Új hozzászólás Aktív témák

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz kanYe #4876 üzenetére

    "MaxLandscapeTextures=0 - If set to 1, this setting appears to increase the use of generic landscape texture in place of more specific ones. This saves on texture memory, but can cause graphical oddities, such as roads being replaced with grass textures, or clear lines where different types of textures should blend into each other. It may also cause problems with the LOD Texture Replacement mods, and hence is only recommended for those with very low-end graphics cards struggling with stuttering and low FPS."

    Forrás: tweakguides.com

    Pont az ellenkezője, a textúrákat még általánosabbra cseréli, vagyis kevésbé lesz változatos.

    bLandscapeBlend: ennek semmi köze a látótávolsághoz. Az engine egy bizonyos látótávolságra drasztikusan csökkenti a textúrák minőségét (ezért válnak homályossá ha távolodunk, ill. hirtelen élessé, ha közeledünk), hogy ne terhelje annyira a GPU-t. Ezt bekapcsolva megakadályozza ezt a hirtelen váltást, ill. szerintem kitolja ezt a látótávolságot, így szebbé válik a megjelenítés.

    ***

Új hozzászólás Aktív témák