Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz totila #29819 üzenetére

    Olyan tűzerővel kell bírni, hogy rövid idő alatt elpukkanjon az ellen, máshogyan nem megy, lehetsz bármilyen jó. ;) Az idővel nem tudsz versenyezni, hiába nyírod ki biztosan, ha sokáig tart, kevesebb lesz a CR/h mutató.

    The only real valuable thing is intuition.

  • orientcx

    őstag

    válasz totila #29819 üzenetére

    "tényleg ekkora a külömbség, masterig órák alatt, dangerousig meg 3 nap?"
    -
    Hát bizony egyre lassabb a fejlődés. A novice-t észre sem vettem, a competent kb másfél óra, az expert gyak ugyanannyi, a master már három óra volt, és durva HazRES, a dangerous meg bizony 3 napig tartott(igaz, anno a megjelenés után '15-ben meg három hónapig :D )
    Amúgy már nem fizet olyan rosszul a CZ, egy Corvette/Cutter 92k-t jelent, és ha szerencséd van, egy kör alatt akár 3-4 db is az utadba akad(mindazonáltal a jövedelem egy HazRES-el nem összehasonlítható, de előrejutáshoz a CZ az ideális).
    De ha már itt tartunk, akkor néhány tanács, hátha valaki tud belőle hasznosítani ezt-azt:

    Mindenekelőtt kell egy gyors hajó - FDL ideális

    1. szabály: Nem moralizálni, zsoldos vagy, mindig arra az oldalra állj, ahol több a zöld, mint a piros. Ha netán nagyon vörössé válna a radar, lépj ki és vissza, kedvezőtlen körülmények között nem előrejutni, hanem szenvedni fogsz.

    2. szabály: soha nem megállni, lehetőleg a legtöbbet boostolni(kellék: fullos tuningolt PD és thruster, valamint a pöttyök folyamatos pakolgatása lehetőleg macroval). Lecsapni, azonnal elboostolni, új célpontot választani, lecsapni boostolni, stb. Különben egy pillanat alatt rád akaszkodik egy rakás rohadt kis döglégy.

    3. szabály: Célpont választás. Lehetőleg maradj a zöldebb mezőben, mert jobb eséllyel kerülöd el a feléd irányuló tömeges támadást, és könnyen találsz olyan hajót, amit már eleve többen támadnak, lényeg, hogy te is belelőjél egy párat. Így hamarabb megvan a pont, spórolsz a pajzzsal és lőszerrel(ha pl MC-eid vannak)

    4. szabály: Minél magasabb képesítésű kuncsaft alól rángatod ki a hajót, annál gyorsabban kúszik fel a % a combat rank tekintetében(vigyázz, a magasabb rank nagyobb veszélyt is jelent, ha nem vagy biztos magadban, akkor inkább vadássz olyanra, akit már legyengítettek, és épp támadnak, lásd feljebb)

    5. szabály: ha netán mégis hirtelen a nyakadba szakad egy rakás piros, ne állj le velük birkózni, a pajzsodra később is szükséged lesz, kifizetődőbb eltűnni onnan. Viszont soha ne kifelé a semmibe, mert a világ végéig követni fognak. És ez akkor sem jó, ha le tudod rázni őket, mert csak megy vele az idő. Az eljárás nagyon egyszerű, meg kell célozni a csatamező epicentrumát, átvágni a legsűrűbb részeken, magaddal húzva a követőidet. Az idióták persze rögtön belekeverednek a helyi csetepatékba, és már le is akadtak rólad. de ez a módszer remekül alkalmazható akkor is, ha egy ügyfél túl erősnek bizonyulna neked. Én pl voltam úgy, hogy már csak abban az egy szál rail gunban maradt ammo(amivel szolidan mondva is lenne még mit gyakorolnom), de mégsem akartam otthagyni azt a szép kövér elite Gunship-et, és amikor az a kis rohadék kb 4x töltötte vissza a pajzsát, akkor becsalogattam a sűrűbe, és másodpercek alatt darálódott le a szerencsétlen(a skalpot meg persze behúztam).

    Természetesen a megfelelő manőverekhez, pötty gazdálkodáshoz, miegymáshoz kell egy kis rutin, de sztem viszonylag hamar rá lehet érezni a ritmusra. Én kb félórás köröket róttam, szerencsétől függően kb 800-tól két milláig terjedt a combat bond, és 2-5%-ot emelkedett a mutató a mastertől a dangerous felé.

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

Új hozzászólás Aktív témák