Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz AsakuraDave #293 üzenetére

    Ez egy jókora tévhit, hogy más fejlesztők nem 20 évig reszelgetnek egy engine-t. Ott van pl. az Activision és a Call of Duty. Ugyan már maga Carmack se ismerne rá, de az IW engine még a Quake 3 alatt futó idTech3-ból indult. Nulláról megírni sokkal nagyobb meló, mint fejlesztgetni. Jön egy újítás, belekódolják, lehet a modelleket, textúrákat jobb minőségűre cserélni, de az alapokat nem dobják ki, és írják újra. Battlefield 2042 is azzal jön, amit minimum a Battlefield 3 óta pofozgat a DICE.
    Mint ahogy a Windows-t sem írják újra, hiába jött 98, XP, ME, 7, 8, 10. Csak az XP Home utá a 98 vonalat kukázták, és az NT kernellel ment tovább az XP Pro és utódai. De nem is lépett főverziót sem sokáig. Volt is valamelyik újabb Windows-ban olyan hiba, ami érintette az összeset az XP-ig visszamenőleg.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák