Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz kaller1 #6042 üzenetére

    Amennyiben nem volt zökkenőmentes az üzlet, az eladó egyetlen esélye (minthogy semlegest vagy negatívot nem tud adni), hogy pozitívadás helyett nem értékel. Jogosan csak akkor követelheted a pozitívot, ha minden rendben volt, megkaptad azt a cuccot, ami a leírásban szerepelt.

    Képzeld magad az eladó helyébe. Tegyük fel, hogy a feladott csomagodból nincs másik, a vevőd meg állítja, hogy nem érkezett meg. Ezt bizonyítani természetesen nem lehet, ezért ennek igazságtartalma gyakran kétséges. Az eladónak kell bizonyítania a feladást persze tracking numbert is kell hozzá szolgáltatni, ami nem mindig van. Ha van, akkor gondolom egy esetleges claimben az eladónak adnak igazat vagy a vevővel is kerestetik a csomagot.

    De az eladó jóhiszemű és mint ilyen rendes muki refundolja a pénzedet. Neki mi marad? Se áru, se pénz. Insertion fee bukta, esetleg kaphat egy kis final value fee visszatérítést azt csá.

    Erre én nem adnék pozitívot, tehát akkor egyszerűbb ha nem értékel az ember, mint leírni a pozitívba, hogy a tranzakció gyakorlatilag refunddal végződött. Ami az eladónak gyakorlatilag több szempontból is bukta: lásd feljebb.

Új hozzászólás Aktív témák