Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz ezittketto #140399 üzenetére
C8-as középmotoros, C7-ig elöl volt a motor. Ha úgy áramlik a víz a motortérben, hogy a légszűrő bemenete a vízszint fölött van, akkor működik. Ha elég sok víz fröcsög oda vagy konkrétan vizet szív a szűrő, akkor utána nincs heppitájm sajnos.
Én nem mertem volna belehajtani a mélyvízbe sportkocsival, de alighanem nyuszi vagyok mint MekkFláj.
-
Phülöp
addikt
válasz ezittketto #140399 üzenetére
"A 9 óra 15 percet eddig úgy kellett írni, hogy 9.15 (ki írta így?), de szeptembertől úgy is lehet, hogy 9:15 (ki nem írta így?)"
November óta használok 13-as androidot, és nagyon fura, hogy kettőspont helyett pont választja el az órát a perctől a zárolt képernyőn.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz ezittketto #140403 üzenetére
Szerintem csak állt a gázon szigorúan. Átlag autósnak fogalma sincs a hydrolocking fogalmáról.
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #140403 üzenetére
Én inkább arra lennék kiáncsi, mennyibe került a verda takarítása, meg hogy mennyire folyt be az a víz az utastérbe.
Ránézésre azért egy Corvette C8 nem túl magas építésű, és nem ismerem az ajtó szigetelési képességeit sem.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #140411 üzenetére
Ja, az mókás, amikor az ajtó gumitömítése még fogja a cucc javát, de mondjuk a pedálboxnál spriccel be a víz. Vagy a kábelkorbács pár hétig még jónak tűnik, majd a korrózió elkezdi pedzegetni a tüskék felületkezelését és jön mindenféle fantomjelenség az elektromos rendszerben. Vagy csak áll a víz a fényszóróban belül.
Én nem stresszelem a kocsit ilyesmivel, ha láthatóan nagy tócsa van az úton, akkor vagy kikerülöm vagy lelassítok alaposan.
Elképesztő ereje van a víznek, ha elég gyorsan mész bele a mély vízbe, akkor simán letép dolgokat a kocsiról.
Amit különösen el akarok kerülni az a gyalogosok vagy bringások beterítése. Nem csak közlekedési kihágás, de atom tetű dolog, amikor valaki egy kocsival beterít egy buszmegállónyi embert.
-
npera
újonc
Polestar felmondott 15% dolgozónak, 250 ember megy a levesbe Göteborgban és 450 globálisan. Ma délután 2-kor tudták meg, akkor ment ki a hír a médiában is a hírzárlat alól.
-
Bujdy81
csendes tag
Na, megvolt a betekintés, ketteskének 77 pontja lett a hatosztályos felvételin. Ahhoz képest, hogy nullát tanult rá és el sem akart menni, nem rossz!
Viszont lehet, hogy nem akar jelentkezni sehova, marad a popóján a nyolc osztályos gimiben...
-
npera
újonc
válasz eattila #140416 üzenetére
Akinek van agya az tudta, hogy mi jön. Kábé egy hete deklarálták az egész céget (!) nulla értékre egy nagy banknál. A motiváció:
- iszonyatos mennyiségű hitel (19 milliárd SEK indulásnak, aztán még 500 és 800 millió extra Karácsony előtt nem sokkal. Plusz a bejelentés, hogy kellene még 14 milliárd).
- nincs saját gyáruk, a Volvo gyárát használják, mindent IS a Volvo ad nekik kölcsönbe
- késett a Polestar 3
- késett a Polestar 4
- nem teljesítették az eladási terveket. Lecsökkentették őket. Még azt sem teljesítettékA bank szerint kilátás sincs, hogy saját lábra álljanak, csak nyelik a Volvo pénzét és azt is hazavágják, ahogy süllyednek. Ezért ment le a Volvo árfolyam is durván, mert a Polestar hitel valami elképesztő kolonc a cashflow oldalon....
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #140419 üzenetére
Nem az lenne a lényege ezeknek a veszteséges presztizsmodelleknek, hogy eladják az alapmárka izéit azoknak, akik Polestarra vágynak, de Volvo-ra jut max keret? Mondjuk hiába van tele a hahu Polestar 2-esekkel 18 millióért, a feleannyiba sem kerülő S90-esekre merek max vágyni, és azokat sem veszem meg használtan sem.
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #140421 üzenetére
És itt jön képbe a Tesla, mert ezektől van olcsóbban új autója, oké, 2-3 hetet kell rá várni, meg Budapestet Bukaresttel keverik néha, de csak egy új, amerikai-német verda, minden elektronikus izével, oké, nem Volvo / Sarkcsillag minőségben (ez utóbbi azért a Polestar 2 indulásakor kérdéses volt... idehaza ahány autós orgánum tesztelte, annyinak akadt ilyenolyan gondja vele).
Új, hatótávban jobb, több eladott modell van, nagyobb merítés is akad, nagyobb a tapasztalás ésatöbbi... erre 18M-ért használtat venni egy új és olcsóbb helyett hátizé.
A különbözetből belefér egy random nyaralás 1 hét valahol.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #140421 üzenetére
A gond az, hogy a Volvo a drágább (!) adott kategóriában. Tehát XC40 BEV drágább, mint a PS2, mert az XC40 az SUV és az drágább
Hiába a jobb autó a PS2 a kettő közül. Kisebb tömeg, magasabb végsebesség, kisebb légellenállás, jobb range és még olcsóbb is
Jövőre nem mondhatok semmit, de el tudjátok képzelni, hogy a PS3 és a hasonló modell Volvo esetében mi lesz a formula....
-
Vodike
tag
-
Jahno
őstag
Na, lecseréltem pótkerékre. Persze ez hétvégén is eszembe juthatott volna, nyugisabb lenne de utólag mindig baromi okos bírok lenni. Erzsébeten nem volt nyitva már a kút ahol normális levegőt lehet szerezni, de egyelőre jó vagyok, hétfőig most már nem akarom elkiabálni, hogy csak kihúzza. Délutánra betervezett autós utak ugrottak, ránéztem a térképre, hogy a kb. 1 óra alatt letudható intézni valók simán 3+ órát vennének igénybe, ott felbasztam az agyam ittam egy sört és aludtam egyet.
-
npera
újonc
válasz Samott #140426 üzenetére
Kínaiak is módjával. Asszem Nio veszít kábé 35k USD-t egy kocsin, aztán a kínai állam kipótolja nekik a hiányt. Ez sem fenntartható modell...
And none of it is profitable – far from it. Nio lost US$835 million from April through June, or US$35,000 (S$48,000) for each car it sold. Nio and other companies in China's sprawling electric car sector have formidable government backing that allows them to withstand such losses and keep growing.
-
zetor2000
senior tag
válasz Vodike #140424 üzenetére
Ez a Budapest-Bukarest dolog itt is volt a fórumon. Nem tudom már, ki rendelt Teslát, de elvitték neki Bukarestbe, azt azért késett az átadás.
A rumok meg váljék egészségetekre!
A Bumbu XO-ról mondják, hogy nem annyira adja, én azt még nem kóstoltam, de majd 1x. Jelenleg Egy Plantation Barbados Grande Réserve meg a Flor De Cana Gran Reserva 7yr és egy Bumbu van idehaza, az első 2 bontott, a Bumbu még fóliás / zárjegyes.
A Demon's Share Rodrigo's Reserve 9 évig punnyasztott viszont bejött (nekem is).
Asszem felkészül a 12 / 15 éves korosztály...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz npera #140430 üzenetére
Nekem szerencsére rendes kerék van. Cserekor egyet meghagyunk a garnitúrából és erre a rövid időre jó lesz. Most éppen ráadásul téli is. Bár a helyét hamar elhasználnám pakolásra, de most jól jött, hogy 20 éve vettem egy rendesebb kerékkulcsot is a közértben. Vettem még csomó mindent, de azok elkoptak mellőle. És az emelőt is tudtam használni, csak elsőre lepődtem meg, hogy itt már nincsenek konkrét emelési pontok, mint a kispóknál volt :-D
-
npera
újonc
tömegközlekedés lvl 9000....
-
npera
újonc
Bátrak a srácok, hogy ezen a kis venyige dolly kerekes állványon túráztatják a motort...
-
Jahno
őstag
válasz npera #140435 üzenetére
Kispónál meg az volt az érdekes, hogy vízszintes az emelő helye luka, aztán ívben emeli. Nálam a Seat akkor még egész értelmes, az a függőleges él csak megvezeti az emelőt, aminek van egy alváz felé nyúló része, ami feltámaszkodik, meg kicsit ívesen a küszöbre is csuklóval. Gondolom modernebb autónál az emelő is egy nem létező fogalom :-D Régebben a gyári dobozba bedobáltam pár dolgot, még fér bele gumipók, WD40, ductape és minimál csavarhúzókészlet, ami azért adhoc jól tud jönni.
Cserébe most kicsit faszul tolattam és végre én okoztam kárt a kocsiban, benyomtam az egyik hátsó lámpám. Természetesen nem azt, ami amúgy is kicsit beázik és nem ártana cserélni. Hétfőn kikérdezem a szerelőt, mert lehet érdemes újat vennem német vagy lengyel Ebayről 25ezer körül.
Mondjuk én is jónak magyarázom aki már lehet kettővel több autót látott közelebbről, de ez megy bele a pótkerékbe, rácsukod a tetejét és szőnyeg, profit:
-
Jahno
őstag
válasz npera #140439 üzenetére
Héten voltak érdekességek az biztos. Meg az újpesti majomnak is kb. az lett a vége, amit mondtam. Ha nem találják meg a rendőrök, akkor 1-2 nap és feladja magát, az ügyvédje meg bekaphassa, szar alakok mindketten.
Reklámmentesebb verziót nem találtam: [link] Ez azért necces.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #140438 üzenetére
"Kispónál meg az volt az érdekes, hogy vízszintes az emelő helye luka, aztán ívben emeli."
Amit bedugtál a lyukba az nem fixen volt, hanem annyit el is mozdult. Nem sokat, de ja. Na meg persze az emelő is tudott dőlni valamennyit. Nem túl széles autó, így kis sugarat is írt le emeléskor, nem volt belőle gond been there, done that
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, izgalmas!
Találtam 3 db új kamerát. Runcam Robin 3, ami valami olcsóbb cucc. 1200 TVL, kíváncsi leszek a képminőségre.
Ha olyan (vagy jobb) képe lesz, mint a Phoenix 2-nek, akkor ez instant get. A felbontása olyan magas, mint a Foxeer T-Rexnek, ami a kedvenc kamerám.
Image Sensor 1/2.8" Starlight COMS Sensor
Horizontal Resolution 1500TVLMég van a Night Eagle 3, ami a 2-essel ellentétben nappal is működik. Nekem nem annyira érdekes, éjjel nem repülök, akkor alszom, mint a nyuggerek
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #140443 üzenetére
Ahogy nézem, az eredeti Phoenix 2 kamerában még 1/2"-es szenzor volt, az valami csodajó képet ad.
A Phoenix 2 SP már 1/2,8"-os szenzort kapott, ami valami starlight szenzor. Annál újabb a PRO, ami elvileg ugyanaz a szenzor, nem tudom mi változott.
Nekem van nano és mikro méretű Phoenix 2 és a képét imádom.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #140438 üzenetére
Ez volt az elso dolog amit beszereztem amikor a kocsit vettem. Csak defektjavito volt hozza, szoval bekerult ez meg az egyik teligumi a csomagtartoba. Helye van, szepen kitolti.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Wacom Intuos Pen&Touch medium eladó
- Feiyutech AK4500 Gimbal + follow focus + hyperlink eladó (standard kit)
- Apple Ipad Pro M1 2021 128GB Wifi + Apple Pencil 2.gen + tok + extra fólia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen