-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronus
tag
Sziasztok!
Több videóban is láttam egy kis sárga nyilat ami mutatja a kijelölt objektum milyen irányba található, így nem kell össze vissza forogni, hogy rátaláljon az ember...Kérdés az lenne, hogy ezt hol tudom beállítani mert én sehol se találom.
Köszi előre is!
-
Kronus
tag
Nálam enyhén remeg a kép bedokkolva.
Ez normális jelenség?[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
válasz rexsimus #5730 üzenetére
Az rendben van, hogy nem kezdőbarát a játék, egy szimulátor nem is legyen az, de azért szerintem nem kell kapásból kiröhögni a másikat...
Lehet nem volt a fogalmazásom elég helytálló.
Azt én is tudom, hogy a pici radar szolgál a tájékozódásra, csak feltételeztem, hogy esetleg ez egy + bekapcsolható segéd funkció. Mivel az első perctől hotas-al játszom így nem találkoztam ezekkel a nyilakkal (ami akk az egér+bill esetén jelenik meg)
Persze elfogadom nem lehet mindenki olyan vérprofi mint TE, de akkor sem értem miért kell lenézni a másikat... ez tudtommal 1 fórum ahol ha néha (sokszor) hülyeséget kérdeznek az emberek, de pont az a lényeg, hogy ha valaki tudja a választ akkor az segíthet a másikon.Amúgy meg 3 napja vettem meg a játékot de már van egy Type-6 kereskedésre + egy Viper fejvadászatra.... 5 000 000 credittel és 86 bejárt rendszerrel, ami sztem annyira nem rossz kezdő létemre....
-
Kronus
tag
De azért aludtam. (egy keveset)
Jó ideje nyomon követem a játékot és a vásárlás napjára már konkrét tervel készültem, hogy hol mivel meddig kereskedem.
A vásárlást szándékosan úgy időzítettem, hogy pont szabadságon legyek.
Így lényegében 2 nap alatt: Sidewinder -> Adder -> Cobra. Aztán Type-6, majd csak utána a Viper pluszba.
Az tény, hogy küldetést eddig összesen egyet csináltam meg, de ami késik nem múlik.[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
válasz #48613632 #5598 üzenetére
Én egy db R9 290-el röhögve kihajtok 3 moncsit ultra beállításokkal 5760x1080 felbontás mellett.
Mármint ami az Elite Dangeroust illeti, eddig csak pár game volt ahol picit vissza kellett venni a grafikából pl.: Far Cry 4 "csak" high beállításon ment zökkenő mentesen. -
Kronus
tag
válasz Xmodule #5884 üzenetére
Találtam hasonló időráfordítás alatt közel azonos profittal járó legális kereskedő utat.
1660/1293 két egymástól 1 ugrásra lévő rendszer között, azaz 2953 credit profit / tonna kb. 10 perces körrel.
Ami a lényeg, hogy 2 űrállomás között, vagyis large hajóval is simán lehet kereskedni.
Hasonló profitot termelő utat találtam már egy helyőrség és egy állomás között, ami Type6-al jó is volt, de a Type7 már nem volt képes ott dokkolni. -
Kronus
tag
Lehet, hogy irtó hülye kérdés, de mi van akkor ha a vékonyabbik üzemanyag csík 0-ra ér? nagy bada bumm? Valahogy azt lehet tölteni állomásokon kívül? (ha jól tudom a Fuel Scoop csak a "vastag" üzemanyagcsíkot tölti.)
Tényleg sorry ha baromságot kérdezek
-
Kronus
tag
Hm...
Ilyen se volt még. Egy NPC Federal Navy Ship kiszedte a Pythonom supercruise-ból, de nem voltam Wanted és nem is támadt rám csak körözött körülöttem. Az új patch után már ez is jellemző eljárás lesz?! -
Kronus
tag
Vigyázzatok a koccanásokkal is... az új patch óta 1 kis koccanás és bumm.... Type-9 (pajzsal) full tele cargoval araszolok kifele az állomásról és nekem koccant 1 NPC Type-9 ... azonnal bumm 10 milkó bukta...
Patch előtt 1 ilyen koccanás max. 1 csík pajzsba került.Az NPC-k is hülyébbek lettek... jön be az állomásra nyíl egyenesen egy ASP majd mikor már majdnem beér 1x csak 180fokos fordulat bumm neki a rácsnak....
másik eset:
NPC Orca megy kifele az állomásról, erre egy NPC Type-7 bele durrant hátulról ... Orca bumm
[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
válasz baphomet #6150 üzenetére
Tudom tovább fokozni...
A Type-9 balesete után el is ment a kedvem a kereskedéstől. Akkor mondom kicsit repkedek a Pythonommal. Gondoltam megnézem személyesen is a föld mellett parkoló Federal Capital Ship-et, élőben úgyse láttam még. Ahogy közelebb repültem olyan hangot adott a játék mintha ütköztem volna, holott semmi sem volt a közelemben a pajzsom is lement. Majd még egy ilyen 2 másodpercre rá és a hajóm felrobbant... (mivel több mint 100 milkót beleöltem a biztosítás se volt olcsó)
Szóval a tegnapi napot elég szép veszteséggel zártam... -
Kronus
tag
Azt nem tudom, hogy csak a nagy hajókra érvényes-e ez a bug, de egy biztos: a patch előtt ugyanilyen szituációk sokaságát karcolás nélkül éltem túl, vagy a leges legdurvább nagy sebességű ütközésnél is elszállt a pajzs + 30-40% életerő, itt meg kb. gyök 2vel mentem kifele az NPC talán még lassabban jött felém és azonnal bumm, abban a pillanatban ahogy össze koccantunk, semmi nyikorgás vagy egyéb effect ami ilyenkor előfordul.
A pythonos esetre meg semmi magyarázat nincs, semmi nem ért a hajómhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
Hát nekem eddig olyan 13 millióba van az 1.1 és csak 1 napja éles
Még ma kap esélyt, ha megint történik valami hasonló, akkor addig hanyagolom a gamet míg tuti ki nem javítják...
Am írtam tegnap 2 érdekes NPC viselkedést. Itt a 3dik: NPC Hauler araszol be az állomásra majd 1x csak 90 fokban odébb dobja a game vagy 300 métert és elkezdett 1 helyben pörögni
[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
Ja még 1 bug... ami elég idegesítő... a Type-9 -re szereltem dokkoló számítógépet (vagy 1000x dokkoltam már vele és picit beleuntam) és aki már használt ilyet az tudja, hogy amíg nem veszed vissza a tempót dokkolási engedély kérése után addig egy idegesítő pittyegő hangot hallat. Nos a patch óta ez a hang visszatér miután leszállt a hajó és egészen addig megmarad amíg felszállás után supercruise-ba kapcsolsz. Szóval ha az állomáson állsz 15 percig akkor 15 percig hallgatod a pittyegést (kivétel az Outfitting, ott elhallgat, de csak addig amíg a modulokkal bíbelődsz, ha kilépsz onnan visszatér a pittyegés)
-
Kronus
tag
Már youtube-n is van videó az 1.1 "koccanós" bugról
-
Kronus
tag
válasz baphomet #6242 üzenetére
A fura még pl. hogy notebookon simán dokkol a docking computer, de az asztali gépemen meg rend szerint leereszkedik a landingpadra majd elkezd valamelyik irányba csúszni míg bele nem akad valami tereptárgyba és utána csak manuális beavatkozással lehet dokkolni.
Még egy érdekesség ha már a 2 platform közötti differenciáról van szó: notebookon játszva sokkal nagyobb az üzemanyag költségem... pl.: rendszeren belül 2 állomás között asztali gépen mondjuk 18credit, notebookon ugyanez az út ugyanazzal a hajóval, azonos felszereléssel és súllyal meg kb. 380credit
Kereskedtem én is Tenche-nél a luxury traderekkel, ami az állomástól 7-8Mm-re volt. Type-9-el asztali gépen egy kör üzemanyag költsége 18-19c, ugyanez a kör notebookon 386-398c...Na erre adjon valaki magyarázatot
-
Kronus
tag
Kapott már valaki vissza biztosítási pénzt? Illetve lehet tudni mikor utalják vissza?
-
Kronus
tag
Hát nem tudom, persze egy próbát megér a driver frissítés.
Egy biztos én még ilyen driver hibával nem találkoztam, ami persze nem zárja ki, hogy nem is létezik.
Mondjuk mivel nem egy globális jelenségről van szó nagy valószínőséggel valóban valami szoftveres/hardveres hiba lesz a kolléga készülékében.
Nálam olyan volt már, egy régebbi AMD kártya esetében, hogy egy adott game-nél full fekete képernyő fogadott amin segített egy driver frissítés. -
Kronus
tag
Van értelme több Shield Cell Bankot pakolni a hajóra? Mert ha használom akk mindegyikből elhasznál 1et azaz hiába van több használni ugyanannyiszor tudom. Valami előnnyel jár a több modul?
-
Kronus
tag
válasz rtitusz #6325 üzenetére
Ezt a deaktiválós módszert használom én is jelenleg.
Nekem is energetikai problémáim vannak a Pythonnal és próbálom optimalizálni. Egy A7-es Power Plant megoldaná a dolgot, csak épp nem akarok 52 milliót rákölteni
Így a B7-es modullal próbálok okoskodni.[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
válasz rtitusz #6367 üzenetére
De a Python legalább kiváló harcra Igaz baromi költséges a fenntartása... pláne az FSD interdictor buggal...
Konkrétan ha kiszedek egy hajót supercruise-ból hiába veszem vissza a sebességet akár 0-ra a célpont sebességén robog mindaddig míg ki nem esik, de ha a delikvens nem lassít le (az estek túlnyomó részében nem szokott) akkor mindkettőnk hajóteste sérül és Python esetében már pár % és horribilis összegeket von maga után. Még talán többet is amit az esetleges cargo kifosztásából bezsebelhetnék... így marad a kalózkodás egy meglehetősen drága szórakozás.Jah, ha valaki Open-ben kereskedik ajánlom a Cobrát... az egyetlen hajó amit nem tudok utolérni Pythonnal
Ha nagyobb nyereségre vágysz, de szeretnéd elkerülni a kalóz playerek okozta veszteségeket, akkor marad a SoloCobrán kívül a többi kereskedésre alkalmas hajónak esélye sincs meglépni a Python elől... illetve 1-ről nem tudok nyilatkozni... Clippert még nem üldöztem
DE ami késik nem múlik! -
Kronus
tag
"Python tulajok hogy látják ezt a helyzetet? Úgy gondolom, hogy jelenleg a Python a no.1 harci gép a játékban."
Csak megerősíteni tudom, jó energia menedzsmenttel szerintem vehetetlen, bár hozzá kell tennem player Anacondával nem volt még dolgom... viszont ha abból indulok ki, hogy egy jól felszerelt Anaconda olyan 500 millió credit (max armorral 1 milliárd...) nem is hiszem, hogy túl sokkal összefutnék mostanában.
A Pythont 150-200 millióból egész szépen fel lehet szerelni. Nekem olyan 160-170 milkóm van benne, de pl a Power Plant "csak" B-s (az A modul 52 milkó) és az armor alap (most arra gyűjtök)[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
válasz rtitusz #6374 üzenetére
Hát igen... én az első küldetésemet a játékban akkor csináltam mikor már Type-7 -el kereskedtem
Lényegében hetekig mást se csináltam csak kereskedtem
Jelenleg is van a Python mókázásra meg küldetéseket végrehajtani, de mellette van egy Type-9 500tonna befogadására alkalmas raktérrel. Jelenleg átlag napi 10 millió jön össze kereskedéssel, 3-4 óra ráfordítással.
3-4 óra lélekölő kamionozássalSzóval annak a Pythonnak rendesen megvan az ára... idegileg és idő tekintetében is...
Ráadásul a Type-9 egy borzalmas hajó.... ormótlan, lomha dög.... ezért a cél egy kereskedő Anaconda felszerelése... igaz kisebb cargo kapacitás, de legalább élvezhetőbb irányítás
-
Kronus
tag
-
Kronus
tag
Ez így van, érhető módon egy Commandertől se várható el, hogy maga alatt vágja a fát...
Az új Patch óta így is nagyon drasztikusan romlik a profit még ha rajtad kívül más nem is kereskedik adott 2 állomás között...
Annyit viszont tapasztalatból tudok mondani, hogy ha a SOL rendszert vesszük az emberek által meghódított űr központjának, akkor e pontól távolodva egyre nagyobb profittal járó utakat lehet találni. Pl.: én jelenleg SOL-tól kb 180 fényérnyire kereskedek 2 egymástól 17 fényévre lévő rendszer között és oda-vissza tonnánként olyan 2200 credit körül mozog a profit, ami a Type-9 500 tonnás kapacitásával 1,1 milliót jelent 10-15 percenként.
DE ez a 2200 kezdeti profit már 15-20 kör után olyan drasztikusan lecsökken, hogy új bázisok után nézek.Én ritkán találok http://www.elitetradingtool.co.uk/ oldalon normális kereskedő útvonalat... nálam a bevált módszer: Ha a profit már nem éri meg az időráfordítást akk az adott állomáson ahol épp tartózkodom veszek egy olcsó hajót (általában Eagle), majd bejárom a környező rendszereket és telefonnal lefotózom a piacon a főbb árucikkeket, utána összevetem és 90%-ban találok olyat ami már megéri
[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
Lakon Type-6 Transporter -el ha a maximális 112 tonna rakteret veszem alapul, akkor a körönként 240 000 credit nagyon jó profit
Ez sajna ilyen játék... a nagy hajókhoz sok idő kell...
Bár ha azt vesszük, hogy mennyi idő kell mondjuk World of Tanks-ban egy T10-es tank kifarmolásához (prémium fiók nélkül), akkor itt viszonylag gyorsan el lehet érni egy Pythont vagy Type-9-et -
Kronus
tag
válasz Gilthanas #6458 üzenetére
"és közben az ember olvasgatja ezeket a milliós profitokat és csak ég az arca"
Lehet, hogy így soknak hangzik a milliós profit, deee ha azt veszed alapul, hogy egy felszerelt Anaconda (ha az a cél) kb. 550 millió akor máris nem tűnik olyan soknak. Vagyis lefordítva Type-9 -el a maximális 500tonna raktérrel és 1 millió feletti profittal is 550 kör az áhított Anaconda felszerelve
-
Kronus
tag
válasz rtitusz #6484 üzenetére
Hát igen... én először a Pythonnál rökönyödtem meg az üzemanyag költségeken.
Viszont ha azt veszed, hogy a Type-9 alapban 1000 tonna + 500 tonna rakomány + a többi modul... ezzel szemben a Type-6 alap 155 tonna + esetedben a 104 tonna rakomány és még a modulok súlya... van egy pici különbség[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
válasz Gilthanas #6505 üzenetére
Ezzel szerintem voltunk/vagyunk így páran
Én pl. annyira kapzsi voltam, hogy a T6-on még pajzs se volt a nagyobb profit elérése érdekében
Volt pár olyan fuvarom, ahol ha levadásznak kezdhettem volna mindent elölről...Apropó abban az esetben ha a hajód megsemmisülése pillanatában nincs elég credited a biztosítást kifizetni akkor buktad a hajót?! Vagyis később nincs lehetőség kipengetni a pénzt ha mondjuk egy kisebb hajóval megkerested a biztosítás árát?
[ Szerkesztve ]
-
Kronus
tag
Igen, mindig figyelem mennyi a biztosítási díj és hogy az alá lehetőleg nem mennyen a vagyonom, de nem egyszer volt, hogy hajó váltáskor ha nem is sokkal de alá csúsztam és olyankor ha az első néhány kereskedő utamon történt volna valami, akkor pöppet ideges lettem volna
Az jó nagy szívás... pláne ha pl. egy Anacondáról van szó...
Ez sztem úgy lenne reálisabb ha később is lenne lehetőség kifizetni.
Tegyük fel, hogy a Type-9-eseddel figyelmetlenség miatt eltrafál az egyik állomás gyűrűjének tartópillére és 500 tonna rakománnyal együtt azonnal felrobbansz... ( így jártam 2 napja ) és mondjuk ha nem lett volna 6 millióm a biztosításra, csak mondjuk 3 misim amiből vehetem volna egy T6-ot és azzal össze szedhettem volna a pénzt a biztosításra és nem bukná el az ember a 100 milliós hajót...
Persze ez csak az én véleményemHa eladok egy nagyobb hajót mennyit bukok az eredeti vételárból? A kisebb hajóknál olyan 10% - ot figyeltem meg, de ez érvényes a nagyobb hajókra is?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot