Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Munkas

    aktív tag

    válasz gabranek #47652 üzenetére

    Én meg inkább stratégiai játéknak játszom az Elit-et, ezért hajókat is szeretek építeni.
    Melegítésre a legegyszerűbb a silent runnig (alapból a Delete gombon van), akkor nincs hőkibocsátás, minden bent marad, pár lövés és 200%-on lesz, utána ki kell kapcsolni), csak az leveszi a pajzsot is., de a scoutok sokat nem szednek le a hullból se amíg visszaépül.
    Az interceptorok ellen nagy divatja van az ún. hideg build-eknek. Azokra nem tesznek pajzsot, hogy nehezebben fogják be a hajót (mert ha nem lőnek, akkor a pajzs a fő hőtermelő). Ezeknél egyszerű így melegíteni. Csak meg kell tanulni hozzá flight assisst nélkül is jól repülni, mert ott nem megy a szemtől szembe ki bírja tovább harcmodor, az interceptort meg csak szemből lehet lelőni. Én ebben nem vagyok olyan jó, így pajzsos Cutterrel lövöm őket. A hideg Chiftan-nel (kb. a te Krait-edhez hasonló, csak kezelhetőbb némileg kisebb tűzerő árán) ugyan könnyebb, de kockázatosabb.
    Ha nem melegszik rendesen a hajó (elsőre nekem is furcsa volt, hogy néha ilyen célja is van az embernek), akkor az erőműnél a thermal spead-et szedd le. Mivel energia biztos jön elég a 7A PP-ból, stripped down lesz a legjobb, ha mégis kell még több, akkor monstered.
    Meg folyamatosan kell lőni, amíg nem lesz újra szép narancssárga a hull kijelző, mert a hajó is folyamatosan próbálja hűteni magát.
    De a caustic effectet elég lassan szedi a hullt. Ha nem akarsz/szoktál lőszert szintetizálni, akkor nem kell foglalkozni vele, biztos tovább kitart a hull, mint a lőszer, és a bázison majd kijavítják. Ez esetben az AFMU sem kell, tegyél be helyette egy supercruise assistot, és ha tudod maxon használni, akkor pikk-pakk megjárod a legközelebbi bázist.

    Thargoidos rendszerekben most ok nélkül is kiapják az embert a hipertérből. Régen ’asszem kellett vinni egy szívet a raktérbe, hogy támadjanak. Most maguktól is csinálják. A legegyszerűbb, hogy hagyjuk magunkat: ha jön az interdiction, akkor megállni, úgy gyorsabban hűl vissza a FDS, mintha max sebességgel szednek ki. Utána boost, ezek a hajók gyorsabbak a thargoidoknál, könnyű otthagyni őket, és ha lehűlt az FSD, akkor tovább menni.
    Thargoidok elég jók interdiction-ban. Eddig, csak akkor tudtak kiszedni az NPC-k, ha én is akartam, most meg a Cuttert is kiszedték. Pedig annak a mass factora maximális, gyors is, még valamennyire fordul is a hipertérben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák