- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Elden Ring
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xbox Series X|S
- Automobilista 2
- PlayStation 5
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Bestbuy játékok
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Bad Pritt #4939 üzenetére
Oh igen, Lhutel se semmi. Castereknek szinte kotelezo.
Mondjuk en nagyon ritkan hasznalok spiritet mert mindig is a coopban hittem. :)
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #4968 üzenetére
Hát ha így működik azzal is nincs baj, ilyenkor attól félek inkább hogy dob valami errort eleve az exe és kb el sem tudom a játékot indítani csak ha leszedem a magyart. Ezért inkább olyan címekhez szoktam már feltenni, amik ilyen jópár évesek, lásd Bioshock, Tomb Raider stb.
[ Szerkesztve ]
-
laposonly11
senior tag
válasz
Bad Pritt #5058 üzenetére
Ennyi erővel akkor egy Trainer progi is "feature" a PC sek számára, ott beállítod a max 712 ik szintet a játék legelején, és ezzel megspórolod a 1500+ órát amit farmolással pazaroltál volna el, egy Trainer többet ér mint több száz órányi felesleges ba**akodás farmolással egyetlen játékban, persze ha valaki egyetlenegy játékot akar egy évig nyúzni és csak azt, mert más nem érdekli, az csinálja!
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
zola79
csendes tag
válasz
Bad Pritt #5112 üzenetére
Fegyverrel is megtanulható? Nekem olybá tűnik, hogy pajzzsal nagyobb a parry time window-ja.
Szablyával én feladtam. Pajzzsal csak a tutoiálba próbáltam, ha jól emlékszem ott könnyebben összejött... vagy keverem már valamelyik DS játékkal. Az ER-ben fegyverrel 3 lehetőség van, elszabod és akkor kapod a teljes sebzést, megadja blokknak, akkor csökkentett sebzés, és siker, akkor meg jön a jellegzetes dörrenés.
Malenia-hoz tegnap éjjel értem el, ott megpróbálkoztam a parry-vel, szerintem egyszer sikerült, mert a támadása után a HP-m nem csökkent, de Melania meg nem rogyott meg, és a jellegzetes hang sem volt. Nagyon hasonló moveset részlete vana Sekiro Genichiro bossból, ezért is próbáltam ki. De itt nem működik, legalábbis két szablyával a kézben nem.
Amúgy beleszőttek/trollkodtak az ER-be az eddigi FROM játékokból részleteket. Valahol mintha hallottam volna madárcsipogást is... -
onkelz
aktív tag
válasz
Bad Pritt #5144 üzenetére
If for any reason you skipped this step earlier: Travel back to the Main Academy Gate Site of Grace and head north past the seal. You'll find an invasion sign from Yura asking for assistance. Defeat the target, then exhaust Yura's dialogue when you return to your world. Go back to examine the seal you ran past. It'll teleport you to the East Raya Lucaria Gate Site of Grace. After you rest at it, Boc will appear next to it. We'll hold off giving him the Gold Sewing Needle and Golden Tailoring Tools until he's reached his final location to make sure his quest doesn't inadvertently end. Exhaust his other dialogue, then you can speak to Melina at the Site of Grace to talk about him. Head north to find Bellum Church, where you'll find a Sacred Tear.
És, hogyan tudnàm Bocot àtcsalogatni East Rayaba?Rest utàn nem jelenik meg a grace mellett...
-
laposonly11
senior tag
válasz
Bad Pritt #5152 üzenetére
Hááát, sok mindent csak úgy összecsaptak, az a baj hogy a "kevesebb néha több" elvét, úgy látszik a készítők nem ismerték, és mindenáron tele akarták pakolni tartalommal a gémet, csak bedobálva a kosárba mindent, hogy meglegyen a "kellő méret az óúpen úőrldhöz". Aztán ugye játékos meg néz ki a fejéből: "ezt már láttam valahol", mert ugyanazok a dándzsönök, ugyanazokkal a bossokkal, csak duplán. Az egyik bánya első szakasza, egy az egyben copy pasttel készült, csak a bányászható kövek voltak más színűek, mint az előző bányában, na most én még csak 18 dándzsönt fedeztem fel az 51 ből, de már most kezdem unni...
