-
GAMEPOD.hu
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Simán be lehet tölteni, nem kezdtem volna újra ezért, csinált is a srác egy videót róla step-by-step, beleértve, hogy milyen modokkal jön ki a teljes élmény: Gorgeous VAULT-GIRL - Now Transferrable
Amúgy csináltam pár képet a kis kolóniánkról, amire eléggé büszke vagyok [link]
[ Szerkesztve ]
-
gyimger
őstag
Amikor Diamondban beszélsz a dokival, akkor megkérdezi, hogy ugye nem megint egy átplasztikázás lesz, mert azt nem ő vállalja, hanem egy másik doki az utcában. Na, ez az a jóember, aki átalakít bizonyos összegért. Azt hiszem pont a szomszéd ajtó.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
félisten
-
#96349952
törölt tag
Igen, ez jogos felvetés a jelen helyzetben, ami ugye egy kész produktumot jelent, így ezzel már valóban nincs mit tenni. De szerintem a narratíva (akár a karaktertől származó random, saját magának szóló, elejtett megjegyzései szintjén) ilyen szintű hiánya megint csak egy hiányosság valahol. Legalább megszólalna, amikor
, hogy WTF, vagy valami. Vagy hogy nem, ilyen nincs, biztos csak álmodok, vagy akármi. A játkos személyesíti meg a karaktert, azon keresztül lép interakcióba a környezetével, vagyis át kéne tudnunk vinni az érzelmeinket, itt ez rendkívül csekély mértékben lehetséges.meglátja az első mutánsokat Most gondold el, túl vagy az első sokkon, miután
Most ezt hogy reagálnád le ténylegesen, amikor ha jelenleg utazás közben a városban hallanánk egy lövés sorozatot, kis túlzással – egyeseknél pontosan - összeszarnánk magunkat? Sztoikus nyugalommalkiestél a krióból. Aztán felérsz a felszínre és jönnek az óriásszúnyogok, a földből előmászó gyilkos lények és ház méretű kreatúrák, rögtön az elején. Nem. Vissza akarsz menni a Vaultba, hogy összeszedd magad. És itt nagy ziccert hagytak ki, mert ha visszamegy, kutakodás közben találhatott volna pár oktató jellegű holofelvételt arról, mi történt a háború kirobbanása óta. És akkor már jobban felkészülve megy ki. De várjunk csak, mi lett volna, ha rögtön az eszmélés után talál rá ezekre az anyagokra és csak ez után engedik ki a készítők a figurát a pusztaságba? Máris nem lenne annyira vicces és logikátlan az első, közvetlen interakció ezzel a halálvilággal… Még akkor is sokkolnia kéne, de így, hogy kimegy és kérdés, kiakadás nélkülbelemászol a Power Armorba? , aztán nekiáll paradicsomot termelgetni meg ágyakat ácsolni másoknak… Á!kaszabolja a Deathclawot Power Armorban Az nagy kár, hogy ezzel kezdted, a 3 ehhez képest isten, hangulatban egyszerűen nem is lehet egy lapon említeni a kettőt, annyival mélyebb, jobb, súlyosabb az (mármint a 3), és hát a Vegas is egy brutálisan jó, szinte kifogástalan cucc.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Már másodjára írom "ch"-val a sheriff-et. Nem értem miért "németesítem".
Ráadásul magyarul Seriff.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
-
frame>24
addikt
"nem tudom összehasonlítani a korábbiakkal"
Fallout-1:
Ott a fő küldetés(sorozat) első nagy lépésére konkrétan 150 napod volt! Ha szartál rá, ~30-20-10 nappal a lejárta előtt kaptál kétségbeesett hívásokat a bázisról, hogy remélik jól vagy és kurvára sietsz haza a water chippel (óbocs, spoiler)! Jah, ha nem teljesítetted, game over volt. Szóval érted, ha el is kezdtél megfeledkezni az életről, volt egy kb. jól teljesíthető alap quest, amire hihető módon emlékeztettek, hihető fontossággal, és ha az megvolt, NA AKKOR mehettél nyugodtabban felfedezni a világot.
szerk2: Fallout-2 detto, ott is volt időhöz kötött első nagy quest segítség-kiáltásokkal, hogy hol vagy má', csak ott (ha jól emlékszem) nem lehetett időben vissza érni, ami rávitt a fő-quest folytatódó ágára...
(Azon tényleg én is mosolygok, amit már vagy 1000-en írtak, hogy leölik/kinyírják a teljes családodat, aztán mész agrármérnöknek a kistelepülésekre. Én sem tudtam beleélni magam a családom elvesztésébe, hát megindultam motyót keresni a világba.)
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
frame>24
addikt
Ezt arra írom csak, és tényleg csak infóként, mellékesen, hogy legyen összehasonlítási alapod (mert írod ugye, hogy a többit részt nem játszottad), szóval hogy menyire vették komolyan az elejét az "ős" Falloutoknak, ezáltal miért volt beleélhetőbb az egész kiindulási szitu.
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
micafighter
nagyúr
Ha befejezem a jelenlegi küldetésem kipróbálom neked hogy a hármas szintü orvos "bolt" amit épithetsz a településeiden, az ért e arcplasztikához.
Amúgy figyelted az FPS-ed mennyi volt átlagban amikor sokat akadtál? Mostanában mennyi?
Szerintem inkább ahhoz van köze, pl a zárnyitás is FPS-hez kötött gyorsaságú, és lehet pl a terminálnál is van valami hasonló programkód ami FPS-hez kötött és azt okozza hogy magas FPS-en beragadhatsz.
Szerk. Na közben brumi1024 megirta a tutit Nem is gondoltam hogy plasztikázni is lehet konzolból
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
micafighter
nagyúr
-
félisten
-
micafighter
nagyúr
Én próbáltam, pár napja fent van, úgy vettem észre nyertem pár FPS-t, de nehéz pontosan megmondani úgy, hogy 60FPS lock-on vagyok és 50-60 FPS között mozog az esetek többségében az FPSem. Plazmacuccinak viszont nem segitett [link].
Viszont azt nem tudom hogy Plazmacucci nézte-e a mod ShadowBoost.ini fájlát:
fTargetFramerate - fps you need, shadow draw distance will be smootly adjusted until ingame fps meets this value. If you are playing with vsync or fps lock then you must set this value few fps lower (2 to 5) than your actual fps limit is, otherwise the boost may consider your locked fps as balanced by itself and stop increasing draw distance.
Én ezt beálitottam 56-ra.
(#3197) Plazmacucci: nekem ilyen gond nincs. Próbáld meg az fTargetFramerate-et beállitani a max FPS-ed alá kicsivel. Aztán próbáld meg letörölni a modot hogy tényleg azzal van e gond az ajtóknál.
.LnB szerintem egy próbát azért adj neki, nálam pár FPS-t javult az amúgy is jó érték Viszont mivel te FPS lock nélkül játszol, az fTargetFramerate-et nem szükséges módositanod.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Ezt töltsd le: http://www.dev-c.com/fallout4/shadowboost/ (ugyanaz a mod csak a mod készitöjének van saját honlapja ahol mindig a legfrisebb van fent).
Egy zip fájl fog lejönni, ha kicsomagolod ennyit látsz:
A bin mappa tartalma:
A bin mappából mind a 3 fájlt másold be a játék könyvtárába a Fallout4.exe mellé, az elérési út valami ilyesmi lesz:
Neked ennyi a teendő. Alapból úgy tudom az árnyékok rajzolásának távolsága egy fix érték a játékban. Annyit csinál ez a mod hogy az árnyékok rajzolásának a távolságát az FPS-edhez "igazitja". Én beállitottam 56-ra, igy elvileg azt csinálja hogy ha 56 alá esik az FPS-em, fokozatosan csökkenti az árnyékok rajzolásának távolságát, ezzel pedig növeli az FPS-t. Ahogy megy vissza 56 és fölé az FPS-em, fokozatosan növeli az árnyékrajzolás távolságát.
[ Szerkesztve ]
-
davidsone
addikt
ennyi. (amúgy nem) esküszöm h tolható volt 30FPS lock, nagyon ritkán kis dropp, betmobil bepattanásnál tépet be de ezen kívűl tényleg rendbe volt beleraktam vagy ~50 órát.
Fallout4 nálam szinte tökéletes. A textúrák néha tényleg "késnek" de néha észre sem veszem
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
félisten
-
micafighter
nagyúr
Érdekes hogy az utolsó 2 Jamaica Plain képen látszik ugye hogy kevesebb az árnyék a magasra huzott fTargetFramerate=101.0 -nél és magasabb az FPS is, viszont ami még érdekes hogy a GPU-d mind két esetben 100%-on pörög és csak a proci terhelés változott, a kevesebb árnyék számolástól kb 10%-al csökkent a proci terhelésed ami kb 10FPS-t jelentett pluszba
Az fTargetFramerate-et egyébként az átlag és a minimum FPS-edhez képest állitsd be, nézd meg mennyi az átlag, és mennyi amikor a legjobban beesik, a kettő közötti értéket célszerü megcélozni. Mondjuk az átlag FPS-ed 60-an, a minimum meg 45 (pl diamond cityben), akkor én olyan 50-55 közé lőném be az fTargetFramerate-et.
[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
Igen, még van olyan ahol csak körvonal van, de a sorok olyan halványak, hogy nem is próbáltam oda rakni. Azt hittem, majd kiszínesedik, ha lehet használni. A következő szintnél kipróbálom.
Köszi.
A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
Bad Pritt
félisten
Az armor talán tényleg nem, a fegyvercraftolás viszont hasznos. Nem kell várni, hogy neked való jó fegyver essen, hanem egy szutyok kis rövidcsövő vadászpuskából csinálsz egy .50-es éjjellátóval felszerelt, hangtompítós snipert 200+ lőtávolsággal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én is csak Legendary-t fejlesztek, de azért nem mindegy, hogy a Legendary sniper 60-at sebez vagy 130-at a cripple dmg mellé.
Nekem most már semmiből sincs szűkölködés, van mit a tejbe aprítani. Egyetlen bajom az idiot savant karakterrel, hogy az alacsony int miatt sok fegyvermodtól el fog esni, mert nem tud science-t fejleszteni. Cserébe egy melee idiot magas agility-vel csábító lehet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
micafighter
nagyúr
Éppen ezért írtam le azt is hogy melyik miért jó Viszont a legfontosabb dolog tényleg lemaradt, az ilyen szemből nekik megyek terminátor stílushoz az END lesz a legfontosabb
Viszont szvsz vagy a kraftolós perkeket, vagy a cap collector + local leader perkeket érdemes kifejleszteni mert annyi féle mod van a fegyverekhez, hogy a saját játékstilusodhoz tudod öket alakitani, ha be tudod szerezni a modokat. Ha a kraftolós perkeket kifejleszted akkor le tudod magadnak gyártani, ha nem akarod kifejleszteni akkor lvl2-es cap colletor + local leader a CHARISMA ágon, ezekkel tudsz 3as szintü boltokat épiteni, ahol elég hasznos fegyverek és páncélok vannak igen jó áron Nem legendaryk, de a modok miatt megvettem jópár fegyvert, 200 kupakot megért hogy az igy szerzett modokkal a legendary fegyvereimet fel tudjam fejleszteni
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy szerintem ez az egyik legnagyobb baja a Bethesda-féle Falloutoknak (de részben az Elder Scrolls játékoknak is): egy idő után drasztikusan esik a kihívás, sokadik végigjátszásra már az elején se nagy, kivéve, ha magad akarod szopatni azzal, hogy nem úgy fejlődsz, nem arra mész, amerre egyszerű.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mondod ezt egy nappal azután, hogy komplett kis tesztet tettél közre a különböző driverek fps számairól.
Amúgy nem tudom, én nem foglalkozom ennyit a perkekkel, már csak dobálom összevissza, mert ami kéne, az még 5 lvl.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Kinn a pusztaságban, nyitott bázisoknál, nagyobb termekben.
Nem szokott rám rontani egy sem, kaméleonban tolom. Mire feleszmélnek, már 3-4 elpusztult, a maradékot meg vagy shotgunnal vagy lézerpuskával aprítom össze.
Amúgy a távolsági fegyvert nem nagy távolságra értettem, hanem úgy, hogy nem melee. Tehát lőfegyver, csak farok módon fogalmaztam meg.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Persze, gyakorlatilag ha 20-30 méterre érnek, akkor vált hiddenről még csak caution-re, onnantól még 3-4-et minimum tudok lőni. Egy közepes méretű teremben is működik, close combatra a dobtáras shotit tartogatom.
Jamaica Plain már ki lett pucolva, az volt az első nagy tesztje a kaméleon páncélnak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Asszem az egyik settlement-es küldinél kérték, hogy azt pucoljam ki. Azért nem tudom, mert a végén már nem foglalkoztam velük, viszont a térképre kirakta a markert, szóval csak megnéztem, hogy mi a helyzet, hát... nem voltam boldog.
Azt mondjuk hülyeségnek tartom a chameleonnál, hogy ha csak az egyik karvédő van meg, akkor is full láthatatlan leszel. Javítson ki valaki, ha tévedek, nekem a mellvért lett meg elsőnek, de mintha ilyet olvastam volna. Minden plusz darab már csak növeli az álcaértéket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
varadigabor
senior tag
Kaméleon armor volt nekem az egyik enemyn. De mikor meg halt nem bírtam fel venni.....
Big Dig küldetés. Kiszállok a power armorból, erre nem beleszállt a Bobbi..... Küldi végén
El lehet dönteni hogy ellene fordulsz vagy meg győzöd vagy mellé állsz. Ellene fordulásnál egyből kinyírt mert alig sebeztem. Mikor meg győztem hogy menjen el, akkor el vitte az egész armort. Mikor mellé álltam meg kiszúrta a szemem kevés pénzzel, Szóval mellé álltam és utána kinyírtam mikor kiszállt az armorból [ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Konteó topic
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- LEGO klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen