Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    őstag

    válasz Bandit21 #4192 üzenetére

    Nincs itt varázslat, ezek az adatok csúcsértékeket jelentenek. De amíg egy hagyományos belsőégésű motornál ezek csak nagyon szűk fordulatszám-tartományban állnak rendelkezésre, addig a villanymotornál szinte a teljes mezőben ott van.

    Amíg a régi technikával a fahrer vagy az automata váltó azon gépészkedik hogy helyes fokozatválasztással megfelelő tartományban legyen a motor addig az egysègsugarú Amperlovag már messze jár. Nagy sebességnél amikor már a fosszilis is direkt fokozatban van és éppen beleesik a fordulata az ideális tartományba lehet csak némi esélye.

    Hasonló a nagyrobogó meg a motor esete. Egy 300-as robival lámpától-lámpáig simán kifújod a 600-ok orrát, mert mindig ideális fordulaton vagy. Az autópályán viszont a nagykerekűek 130-tól simán lelépnek.

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák