Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    addikt

    válasz t72killer #889 üzenetére

    Csak ismételni tudom magam! :D ;)

    Tőlem kicsit távol áll a fekete.....mert bennem van a berögződés, hogy fekete, az "szívja a napot/hőt" melegszik....ésatkmtuddja.... :B :U
    Ugyanakkor hiszem, hogy nem hülyék ülnek a DJI mérnökei között,,,ráadásul többször olvastam már "kufodi" oldalakon is a fehér reflexióját napsütésben, amit fekete proppal tudtak csökkenteni....

    Így ez a "távozz tőlem fekete drón" marad a saját mumusom.... :B :DDD

    Jó repülést.....

    És csak ismételni tudom Gellert!
    Lépésről lépésre érdemes haladni,,megismerni a gépet , a határait...

    Lehet ezt a dolgot bagatelizálni, mint ahogyan sokszor "le is nézik" sokan a DJi gépeit, mert egy óvodás is tudja irányítani....

    Szerintem meg pont ebben rejlik a veszélye....
    Lehet, hogy "70%-ban" egyszerű mint a faék, és segít, mert egy helyben marad, és el is engedheted a kontrollert....meg vannak szenzorai,,,meg "majdnem autonóm rendszer"....
    De ez is csak egy gép,,,,,és marad mondjuk 30% amikor beleszól bármi a repülésbe....
    Na akkor nem örülnék ha egy óvodás irányítaná a közel 1,5kg-os, "félmilliós" gépet..... :U

    Uh. érdemes mindent elolvasni,,,videókat nézni,,,,és valóban lépésről lépésre közelebb kerülni a géphez....

    Nekem pld. nagyon nagy élmény volt szélben gyakorolni,,,hozzászokni, hogyan és mennyire tudja lökdösni...mit kell csinálni,,,,az RTH,,,,,aztán amikor először élesben elvesztettem a jelet a géppel,,,,izzadás, görcsölés, majd visszajön az élőkép, és ismét átveheted az irányítást....

    Nekem pld megvannak magam szabályai.....Rally-n is ugye az aksi idő az isten,,,,sokszor ki kell kapcsolnom a gépet....De amig én bekapcsolás után nem kapok GPS fiX-et,,,az első egy évben pld. én nem voltam hajlandó levegőbe emelni a gépet...
    JObb a békesség, jobb szerettem tudni biztosan , hogy copó esetén ő tuti oda fog vissza jönni ahonnan felszállt....
    Aztán volt durva szélben amikor a Phantomot is majdnem elvitte a picsába a vihar.....ha nem lett volna előzetesen szeles tapasztalatom, lehet nem lett volna mit eladnom most legutóbb.....
    De volt.....
    Szóval Ha elfogadod, az én javaslatom is az, hogy ne csapj egyből a lecsóba....csak szép fokozatosan ismerkedj a géppel....
    Jó gép lesz alattad....de ez is csak egy gép, aminek bármikor lehet nyűgje...ezt szerintem nem szabad elfelejteni...

    Saját hibám, amit lehet hogy szégyen bevallani, de eleinte én pld. sokszor megfeledkeztem a maps nézetről, és indult majdnem a pánik,hogy akkor most merre is vagyok arcal.....(nyilván ezt tőlem jelentősebb távolságra) :B :U :B
    Pedig ott az a kva. maps....
    sok gyakorlat után már egy vitorlás verseny sem okoz gondot....pedig
    ott a víz fölött sok "egyforma" vitorlás között tényleg nem tudja az ember "merre van arccal"....

    Szóval először szélcsendben,,,,aztán kis szélben,, aztán nézd meg zúzósabb szélben.....(persze mondjuk egy mezőn vagy focipályán)

    aztán aztán aztán....
    Nagy élmény,,,,,sok nyugodt levegőben töltött órát ;)

Új hozzászólás Aktív témák