Ordo est anima rerum.
-
zola79
csendes tag
válasz
Bad Pritt #5152 üzenetére
Csak lement, második fázisra bevittem a mimicet.
[link]
Pedig a mimic halála után már feladtam, lehet az esélytelenek nyugalma kellett hozzá... Mikor 15% körül lett a HP-ja nah ott minden voltam, csak nyugodt nem.
Amúgy a Sekirot nem véletlen említettem egy korábbi hsz-ben. Maga a támadások ritmusa, valamint a legyezővágás és levegőből induló szúrásnál a kardon megcsillanó piros pötty is a Sekiro-ra hajaz.
Maleniána legyőzése után tört el bennem valami... onnantól kedve az utolsó három boss volt vissza, azt már mimiccel. Egyszerűen belefáradtam a FromSoftware-esek szopatásába. Kicsit sok lett a fél aránára ható területsebző bossokból, nah meg a két fázisból.
Vitáztak, hogy melyik a nehezebb, ez vag a DS széria. Summon nélkül az ER, Summonnal viszont könnyebb.
NG+ nehézsége számomra érthetetlen. Kiérve a felszínre az aranylovag 2 perc alatt jobb létre szenderült. Margit és Godrick halál nélkül és azok is 2-3 perc alatt megvoltak. A mélység és a kamerakezelés az ellenfél csak... meg a semmiből előkerülő 5 kutya/patkány. -
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5157 üzenetére
Hát én azóta, hogy sikerült végigvinni, újrakezdtem.... Most tartok megint kb ott ahol anno a nagy törésnél: Leyndell jönne meg a Volcanoban lévő város, de elfogyott a lelki erő megint.
Ez tipik az a játék nálam, biztos mindenkinek van ilyen, hogy szeretném szeretni és még sokszor végigvinni (meg majd a DLC-ket is), de már a 2. sem fog menni, egyszerűen annyira kijön számomra ez az elnagyoltság, bedobált ellenfelek, bossok mindenhová ahová csak eszükbe jutott, olyan az egész mint egy nagy mesterséges, szintetikus homokozó. Annyira nem érzem "élőnek" az egészet és nem a szetting miatt. Ez a nagy sokszor üres világ és ahol nem üres ott is csak azért nem, mert egy meghatározott OW elemet oda éppen bedobtak lásd: a Marika templomok, dungeonok, a boss rúna tornyok, járkáló mauzóleumok, ezek semmiben sem másak, mint más játékok point of interestjei. És így hogy a story sem tart talpon egyáltalán nagyon műanyag nekem az egész. Lényegében mész, lovagolsz, megtalálgatod ezeket a point of interest helyeket a mapon, teljesíted, mész tovább... semmivel nem több, más OW játékoknál, ha az egyedi art stíust levesszük. Még a bossharcok sem élvezetesek...
Egyébként tök jó, akinek ez ilyen élete játéka, néztem a napokban egy csajszit YT-on, a végére érve sírt meg minden baja volt, mondta hogy kb 5 éves kora óta játszik mindennel, de ilyen jó játékkal még életében nem találkozott, ez neki élete élménye volt és lesz is és már nem tud más játékba belekezdeni jó szívvel, mert ilyen jó soha nem lesz már semmi....
Durva azért ilyeneket is hallani, de el tudom képzelni, hogy valaki csak a jót látja meg benne, neki ez tök jó meg irigylésre méltó, viszont csukott szemmel jár az illető. Erre szokták mondani, hogy boldog tudatlanság, olyan mint nem tudni egy megcsalásról és boldog kapcsolatban élni tovább, itt is kb ez a helyzet, ha olyan szerencsés vagy hogy nem látoda hibáit akkor boldog tudatlanságban élvezed a játékot tovább és ez jó a te buborékod szempontjából.
-
WATERDACA
őstag
válasz
Bad Pritt #5186 üzenetére
Én kb. még a felét jártam be a térképnek, így a végére lehet hogy más lesz a véleményem nyilván.
Szerintem amikor megtervezték a játékot, alapvetően az volt a cél, hogy egy depresszív, dark fantasy játék hangulatát hozza ez a játék, ami egy ow játékban azt is jelenti, hogy meg kell nyújtani valószínűleg jobban a rétestésztát, de ez a minőség kárára mehet. Szerintem ilyesmi történhetett, nem hiszem hogy 0,5-1 év segített volna a végeredményen.
A DLC-re kíváncsi leszek, hogy ezt a mapot fogják-e használni, vagy újabb játéktér nyílik meg. Erről van már valami infó?
u wanted, i got it \o/
-
vorosmarti
senior tag
válasz
Bad Pritt #5186 üzenetére
Abszolút tervezési hiba, hogy másfélszer akkora a játéktér, mint amekkora indokolt lenne. Mintha nem lett volna összhangban az environmental designer munkája mindenki máséval, a játéktér kolosszális, de nincs egyenletesen feltöltve.
Teljesen egyetértek, bár sztem nem másfélszer, hanem többször nagyobb a játéktér a megkivántnál. Emellett azt is vegyük figyelembe, hogy a nem egyenletes feltöltés igen jelentős része finoman szólva is nagy százalékban újrahasznositott tartalom volt.
Ettől függetlenül nekem eddig nagyon adta, 4 végigjátszás után most pihentetem. Teljesen megértem Yodamest érvelését is, pont igy érzek, csak én tovább birtam.
-
Janusz001
őstag
válasz
Bad Pritt #5206 üzenetére
Malenia, meg Alecto -nál nem éreztem magam túl szintezve
Én inkább húztam pár szintet farmolva, hogy ki tudjak próbálni pár buildet, ne keljen újraosztani a pontokat, ami végigjátszásonként véges. Mint mondottam, nekem egy új végigjátszáshoz nincs egyenlőre kedvem.
Nem tudom mikor jön dlc, lehet karácsonyi időszakban nekifutok egy mágussal.
Mindent összevetve nálam ez az idei, de lehet a tavalyi év játéka is. -
persil
nagyúr
válasz
Bad Pritt #5208 üzenetére
Egyebkent, ha belegondolsz, minel tobbszor hal meg from jatekban az ember, annal tobb runaja lesz osszessegeben. Minden alkalommal, amikor visszamesz az vesztett lelkekert, akkor kozben is gyujtesz valamennyit, vagyis az "extra" miatt sokkal tobb lesz a vegen az ossz. mennyiseg, mintha egyszer vegiggazolsz mindenen es kesz. Allandoan elvesziteni a teljes pakkot visszafelemenet is meg mondjuk eleg nagy vilagtalansag. :)
Ettol fuggetlenul teljesen egyetertunk.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
sith7
nagyúr
válasz
Bad Pritt #5208 üzenetére
nem is vesztesz rúnát,
Van ilyen ember ?
persil
Nekem sajnos sokszor volt olyan, hogy visszamentem, de mire felvettem volna lecsaptak
első souls játékomszerk
WATERDACA
Jó neked, én lvl 48 vagyok, mágus, 22 pont van a "HP" - n, 2, max 3 ütés vagyok neki
A varázslatok elől elugrál, karddal csapkodni meg kb. 30-40 suhintás lehet.
A summon segít, de néha olyanok, mintha közbe állatkertbe/múzeumba lennének, nézelődnek, nem is figyelnek, mi van körülöttük[ Szerkesztve ]
-
-
persil
nagyúr
-
-
persil
nagyúr
válasz
Bad Pritt #5222 üzenetére
Nekem ott az vette el a kedvem az egesztol, hogy a summonok ezredmasopercek alatt haltak meg.
Neztem videokon, mindenkinel nagyban harcolgatnak, nalam meg idezes utan AZONNAL jott az uzenet, hogy xy meghalt.
Jo mondom, akkor kapjatok be, vegul hagytam a francba az egesz idezgetest.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5206 üzenetére
Túl van értékelve a karakter lvl szintje, ez nem egy klasszik rpg vagy wow ahol sebezhetetlen vagy, ha az ellenfél 5 szinttel alacsonyabb nálad... Itt lényegében úgyis csak a fegyvered szintje, a gear, meg a vigor számít. A vigor egy 150-es karakternél is 50-60-on van, mint nálam volt 250-en, szóval nem voltam lényegében tankosabb mint bárki aki 150-es szintű. Ha elléped magad ugyanúgy 2 ütésből megöl bármelyik endgame boss, lehetsz te 150-es vagy 250-es, tök mindegy.
Csak azért írom, mert nem kell erre úgy tekinteni, mintha így "fú hát ég a pofámról a bőr, kb nem is ütnek rám a bossok stb." mert tök nem így van, egy 150-es és 250-es karakter között alig van különbség lényegében, a sebzés és tankosság kb ugyanannyi, amiben több a 250-es az az, hogy talán sokoldalúbb, mert több stat van felhúzva ezáltal többféle buildra is képes, de így ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5253 üzenetére
Hát de mégis, itt talán a hossz és a grandiózus méret miatt ez jobban kiütközik. Nem ugyanaz egy BB-ban felhúzni mondjuk 3 fegyvert ami érdekel, meg itt felhúzni 3-at, mivel itt sokkal sokkal több az item, ez a 3 kisebb %-ot fog lefedni. Nyilván több fegyver is kelti fel a játékos érdeklődését mint az eddigiekben, viszont lehetőség meg nincs több felhúzni őket mint a korábbi játékok során.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5256 üzenetére
"Végtelen számút fel tudsz húzni utolsó előtti szintig és egy végigjátszás során"
De pont erről beszélek, mikor tudod őket felhúzni? kb az utolsó 2 boss előtt, hát köszi!
Pont az lenne a lényeg, hogy az első végigjátszás szempontjából releváns időben tudd ezt megtenni, a játék utolsó 2 órájára mindent kitudok érdemben próbálni okééés.... NG+ meg hát kösz megint csak, nem épülhet arra egy rpg-ben a fegyverek kipróbálásának lehetősége, hogy jaj majd NG+-ban már mindent normálisan ki tudsz próbálni, csak győzd kivárni.
Ha én Volcano-ban akarom mondjuk az akkori szintnek megfelelően mondjuk +16-ra felhúzni a Zweihanderemet, akkor ezt nem majd a Farum Azula után akarom nyilván megtenni, hogy aztán csak 2 bosson tudjam gyak. kihasználni, akkor már semmire nem megyek a sok kővel...
Most ez ilyen picsogásnak tűnik, de ez amúgy egy tényleges probléma, egy játékban ahol ennyi fajta féle fegyver és build lehetőség van, de a játék csak az utolsó 2 órában ad arra lehetőséget, hogy szabadon tesztelgess....
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5261 üzenetére
Mountainre, ami már Leyndell után van nagyon kevés az a +18 hogy akkor kapd meg... én ott már réges rég +24-es fegyverrel szaladgáltam meg +9-el... De nem csak én, hát bármilyen videót megnézek a Fire giantot már a legtöbben hsonló felszereléssel ütik, nem +16-18-as fegyverekkel... addigra már közel maxos builded kell legyen az utolsó területhez, ami utána jön.
Meg akkor én most volcanoban nagyon overleveled vagyok ezekszerint a +16-os fegyveremmel, mert hát 12-essel kellene mennem? Tudod hol volt +12 fegyverem? kb Lurnia végefelé, kb az akadámia közben/után.
Oké, hogy souls sajátosság, bár milyen souls sajátosságokról beszélünk itt ahol a summonok leölik már a bossokat és eleve ow van, tök más törvényszerűségek vonatkoznak erre a játékra, mint a korábbiakra, én nem mondanám, hogy "hát eddig is így volt, akkor az Eldenben sem legyen másképp" mivel itt minden másképp van eleve.
[ Szerkesztve ]
-
laposonly11
senior tag
válasz
Bad Pritt #5266 üzenetére
Vagy a készítők álltak hozzá "szarul", hogy a játék kizárólag hardcore Souls fanoknak készült ill. a kezdő, vagy a gyenge reflexekkel rendelkező, fiatal pl. 12-15 éves réteg, magasról le lett szarva... A Bethesda játékoknál volt egy csúszka, amin a nehézségi szint állítható volt, na az játék volt, ami ugye a szórakoztató ipar eme szegmensébe készült, ez viszont mi, military souls kiképző tábor, kiknek fantasy kardcsapkodó joypadhuszároknak? Meg is látszott ez a kezdei hájpon, 12 millióan megvették, de már csak 100-200 ezren játszák. Eredmény? Előreláthatóan egy Elden Ring 2 őt, legközelebb nem fognak tudni eladni ilyen példányszámban, mert a szórakozni vágyó réteg számára, túl nehéz, ergo, ez egy teljesen buta üzletpolitika.
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5266 üzenetére
"hanem arra, hogy ha haladsz előre és vannak mondjuk 7-es, 8-as köveid, valamelyik fegyver megtetszik és felhúznád, de nincs a kisebbekből elég, akkor ne kelljen visszamenned a térkép elejére underpowered helyszíneken farmolni."
Amúgy ez egy valid érvelés, ezt elfogadom így van értelme. Én szimplán más pontból indultam ki, de ha ez volt a céljuk (márpedig ez) akkor így érthető.
-
persil
nagyúr
válasz
Bad Pritt #5268 üzenetére
Igazabol mostanra mar tenyleg nagyon nevetseges ez az egesz hiszti a jatek korul.
Ahogy irod, git gud, vagy le kell torolni, konkretan nem ertem a rinyalast. From jatek, aki ugy vette meg, hogy na majd milyen jo lesz a nehezsegi csuszkat lehuzva viragot szedegetni a mezon, az meg is erdemli.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5283 üzenetére
Majd az lesz egy jó mérőszám, hogy igazából ezen játékosokból akik megvették hányan maradtak is meg mellette és nem bánták meg a vételt, ha majd jönnek a DLC-k. Majd azok az eladások igazolják ezt jól vissza, de van egy sejtésem, hogy irdatlan sokan fogják venni a DLC-t is, márpedig az akkor azt fogja jelenteni, hogy akik belekóstoltak azok bizony vágynak még ilyen jellegű tartalmakra.
-
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #5290 üzenetére
2022 van! Örüljünk ha egyáltalán valamit kiadnak.
Jelenleg teljesen máshogy működnek a dolgok mint eddig.
Simán elképzelem, hogy jönni fog egy DLC és akkor tesznek bele normális PVP vagy bármilyen más multiplayert. Ebbe egyébként minden patch-ben belenyúlnak.
A colosseumokról meg ne is beszéljünk. Biztos csak úgy oda tették dísznek őket.
De ha nem tesznek bele semmit, azért újra játszhatóság a buildek miatt simán van de még anélkül is 70-80 óra kalandozás meg van. -
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #5290 üzenetére
Már miért lenne kevés a 30 ezer csak a steamen? Nem a kezdeti irgalmatlan számokat kell nézni nyilván. Ez egy tök jó szám, főleg hogy stabil és nem úgy néz ki hogy csökkenne, kb ennyien játszanak a Monster hunter rise-al is, mindig fej-fej mellett van a két játék e téren és az is egy nagy bázissal tartósan rendelkező játék.
"Nincs benne endgame, a pvp limitált és broken, a platina egyáltalán nem nehéz és 100 óra alatt megszerezhető, nincs hozzá semmilyen live service, pvp ladder, napi, heti, havi challenge, mikrotranzakció, semmi tulajdonképp, ami egy végigjátszás után a játékosokat bent tartaná. "
Ezt így tök jól megmagyarázod, elvileg persze így lenne, de a számok nem ezt mutatják. Ha ez így lenne, ahogy mondod akkor brutál lejtmenetet kellene mutatnia a chartnak, egyik hétről a másikra több ezerrel kellene fogyatkoznia a játékosszámnak, de full stabil az egész, mint egy football managernél. Tehát beállt egy szintre ami azokat mutatja, akik nem fogják már letenni a játékot, mert mindig tudnak kezdeni egy új karaktert vagy PVP-znek lvl150-en kb örökké.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Konteó topic
- BMW topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- War Thunder - MMO Combat Game
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Akció! Gamer számítógép PC játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RX 5700XT
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GAMER PC Számítógép! RYZEN 5 3600 // AORUS RTX 3060 Ti // 16GB DDR4
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GAMER PC Számítógép! i7-6700 // XFX RX 590 8GB // 32GB DDR4