Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz LaMazZz #3100 üzenetére
Azért én abban nem hiszek, hogy egy hibás mod okoz ventifelpörgést és gép restartot...
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
LaMazZz
tag
válasz n0tr3adY81 #3101 üzenetére
Nem volt restart kikapcsolt teljesen.
De utána vissza kapcsolt egy nem volt gond meg ma se semmi gond vele még játék közben sem.
De azért remélem nem lesz vmi komolyabb gond a géppel. -
height
aktív tag
.
[ Szerkesztve ]
-
Fel
addikt
A Steam-en december 1-ig akciós a Farming Simulator 15 és minden DLC-je!
Alap játék -60%,
Gold Edition (Alap + a kieg) -40%,
ITRunner, JCB, New Holland DLC -50% kedvezmény. -
jani04
aktív tag
Kezdő pp vagyok tehát lehet ebből fakad a tudatlanságom és a kérdésem.Ezért előre is elnézést kérek ha felháborító amit kérdezek.
Mi értelme van megvenni ezeket a DLC-ket ha sokszor jobb módokat találok a neten?Tényleg érdekel,hogy miben más a DLC mint a módok amiket leszedek?
Hozzáteszem gyorsan nem warez játékon tolom. -
jani04
aktív tag
Jobban belegondolva tényleg van értelme ha valakinek olyasmire van szüksége ami amúgy nincs.
-
olivera88
veterán
A Steamos DLC-t lehet használni a nem steamos játékhoz? Nem DVD lemezes játékom van hanem FS oldalán vásárolt.
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
height
aktív tag
válasz n0tr3adY81 #3112 üzenetére
Köszi 😊, megvan 😊 csak azokat a mód készitőket nem értem miért írják a mód ismertetőjében hogy műtrágyával(fertilizer) is tölthető, de mégsem lehet feltölteni a pótkocsit 😏
-
n0tr3adY81
aktív tag
Túl sokat vártok ettől a csapattól.
Múltkoriban kellemesen elbeszélgettünk maptest közben SurciHUN nevű modellező komával erről az egész Giants dologról.Nagy vonalakban annyi a történet, hogy már a kezdetektől fogva (2008) a modderekre támaszkodnak, ill. az új kiadás(ok) "fícsörjeit" sem a saját ötlet-szekrényük legaljából kotorják elő. És akkor még finoman fogalmaztam...
Én csak a 13-15 időszakról tudok nyilatkozni, a teljesség igénye nélkül pár dolog:
- bálák, gépek fizikája -> '13 MoreRealistic mod (kiadáskor az 1.1 patch előtt ezért csúszkáltak a gépek)
- erdészet ->'13 Forst mod
- gépnek tempomat -> '13 ESLimiter
- shaderes fillPlane a pótkocsiknak (ott telik a pót, ahova ürít a kombi) -> '13-as modAmit képtelenek fixelni '11 óta:
- multiban a szervernél és a kliensnél egyszerre közlekedő vonatok
- multiban közúti forgalom
- maximum 4 festhető textúra használható 1 négyzetkilóméteren a Giants Editorban
- több CPU szál támogatás
- alacsony fps ATI kártyáknálFrukt0r, aki nagyon nagyon jó scripteket készített a '13-hoz, javarészt a fent emlitett dolgok miatt hagyta abba.
Ennek fényében enyhén szólva szánalmasnak tartom a kiadott szavazásukat, hogy mi felé kanyarodjanak a '17 kiadásakor.
Célszerűbb lett volna a "Mit lopjunk össze nektek?" címet adni a szavazásnak.Még egy cinikus gondolat a végére, ami remekül jellemzi az én olvasatomban az egész Giants szavazást.
Van egy 20 éves, kivül-belül rohadó Trabantom. Lopok rá metálfényt, lopok rá alu felnit, hegesztek rá szögvasból spoilert, flexel vágok levegőbeömlőt és lemegyek a Tesco parkolóba rajolni, hogy mekkora fain vagyok...Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
height
aktív tag
válasz n0tr3adY81 #3119 üzenetére
n0tr3adY81 nagyon jól megfogalmaztad teljesen igazad van
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3119 üzenetére
Nem tisztem a Giants-t védeni és nem is ez a célom, de ez túlságosan egyoldalú megközelítés.
Az miért baj ha olyan irányba fejlődött a játék, ami a felhasználók körében népszerű volt? Inkább hagyták volna figyelmen kívül az igényeket és erőltettek volna saját ötleteiket mindenáron?
Nem annyira a modderek, mint a moddolhatóság tartja életben és ezt okosan meghagyták az elejétől. Ha nincs ez a "gagyi" játék, akkor nincs mit moddolni sem, és ma nem itt tartana.
Én személy szerint alig pár tucat modot tudok mondani ami nélkül hiányérzetem volna és ezek többsége script
Jó új mapokat kipróbálni, kényelmesebb ha valaki csinál egy multifruit pótót vagy kanalat, és nem saját kezűleg kell megcsinálni. Ezzel együtt a modok többsége sajnos felesleges és gagyi, korábbi verziókból átemelt tákolmány amit az idő kirostál. A sok próbálkozásból születik az a kevés tényleg jó.
Sok hibája van a játéknak, ezt mindenki tudja, bőven volna mit javítani, de konkurencia híján csak apró változásokra lehet számítani. A konkurencia hiányát pedig nem a Giants-on kell számon kérni. -
olivera88
veterán
válasz Pist@bácsi #3121 üzenetére
Egyetértek. Amúgy lesz konkurencia nem sokára, a Cattle & Crops [link] , ha nem hallottál még volna róla esetleg. Kíváncsi vagyok vajon mi sül ki belőle majd.
FrezeR Van benne valami.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz Pist@bácsi #3121 üzenetére
Ők elkészítették az alapot, ami valóban remekül moddolható. DE! És itt jön a feketeleves.
A saját ötletes fiók.
Miért az a tendencia, hogy az előző részhez megjelent modok csak a következő részben "debütálnak" alap feature-ként?
Élből elő tudnék húzni jópár dolgot, amit működőképes UPK-val saját magamnak megcsináltam CSAK az állattartás részhez, és egy modként se jelent meg sehol, senkinél...
FSH Modding mapot ketten csináljuk június óta. Átlag napi 4-6 órát lehet rá számolni / kopf. Közel a vége, lehet egy átlagot vonni, hogy mennyi idő alatt készült el.
Készítettem egy hátsó farvilla modellt (cca. 5-6 óra hossz), koszolódó AO (Ambient Occusion) textúra elkészítése renderrel két óra, "ingame" .xml megírása 1 óra.
És ezek csak a modellek, mapok. Egy multiképes .lua script elkészítése hatványozottan több időt vesz igénybe (gondolok itt akár egy forst modra pl..)
Ami bekerül a következő kiadásba és más pénzt keres vele. Holott közösségi jószándék-projekten alapult az egész. Nekem ez piszkálja a csőröm.
** Nem kerestem erre vonatkozóan EULA-t v. bármilyen license-t, de arra mindenképp kíváncsi lennék, hogy milyen precedens értékű ítélet születne ezek fényében egy bírósági tárgyaláson. Remélem érted mire gondolok. **
Abban természetesen igazad van, hogy konkurencia nélkül nehéz. Mindaddig ez fog is működni, amíg lesz egy BM-Modding, vagy egy Marhu aki készít értelmes scripteket a játékhoz. De csak addig.
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
donmackó
őstag
Tud valaki linkelni egy normálisan működő Big M500 fűvágót, a gold alá. Amit használtam 1.3 alatt, azon nem megy a rendezett vágás a gold alatt (1.3-nál még működött), csak a széles szórás megy.
Ezt csak így itt hagyom ;)
-
jani04
aktív tag
válasz Pist@bácsi #3121 üzenetére
Szerintem nagyon nem is lehet védeni őket.Toltam a 11-et is a 13 kimaradt de szinte ugyanazon a szinten van alapokat tekintve a 15 mint a 11.
A mód lopkodásuk meg köztudott dolog már rég régóta.
Én is kiakadnék a móderek helyében ha az én munkámból keresne más pénzt.
Nem lenne jó néhány mód készítő aki felülmúlja azt amit a Giants kiad már rég ment volna a játék a kukába. -
gogabi79
tag
-
FrezeR
senior tag
válasz n0tr3adY81 #3124 üzenetére
Csak úgy képzelgés szintjén, annyira kíváncsi lennék rá ha összeállna pár ember akik értenek a map építéshez, programozáshoz, textúrázáshoz, script készítéshez stb, hogy ha 1-2 év alatt össze kellene állítani a játékot mire mennének? Én azt hiszem meglepődnénk rajta
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3124 üzenetére
Én nem mondom, hogy nincs igazad. Másrészt. a zavaró hiányosságokat nem a moddereknek kell megoldani.
A fejlesztéseket nem fogják elsietni amíg nincs konkurencia. Több bőrt lehet lehúzni a rókáról. Még a javításokat sem kapkodják el. Az 1.4.1 patch-ig kellett várni, hogy az összes gomb használható legyen a G27 -en.Értem mire gondolsz. De ez a probléma egy rendkívül szűk kört érint. Mi lenne a megoldás? Fizessenek a moddereknek? Mennyit? Legyen drágább a játék? Vagy hagyják figyelmen kívül mi az ami népszerű és igény van rá? Én sem olvasok EULA-t, de biztos, hogy jó előre levédték magukat.
Egy dolgot be kell látni, a játék modok nélkül is ér valamit, ez fordítva már nem igaz. -
pisi.pasz
újonc
Sziasztok, lenne esetleg valaki aki már nem használja a játékot és esetleg megadná az eredeti kódját? itthoni boltokban már sehol sem találtam a 2013-at de szeretnék multizni egy haverral.
Egy kedves fórumozóak hála már csak 1 kulcsra lenne szükségem, ezúton is köszönöm neki -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz pisi.pasz #3131 üzenetére
Steam 4 euro kb 1500 ft
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
n0tr3adY81
aktív tag
Na erre a "mi volna ha" dologra tudok válaszolni...
Nem tudom, hányan dolgoznak a Giantsnél, de;FreeZer : mi szabadidőnkben készítjük a mapot, anyagi ellenszolgáltatás nélkül..És a szabadidő, mint olyan változó eléggé - így tartunk 5 hónapnál a pályával, ami hét végére 100% lesz, és lehetőség szerint igyekeztünk a gyengébb gépekkel rendelkezőknek is optimalizálni.
Azért én odatenném simán egy Björnholm, vagy Sosnovska mellé, és azok munkája mellé, akik ezért FIZETÉST kapnak, és napi 8-10 órában végzik ezt a munkát.
Ugyanez igaz a modellekre is. Szabadidőben egy gyakorlott maya/3ds/ac3d modellezőnek kb 3-6 óra elkészíteni egy pótkocsi modellt, hozzá az xml, koszolódás AO render, stbstb...Itt megint visszamutatok arra, hogy más ezért fizetést kap,
és a MODOKHOZ KÉPEST ipari hulladékot adnak ki...Egyébként nekem van egy sejtésem, hogy túlságosan is kevesen dolgoznak a Giantsnél.
