-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Iszonyú monoton, kiöli az élményt a játékból, egy óra után már nincs is kedvem vele foglalkozni
Haha. Épp a galaxis közepe felé tartok. Cirka 50ezer LY ut oda vissza. Vissza sírom a tradelos "monoton" farmolast. Ez az egyik rendszerből a másikba több száz alkalommal ugrálás valami olyan szintje a monotonitasnak ami számomra eddig ismeretlen volt. Pedig nem kis kocka vagyok. Főleg így hogy ahogy jobban kozeledek a core felé a brillians utvonaltervezo algoritmus miatt már csak 40 fényévre tudok utat tervezni és még hátra van 19ezer LY. Szóval ez azért eléggé hardcore szint szerintem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
duvi
nagyúr
"Iszonyú monoton, kiöli az élményt a játékból, egy óra után már nincs is kedvem vele foglalkozni" Ezért ajánlom minden játékosnak, hogy ne csak egyféle játékmódot válasszon az ED-ben. Főleg érvényes ez a fuvarozásra! Érdemes felváltva, vagy akár párhozamosan választani a sok lehetőség közül. Ha még nincs pénzünk több hajóra, akkor is elvállalhatunk fejvadász küldetéseket szállítás mellett. Egy alap discovery scanner is elég, az útba eső rendszerek felfedezéséhez. Szintén segít a változatosságban az unidentified signal source ellenőrzése. Lehet belőle harc, vagy lopott áruk begyűjtése. Megfelelő anyagi helyzetben már cserélgethetjük a hajóinkat, amik célirányosan fel vannak szerelve jobb modulokkal. Mikor mihez van kedvünk... Például egy jól felszerelt vadásszal élmény a harc és kikapcsol a sok kamionozás után.
Az ED-ben nem érdemes rohanni a pénz után, mert ezzel megölhetjük a játékélményt! Valamint ahogy Te is említetted, kiéghetünk a repetitív és beszűkült játékkal. -
Xmodule
őstag
-
duvi
nagyúr
Nem elég a repud/rankod a Navy küldetésekhez. Olyan küldetéseket keress, amik nem pénzt, hanem reput v. rankot adnak. Pl. valamilyen kaja kell az adott állomásra. Tenyérben tartott kereszt az ilyen questek ikonja. Én a Sol rendszerben húzom a Federation rankot/reput.
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
a küldiket nagyon random dobja, szóval nem hiszem, hogy ebben tudnánk segíteni
én is csak ritkán találkoztam ilyenekkel, kb. 3-at ha megcsináltam...
Duvi: én úgy emlékszem, hogy vannak kifejezettem repu-s küldik is, szóval ahhoz nem kell repu, csak meg kell csinálni. a "jótékonykodós" küldik más kategória!
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
-
CactuS
Arcképgyáros
Mondjuk a TS support oldala az nagyon retró. Kb attól féltem, hogy csak windows 95 driver lesz a cucchoz. (Azért egy Logitech féle beállítófelületnek örültem volna a windowsos gyárin felül.)
A játékról még nem tudok nyilatkozni, első körben csak a Joy lett meg, a játék majd később.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
duvi
nagyúr
- Én is Warrant Officer-nél tartok és szintén megtorpantam. Nem találtam konkrétumokat, csak a játékosok tapasztalatai alapján úgy látom, hogy különféle küldetések tartoznak minden rankhoz. Minél magasabbak vagyunk, annál jobban belassul a szintlépés.
- A combat rankhoz sincs kitéve pontos táblázat, de az általad leírt 630 bounty az biztos, hogy a Competent szint elején van még. Itt még durvábbak a szintenkénti követelmények. Itt fokozottan érvényes, hogy minél magasabb a rankod, annál több kill és profit kell a következő szinthez. ITT egy hozzászólás, amiben 11.500.000 CR combat profitnál lett meg a Master szint. -
duvi
nagyúr
Konkrét példa a 600-as Competent szinthez. Lehetséges, hogy (amit Nissifer is említ a hozzászólásában) nem mindegy milyen killekből jött össze ez a szám. Többségében milyen státuszú hajókat lőttél ki?
-
baphomet
senior tag
Számomra úgy tűnik, hogy az egész rendszer bugos, ami ráadásul meg van fejelve egy nagy adag véletlenszerűséggel is, hogy még átláthatatlanabb legyen.
A saját tapasztalat az, hogy akkor kapsz jó eséllyel egy-egy újabb ranking küldetést, ha a szintet lép a repud egy helyi frakciónál. És itt van a kutya a bugok alá elásva.
Hiába vagy akár allied az egész federationnel és így elvileg a lokál frakcióval is. Szép zöld lesz mindenki a radarodon, és annyi, a küldetés adás szempontjából nem vagy az. Nem is lehet egyszerűen nyomon követni, hiszen a státusz képernyőn azt látod, hogy allied vagy összes federal helyi frakcióval. A valós helyzetet a küldetéseket lezáró összegzésnél lehet látni, az itt szereplő érték a mérvadó.Próbáld azt, hogy elmész egy olyan rendszerbe, ahol még nem jártál, tehát biztos neutral vagy (mission összegzés szerint), csinálj küldetéseket nekik, és imádkozz az RNG istenekhez.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Ezt próbáltam, (nem túl jól) elmagyarázni. Bugos a status screen, ha már allied vagy a federationnal, akkor ott minden federal frakcióra alliedot fog mutatni neked, de ez nem igaz. Nézd meg. Csinálj meg egy küldetést egy olyan helyi frakciónak, amelyikkel még nem álltál kapcsolatban (nem kereskedtél velük, nem váltottál be bountyt), amikor befejezed a küldetést, feljön az összegző kép, a küldetés eredményéről, itt az utolsó sorban van a tényleges reputációd az adott frakció felé.
Ez egy ma indult thread a hivatalos fórumon, pont ugyanezt tárgyalják ki. Ott valaki azt írta, hogy azután jön ranking mission, mikor neutralból friendlybe lépsz, friendlyből alliedba váltáskor már nem, akkor tovább kell állni. Ezt én is megerősítem; warrant officerként szintén allied voltam már a fedekkel, elkezdtem küldetéseket csinálni egy random helyi fed frakciónak és amikor a mission összegzésen friendlybe váltottam meg is kaptam a következő ranking missiont.
-
duvi
nagyúr
Pedig ráférne! Pár napja belefutottam egy NPC Pythonba és jó sokáig tartott kilőni. Két Anaconda is lement volna ennyi idő alatt. Nem is a tűzereje, pajzsa a legrosszabb, hanem a fordulékonysága. Baromi sokáig tartott még egy jól felszerelt Viperrel is ez a fogócska. Pedig A3-as thrusterekkel elég mozgékony a Viper.
-
Kronus
tag
Azt nem tudom, hogy csak a nagy hajókra érvényes-e ez a bug, de egy biztos: a patch előtt ugyanilyen szituációk sokaságát karcolás nélkül éltem túl, vagy a leges legdurvább nagy sebességű ütközésnél is elszállt a pajzs + 30-40% életerő, itt meg kb. gyök 2vel mentem kifele az NPC talán még lassabban jött felém és azonnal bumm, abban a pillanatban ahogy össze koccantunk, semmi nyikorgás vagy egyéb effect ami ilyenkor előfordul.
A pythonos esetre meg semmi magyarázat nincs, semmi nem ért a hajómhoz.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Tegnap este kilőtték a Viperem és elég "furán" vesztettem el a hajót. ID-vel kiszedett a gyerek és egyből elkezdett lőni. Ő is Viperrel volt, lézerekkel. Mivel két SCB is van a hajómon, ezért nem volt probléma. Kitartott a pajzsom. Egyszer csak belém rohant fejjel lefelé, aminek a hatására megszűnt a pajzsom és a hull 18%-ra zuhant. Az ő pajzsa sértetlen maradt Ezek után pillanatok alatt kilőtte a hajómat. Nem értettem, hogy mi történt, de az itteni pajzs bugos bejegyzések alapján már kezd összeállni a kép. 1.1-el valamit nagyon elcsesztek a pajzsműködésben
-
tikshow
addikt
Teherhajónál nem számít semmit sem, hogy mi van rajta. Egyetlen egy olyan thruster sincs aminek az optimális teljesítménye a hajót teletömve is kisebb lesz. Ez harci gépeknél fontos, ahol a manőverezés/páncél/tűzerő arányát jól kell belőni. Teherhajónál, egyedül a páncél számít ezek közül.
-
duvi
nagyúr
Igaz, hogy a Viper kisebb (A3), de nekem az a tapasztalatom, hogy harci manővereknél nagyon fontos a thruster teljesítménye. Én azt javasolnám, hogy harchoz az elérhető legjobb thrustert tedd fel a hajóra. Katonai célra használt hajóknál, (fegyvereken kívül) szerintem ezek a legfontosabb modulok, amikből a maximumot tenném fel: PP, PD, SG, Thruster. Fontos még a SCB is, de itt már elég lehet a kisebb modul is a súly/teljesítmény aránya miatt.
-
tikshow
addikt
-
baphomet
senior tag
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok. Írd meg mindenképp!
Esetleg próbáld B6-ossal, ha azt találsz valahol. A pajzsok erejéből kiindulva (azoknál pl. az A5-ös kb. pariban van egy C6-ossal) jobb lehet az A5-nél.Bevásárolni meg: Iota Persei - Walker City, itt én eddig még minden felszerelésből megtaláltam a legjobbat.
-
duvi
nagyúr
Update 1.1.04 Incoming
"Hello there, folks!
1.1.04 has gone live - the servers are up and running.
Client changes:
- Bounty vouchers can be redeemed at any starport in a system that also contains the faction which issued the bounty.
- Some Commanders are in systems that cannot currently be retrieved from the server database, which has been causing crashes when loading into the game. We're working to identify and repair the systems affected, which includes a change to automatically report the problem system and exit back to the main menu with a load failure message.
- Audio for the Imperial Clipper more closely resembles the sound from the 1.07 release.
- Improved localisation support for community goals (we're still working through some issues with Russian language support).
- Fixed the 3rd decal not displaying properly on the Python.
- Fixed a very rare crash triggered by limpets being destroyed.Server changes:
-Added more checks for starsystems reported to crash the game. This interim measure will automatically attempt to restore access to that starsystem within 10 minutes of the crash being reported.
- Improved logging for some rare failures when selling exploration data."[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Nem értem ez hogy van, nekem régóta kb minden második patchnél ezt csinálja. Valamelyik beta verziónál jelentkezett először. Akkor kérdezgettem többeket itt, de úgy tűnt, egyedi probléma.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
Az 1.1-ig nem volt gond a 4MC+2SCB kombóval. Olcsó lőszer, folyamatos tüzelés, semmi melegedés. Naval küldikben elég sok Anacondát szedtem le ezzel a configgal. Patch után viszont váltanom kellett, mert a SCB energiaigényét drasztikusan megnövelték + fűt mint az állat + késleltették a működését . A MC lőszer is sokat drágult. Tegnap éjjel elkezdtem átfegyverezni a Vipert, de még nem találtam meg a nekem tetsző összeállítást. (2db medium MC + 2db small BL van most fent, de harc közben néha túlmelegszik a rendszer )
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED