-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rtitusz
őstag
Aha, fraps. Nem a legjobb, de kicsi helyet foglal és egyszerű. nVidia alatt lehet használni a Shadowplay-t, AMD-nek meg ott van a Raptr vagy mifene. AMD-s vagyok, de nincs fent a Raptr mert nem láttam értelmét. A Fraps teszi a dolgát, csak legyen hely a gépeden, mert tömörítetlen avi-t ment, ez a kis 4 perces 30 fps-es móka 6GB lett. 60 fps-el már 12 lenne.
-
Necc
addikt
válasz rtitusz #12851 üzenetére
A Fraps (amikor legutoljara hasznaltam akkor meg) veszteseges tomoritest hasznal, de a tomorites merteke nem tul nagy hogy ne foglaljon tul sok eroforrast.
Ha valoban vesztesegmentes, tomoritettlen lenne, akkor 1 masodpercnyi FHD anyag 60FPS-el rogzitve 355MB lenne (YUV 4:4:4 video)
u.i.: Elite kozbeni PH!-zassal vigyazzatok, majdnem bolygoba csapodtam
[ Szerkesztve ]
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
orientcx
őstag
Nekem valami olyasmi kellene, ami kevés helyet foglal, nem gond, ha nem minőségi videót csinál. Csak dolgozna a háttérben, és ha közben valami érdekes történik, akkor vissza lehetne nézni.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
Köszönöm a tippeket, a hét közepén végre megint felnyergelem valamelyik ragadozómat, és megörökítem, hogyan nyomom le egymagam a komplett thargoid inváziós flottát egy alap Haulerrel(már ha valaki segít majd kidokkolni, mert már nem emlékszem, hogy kell)
Amúgy ez egy igazán testhezálló feladat egy magamfajta Fed szájhősnek, rázni az öklöm a thargoidok felé...hát...mondjuk....egész addig, amíg nincsenek thargoidok a játékban. Mert utána ti jöttök.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
rtitusz
őstag
Az utolsó Q&A-ban azt mondták, hogy se a Thargoidokra ne számítsunk, se az FPS-re egy jó darabig, és hogy a gamescomon mást fognak bejelenteni. De ne búsuljunk, nagy dolgot jelentenek be. Nem maradt más, mint a planetary landing, de fura, hogy az jön korábban, mint az fps, még akkor is, ha mondták, hogy darabokban fog érkezni, nem egyszerre.
-
duvi
nagyúr
válasz rtitusz #12860 üzenetére
"Nem maradt más, mint a planetary landing" Szerintem FPS nélkül a PL csak egy félkarú óriás lenne Gyakorlatilag egy újfajta "állomást" kapnánk, ahova leszállhatunk. Ezek után inkább valami teljesen ismeretlen újítás jöjjön! Pl. F63 Condorokat lehessen indítani a nagyobb hajókról, amiket beconfigolhatnánk védelemre/saját célpontra/szabad vadászatra. Kb. mint a turreteket
(#12859) Diopapa
Én is erre várok a legjobban A hajófedélzeten, hangárokban, állomásokon való mászkálás nagyon hiányzik már. Ha legalább olyan szinten (kicsit gyengébb grafika még belefér) megvalósítanák ezt, mint a SC-ben a hangármodult, hatalmasat dobna a hangulaton![ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
válasz e00dgy #12862 üzenetére
Hát ez meg milyen statisztika? Mindenesetre impozáns számokat mutat, és ha a párod még ezután sem adta be a válópert, akkor jár neki a tolerancia díj
-
duvi - Én is az FPS részt várom a legjobban. Az ED világára egy komplett, akár függetlenül is játszható FPS-t is lehetne építeni, na az lenne csak a királyság. De vissza a realitásokhoz, legalább lehetne speciális küldetéseket szerezni, vagy nyomozgatni ilyen-olyan helyszíneken, hogy legalább valami külön értelme is legyen a mászkálásnak, mert ha csak úgy lehet téblábolni a hangárban, az először jó, meg szép, meg minden, de ötödszörre már uncsi. Oda valami cél is kell.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
válasz orientcx #12865 üzenetére
"legalább valami külön értelme is legyen a mászkálásnak"
Tervbe volt véve a játékosok közötti kereskedelem. Ezt lehetne az állomásokon, esetleg kocsmákban is intézni Ezenkívül lehetne csinálni Multi-Crew Ship Systemet. Elvégre sok többüléses hajónk is van. Szó volt az outpostok elfoglalásáról is. Kalózok által elfoglalt állomásokat kéne visszafoglalni. Első lépésként leszállni, aztán jöhetne FPS nézetben a belső harc. És ezek csak a hirtelenjében eszembe jutott ötletek. Nem hiszem, hogy csak mászkálásból állna az FPS Persze nagy kérdés, hogy mire képes a Cobra Engine ...[ Szerkesztve ]
-
RichieTri
senior tag
Az Elite előző részeiben is csk PL volt mégis tökre feldobta a hangulatot.
Én az FPS helyett inkább bolygóra szállnék és mondjuk kezdetben csak terraformálassal vagy élhetővé tétellel foglalkozék. Később ezeket a bolygókat el lehetne adni...akár NPCknek is.Viszont a legjobban a jelenlegi felállásban inkább több küldetés fajtát szeretnék.
Mondjuk patrol,escort,defend,stb... mint a régi Privateerban. Sőt amolyan több lépcsőben elvégezhető küldik is jöhetnének. Minél több dolgot csinálsz meg benne annál több zsetont kapsz,de a részek között ki lehessen szállni. Anélkül,hogy buknád az addigi chekpointokat.live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
e00dgy
aktív tag
Egy kis móka estére!
https://www.youtube.com/watch?v=EPOrhpwzed8
Csak a zseni és az idióta töri át az emberek által teremtett korlátokat. Soha nem használtam reklám blokkolót... :) ;)
-
orientcx
őstag
válasz RichieTri #12867 üzenetére
Tudom, hogy ez csak egy játék, és nem is várom el, hogy kövesse a realitásokat, de azért egy érccel púpozott Anakonda meg a planet landing? A HQ124 számú földközeli aszteroida is áramvonalasabb, és kisebb volt nála, ami 2014-ben reppent el a föld mellett, és még arról is azt mondták, ha talizunk, kontinenseket tarol le. (még ha ki is találnak valami magyarázatot a leszállásra, akkor is necces, egy részeg pilóta, és egy komplett bolygó élővilága szenderül jobblétre)
Tán egy Eagle még csak-csak, de a józan ész alapján egy nagyobb hajóra max valami modult lehetne venni, ami tartalmaz egy leszálló egységet
Én maradnék az FPS résznélu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz e00dgy #12870 üzenetére
Érdekes videó, és tartalmaz sok mindent, ami példázza, hogy miért nem fogok soha openben játszani, legalábbis a mostani
eszem(tök)fejem szerint. Elég megnézni, ahogy a csörte kezdődött, és ahogy végződött. Arról nem is beszélve, hogy mit csinál ilyenkor az a pilóta, aki nem wingben játszik, és-vagy nem érkezik egy rakás szövi npc?
Azzal együtt valóban szép játék volt
-
duvi - Azokkal a retek pulse lézerekkel működik az is, de egy nyüves cannont nem lehet feltenni rá, mert nem lő. Márpedig pont a nagyobb hajók ellen ez alap lenne. Arról nem is beszélve, hogy minek huge az a HP, ha csak egy köpőcsövet rakhatsz fel rá? Így lehet tönkretenni egy amúgy remek harci gépet.
Vulture, és a többi töpszli ellen ellen viszont ideális a hajó.[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
duvi szaktárs a hírhedten problémás alsó HP-ra célzott, az gyak használhatatlan, csak ez a szutyok pulse működik vele. Ha oda fel lehetne pakolni egy működő "nagyágyút", na akkor az FDL lenne a legjobb. így azonban felemás a viszony vele.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
És ezt az 1.3 béta óta tudják a fejlesztők ...
Más téma:
Csak nálam dadog nagyon csúnyán a szerver? Negyedszerre tudtam leszállni az illegális rakományommal, ami persze időre megy Naná, hogy Bulletin Board nincs, így hiába küzdöttem be magam, leadni mégse tudom a rakományt -
e00dgy
aktív tag
A helyzet az alsó HP-val, az, hogy tüzel, de nagyon tudni kell mire lát rá és , hogy a Leading gunsight modeban is hova tartsd a gimbalos cannonnal a hajód orrát. Egy szóval nehéz, kb mint az Anaconda Huge HP-ját kihasználni.
Csak a zseni és az idióta töri át az emberek által teremtett korlátokat. Soha nem használtam reklám blokkolót... :) ;)
-
orientcx
őstag
válasz e00dgy #12879 üzenetére
A kondáé is k@ki(és nem csak a huge, de a large is), de azt azért úgy-ahogy lehet használni. Nagyon a hasa alatt kell tartani a kuncsaftot. De az FDL-é cannonnal, vagy egyéb durvább cuccal effektíve használhatatlan. És ezzel igazából ki is herélték a szerencsétlent. Márpedig egy ivartalanított tenyészbika nem tenyészbika.
-
duvi - bár már ott tartanék, hogy a szerver miatt nem tudok játszani, nekem már ez is előrelépés lenne...
amúgy a csempészés csúnya dolog, naaagyon csúúúnya![ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
VitoSagi
tag
ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder
-
feldeci
tag
válasz orientcx #12881 üzenetére
K@ki - nem k@ki nekem PvE-re ez jött be a legjobban, pedig póbáltam sokmindent. Nyilván openbe sosem vinném viszont elképesztő tűzerő + brutális pajzs, mass lockol mindent, felőlem lehet lomha..
Kb ennyi idő egy fed agent, és még bénáztam is Azért az sokat elmond mennyi ideig bírta a pajzsa (kemény 3mp). Egy Vulture talán megvan 45mp is, mire vége.
-
orientcx
őstag
válasz feldeci #12883 üzenetére
Az 1.3 előtt npc-re kimagaslóan a Python volt a legjobb. Nekem 2db C3/G beam lézer, 2db D2/G, és egy C3/G cannon van fent rajta. A 2 C3 beam az ilyen kis töpszliket(Diamondback expl-ig bezárólag) 2-7 mp alatt párologtatja el(CZ-ben kicsit lassabban). De (ha 4 pötty van a wep-en) bármilyen nagyobb hajó pajzsát is egy lendülettel vakarják le, és utána a 2 medium, és egy large cannonnal szerencsétől függően 2-5 találat elég, hogy egy konda PP-jére is kikerüljön az "out of order" felirat. A kulcs az optimális távolság megválasztásában van(a lézereknek ~150m, a cannonoknak ~200-250m) És itt most egy régebbi hozzászólásomból idézek: "A kondával az a probléma, hogy a hasára tákolt large, és huge HP alig használható. A két fölső C3-as beam ugyan szépen muzsikál, igen széles tartományban hatásos, különösen fölfelé, de a két alsó HP-re pakolt nagyágyúval gyak csak akkor tudok lőni, ha a kuncsaft annyira alattam van, hogy effektíve nem is látom, és még akkor is sokszor hiába ugrálok kétségbeesetten két lábbal az elsütő gombon, akkor sem lő, és még ha lő is, a találati arány kb olyan, mint amilyet Stevie Wonder produkálna egy mesterlövész kurzuson, hogy ha még ráadásul Parkinson kórja is lenne. Pont ez a B4+C3-as ágyú kombináció lehetne a konda egyik fő erénye, ehelyett a legfőbb gyengesége lett belőle."
A Pythonnal viszont remekül lehet használni az összes HP-t. Kisebb hajókra is egyértelműen jobb, mert a kondához képest egy balett táncos, és kész sprinter, de a nagyobb hajók ellen is, mert a durvább cannonok rendesem működnek rajta.
De, és itt jön a "de", az 1.3 óta egy CZ-ben már nem ilyen egyértelmű a helyzet. Mert amíg csak úgy SC-ben sétálgat az a derék pilóta, és összefut egy-két-három-négy hajóval, akkor utána van ideje összekapni az esetlegesen kissé szétzilált felszerelést, de ha történetesen egy CZ-be téved be az illető, akkor fontos szempont, hogy hosszú távon is fitt maradjon. És itt jön be az 1.3. Azelőtt ha az ember nem ragadt meg egy ponton, hanem folyamatos boost-okkal mindig mozgásban volt, akkor csak ritkán szakadt rá egy 3-5 fős bögölycsapat. Viszont az 1.3 óta(már amennyit a PP óta játszottam) folyamatosan így jártam, ráadásul ezekbe a hordákba azóta már egy-egy Python, vagy az ágyúikkal igencsak pajzsgyilkos Asp is beszáll, és ez bizony falja az SCB-ket. Ráadásul a shieldet most már a ki-be lépkedés sem tölti fel, így egy CZ-ben nagyon felértékelődik a konda brutális védelme azzal a rakás SB-el, és SCB-el. Ráadásul(amennyire emlékszem) a Python pajzsa amúgy is gyengébb lett, és a konkurencia fegyverzetén is javítottak(pl az npc Python régen gyak ártalmatlan volt, hát már nem az)
Az FDL sok tekintetben ideális lenne egy CZ-ben, mert hihetetlen gyors, és ha rám akaszkodnak , egy-két gázfröccs, és máris konstatálhatom a távolodó dühös ökölrázásokat a visszapillantóban, de ott meg a huge HP impotenciája rondít bele az élvezetbe, és azokkal a gyűlöletes pulse lézerekkel kell lebontani a kondák PP-jét, ami ugye minél tovább tart, annál nagyobb a sansz, hogy közben egy féltucat kis vérszívó mászik rá az emberre
Összefoglalva, most minden hajóval van egy-egy alapvető bibi, és manapság még jobban az adott feladat szerint kell választani.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
feldeci
tag
válasz orientcx #12885 üzenetére
Köszi a részletes választ! Én is nagyon hasonló Pythonnal toltam, de a Konda valahogy - nekem - jobban fekszik. Ha a hasa alatt tartom az ellent, akkor össztűz és elpárolog másodpercek alatt, a Python nem volt nekem ennyire gyilkológép. És igen, milstrike/cz kibírok egy órát, 7A shields, böszmesok SB és SCB miatt, kb akkor kell lépnem ha kifogytak a multicannonok vagy valami nagyon durva dolog történik. És van annyi nafta, hogy ez utóbbiakban mindig 4pip sys legyen, ezért nem is viszek beamet, az nagyon hamar kimeríti a pdu-t.
Viszont most beleástam magam a powerplay-be, a Tier V nagyon nem éri meg. A merit decay miatt heti 5334 meritet kell grindolni, hogy bentmaradj, az mindenhogy nagyon sok idő vagy eliszi a teljes, 50 millás hasznot. A Tier IV oké, heti 1-2 óra lövöldözéssel 5 milla.. de a Tier V nagyon nem oké.
-
duvi
nagyúr
Egy különleges, hazai vonatkozású hírről szeretnék tudósítani! Néhányotok biztos ismeri Araent az EDHU stábjából. A mostani hírlevélbe bekerült az egyik ötlete, amihez már kész prototípust is mellékelt. Egy gyönyörű és saját készítésű kártyajátékról van szó, melyet ő tervezett és készített el:
"And finally, CMDR Araen has prototyped an Elite: Dangerous card game based around Wings and missions in Elite: Dangerous.. You can see the all the images including a few example cards, by clicking here."[ Szerkesztve ]
-
gigafun
senior tag
válasz orientcx #12885 üzenetére
Sziasztok!
Két hét nyaralás után ma újra gépbe ültem, úgyhogy kicsit nehezen hoztam be az olvasnivalót.
Az Anakonda védelmében azért elmondanék annyit, hogy szerintem PvE-re nincs nála jobb. Hiába mondja mindenki, hogy lomha, nem jelent gondot a célkeresztben tartani bármilyen ellenfelet. Tulajdonképpen PvP-ben sincs ellenfele, csak elmenekülni lehet előle, legyőzni nem. A FDL sokkal gyorsabb és mozgékonyabb, mégis sikerült legyőznöm dUi-t, pedig ő sokkal jobb pilóta nálam, nyomta is a chaff-et keményen de így is sikerült legyőznöm.
A fegyverekkel sokat kísérleteztem, mindent kipróbáltam, turreteket is használtam nagy előszeretettel, beam-et burst-öt, MC-t, cannont, még azt a hulladék Pacifier Frag-Cannon-t is, de ami nekem a legjobban bejött az a 8 gimballed pulse, ráadásul 2 small és 6 medium. A kicsiket csak kisebb hajók ellen használom, ha kicsit nagyobb tüzerőt akarok összpontosítani. Hiába tűnik nevetségesnek, még a huge és large HP-kre is medium pulse-okat raktam. Méghozzá azért, mert a 6 medium sebzése kb ugyan annyi, mint a 4 large-é, de több, mint kétszer annyi ideig lehet vele tüzelni. 8A PD-vel kb 35 másodpercig. ennyi idő alatt pedig a legtöbb nagy hajó is szétesik. A pulse armor penetration-je A, és soha nem melegszik fel a hajó. A beam-nek persze pusztítónak tűnik a hatása, de hamar 100% fölé megy a hőmérséklet, és az nem túl egészséges. PvP-ben pedig az számít, hogy milyen sokáig tudod fenntartani az adott tűzerőt.
(Természetesen a fent leírt sok hülyeség csak az én véleményem, semmilyen felelősséget nem vállalok semmiért.) -
orientcx
őstag
A joker csakis a Python lehet! Ha nem így lesz, perelek mindenkit
A Clipper helyére meg be lehet tenni ezt a lapot. Értékre stimmel, és kevésbé rusnya
-
-
gigafun - Üdv a fedélzeten, szerdán már én is ott leszek. A kondához meg csak annyit, ahogy a cowbolyok mondták régen, cannon nélkül meztelennek érzem magam
De most viszont egy komoly kérdés, mit csinálsz, ha openben egy falka FDL szakad rád? De ha most azt mondod, hogy lefutod őket, akkor beállok imperial slave-nek, és Clipper szélvédőket fogok pucolni a nyugdíjig[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
gigafun
senior tag
válasz orientcx #12892 üzenetére
De most viszont egy komoly kérdés, mit csinálsz, ha openben egy falka FDL szakad rád?
Hát, ilyen még nem volt, de ha megtörténne, természetesen harcolnék. Ha esélytelennek látszik, akkor ugrok. Nem tudom, hány FDL kéne ahhoz, hogy egy Anakondát masslock-oljanak, de ha mégsem tudok ugrani, akkor meghalok. Az a 21 és fél milla rebuy cost igazán semmiség.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz gigafun #12893 üzenetére
A valós értékelés nem az ,hogy el tudnak szaladni előled pvpben, hanem a kondát nagyon nehéz kilőni mielőtt sikeresen elugrana,tehát helyesen (PVP)
"Mindenki elől el tudok menekülni"
Kondát tudtommal továbbra sem lehet masslockolni, FDL-el 100% hogy nem, viszont egy jó wing simán levadász[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
e00dgy
aktív tag
-
e00dgy
aktív tag
válasz rtitusz #12898 üzenetére
De durva...
Nem mellékesen az Enterprise és a Voyager is már 2259 -ben 1700 illetve 2000 C-vel hasított.
Míg az ASP 3300-ban csak 2100-ra képes... Nagyon megállt a fejlődés...[ Szerkesztve ]
Csak a zseni és az idióta töri át az emberek által teremtett korlátokat. Soha nem használtam reklám blokkolót... :) ;)
-
orientcx
őstag
válasz e00dgy #12897 üzenetére
Bocs, de én ebből a videóból is csak pont azt látom, amit eddig tapasztaltam - az alsó large, és huge HP-t körülményesen, és rettenetes találati aránnyal lehet használni. És közelről, ahonnan a cannon a legpusztítóbb, még ennél is borzalmasabb a statisztika. Egy fokkal jobb, mint az FDL-é, de ez még vigasznak is igencsak soványka. Egy Pythonnal(igaz, ~ 200m-ről) gyak 100%-os eredményt lehet produkálni.
-
gigafun - Nekem a kondának nem is a lassúsága a legnagyobb gondom(bár a boost-al az a 240-es tempó elég mókás), hanem ezek ahasználhatatlan- alig használható HP-k. És GYŰLÖLÖM a pulse lézereket!
A reménybeli szerdai újraindulásnál ez lesz a program, hogy kitaláljam, melyik hajó legyen az alap, mert sajnos az 1.3 óta valamelyik ujjam mindegyikben fáj.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot