Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Sziasztok,
Phantom 4 Pro v2 kapcsán kérnék segítséget, ha esetleg van valakinél ilyen tapasztalat:
Vah -e előnye / milyen előnye van a Pro+ távirányítóba integrált (5,5 col) képernyőjének a "sima" Pro távirányítójával szemben ha az szintén 5,5 colos CrystalSky kijelzőt használ?
Ezidáig nem találtam olyan összehasonlítást, ami ezt részletezné.
Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni. -
NORBl
aktív tag
válasz sityupityu #9146 üzenetére
Nah az a gáz, hogy a régi appot meg nem indítja el telóm. Vagyis a 12 android végett nem indul sztem.
-
senior tag
Sziasztok!
A Mini 2 tud tárgyat/embert követni?
Egyelőre még csak ismerkedem az eszközökkel, alapvetően nyaralásokra kellene egy drón, de néha jól jönne 1-2 motoros videót is csinálni, ahol jól jönne, ha tudna a drón követni.
Ha a Mini 2 erre nem alkalmas, mi lenne az a legolcsóbb alternatíva, ami ezt tudja? Egy air mondjuk? azt megéri még megvenni? -
farkas26
tag
válasz Zsírkrétamen #9155 üzenetére
Úgy tudom,hogy ha ezt az alkalmazást megveszed akkor tudja. [link] de csak saját felelősségre.
"A jövő sem a régi"
-
veterán
válasz Zsírkrétamen #9155 üzenetére
A legolcsóbb alternatíva egy használt air1-es. Lehet még újonnan kapni?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Skynet258
veterán
válasz Zsírkrétamen #9155 üzenetére
Én Mini 2-t vettem tanulgatni, megnézni a drónozás mennyire nekem való. Követés ebben nincs, az említett Litchi appról elég vegyesek a vélemények. Én úgy vagyok vele, hogyha bejön a dolog hosszú távon és érdemes, akkor Mini 3 Pro-ra lépek majd feljebb. Tanulgatni, próbálgatni a Mini 2 bőven elég, eléggé felhasználóbarát kis szerkezet. Eddig csak párszor repültem vele de tetszik, az első repülés elég fura volt, elengedtem, szabad szemmel már nem is láttam (de psszt, ne mondjátok el senkinek hisz ilyet nem szabad ) és úgy voltam vele basszus azért relatív nagy érték ami ott repül szabadon valahol... szóval fura volt, nincs közvetlen ráhatásom mint autónál, motornál. Vagyis persze van de na... mégis más.
Némi tracking jó lett volna, ha a Mini 2-be is kerül, de persze nem akarták kannibalizálni a saját palettájukat. Ezzel együtt jó kis szerkezet. Litchi-nek nézz utána Youtube-on, ott bemutatják az előnyeit/hátrányait.https://geekpulse.hu
-
Predator2
addikt
Helló
Van egy DJI Osmo akció kamerám. Egy akkumulátor töltőt szeretnék vásárolni hozzá, mert így csak a kamerával tudom tölteni az akkukat.
Sajnos csak elég drága készleteket találok a neten, amihez plusz akkumulátort is adnak, de ezekre semmi szükségem nincs.Találtam két boltot ahol elfogadható árban árulnak töltőt:
1, külsőaksi.hu
Patona márkájkú töltőt árulnak 1 év garanciával2, akku-elem.hu
VHBW márkájú töltőt árulnak, de csak fél év garanciával.Kérdéseim:
Van esetleg tapasztalatotok valamelyik bolttal? Megbízhatóak?
Melyik töltőt választanátok? Fontos, hogy ne gyújtsa ki a házat, és "vigyázzon" az akkukra.
Ne töltse túl őket, stb...THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Acheron
őstag
Sziasztok,
DJI Phantom 4 (pro, v2) akkumulátort szeretnék beszerezni.
Van esetleg ajánlott beszerzési forrás, ami megbízhatóság és ár szempontjából is elfogadható? Találkoztam utángyártott akkumulátor hirdetésekkel is, ezekkel kapcsolatban van tapasztalat, kerülendők, vagy használhatók?
Köszönöm előre is a válaszokat! -
twine
addikt
válasz Acheron #9160 üzenetére
Szia!
Nekem (a Phantom 4 proV2-höz) 4 aksiból 3 "sima" phantom4 aksi(a kisebb kapacitású) a negyedik az a nagyobb kapacitás amit gyárilag kaptam a V2-höz.
ebből kettőt használtan vettem hirdetésből...
Természetesen mindenki dönt saját prioritása, logikája, és gondolatai szerint...Én ezt az utat választottam. Mégpedig azt, hogy csak gyári kiegészítőt a Phantomokhoz...
Mert ha bármi történne, nincs kérdőjel...
Lehetne erről órákig beszélgetni, vettem már én is újonnan olyan DJI aksit ami gyárilag nem adott életjelet. tégla volt.(Szó nélkül cserélték) Racerezek is, használok egyéb aksikat, talán mondhatom hogy ismerem a technikát...
Ennek ellenére azt mondom, csak gyárit...még ha használt is...20-30-40 ciklussal hosszu gombnyomással leelenőrizve milyen az aksi állpota, és nem felpuposodva egészen élhető áron lehet néha kifogni a használt piacon...ezekben jobban megbízom mint az utángyártottakban...csak ugye az a hátránya, hogy nem biztos hogy akkor kapsz a piacról amikor kell....
Akkor kell venni amikor vanÉn ennyit tudok "segíteni"
-
Acheron
őstag
Köszönöm az infókat, ez nagyjából összecseng azzal, amit magam is gondolok a témáról.
Alapvetően nem vagyok használ termék ellenes, de vannak dolgok, ahol nem szeretek kompromisszumot kötni. Ezen a területen viszont még csak kevéssé vagyok jártas, így megköszönöm a tapasztalatok alapján érkező véleményeket. -
Barnahalo
tag
Sziasztok!
Kis videózgatásra szeretnék venni mobilhoz gimbalt. Nem vágyom a legújabbra, sőt inkább használtan keresem. Olyan nagyon max. 30-35ezer forintos ársáv, de inkább olcsóbban.
Az Osmo Mobile melyik verziója az, amit ti leginkább ajánlanátok (2-3-4)?
Néztem pár videót, így tudom, hogy számomra pl. hátrány a 2-es "trigger" hiánya.
A 3-as tetszik leginkább, viszont riogatnak mindenféle problémával, pl. nehéz balanceolni.
A 4-es pedig a mágneses móka miatt nem olyan bejövős, lényegében drágítja csak az eszközt.Igazából most egy alkalomra lenne rá nagyon szükségem, utána lehet fél évig elő sem venném, így ajánljatok légyszíves. (Akár más brandtől, nem vagyok elfogult DJI fan!)
Köszi
-
Pulsar
veterán
válasz Barnahalo #9163 üzenetére
szia,
nekem volt 1-es, amit a 3asra cseréltem. Én nagyon szeretem, és nem bántam meg. A nehéz balanszolni dolgot nem érzem. Jelenleg egy fold3 van bele tuszkolva össze csukva, sehogy sem tudom a telefonhoz jól beállítani a súlypontot, mégis hibátlanul működik Szóval én a 3as mellett szavaznék.
-
Masterboy84
tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata görögországi drónozással kapcsolatban? Mennyire toleráns a nép, milyen papírokat kérnek/fogadnak el, stb.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Szerintem úgy jársz mikor én 30 éve megkérdeztem, mi kell ahhoz, hogy itt hajózhassak?
(A válasz a hajó volt...)De lehet ez a tetű EU szabályozás ott is nyomott hagyott már...
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pluhm
aktív tag
válasz Masterboy84 #9166 üzenetére
Idén nyáron voltam Cipruson. Több helyen felengedtem a minit, senki egy szót sem szólt. Többen is drónoztak, persze egymást nem zavarva. Aztán voktam Zakintoszon is, ott félve engedtem fel, mert rajtam kívül nem nagyon próbálkozott senki sem. Ezért én is olyan helyen használtam, ahol kevesebb ember volt. Itt sem szólt senki. Persze ott, ahol eleve ki van rakva az áthúzott drón tábla, eszembe se jutott.
-
forceberg
veterán
Ha minden igaz, ez van érvényben, regsiztrálni kell a HCAA-nál.
[link]"
Who should register?
As part of the OPEN category, registration is compulsory for operators:UAS that have a mass of 250 g or more;
UAS that have a mass of less than 250 g but:
are able to operate at speeds greater than 90km / h
are equipped with a camera or a microphone, if these UAS are NOT toys *
"http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Masterboy84 #9170 üzenetére
Ez olyan, mint a motorosok.
Gondolj azokra a napokra, amikor bőg az egész Mátra, cikáznak a bunkók az autók között.
A kulturált használattal szerintem senkinek sincs semmi baja, csak az X mennyiségű gyökér miatt azért a drónozás is lehet kétes megítélésű.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Akinek van Mini 3, hogy alakulnak a repülési idők egy aksival?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Nolta
csendes tag
Sziasztok!
Új vagyok a drónozás kapcsán.
A problémám hogy a képekről eltűnnek a GPS koordináták adatai mire átmásolódik a telefonomra, drón sd kártyáján még megvan. És átnevezi a fájlokat is, valami beállítási probléma lehet?
mavic mini -
El Joe
tag
Időhiány miatt megválok regisztrált madaramtól. Jól tévedek, hogy adásvételivel változás bejelentése és tsókolom?
-
trialboj
őstag
Hello, van valakinek DJI avata fpv dronja? Kis segítséget szeretnék, mielőtt belevágok.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
vandor01
őstag
ki volt az a "profi" [link] irjon ide a tapasztalatokrol
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
veterán
-
Lacmaster
tag
Sziasztok! Érdeklődnék hogy hol tudok venni Mavic pro akkukat jó áron? Tudom, kérdés mi a jó...De mégis
Illetve keresnék olyat aki többet tud egy átlag felhasználónál, mondjuk javítás!?
Tegnap vettem egy lestrapált gépet, szinte ingyen de nem tökéletes ezért pár kérdésem lenne...
1. kérdés, mennyire kell, kellene melegedni az akkunak? 50 fok a végén az soknak számít?
2. ha bekapcsol a hűtés, nálam hátul a légréseken csak egyik oldalt érzem hogy fujja a levegőt...
3. ezekből kifolyólag , szétszedném hátha sok a por...
Működik, repül a kicsike de van pár dolog amire választ várnék, előre is köszönöm! -
Aliendej
tag
Hali, új vagyok, sose volt még drónom. Nagyon hobbi célra kell csak sokat nem akarok rá áldozni, de azért ne az a 20 ezres kínai vacak legyen, így a DJI Tello mellett döntöttem. Tudom hogy csak 10m magasra repül és nincs hagy hatótávja, wifin kommunikál és a telefonra rögzít, de 50 alatt nincs igazán más opció jelenleg. Boost Comboban rendeltem meg (3 akku, dokkoló, plusz lapátok)
Kérdésem az lenne, hogy Xbox X controllerrel lehet irányítani? A telefonom felismeri, vele működik, gondolom nem lesz vele gond.
A másik hogy a wifi jelet felerősíteni kéne valahogy, mivel a telefonra fogja rögzíteni a videót és jó ha stabil a kommunikáció, erre a megoldásra gondoltam, ezt próbálta már itt valaki?Mivel ez csak játékkategória, nem repül magasra, kell kérnem engedélyt a reptetésre, vagy tíz méter alatt nem szükséges?
Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
Acheron
őstag
válasz Aliendej #9180 üzenetére
A tömege alapján megfelelne a játék kategóriának (<120g), de van rajta adatrögzítésre/továbbításra alkalmas eszköz (kamera), így már nem minősül annak. A1/A3 vizsgával (osztrák oldalon ingyenesen, online letehető) nem lakott területen légtér igénylés nélkül, de a vonatkozó szabályok betartásával repülhető. A szabályozásokról közérthetően is több helyen van leírás (pl légtér.hu) érdemes átfutni.
-
Aliendej
tag
válasz Acheron #9181 üzenetére
Köszönöm a válaszod Tehát nem lakott területen külön légtér engedély nélkül is repülhető, nem kell hozzá mydronespace sem mivel nyílt kategória, 120m-nél távolabb nem távolodunk el (nem is tudnék), embertömeg fölé nem reptetünk, valamint kerüljük No Drone Zone légtereket.
Azt olvasom, hogy a 8 dekás játékszerre nem kell kötni biztosítást, ez ebben is megerősít.Szerintetek ha külföldre utazok (Portugália) akkor ha ott is betartom ezeket az alap EU-s szabályokat, akkor legálisan használhatom a kis 80g-os telefonnal vezérelt játékom? Mivel az EU-s rendelet szerint adatrögzítővel nem rendelkezik és 120g alatti, így ez külföldön ahol normálisan értelmezik, szerencsére játéknak minősül.
Repülőgépen ugye már lehet szállítani szétszerelt állapotban, akkukat külön a kézipoggyászban.Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
forceberg
veterán
válasz Aliendej #9182 üzenetére
Vannak bajok a szövegértelmezéssel... Sehol sem minősül játéknak a fedélzeti kamera miatt, max. nem csesztetnek érte. Ahogy itthon is békén hagynak, ha másoktól távol használod.
250g alatt biztosítás nem kell, csak regisztráció és az app futtatása.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Acheron
őstag
válasz Aliendej #9182 üzenetére
Ahogy az előttem szóló fórumtárs is írta, ez nem minősül játéknak. Van rajta adatrögzítő, ez a kamera. Az lényegtelen, hogy a rögzítés a drónon történik, vagy "csak" átjátssza az adást egy másik eszközre (pl telefon), ahol akár rögzíthető a tartalom.
Lakott területen kívül is kötelező a mydronespace használata - légtér engedély nem kell (kivéve, ahol a terület jellegéből adódóan mégis, pl természetvédelmi terület, stb), de a repült légtér megjelölése legalább fél órával a repülés előtt igen. Erre írtam, hogy a vonatkozó szabályok betartásával repülhető.
A külföldi szabályozások kapcsán mindig érdemes utánanézni az adott ország feltételeinek. Az EU szabályozás egy keretet ad, amitől a tagországok a szigorúbb irányba eltérhetnek. -
Aliendej
tag
válasz forceberg #9183 üzenetére
Igazad van hogy néha csesztetnek érte, de sokan tévesen értelmezik és szaladnak bele tátott szájjal:
"However, you do not need to register yourself if your drone(s):
- weighs less than 250g and has no camera or other sensor able to detect personal data; or
- even with a camera or other sensor, weighs less than 250g, but is a toy (this means that its documentation shows that it complies with ‘toy’ Directive 2009/48/EC);
A drone is certified when it has a certificate of airworthiness (or a restricted certificate of airworthiness) issued by the National Aviation Authority. In this case, it requires a registration. A certified drone is needed only when the risk of the operation requires it. So certification is never needed for drones operated in the ’open’ category."Az "open" kategóriát itt egyértelműen részletezik, természetesen az EASA szabályzata az iránymutató.
"The only two exceptions are: "the drone weighs less than 250g and has no camera or other sensor able to detect personal data" or
"even with a camera or other sensor, weighs less than 250g, but is a toy (this means that its documentation shows that it complies with ‘toy’ Directive 2009/48/EC)"
The Mavic Mini has a camera so the first exception is not applicable here.
The second exception doesn't apply because, while the MM does weigh less than 250g, it does not comply with the "Toy Directive" due to conformity not being indicated in the drone's documentation, and due to the drone not being marketed "as a toy" by DJI (contrary to the DJI/Ryze Tello, which is being marketed as a toy and a learning device)."Tehát a gyk. azaz nevén nevezve a dolgot, a Mavic Mini-t nem, de a DJI/Ryze Tellót játékként és tanulási eszközként forgalmaznak.
Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
Aliendej
tag
válasz Acheron #9186 üzenetére
Olaszországban is lehet használni engedély nélkül lakott területen belül is, de ha illegális tevékenységre használod, akkor felelősségre fognak vonni, ahogy a "torinói eset" is bizonyítja. Az "ártalmatlan" kategóriába tartozik, de Spanyolországban pl városokban és emberek összejövetelei felett is repülhetnek, szóval van ahol enyhébb intézkedést hoz a helyi határozat. 14 éven aluli gyermekek általi használatra alkalmas (pl. a Tello, ami Directive 2009/48/EC) drónok a játékrepülőgépek kategóriája, amelyek bárhová repülhetnek játékos/rekreációs céllal.
Németországban pedig: Drohnenführerschein: Nein, aber Lesen des Handbuchs ist empfohlen - tehát még akkor sem kell engedély, ha a drónnak van kamerája.Igazad volt, mindenképp érdemes utánaolvasni, hogy az adott országra milyen szabályok vonatkoznak, viszont azt hogy "sehol nem minősül játéknak" csőrikének kijelenteni utánajárás nélkül, elég nagy badarság. Amúgy pedig pont ezért "nem csesztetnek érte" itthon sem.
Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
twine
addikt
válasz Aliendej #9182 üzenetére
Szia!
Alig pár hete voltam Portugáliában melózni Phantommal és egy 5"-os racerrel...
A rendőrök mellett emelkedtem a levegőbe...
A kutya nem szólt érte sem városban, azon kívül meg főleg...De ehhez két dolgot szeretnék hozzátenni..;
-szerencsés helyzetben vagyok mert tereprally versenyeken, és azok környezetében repülök, tehát van valamiféle "alapja" a repülésemnek...-semmiképp nem szeretnélek jogsértő magatartásra buzdítani, ettől elhatárolódom...
De a személyes véleményem, hogy a parafa ültetvényeket nyugodtan filmezheted a Telloval mindenféle rettegés nélkül
Feltéve, hogy nincs a környéken valamelyik földesurunknak villája
Be kell tartani az alapvető "kulturáltsági műveltséget"...más, láthatóan lakott birtoka fölé nem repülünk, városban ablakok, teraszok, stb környékét kihagyjuk...stb..stb...[ Szerkesztve ]
-
Aliendej
tag
Köszönöm a tájékoztatást. Csak magunkat fotóznánk/videóznánk max 10-15 méter magasan olyan helyen, hogy más ne legyen a felvételen, parkokban, tegnerparton és kevésbé forgalmas helyeken. A zsúfolt tereken, belvárosban vagy tömegek közelében természetesen nem használnánk.
Itthon használom a mydronespace appot, minden repülésem regisztrálom és csak akkor repülök ha zöld jelzést kapok az adott időben a megjelölt területre.Egyre több oldalon olvasom, hogy a pilóta nélküli légijárművet az EU-ban lakott terület felett végrehajtott repüléshez eseti légtér kijelölése szükséges. Ez az előírás viszont a pilóta nélküli játék légijárművekre nem vonatkozik. A pilóta nélküli játék légijármű a játékok biztonságáról szóló, 2009. június 18-i (EK) 2009/48 európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján játéknak minősülő és 120 g maximális felszálló tömeget el nem érő, adatrögzítő eszközzel fel nem szerelt drón, amely a távoli pilótától 100 méternél nagyobb távolságra eltávolodni nem képes.
A pilóta nélküli légijárművekkel végzett műveletekre vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i 2019/947/EU bizottsági végrehajtási rendelet vonatkozik: [link]Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
Pandabarat
csendes tag
Tud valaki segíteni abban, hogy a 250g-nál kisebbekre (még a 80g-osra is) kell A1-es engedély? Hogyan tudok a magyar jogokat nem sértve szabályosan üzemeltetni egy ilyen kis készüléket?
Lakott területen belül, kívül, városban, téren, a hegyekben a Normafánál, a Bükk-hegységben távol a lakott területtől...
Pont néztem a mydrone alkalmazásnál, hogy a reptértől nem messze (zöld) engedi, de a Bűkkben távol mindentől pedig nem (piros).
Hol találok erről pontos, hivatalos, érthető, egyértelmű leírást? -
forceberg
veterán
válasz Pandabarat #9190 üzenetére
LHB32 Bükk
Környezetvédelmi szempontból korlátozott légtérhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Pandabarat #9192 üzenetére
Ahogy nézem, a Bükkben csak engedéllyel.
A gyakorlatban odamész, azt emberektől távol felszállsz vele.
Őszintén meg?
Hagyják a drónosokat a picsába, amíg a F.tárkány - Lillafüred - Mályinka útvonalon az bömbölteti a motorját, aki akarja. Egy drónnál sokkal nagyobb hangerővel.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Pandabarat
csendes tag
válasz forceberg #9193 üzenetére
Ez milyen engedély, mi kell hozzá és hol kell igényelni?
Jogosítvány, és/vagy légtérhasználati engedély, és/vagy biztosítás, és/vagy mivel kell rendelkezzek hogy legálisan repülhessek? Le van ez valahol egyértelműen írva, hogy mindenki repülhet mindennel ahol csak akar? -
forceberg
veterán
válasz Pandabarat #9194 üzenetére
ELMÉLETILEG:
Jogosítvány, gép beregelése, eseti légtér igénylése.
ÉS
"3.1. Légiközlekedési hatósági engedélyezési eljárás 18 000"
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Pandabarat
csendes tag
válasz forceberg #9195 üzenetére
Itt azt írja, hogy az adott művelettől függően szükséged van valamilyen képesítésre, kivéve, ha a drónod C0 osztályú és a gyártó utasításait ismered; vagy 250 grammnál kisebb maximális felszálló tömeggel rendelkezik. Tehát ha kisebb mint 250g, akkor nincs szükség képzésre.
Lehet inkább a Bükk helyett maradok a reptér közelében, oda nem kell eseti légtér igénylés.
-
duni84
aktív tag
válasz Pandabarat #9197 üzenetére
lehet, hogy én emlékszek rosszul, de nem csak ennyi, hogy 250g-nál kisebb a súlya, hanem 250g-nál kisebb ÉS nincs rajta kép/videó rögzítésére és tárolására/továbbküldésére alkalmas eszköz (kamera), ami miatt pl a DJI mini kategória súlytól függetlenül európában ugyanúgy lekerült a szabadon használható gépek listájáról, mint a 250g fölöttiek.
#metszéspontok
-
pumuklis1
újonc
Csak a játék kategóriához nem kell képzés ( jogosítvány ).Tehát ha a drónon van kamera, akkor kell hozzá jogsi. A 250 gramm alatti drónokra nem kötelező biztosítást kötni.
-
Vyndree
őstag
válasz pumuklis1 #9199 üzenetére
Képzés és kompetenciatanúsítvány (jogsi)
"Az adott művelettől függően szükséged van valamilyen képesítésre, kivéve, ha a drónod:
- C0 osztályú és a gyártó utasításait ismered; vagy
- saját építésű és 250 grammnál kisebb maximális felszálló tömeggel rendelkezik.
Azonban ezekben az esetekben is ismerned kell a gyártói utasításokat."
[link]Magyarul a 250g-nál kisebb MTOM drónokra nem kell kompetencia vizsga (jogsi), tehát a 249g-os Mavic minire sem, de ismerned kell a szabályokat. Nyilvántartásba kell venni a drónt és az üzembentartóját (regisztráció), és a mydronespace használata is kötelező.
A pilóta nélküli légijárművekkel kapcsolatos vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i 2019/947/EU bizottsági végrehajtási rendelet szabályozza.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Házi hangfal építés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Yettel topik
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- NVidia Videókártya hűtés szabályozás, problémák
- További aktív témák...