Szerintem többre mennének, mint a mostani gárda...Eleve abból kiindulva, hogy csomó dolog az enginel, scriptekkel kapcsolatban NEM PUBLIKUS, és ezt GDN-en előszeretettel hangoztatják is. Szóval ennyit a szabadon moddolhatóságról.Gab.68 :
Lenne köztes megoldás.. Versenyt kiírni egy-egy adott scriptre/gépre stb. és ott lehetne díjazással anyagilag is elismerni akár a legjobb 3 helyezettet egy pár euroval.Egyébként a patchről meg csak annyit, hogy 1.3-ig a Saitek R660-am tökéletesen működött a játékkal, 1.3 fölött már megfordítja a gázpedált, féket (nem, nem user error).
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
height
aktív tag
Sziasztok, vetőmagot szeretném be rakni a mapba, már a vetőmag töltő állomás is bent van, de nemtudom hogy mit kell még szerkeszteni, hogy tölteni tudjam az állomáson a vetőgépeket, ha valaki tudna segiteni annak nagyon Megköszönöm !
-
Pist@bácsi
őstag
válasz n0tr3adY81 #3133 üzenetére
Én maximális grafikán a gyári gépeket nem tartom csúnyának, médiumon tényleg nem valami szépek.
A modok közt ellenben sok a csúnya, vagy ami szép részletes az megakasztja a játékot (bárt ezt a csúnyák is tudják, sőt igazából az akadás beépített fícsör a játékban).
Több száz modból kb. egy olyan van amit te említesz.
A másik kérdés, a Giants biztosan nem fog fizetni a moddereknek. A felhasználók esetleg fizetnének egy jobb modért, de szerintem ezt is kizárja a Giants, hogy más keressen pénzt az ő játékukhoz készült kiegészítővel. Ez elvileg jogos. A verseny jó gondolat - van is a modcontest - bár nem tudom van-e díjazás.
Végül is a modderek önként áldozzák a szabadidejüket és nem a Giants-ért teszik, hanem a többi felhasználóért és némi sikerélményért. De a hangsúly az önkéntességen van, ez senkinek nem kényszer. Nem tudom más szintén moddolható játék esetében mi a helyzet, de feltételezem, hogy ugyanez. Szóval aki pénzért szeretné csinálni az vagy kiad saját játékot vagy küld egy önéletrajzot a Giants-nek -
FrezeR
senior tag
válasz n0tr3adY81 #3133 üzenetére
Igen tudom. Az ember nem is lehet elég hálás az ilyen embereknek, nektek aki a szabadidőtöket áldozzátok azért, hogy valami nagyot alkossatok a többiek örömére.
Természetesen simán bármelyik map mellé nyugodtan oda lehet tenni, felveszi a versenyt velük.A Giantsos fiúknak is biztos menne jobban is a dolog, de egyrészt lehet, hogy tényleg kevesebben vannak a feladatra mint azt gondoljuk, vagy tényleg mesterséges visszatartás, és a profit többszörösének lehúzása megy rókabőrözéssel. Hogy mit hoz a jövő nem tudom, de nagyon kellene egy igazi méltó ellenfél egy kihívó, aki fejlődésre sarkallja őket, mert most szinte bármit megtehetnek akkor is veszik a játékot.
Egyébként a korábban berakott szavazáson még mindig erősen tartja magát az új márkák játékba kerülése mint lehetséges fejlesztési elem Szóval nem is kell nagyon erőlködniük ha ennyien megelégedtek ezzel a kínálattal amit eddig nyújtanak.
-
jani04
aktív tag
Üdv.
Arra lehet valami megoldást találni,hogy a traktornak ne legyen"utógyújtás" hangja?
A john deere 8530 produkálja nálam azt lehet mondani mind kisebb nagyobb mértékben. -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz Pist@bácsi #3135 üzenetére
Több száz modból 1 igényes..Ez igaz, de ez mind mind csak igényesség, kellő alaposság és utánajárás kérdése.
Amit említesz, hogy van olyan modell, ami megakasztja a játékot.. Nos igen.
Giants javaslata alapján van egy polygon-szám, amit alatt *érdemes* tartani a munkaeszközöket, pótokat, gépeket, kombájnokat (kombájnoknál 50.000 polygon).
Mint réges-régi "fícsör" a fényszórok felkapcsolásánál a megakadás... Én azt gondolom, hogy ezek a "korlátok" mind mind az engine elmaradottságára utalnak - bármennyire is moddolható.Volt a modcontest igen. Láttunk pár nagyon szép munkát a gépek/scriptek között, de pl. a mapok kimerítették nálam a "kalap sz@r" cimketartót
A díjazása a modcontestnek : első helyezettnek volt gyárlátogatás a New Hollandnál, volt valami 3d printer dolog és egy GTX980. Mint azt már többször hangoztattam is, annyira foglalkoznak a közösséggel, hogy ezekről a nyeremény "átadásokról" sehol egy fotó. Se a nyertes, se a versenykiíró részéről.
Donate gomb pedig rengeteg nagyobb modding csapat oldalán szerepel
Job @ Giants : jelenleg is keresnek Senior Programmer, Senior Artist, Senior Level designer munkakörbe embereket.
A programmernél tiszta sor, hogy követelmény a C,C+, ill. LUA programnyelv ismeret. De pl. egy level designer, ill. egy 3DS Max / Maya modellezőnek miért kell értenie a LUA programozáshoz? Számomra kicsit olyan, mint a "nagy magyar átlag", hogy mindenki ért mindenhez, és mindenki csinál mindent. Végeredmény? Ne menjünk beleAsrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
n0tr3adY81
aktív tag
Illetőleg még egy gondolatot szeretnék ehhez a Giants témához hozzáfűzni. De aztán abbahagyom, mert már a kiadó pro-kontrájáról beszélünk, nem a játékról.
Szóval :
Adott egy aranyos kis játék, mégpedig : KSP - Kerbal Space Program.
Unity 3 engine-re épül, elég régóta figyelemmel követem a fejlődését. Steamen 40 ojró, szóval nem éppen az olcsó kategória. Nagyjából űrhajóépítés, valós fizikai szimuláció a lényege. Tényleg nagyon cuki.Amiért felhozom :
#1
Unity 3 engine mint olyan - ha jól tudom - ingyenes licenszű, tehát szabadon használható. Viszont ebben a játékban van egy nagy hátránya : 100 alkatrész fölött a "nitrogénhűtéses szénné húzott i7 9999K" -ból is maximum 20-30 frame per sec jön ki 100% cpu terheltség mellett, 32biten és egy szálon. Ez engine hiba, tudnak róla a fejlesztők.
Jópár hónapja Dev Tuesday-en jelentették be, hogy megvették a Unity 5 engine-t, ami már 64bites támogatással és multi-thread (többszálas) támogatással dolgozik, és megkezdték a TELJES JÁTÉK átültetését az új engine-re, 2016 -ra elejére ígérik a végleges, bugmentes kiadást. Mert - bár kész van - nem szeretnék naponta mini patchekkel toldozgatni-foldozgatni, és nem adnak ki hümmhümmhümm a kezükből.#2
Van lehetőség modként különböző kerék alkatrészeket betenni a játékba, ezzel holdjárót építve. Csakhogy a Unity 5 fizikai kerék-kezelése nekik nem tetszett. Megoldották a gordiuszi csomót : megvették a modkészítőtől az általa írt fizikai kiterjesztést és meghívták a developer csapatba.Zárszóképp pedig annyit tennék hozzá, hogy míg ők licenszelt engine-t használnak, addig a Giants saját fejlesztésű motort - aminek ismerik minden apró szegmensét. Az, hogy nem fektetnek túlzottan nagy erőt egy nagyobb ráncfelvarrásba, ez megint nem a konkurencia sara. Minimális munkával maximális profitot.
Fiatal cég (2015) kontra öreg cég (2008) : mentalitás vs nettó profit. De mint látható van példa arra is, hogy lehet ezt másképp is csinálni.
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
jani04
aktív tag
válasz n0tr3adY81 #3140 üzenetére
Szerintem a fejlesztés elmaradása idővel érezteti a hatását.Pláne ha van konkurencia.Márpedig úgy néz ki lesz.Azt,hogy milyen még nem igazán lehet tudni.
-
dimre70
tag
válasz n0tr3adY81 #3140 üzenetére
Nekem a Giants hozzáállása kísértetiesen kezd hasonlítani az EA felfogásához, kiadnak minden sz@rt, csak dőljön a lé. Ilyen szempontból jó tanárok, nekik köszönhetjük az előre fizess és majd kapsz valamit is.
Lesz sör, diszkó, lámpa, meg csaj !
-
jani04
aktív tag
válasz Farkas86 #3142 üzenetére
Értem és igazat adok neked.De.Ez olyan mintha nem lenne sajnos.....
Az a baj sokan lenézik ezt a játékot holott lenne rá igény nem is kicsi.Pláne a vidékről(faluból)felkerült emberek körében.Míg otthon laktam el nem tudtam volna képzelni,hogy ilyen játékot toljak.Nekem az eredeti szakmám is"sajnos"ez.Mezőgazdaságigépszerelő és növénytermesztő.Szóval elég volt gépben ülni és rázatni magam napközben.Olyan ez az egész mint bizonyos zenével.Közösségben hallgatni ciki de otthon meg megy sunyiban.....
Nem értem miért nem ragadják meg a lehetőséget amíg lehet. -
zsolesz0803
tag
Sziasztok most kezdtem el játszani a 15. játékkal, és egy kérdésem lenne! Ami feltünt hogy itt csak a 3. gomb a tempomat, és nem tudom a sebességet csökkenteni vagy növelni! Ami a probléma hogy a kombájn 29 km/h-val arat, amit nem tudok csökkenteni, a traktorom pedig csak 6 km/h-val tud vetni és nem érem magam utól a föld munkával soha! Esetleg ha valaki tudja hogy mit és hol kellene átírni hogy egy kicsit tudjak variálni a sebességen, írja már meg legyen szives előre is köszönöm!
-
jani04
aktív tag
válasz zsolesz0803 #3145 üzenetére
Szia
Beállítások-irányítás.Itt olyan gombot adsz meg amilyen jólesik.Alapból ha jól emlékszem a 2-es lassít a 3-as gyorsít. -
McEacrhan3
tag
válasz zsolesz0803 #3147 üzenetére
Az senkinek sem működik.
Egyébként nem tudom, neked milyen kombájn arat 29 km/h-val, de én olyat még nem láttam. Igazából 4-6km/h között mozog nagyjából az aratás, a silózás az már gyorsabb. A játékban meg asszem 10 km/h-val lehet aratni. -
Fel
addikt
válasz zsolesz0803 #3145 üzenetére
A 3-as gomb a tempomat, az 1-essel lehet csökkenteni, a 2-essel pedig növelni a beállított sebességet.
Ha munkát végez egy gép pl.: kombájn, akkor a B-vel elindítva a betakarítást, majd 3-ast nyomva, automatikusan beáll az elérhető legnagyob haladási sebességre.A 29 km/órával arató kombi gondolom, vmi mod..Gyaníthatóan hibás, vagy easy módra mókolt..
A 6 km/órával vető traktor teljesítménye pedig valószínű kevés a vetőgéphez. Magyarán nem a sebességhatárolóval lesz a gond, az egész jól működik alapból is. -
zsolesz0803
tag
válasz McEacrhan3 #3148 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 4 akksi, sok extra, garancia, Care Refresh
- Samsung Galaxy Z Fold 4 eladó
- NZXT Noctis 450 ROG gépház eladó
- iPhone 14 PRO 128GB gyönyörű kártyafüggetlen! Fulldoboz! Akkumlátor 96%!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen