934 üzenetére
Köszi az infót. Csatit kezeltem kontakt spravvel. Viszont a saru félig le volt csúszva. Lehet ez okozott valami anomáliát.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #47936 üzenetére
Legközelebb fékbetétcserékre megyek, akkor megint ránézünk.
A Konwei az semmit nem mutatott. Illetve kiégett izzókat, valamint az előzőtulajnál maradt hibakódok, amik vélhetően egy akkulemerülésből eredtek ( említette, hogy 1 éve vett bele akkut mert a másik lemerült. ) . Töröltem őket a Konwei adapter és Forscan kombóval, nem is jöttek vissza.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #47961 üzenetére
Azonos cikkszámokra nézve - tanulság nincs, egyik itt olcsóbb, másik ott
(gyártó, olcsóbbik bolt, amennyivel olcsóbb)
Lpr Kovács -18 Ft
Champion Kauffer -495
Valeo First Kauffer -455
Delphi Kovács -639
TRW Kauffer -201
Bosch Kauffer -456
Febi Kauffer -199
Ferodo Kauffer -1649
Textar Kauffer -300
Ate Kovács -276
Zimmermann Kauffer -1867
Hella Kauffer -1658 -
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz molnarpeter #47990 üzenetére
Csak két isofix van a középső sorban, hiába három különálló ülés és szerintem újan már nem lehetett kapni egy évvel ezelőtt. Amúgy praktikum és variálhatóság szempontjából a Q7 lett volna a legoptimálisabb választás, mert annak még a harmadik sorában is ott a két top tether-ös isofixes rögzítési lehetőség és akkor anyuka odaül, ahol a legjobban tudja intézni a gyerekeket.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #48022 üzenetére
A kolázs fotón a 4. fotón már celuxxal lezárt állapotban látható.
cappa72: Csak a kalapács nagyobb, meg a fúrószárak?
Ma az akksit veszem ki, gyártási dátumot keresek rajta. Hamar kiírja a "Low battery" üzenetet, ha álló helyben valami utastér világítás vagy más fogyasztó bekapcsolva marad.
Az eladó említette, hogy nekik is lemerült, vettek bele akkut, bár felesleges volt.
Lehet egy bms szenzor reset is kellene.
Akksi kapacitást csak a számítógépes Forscanből lehet állítani ugye? Ha esetleg nem megfelelő lenne beállítva.Vajon egy 2014-es,140 lóerős, 2.0TDCI magasan felszerelt, de nem start/stopos autó milyen akkuval jöhetett ki?
Kíváncsiságból megnéztem tegnap, miért van lecsavarozva egy fedél a vezető ülés mögötti lábtérben. Gyanús volt a műszerfal közepén lévő "premium sound system" felirat, illetve a lábtéri üreg fedlapon lévő két kis kerek rács, ami a magassugárzók védőrácsával egyezett meg.
Ez fogadott:
Eddig pozitív "meglepetések" értek csak az autóval.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
BuktaSzaki
tag
válasz molnarpeter #48109 üzenetére
Ennyire még nem nagy a gáz, igazából egy időszakos szervizre mennék, de egy váltódiag sem ártana. De jegyzem, ha egyszer menthetetlen lenne
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #47736 üzenetére
Focus mk4 1.0 EcoBoost motorhiba - közben kaptam visszajelzést, valóban az olajpumpa szíja volt a gond, nem a vezérlés
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #48164 üzenetére
Szerintem ezt pont leírtam ugyanígy a zárójelben.
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #48182 üzenetére
ja, valami komolyabb jobb lett volna, de erről tudom, hogy nem okoz gondot a szénkeféknél, és volt belőle kéznél hosszú csövecskés spray. Nem tudom, próbálkozzak-e még, műszerolaj és fehér, lítiumos wd40 is van otthon, de már megbarátkoztam a kb 9e Ft-os bontott árral. Az is igaz, hogy legfeljebb a szerelésre fordított szűk egy óra bánhatja.
Nem hiszem, hogy a kefékkel van gond, anyag is van bennük, és kimondottan csapágyhangnak hallom.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Dißnäëß
veterán
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #48260 üzenetére
Van itt Magyarországon olyan labor/cég aki bevizsgál olajmintát?
Érdekelne milyen állapotban van a motor így 283+ ezer kilométer után./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
subaruwrc
félisten
válasz molnarpeter #48304 üzenetére
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #48334 üzenetére
Jó kérdés
Úgy még nem próbáltam mert szenvedés leszerelni a szíjat. -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #48344 üzenetére
Ezt nem ismerem, de meglesem. Köszi a tippet!
Én Forscant használok.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
robertka
tag
válasz molnarpeter #48382 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nekem ilyen a tárcsa szóval még ellen is lehetne tartani. Ha jól látom öntvény és nem két részból van összeállítva. Szerintem vennék egy ilyet vagy elkészíteném magam ezt a szerszámot a vezérműtengely szíjtárcsához, de akkor ez jó lehetne a főtengely tárcshoz is? Nem tudom, hogy a tárcsánál jobb ellentartani vagy teljesen mind egy mert a főtengelyen keresztül is ki kell bírnia. -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #48431 üzenetére
Igaz, de lehet pattógósabb lesz tőle a kocsi. Jobban örültem volna ha a gyári méret van rajta. De ezzel vettem. Elkótyavetyélni meg nem akarom, mert az első kettő idei gyártású Contonental, a hátsók is pár éves szintén Continental gumik. PremiumContact abroncsok.
radi8tor: Jogos.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
venom8888
őstag
válasz molnarpeter #48438 üzenetére
Autofényezö poliroz nem? Oda kell vinnem.
-
sandró60
addikt
válasz molnarpeter #48451 üzenetére
Köszönöm a tájékoztatást,hogy mihez igazodjanak
-
sandró60
addikt
válasz molnarpeter #48468 üzenetére
Köszönöm!
Amúgy nem vagyok regisztrálva Facebook-on.[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #48593 üzenetére
Nem a spray-ra gondolok. A Focusba is tettem néha-néha 1-1 rendszertisztító adalékot.
A Merivat meg lehet helyretette egy LM adalék anno.radi8tor: lehet.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
szuszinho
őstag
válasz molnarpeter #48637 üzenetére
Két éve a fiókban van, csak most le kellett bontani a hátsó ajtót belülről (2007 kombi).
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #48674 üzenetére
Én is ezeket a cuccokat nézem, de inkább a drágább elemes verzió tetszik jobban (M229). Nem feltétlen akarnám fixen rákötni a kocsira.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #48739 üzenetére
közben a linket megtaláltam de elvileg az archive.org nem jegyzi:
A hozzá tartozó szöveg megvolt egy privát beszélgetésből:
"Buktatsd ki a kesztyűtartót a két oldalának összenyomásával. Mögötte van a ventillátor, és ettől balra hátul egy fehér panel. A panelt alul egy csavar rögzíti. Bal kézzel és marokcsavarhúzóval a panel kiszedhető. A venti előtétellenállása van rajta.
A panel helyén a klímatisztító spray csöve bevezethető. Könnyen elakad, akkor jó, ha a szórófej hallhatóan eléri a fém párologatató lamelláit. Én kb fél/harmad flakont nyomtam bele. (Esetleg közben egy pillanatra bekapcsolható a venti, hogy mindenhova benyomja a habot) Hagytam 10 percet hatni és csak utána kapcsoltam be a ventillátort.
(Kiszerelt ellenálláspanellel ne járasd tartósan a ventillátort, mert esetleg valamit összeolvaszt az ellenállás.)" -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #48739 üzenetére
Tyűűűűű! Itt regisztrálva voltam a 2000-es években, amikor az 1-es Focust vettem. Na ez sem ma volt.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs