Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz npera #140100 üzenetére
Feketemágia ez is.
If multiple users want to play the same game at the same time on different systems:
The user that purchased the game should play on a system that is not the primary console for the Nintendo Account and that has an active internet connection. The user that did not purchase the game should play on the primary console for the Nintendo Account that purchased the game.
Van egy csomó jó GYIK. Jó olvasást :-D
Szóval kell onlineság és nem játszanak ugyanazzal. -
Samott
addikt
Hatalmasat vágott a Tesla a Model Y árán
Igy meg viccesebb a konkurencia (vagy akar a Model 3) arazasa. Kivancsi vagyok hol az alja, meddig tudnak lemenni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Phülöp #140104 üzenetére
Pont ezert irtam a konkurenciat, nem feltetlenul kell ekkora, ilyen. Meg nyilvan ha az uj ennyi akkor a hasznalt is kevesebbet er. Haromhavi netto, ez meg nem fer bele.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #140103 üzenetére
Mindjárt jön a Juniper (MY facelift).
Utána már nem hiszem hogy a 3-asnál olcsóbb lesz.(bár egyesek szerint azért is olcsóbb a 3asnál, mert kényelmesebb nekik Berlinből Y-nal kiszolgálni a vevőket, mint kínából hozni a 3ast)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
Smart #1 SUV AWD járművel tudtam replikálni kis közelítéssel Ken Block Audi Hoonitron manőverét. Kis közelítéssel csak, mert drasztikusan kisebb sebességnél. Előrefelé haladva gázt elvéve 10 km/h alá lassulva finoman érintve a féket be lehet rakni hátramenetbe, aztán padlógázt adva kikapcsolt ESC-vel durva burnout lesz belőle a másik irányban.
Kipróbáltam tolatásból előre is, akkor is működik.
Annyi a különbség, hogy Ken Block egy erősebb sederintés után kábé 130-ról indított hasonló manővert, szóval az egy másik szint volt
-
npera
újonc
Na, ez egy erős gyomros alighanem, de sajnos a piac nem irgalmas samaritánus. Az SEB bank nulla (!) korona értékre értékelte a Polestart.
Van kábé 18 milliárd koronányi hitel, amit a Volvo adott nekik. És nemrég kellett még 800 misi extra, plusz 500 misi extra, hogy ne dőljenek be. Szóval a helyzet nem alapfokon rossz.
Kezd megdőlni a tőzsde bizalma is, a részvények úgy néznek ki, mint egy éppen klinikai halálba tartó páciens EKG-ja.
-
Sipi-
tag
válasz blueboi69 #140105 üzenetére
Viszont ez Neked akár majd érdekes is lehet:
A cég sajtóközleménye azt is megemlíti, hogy vállalkozások számára, az új állami támogatás elnyerésével, már 13 millió forinttól elérhető Model Y.Még ez is fentebb van, mint a mostani céges autókeret, de már egyre közelít hozzá.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
blueboi69
csendes tag
válasz Sipi- #140113 üzenetére
Háááát ezzel csak az a baj, hogy akkor nincs üzemanyagtámogatás. Az meg többet ér sajnos, különben tölthetném itthonról vagy fizethetném a töltést public helyen, arra nincs támogatás.
Valami hibrid kéne amúgy, hogy itt a local 5km-es körzetben elég legyen a elektromos powaa, aztán majd töltődik amikor hosszabb távra megyünk. -
blueboi69
csendes tag
válasz npera #140099 üzenetére
Meg is néztem mennyibe kerül egy ilyen gép, de gondolom ennél is a fenntartás a drága.
Kurvajó, hogy kb egy tenyérnyi talajon leszáll kb bárhol.
A mostani szülinapomra kaptam cessna vezetést, de esélyes, hogy bele sem férnék rendesen. Azt írják, hogy 102cm széles a pilótafülke, oda nem tudom ketten hogy préselődünk bele.
Viszont elég király azért egy ilyen kisgép, itt nálunk van egy kis reptér, 1db AN2-vel, de nagyon nagyon ritkán repül sajnos. Elég menő lenne egy privát gép, mert rálátnék a dolgozómból és nem is kéne messzire menni érte Bringával kb 5p, gyalog 15. -
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #140117 üzenetére
Töltőkkel elég jól állok, mondtam én ezt, hogy idővel lesznek minden is, aztán némelyik 180 forintért adja, meg persze igazodni kell mindenféle nyitvatartási időkhöz. Ami nyitva van az 300 forint felett méri és 2x10 perc séta sem lenne olyan vészes.
Sokszor lógnak rajt kocsik, aztán a megszokásokkal lenne bajom, hogy valamelyikhez megyek, nincs, tele van, bezárták, nem működik éppen tegnap emelték duplájára és utazhatok ide-oda egy töltőért, mint 90es években az este is nyitva tartó benyakúthoz.
Tegnap poénból kitöltöttem egy GreenGos kalkulátort, de kicsit sántít is, mert abszolút nincs benne paraméter, hogy 2010nél régebbi saját autód van, vagy akár csak 2 napnál hosszabb időre utaznál, de kb. futásra és kiadásra egyik opcióval (saját autó, nem hiteles) bőven olcsóbbat mondott a sajátra, egy 6.5 millió forintos hiteles új autóra meg kb. 100ezer forint/év volt a GreenGo javára. Amire a következő évekre számolt amortizációt, de sok mást nem nagyon és azt sem, hogy egyszer az saját tulajdon lesz. Persze ezeknek a műszaki paramétereit, szolgáltatásait sem lehet összehasonlítani.
Kicsit marketingelnek, hogy a szabadidőt is számoljuk bele, amit a kocsi karbantartásával töltök vagy szervízre várok, nálam az sem talált be, inkább az a rizikófaktor, hogy mennyibe kerül, mikor lesz kész és addig nincs autó a GreenGonak meg kellőképpen van rendelkezésre állása. Nem az az évi +2 óra dönti el a mérleget, ami a szervízzel jár, de ennyi erővel a GreenGo térkép böngészése és szabad autó keresése is felesleges időtöltés, itt meg kimegyek a ház elé és van.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #140119 üzenetére
Igazából az egész elektronyos autózás leginkább annak való, aki otthon tudja tölteni. Az ilyen útszéli töltők nem tudják kiszolgálni azt, ha mindenki átváltana elektromosra, nem is értem miért akarod ezt elvárni. Mégha az összes benzinkutat is lecserélnék elektromos töltőkre akkor sem lenne megoldás, mert időbe tellik a töltés.
Nagyvárosban ott a bringa, tömegközlek, greengo féle elektromos bérlés, akinek meg egyik sem felel meg vagy munkaeszköz annak marad a belsőégésű motoros autó, drágán. Úgy látom, hogy ebbe az irányba megy a világ, nem én evangelizálom ezt.
Aki belvárosban lakik, az mindig azzal érvel, hogy azért lakik ott, mert minden közel van, annak nem kell autó. Aki peremkerületen lakik és nem kertesházban, annak maradnak a public töltőkön való marakodások sajnos. Vagy a dráguló hagyományos autó. -
WiZARD
addikt
válasz blueboi69 #140120 üzenetére
Ha el kell járni töltögetni és nem lehet máshoz kapcsolni, akkor szívás az elektromos autó.
Otthon/munkahelyen töltve kényelmes és olcsó.
Ha valami más fix/rendszeres teendőhöz lehet kapcsolni még akkor se gáz talán. (pl napi bevásárlás, edzés, akármi) De ott már jön az ár kérdés, nyilván nem mind1, hogy otthon 70ft/kWh, vagy random helyen 3-6x áron lehet tölteni.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #140118 üzenetére
Nézd meg hány óra repülés kell évente, hogy a licenszed megmaradjon. Aztán számold ki, hogy a gép bérlés, biztosítás és üzemanyag mennyiből jön ki. Akkor kiderül, hogy a "jogsi" mennyibe kerül évente.
Kispolszkival te jártál, nem? Annál szerintem nem szorosabb. Nincs kézifék, a műszerfalon van minden gyakorlatilag. El lehet benne férni jól, szerintem.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #140079 üzenetére
Lehet. Csak annyi a bérleti díja a cuccnak kb. 2-3 napra, amennyiért mi megvettük a miénket. Igaz a miénk nem csúcs technika, hanem 8-10 évvel ezelőtti csúcstechnika, de eddig egyszer sem okozott gondot, hogy az a fél mp hiányzik Alberto Tombához képest, amit a fejlettebb technika adna...
Ráadásul felnőttnél a síléc+bakancs kombó kb. 15-20 évre így most megvan...
-
blueboi69
csendes tag
válasz npera #140123 üzenetére
Ja persze, tudom, hogy bérelni olcsóbb Ez már szerintem valami luxuskivitel lehet a képen, de ez így első blikkre akkoris elég szűk. Kispolszkim volt már, igen, mondjuk akkor sztem kb 30kg-al kevesebb pluszsúly volt rajtam
Cessan szimulátorban ültem, ott ha jól emlékszem, akkor elfértem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #140119 üzenetére
tegnap Premier Outlet -> 18ker varoson keresztul 15h utan
nyilvan bicajos megint kb nulla barmerre is neztem
ket Foodpanda/Wolt kajafutar volt csak a Mester utcai zebranal, ahol a sarkon pont van vmi kifozde
az Ulloin kifele haladva egy jott szembe iranyban jott egy egyseg a Klinikak es a Nagyvarad ter kozotti szakaszon, azon kivul zero egeszen a Kispesten kb a Lehel utcaig, ahol vege van
meg akkora dugo volt, hogy Petofi hidon eppen csak 80-85-l tudtam menni
Kosztolanyi - Allé - Petofi hid... kb zoldhullam
egeszen a Kelenfoldi buszgarazstol csak az Ulloi-nel fogott meg a lampa, amikor ott jobbra kellett fordulni
szoval nemtom megint hol lehetnek azok a tobb km-s behalucinalt osszefuggo dugok, meg az a tobb ezer bicajos is ismet merre hömpölyöghet, de az kb vmi alternativ dimenzio lehettöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #140125 üzenetére
Egy 1946-os J-3 Cub mondjuk puritánabb.
Azt mondjuk kézzel be lehet rántani menet közben is, elég egyszerű technika. Működik jól. -
hobizoli
nagyúr
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #140138 üzenetére
Erre látok eleget, de mindegy is. Cél van, haladás is akad, generációváltással eleve nyitottabbá válnak a népek mindenfélére is. 15 éve rollerrel is ufónak néztek, ma már természetes látvány.
Nem neked kell kiszállnod, és bringáznod, de mi bajod azzal, ha másnak lehetőséget csinálnak abból a területből, amit amúgy is elvennének az autóktól, max gyalogosoknak adnák. -
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #140140 üzenetére
en meg adnek nekik egy idohatart, hogy erezzek a motivaciot, meg a sulyat a dolgoknak, a habisztizés helyett
pl ha 2026dec31-g nem eri el egy kijelolt bicajut atlagos napi kihasznaltsaga egy szintet, akkor lathatoan nincs ra valodi igeny se a levegobe dumalassal ellentetben, ami alapjan kijeloltek oda es sajnalatos modon megszunik
ugyanott 10 evig nem is lesz ujra kijelolhetoaztan ha vki tenyleg fontosnak tartja, majd hasznalja
ha nem, akkor erdemtelenul volt ott eddigisorankent 2-3 bicajosnak tok felesleges, mert annyi elfert eddig a jardan is akar, meg a forgalmi savban is
ja es meg vmi:
kotelezo a lathatosagi melleny, mukodokepes fenyvisszavero csikkal, meg egy x lumen fenyerot meghalado lampa hasznalata... es nem eleg annyi, hogy "én látok"*
nincs, nem mukodik, "alibi" = 50k tanulopenz*: minden jarmu azert vilagit elsosorban, hogy ot lassak masok
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #140144 üzenetére
Van céldátum, de 203x. Amúgy simán összhangban dolgozik a kormány, a tömeges elszegényedés miatt az autózók száma eleve csökken, a bérletek kiherélése és árazása a gyalogos/bringás arányt húzza, de mindegy is. Ideális esetben eleve a felét feltöretném, zöldet rá, máris kevesebb hőt vesz fel az utca nyáron, nem kell teljes szélességben aszfalt
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #140138 üzenetére
Én párszor kérdeztem, hogy a jövőben hol és mikor nézzük meg, de nem mertek mit mondani. Nyilván az lesz, hogy az Üllői elején X-Y óra közt elmegy 12 bicajos, akkor az pont elég és csökkenteni kell a forgalmat, de előre nem mondják meg mennyi lenne az elvárható átlag, csak különben is rossz időben meg rossz helyen nézegettem.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #140145 üzenetére
Új arc esett be a fotós csoportba, jönni szeretne mindenfelé de nincs autója. Hétvégén havernak útba esett, de nem lesz ez mindig így de következő 2 napban optimalizálva ahhoz, hogy Örs vezér környékén lakik, kb. megoldhatatlan gordiuszi csomóba futottunk.
Majd lesz valami, ma már villamosoztam.
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #140146 üzenetére
mar te is azzal kezdened, hogy bonccsukle
kozben meg a tomegkozlekedes kapacitasa is csak csokken es nem no, de azt persze elvarna mindenki, hogy tobben hasznaljakPrágaban 65km metro, 142km vilivonal van az 1,3millios varosban
Bukarestben 80km metro, 141km vilivonal van az 1,8millios varosban
Budapesten 39km metro, 149km vilivonal van az 1,75milliosbanna? sehol nem vagyunk
ebbol 2x ennyit kene csinalni, mint ami van
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DJI Osmo Action 4 Adventure Combo +ND8 és ND32 szűrők +32GB SanDisk Extreme SD kártya
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen